92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2024 14:15
Salon - samochody nowe
Naganna organizacja obsługi klienta
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 06:20
Salon - samochody nowe
Salon tragedia. Lekceważenie klientów arogancja omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
21 października 2024 16:30
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem w sobotę ...
... 19.10.24 z prośbą o informację . Rozmówca z serwisu powiedział że zadzwoni do mnie później . Oczywiście nikt nie zadzwonił i nie odbierał telefonu . Przykre doświadczenie z Lexus ....
Użytkownik sieci
10 października 2024 06:58
Salon - samochody nowe
If you wish ...
... to purchase a car, I would recommend, based on my own experience, turning to any other dealership. The sales managers show complete disinterest in selling. Lexus has always been known for its high level of service, customer care, and excellence, but not at this dealership.
Użytkownik sieci
3 października 2024 08:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2024 17:39
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta mocno ...
... odbiega od standardów japońskich. Do sprzedawców nieodbierających telefonów już się przyzwyczaiłam. Super kontakt, tylko do wpłaty zaliczki. Do tego dochodzi jeszcze nieprzytomna Pani od ubezpieczeń, która nie potrafi nawet zrobić prawidłowo cesji ubezpieczenia .Pani od leasingu kompletnie nie zawraca sobie głowy klientami. Nie odbiera telefonu i nie odpisuje na emaile dotyczące formularza leasingowego. Zbyt zajęta swoją osobą .
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2024 14:34
Salon - samochody nowe
Не разбираются в автомобилях
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2024 12:15
Salon - samochody nowe
Zacznę od momentu ...
... kupna. O otrzymaniu uzgodnionej oferty na maila i kontakcie ze sprzedawcą można pomarzyć. Kolejna niespodzianka czeka w serwisie, gdy ustalone 2 godziny zmienia się w 5 i klient czeka w salonie na auto bo nie można tego powiedzieć podczas umawiania się na serwis. Kolejne przyjemności gdy oddajemy tu auto np. Do naprawy po szkodzie. Nikt tyle nie da co ten salon obiecuje :) to dotyczy każdego etapu współpracy z tym salonem.
Użytkownik sieci
2 lipca 2024 20:17
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... pomimo przez handlowca zostałem potraktowany skandalicznie , przez półtora tygodnia nie odbierał telefonu . Następnie poinformował mnie że obecnie nie będzie miał czasu na wydanie auta którego zakup był na finiszu , ponieważ wyjeżdża na wakacje i nie ma go kto zastąpić :) . Gdy byłem oburzony na takie podejście to Pan Marcin poinformował mnie że takie mają standardy i odłożył słuchawkę . Zrezygnowałem z zakupu auta w tym salonie pomimo że transakcja była na finiszu i wszelkie procedury zajęły mi sporo czasu . Autko zakupiłem w salonie Lexusa w Krakowie gdzie obsługa jest na najwyższym poziomie . Natomiast polecam salonowi we Wrocławiu zainwestowanie w szkolenie obsługi klienta dla Pana Marcina .
Użytkownik sieci
23 maja 2024 16:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam, brak ...
... transparentności przy ofercie sprzedaży nowego samochodu LBX, obsługa pana Pawła daje wiele do myślenia. Samochód kupiliśmy w innym salonie za dużo niższa cenę, nie polecam !
Użytkownik sieci
7 maja 2024 17:52
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecę ...
... tego salonu mimo szczerych chęci zakupu w nim auta. Sprzedawca totalnie nieprzygotowany i mało profesjonalny: spóźnił się na umówioną jazdę 15 min (byłam pierwszym klientem tego dnia więc chyba spóźnił się również do pracy) by następnie wręczyć mi kluczyki i powiedzieć, że mam sobie pojechać a on w tym czasie zrobi fv…wow, po powrocie chciałam omówić warunki zakupu to uslyszałam, że ma już następnego klienta i nie miał dla mnie czasu… kolejne wow. Maila z ofertą nie dostałam do tej pory… Finalnie zamówiłam auto w Lubinie u Dobrygowskiego i tam sprzedawcy są całkiem inni a przede wszystkim nie ignorują osób i odpowiadają na wszystkie pytania i wątpliwości do tego z uśmiechem oraz rozważają wszystkie za i przeciw albo podpowiadają co bardziej warto a czego nie. To jest cenne. Warto podszkolić personel z wiedzy o nowym LBX bo u tego sprzedawcy ewidentnie tego zabrakło i popracować nad kulturą. Nawet jak ktoś jeszcze jest niedoszkolony to nie usprawiedliwia go to do takiego zachowania względem osób chcących kupić auto.
Użytkownik sieci
6 maja 2024 21:47
Salon - samochody nowe
Dramat. Niby marka ...
... lekko premium a nawet nie masz gdzie zaparkować własnego samochodu... Salon tylko dla osób które chcą kupić 1wszy samochód, pozostali lepiej niech jadą gdzie indziej. Czegoś takiego nie ma NIGDZIE bez względu na markę... Nie polecam.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 12:28
Salon - samochody nowe
Korzystam z serwisu ...
