Zobacz na mapie
82%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
15 listopada 2017 10:51
Salon - samochody nowe
Niestety opinia negatywna. ...
... Oddałem Freelandera II - Problem z uruchomieniem auta - Zablokowana kolumna kierownicza. Rachunek opiewał na 3100zł. Wymieniono moduł blokady na kolumnie kierowniczej wykonano programowanie sterowników i "sprawdzono instalację"- SIC ta jasne za 850zł. Po 3 dniach dokładnie te same objawy - Brak możliwości uruchomienia auta. Wkurzyłem się i zacząłem sam szukać i znalazłem. Winny był przekaźnik SM który pod wpływem obciążenia rozpinał układ. Co więcej sygnalizowałem głównemu technikowi że kiedyś jak tak miałem wyjąłem i włożyłem ten przekaźnik i odpaliłem wtedy auto. Twierdził przy odbiorze auta że przekaźniki są OK. Dostałem raport z diagnostyki gdzie ja jako laik uczący się sam tłumaczyłem technikowi jak co działa w aucie i że mój nr VIN łapie sie na konkretną akcję serwisową - Twierdził że nie. Czyli w sumie auto naprawiłem sobie sam kosztem 27zł za nowy przekaźnik a serwis w mojej opinii niesłusznie wymienił blokadę kolumny - Niestety starą im zostawiłem - Co śmieszne technik nie wiedział na jakiej zasadzie to działa i to ja mówiłem co siedzi w środku, ale niech ma rozbierze sobie to może się nauczy. Zgodzę się z opłatą za wgranie nowego oprogramowania i opłatami za roebranie itp Ale niepotrzebnie zapłaciłem 1780zł za moduł + 850zł za sprawdzenie wiązki- Nie wiem jak Oni to sprawdzali - Na oko bo prosty multimetr za 60zł z marketu znalazł od razu problem. Tak naprawdę pozytywne wrażenie robią tylko panie na wejściu do salonu które naprawdę się starają budować dobry wizerunek oraz młody chłopak na przyjęciu do serwisu który nie naprawia aut ale chyba jest najbardziej "kumaty" ze wszystkich z tego działu. Niestety tragiczny serwis psuje cały wizerunek. Bardzo mała wiedza techniczna - Ja jako klient przez telefon tłumaczyłem im schemat elektryczny instalacji - to chyba coś tu jest nie tak.
Użytkownik sieci
23 września 2017 17:31
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka bo ...
... niestety muszę wystawić. Firma tragedia wszystkie naprawy zlecają podwykonawcą. Jak powstanie problem przerzucają odpowiedzialność na podwykonawcę. Obsługa jak na klasę premium na poziomie McDonald's - niby wszystko wiedzą ale w chwili pytania sprawdzam kończy się wiedzą na podstawach. Uwaga oszukują na naprawach blacharskich nie wymieniają rzeczy które są na rachunku. Piszę to z całkowita odpowiedzialnością .
Użytkownik sieci
15 lipca 2017 12:06
Salon - samochody nowe
Opisać tą firmę ...
... jednym słowem? Bagno. Serwis i salon na tak niskim poziomie jak w zamierzchłym PRL, samochody oddawane do serwisu stoją w nim kilka miesięcy bo w dobie przesyłek kurierskich ściągnięcie części z Anglii trwa długie tygodnie..a później oddają auto nadal nie zdolne do jazdy, naprawiają na wsi w szczerym polu, w niby "autoryzowanym serwisie", śmiechu warte. Szanowna pani Kolonowicz, tak zwany posłaniec, z wiecznie obrażonym głosem przetraconej księżniczki nie jest w niczym zorientowana, nic nie załatwia na czas i odsyła do kierownika serwisu, ten z kolei miły jest tylko do czasu jak się nic od niego nie wymaga, rozmawiając z tymi dwoma osobami odnosi się wrażenie że czekają tylko na kopertę o określonej zawartości, by "popchnąć" temat do przodu..nie polecam nikomu komu zależy na tym, żeby swoim autem jeździć a nie je oglądać przez okna serwisu, jak poczytacie na forach takich opinii o tej firmie są setki, żałuje że nie czytałem przed zakupem, dlatego ostrzegam innych naiwnych żeby nie popełnili mojego błędu.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2016 15:24
Salon - samochody nowe
Traktowanie klienta z ...
... góry i nieprofesjonalny personel, to tylko nieliczne z wielu wad tego serwisu. Nie polecam, szczególnie, że ceny napraw, jak to w autoryzowanym serwisie, są znaczące. Przy samochodach tej klasy oraz takich kosztach, wymagać należy wyższej jakości.
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2016 15:43
Salon - samochody nowe
Jedna wielka porażka!!! ...
... Silnik do wymiany po 35000km ! Niemożna doprosić się auta zastępczego , chociaż auto długo nie wyjedzie z serwisu. Odradzam stanowczo zakup Reange Rover-a i Jaguara - te auta tylko ładnie wyglądają!