Zobacz na mapie
82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 marca 2019 18:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 marca 2019 22:39
Salon - samochody nowe
Profesjonalny serwis
Użytkownik sieci
13 marca 2019 20:27
Salon - samochody nowe
Byłem kilka razy ...
... ze swoim samochodem, ale ostatnia wizyta zadecydowała o ocenie. Poprzednie podnoszą ocenę o 1 gwiazdkę - stąd dwójka, a nie jedynka. Zaprowadziłem samochód na przegląd i naprawę ładowania baterii, oddałem kluczyki, przyjęto auto, wypisano protokół. Na drugi dzień dostaję telefon - cytuję: "Ma Pan autocasco? Pękła szyba. Sugerujemy zgłosić szkodę do AC". Kolega szczęśliwie mnie szybko sprowadził na ziemię, wskazując, że za pękniętą szybę, czy jakąkolwiek inną szkodę na terenie zakładu serwisowego - choćby samoistnie (siłą wyższą) odpowiada serwis. Zacząłem sprawdzać - najpierw w internecie, potem dzwoniąc do kilku znajomych prawników. Faktycznie, nawet jest wyrok Sądu Najwyższego, wskazujący, że za szkody powstałe po oddaniu auta do serwisu odpowiada serwis (jest to bowiem także umowa przechowania). Potwierdzili to także znajomi adwokaci. I zaczęły się schody. Wcześniej wspomniałem, że wygasło mi od dwóch dni badanie techniczne (co ciekawe, pracownicy BA Łódź chcieli mi podbić badanie techniczne - z uwaga! pękniętą szybą - aby nie było żadnych problemów przy odszkodowaniu z AC, a jeszcze wcześniej wspomnieli, że mogą wystawić, że przyjęto samochód wcześniej. Czy to nie próba oszukania zakładu ubezpieczeń?!). Kierownik serwisu w rozmowie ze mną zaczął to wykorzystywać, twierdząc, że ich OC nie obejmie auta z nieważnymi badaniami. Kpina, gdyż samochód nie był w ruchu, został zawieziony do naprawy. Brak badań nie miał wpływu na szkodę w postaci potłuczonej szyby. Powiedziałem, że mogłem go nawet podwieźć do serwisu na lawecie, nie ma tu to znaczenia - na to pan Kierownik, że mają nagrania z monitoringu, jak wjechałem (zapachniało szantażem...). Ponieważ byłem pewien, że mój brak badań nie ma żadnego wpływu na szkodę powstałą, gdy auto nie było w ruchu i nie będzie mieć wpływu na odszkodowanie z ich firmowego OC, nie odpuściłem. Na to usłyszałem, że oni nie odpowiadają za szkody powstałe samoistnie i że nadal sam powinienem sobie naprawiać tę szkodę ze swojego AC. Na nic tłumaczenia, że nawet siła wyższa, która spowodowałaby uszkodzenie auta pozostawionego pod ich opieką, ma być naprawiona przez nich. Pan Kierownik łaskawie przyznał, że ich dział prawny zajmie się analizą (tak oczywistej) sprawy. Po jakimś czasie, odpowiedziałem, że albo uznają sprawę albo przyjeżdżam z policją - szybko ustali, kto ma rację (a ja najwyżej dostanę mandat w wysokości 100 zł za brak badań - w co jednak wątpiłem - gdyż nie był w ruchu). Dostałem telefon, że niby sam Pan Dyrektor BA Łódź wyjątkowo zgodził się na naprawę moich szkód. Ciekawa kwestia, a co z analizami prawnymi, które miały wykazać, kto ma rację? Zażartowałem w rozmowie z panem kierownikiem serwisu, że chociaż mógłby mieć trochę honoru i przeprosić mnie za zamieszanie i za to że nie miał racji (wskazałem, że wiem, że nie łatwo się przyznać do błędu...). Jednak żadnych przeprosin nie usłyszałem. Ogólnie, pan kierownik serwisu cały czas był dość agresywny i niemiły. Najlepsze było, jak przerwał mi rozmowę, a gdy ja mu następnie przerwałem zdanie, to wręcz wydarł się na mnie, że się nie przerywa… Chyba ewidentnie zapomniał, kto