... już od kilku lat. Duża trudność z dodzwonieniem- w końcu odbiera rejestracja, która obiecuje, że ktoś oddzwoni- co sie dzieje lub nie. Długi czas serwisowania- zwykle min 2 godziny. Poza tym czasem zdarza się umówić wizytę serwisowa, która jak się później okazuje nigdzie nie została odnotowana, za to można się umówić ponownie.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2024 07:22
Salon - samochody nowe
Z ogromnym uznaniem ...
... dla inżynierów Lexusa, którzy zapewniają, że moje auto porusza się płynniej niż rozmowa na pierwszej randce, chciałbym podzielić się kilkoma przemyśleniami dotyczącymi mojej przygody z serwisem. Ta przygoda miała więcej zwrotów akcji niż sezon finałowy mojego ulubionego serialu. Po pierwsze, sprzedaż nowego Lexusa w salonie? Mistrzostwo świata. Obsługa sprzedaży sprawia, że czujesz się jak bohater filmu akcji wybierający swój pojazd przed finałową misją. Jednak, gdy przechodzimy do obsługi posprzedażowej, fabuła się komplikuje. 1. Komunikacja: Niekiedy mam wrażenie, że próbując dowiedzieć się o statusie mojego samochodu, łatwiej byłoby mi zdekodować starożytne hieroglify. Transparentność i odpowiedzi na bieżąco byłyby jak znalezienie oazy w pustyni informacyjnej. 2. Pojazdy zastępcze: Znalezienie dostępnego pojazdu zastępczego wydaje się być jak próba wygrania w loterii. Ale bez tej emocji. Myślę, że nawet ci, którzy nie odnieśli sukcesu na przesłuchaniach do programu “Mam talent”, mogliby zaoferować trochę więcej opcji dla stałych klientów. Zrozumcie mnie dobrze, nadal kocham mojego Lexusa jak ciasteczka w niedzielne popołudnie. Ale czasami zastanawiam się, czy niektórzy ludzie w serwisie nie traktują mojego zainteresowania stanem samochodu lub jego czasem naprawy jak niechcianego hobby, które można łatwo zignorować. Wiemy, że nikt nie jest doskonały, a każdy biznes ma swoje wyzwania, ale hej, może nie każdy jest stworzony do pracy w branży, która traktuje samochody jak dzieła sztuki na kołach. Mimo wszystko, wierzę, że Lexus potrafi zaskoczyć i mam nadzieję, że moje małe przygody serwisowe zmienią się w równie płynne doświadczenia, jak jazda moim ulubionym autem.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 13:15
Salon - samochody nowe
Najgorszy salon samochodowy jaki znam. Omijajcie szerokim łukiem
Użytkownik sieci
7 marca 2024 18:00
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzamy. Mąż ...
... umówił się z panem na jazdę próbną, następnie pan zadzwonił i odwołał. Obiecał, że w najbliższych dniach skontaktuje się z nami i umówi na kolejny termin na jazdę. Cisza. Mąż zadzwonił, bo bardzo zależało nam na zakupie tego konkretnego auta, a tu UWAGA samochodu już nie ma, bo pan sprzedał go pracownikowi wewnątrz firmy. Z perspektywy cieszymy się, bo z taką firmą nie chcielibyśmy mieć nic wspólnego a już tym bardziej zostawiać u nich sto pięćdziesiąt tysięcy. Wstyd i żenada.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 21:10
Salon - samochody nowe
Udałam się do ...
... salonu by zobaczyć nowy lexus lbx oraz jeszcze raz rzucić okiem na rx. Niestety pomimo znikomej ilość osób w salonie zainteresowanie obsługi klientem było żadne. Obsługa wręcz chowała się za swoimi stanowiskami. Dla porównania wcześniejszą moja wizyta w Katowicach wyglądała zgoła inaczej. Myślę, że pracownicy mogą się tylko uczyć od personelu katowickiego profesjonalizmu. Na zakup floty zdecydowałam się w Katowicach.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 19:41
Salon - samochody nowe
Warsztat to jest masakra. Złodzieje
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 17:14
Salon - samochody nowe
Porażka, nie polecam ...
... nikomu. Na wizerunek usilnie „pracuje” kier działu handlowego. Pan M.F. to kliniczny przykład braku profesjonalizmu. Zdumiony faktem, że klient oczekuje realizacji zobowiązań firmy a zanim zapłaci chce mieć pewność, że otrzyma właściwy produkt i kiedy konkretnie. Miło było tylko do czasu wpłaty zaliczki a „złapany” co najwyżej może prosić i godzić się na dyktat, bo staje się lennikiem. Przykra sprawa, że człowiek odpowiedzialny za sprzedaż swoim postępowaniem odstrasza o ile nie zastrasza klientów.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2023 11:55
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem.. ...
... I samochody w salonie rozładowane.. czerwony rx... Problem z miejscami parkingowymi dla klientów.