Zobacz na mapie
82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 września 2018 18:17
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa miło przyjemnie ... troszkę drogawo 😜
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2018 10:18
Salon - samochody nowe
Ulubiony salon samochodowy w Łodzi
Użytkownik sieci
29 maja 2018 08:49
Salon - samochody nowe
Miła i rzetelna ...
... obsługa, serwis sprostał moim oczekiwaniom polecam!!!
Użytkownik sieci
22 maja 2018 08:56
Salon - samochody nowe
Komentarz chyba jest ...
... zbędny. ASO demontowało drzwi. Odradzam zdecydowanie jakikolwiek kontakt z tym serwisem. W gratisie dostałem spalony moduł na drzwiach i brak możliwości zamknięcia auta na zagranicznym wyjeździe
Użytkownik sieci
17 maja 2018 10:18
Salon - samochody nowe
Szybko, sprawnie i miło, ale przydałby się remont.
Użytkownik sieci
8 maja 2018 23:02
Salon - samochody nowe
Polecam. Doskonały serwis.
Użytkownik sieci
8 maja 2018 10:41
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim się spotkałem , bardzo wysokie mniemanie o sobie , nawet roweru z pedałami nie zostawiłbym im do naprawy !!!!!!!!!!!! Ceny kosmiczne dowiadujesz się przy odbiorze faktury ,olej silnikowy który kosztuje w detalu , najwyższa cena rynkowa 50 zł za litr Castrol C1 , 50 z u nich identyczny 100 zł ,tylko z beczki ! Przednie stuki w podwoziu Kazali mi przepłukać olejem power box, czyli nalać świeży olej pojeździć 100 km i znów wymienić na swieży ( metoda z epoki kamienia łupanego ) , tymczasem okazało się w normalnym serwisie ,że były zużyte gumki tulei stabilizatorów , Nie potrafią napisać proformy , o tym co ma być wymienione i w jakiej cenie są części powiedziano mi , że dowiem się z faktury ,proformy mi nie wystawią natomiast kierownik nie miał czasu ze mną się spotkać !!! Tak traktowali mnie jako klienta , który przyprowadził auto do naprawy za 600 tyś złotych !!! Zrobiłem u nich przegląd ,czyli tak naprawdę wymianę oleju i filtrów za 3700 pl. A tak naprawdę nie sprawdzili mi nawet stanu oleju w mostach i skrzyni, nie było śladu po kontroli ,ani stanu hamulców ! Nie zrobili za te pieniądze nic więcej ! olej i filtry opłacało się im wymienić, gdyż mieli na tym 300 % marży !!!!! Niżej wysyłam zdięcie latających tulei stabilizatora ,których serwis nie zauważył w czasie przeglądu !!! Nigdy więcej w takim serwisie !!!! Sławek
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2018 20:54
Salon - samochody nowe
Super obsługa i jazda próbna!
Użytkownik sieci
31 marca 2018 16:55
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 marca 2018 01:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 marca 2018 17:04
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2018 08:47
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 marca 2018 15:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lutego 2018 07:41
Salon - samochody nowe
Odradzam wszystkim. Firma ...
... nie podołała tak prostemu zadaniu jakim jest czyszczenie kolektora dolotowego. Uszkodziła uszczelki przy montażu. Oderwana część prawie wpadła do silnika. Czujnik na przepustnicy niedokręcony przez co auto falowało na obrotach.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2018 12:30
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Użytkownik sieci
30 grudnia 2017 22:00
Salon - samochody nowe
Salon niezbyt duzy ...
... ale gustowny. Serwis profesjonalny i rzetelny !
Użytkownik sieci
24 grudnia 2017 20:59
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa ,ale nie wielkie kompetencje
Użytkownik sieci
16 grudnia 2017 14:18
Salon - samochody nowe
Pełen profesionalizm. Zdecydowanie polecam
Użytkownik sieci
15 listopada 2017 10:51
Salon - samochody nowe
Niestety opinia negatywna. ...
... Oddałem Freelandera II - Problem z uruchomieniem auta - Zablokowana kolumna kierownicza. Rachunek opiewał na 3100zł. Wymieniono moduł blokady na kolumnie kierowniczej wykonano programowanie sterowników i "sprawdzono instalację"- SIC ta jasne za 850zł. Po 3 dniach dokładnie te same objawy - Brak możliwości uruchomienia auta. Wkurzyłem się i zacząłem sam szukać i znalazłem. Winny był przekaźnik SM który pod wpływem obciążenia rozpinał układ. Co więcej sygnalizowałem głównemu technikowi że kiedyś jak tak miałem wyjąłem i włożyłem ten przekaźnik i odpaliłem wtedy auto. Twierdził przy odbiorze auta że przekaźniki są OK. Dostałem raport z diagnostyki gdzie ja jako laik uczący się sam tłumaczyłem technikowi jak co działa w aucie i że mój nr VIN łapie sie na konkretną akcję serwisową - Twierdził że nie. Czyli w sumie auto naprawiłem sobie sam kosztem 27zł za nowy przekaźnik a serwis w mojej opinii niesłusznie wymienił blokadę kolumny - Niestety starą im zostawiłem - Co śmieszne technik nie wiedział na jakiej zasadzie to działa i to ja mówiłem co siedzi w środku, ale niech ma rozbierze sobie to może się nauczy. Zgodzę się z opłatą za wgranie nowego oprogramowania i opłatami za roebranie itp Ale niepotrzebnie zapłaciłem 1780zł za moduł + 850zł za sprawdzenie wiązki- Nie wiem jak Oni to sprawdzali - Na oko bo prosty multimetr za 60zł z marketu znalazł od razu problem. Tak naprawdę pozytywne wrażenie robią tylko panie na wejściu do salonu które naprawdę się starają budować dobry wizerunek oraz młody chłopak na przyjęciu do serwisu który nie naprawia aut ale chyba jest najbardziej "kumaty" ze wszystkich z tego działu. Niestety tragiczny serwis psuje cały wizerunek. Bardzo mała wiedza techniczna - Ja jako klient przez telefon tłumaczyłem im schemat elektryczny instalacji - to chyba coś tu jest nie tak.
Użytkownik sieci
23 września 2017 17:31
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka bo ...
... niestety muszę wystawić. Firma tragedia wszystkie naprawy zlecają podwykonawcą. Jak powstanie problem przerzucają odpowiedzialność na podwykonawcę. Obsługa jak na klasę premium na poziomie McDonald's - niby wszystko wiedzą ale w chwili pytania sprawdzam kończy się wiedzą na podstawach. Uwaga oszukują na naprawach blacharskich nie wymieniają rzeczy które są na rachunku. Piszę to z całkowita odpowiedzialnością .