tu jest Klientem, a kto pracownikiem i o zasadzie „Klient nasz Pan”. Kultura osobista tego Pana pozostawia wiele do życzenia (na marginesie dodam, że inni pracownicy byli cały czas mili). Ogólnie auto zostało naprawione na koszt OC ubezpieczyciela salonu. Czekałem tydzień na wymianę szyby. W międzyczasie nie dostałem żadnego samochodu zastępczego. Żadnej innej rekompensaty. Nie usłyszałem ANI RAZU "PRZEPRASZAM". Niestety temu salonowi daleko do jakości „PREMIUM”. W renomowanym serwisie wymieniliby mi szybę, nawet bym o tym nie wiedział, a potem by mnie pewnie przeprosili. Tu musiałem się wykłucać o oczywiste rzeczy. Wstyd, że pracownicy, w tym kierownik serwisu, nie zna prawa - nie wie (lub nie chce wiedzieć), że za jakąkolwiek szkodę powstałą po zostawieniu samochodu odpowiada serwis. ZAWSZE. Czy stanie się to siłą wyższą, czy uszkodzi to pracownik, czy złodziej ukradnie auto z serwisu. Zawsze za to odpowiada serwis, który przyjął samochód.
Użytkownik sieci
11 marca 2019 19:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 lutego 2019 14:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lutego 2019 21:50
Salon - samochody nowe
Bylem tu ze ...
... znajomym i faktycznie ceny znacznie większe niz u innych marek a czas oczekiwania na wszystko zbyt dlugi. Jakosc serwisu trudno mi ocenic ale zastanowiłbym sie 2 razy zanim kupilbym auto ktore tu mialbym serwisowac (ze wzgledu na koszta)!
Użytkownik sieci
3 lutego 2019 03:36
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 19:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
31 stycznia 2019 16:09
Salon - samochody nowe
Z większością rzeczy ...
... nie potrafią sobie poradzić, wiedza u nich kuleje, był przypadek, że to ja musiałem tłumaczyć serwisantowi jak to działa, bo on nie wiedział. Ceny z kosmosu. Kontakt średni - Często zapominają oddzwonić. Co do samych aut - drogie, awaryjne, nie wyróżniające się niczym na tle innych aut, oprócz znaczka. Podsumowując - nie warte swojej ceny. Więcej już nie kupię Jaguara.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 13:15
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 grudnia 2018 16:46
Salon - samochody nowe
Wszystko super, miła obsługa i sprawna naprawa. Polecam.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2018 18:10
Salon - samochody nowe
Nie wiem czemu ...
... Mi wyskoczyło że tam byłem ale jak może kiedyś wygram w totka to je wtedy odwiedzę hehe.Pozdrawiam pracowników
Użytkownik sieci
21 grudnia 2018 18:02
Salon - samochody nowe
Obsługa ok, gorzej ...
... z dostępnością gadżetów i dodatkowego asortymentu ze strony.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 22:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 17:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 listopada 2018 14:49
Salon - samochody nowe
Super:-)
Użytkownik sieci
18 listopada 2018 00:49
Salon - samochody nowe
Obsługa niesłowna. Brak ...
... jakiejkolwiek terminowości w niektórych zleceniach. Taniej i lepiej jest w dlugołęce pod Wrocławiem
Użytkownik sieci
23 października 2018 15:20
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Samochód nie został naprawiony, ale oni też nie wzięli pieniędzy вз (Wersja oryginalna) Машину не починили, но и денег не взяли😏
Użytkownik sieci
21 października 2018 18:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 października 2018 04:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek