92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 01:11
Salon - samochody nowe
Сам сервисный отдел ...
... работает быстро но не профессионально.так как заезжал по замене масла и осмотра автомобиля,тоесть полной диагностики особенно интересовала вибрация при торможении и скрип с переди справа в подвеске.По окончанию диагностики был парень не помню имени сказал что есть проблема по задним тормозным дискам,нужно менять!я задал вопрос сколько это будет стоить и как по времени!на что мне парень с сервиса ответил что они закрываються и ответят мне в понедельник,Но так никто и не перезвонил и не ответил сколько это будет стоить и сколько по времени!!!!звонили только с главного офиса и спрашивали все добре чи не.я сказал в офисе что не розумию по польски так как я с Украины!!!!по английски мастеру приемшику было сложно мне объяснить проблему с моим авто!!но хорошо что есть много авто станций в Вроцлав где мне устранили все проблемы и дешевле чем на центре!!!!p.s знаю что скрипел передний правый рычаг но при диагностики авто этого не выявили,и сказали что все хорошо!!!а другой мастер на другом сто сразу сказал о проблеме и устранили в течении двух дней. К слову замена масла и полная диагностика автомобиля стоила 1550 злотых что очень дорого и не оправдано!!!!при этом только диагностика стоила помойму 800 злотых при которой ничего не обнаружено это очень много!!!!! (Przetłumaczone przez Google) Sam serwis działa szybko ale nie fachowo.Odkąd wstąpiłem wymienić olej i zrobić przegląd auta czyli pełna diagnostyka szczególnie zainteresowały mnie drgania podczas hamowania i skrzypienie z przodu prawego w zawieszeniu.tarcze trzeba do wymiany!Zapytałem ile to będzie kosztować i jak długo to potrwa!Na co pan z obsługi odpowiedział,że zamykają i odpowie mi w poniedziałek,ale nikt nie oddzwonił i nie odpowiedział ile to będzie kosztować i jak dlugo!!!!dzwonili tylko z centrali i pytali o wszystko.W biurze powiedzialem ze nie rozumiem polskiego bo jestem z Ukrainy!!!! wytlumaczyc mi problem z moim autem !!ale dobrze ze we wroclawiu jest tyle samochodow gdzie naprawili wszystkie moje problemy i to taniej niz w centrum!!!! mistrz na kolejnej setce natychmiast powiedział o problemie i wyeliminował go w ciągu dwóch dni. Swoją drogą wymiana oleju i pełna diagnostyka auta kosztowała 1550 zł co jest bardzo drogie i nieuzasadnione!!!! jednocześnie sama diagnostyka kosztowała mnie 800 zł w której nic nie znaleziono czyli jest działka !!!!!
Użytkownik sieci
6 stycznia 2023 21:35
Salon - samochody nowe
Niestety to kolejny ...
... salon, ktory zachowal sie rownie zalosnie jak salon BMW czy Volvo. Chcialem kupic od reki poleasingowego NX300/RX300/RX450 bo zalezalo mi na czasie. Sprzedawca zobowiazal sie do kontaktu w ciagu 2 tyg. 3 miesiace minely nie bylo zadnego telefonu. Dobrze, ze nie czekalem i jestem zadowolonym posiadaczem Mazda CX-5. A Toyote i Lexusa bede omijal szerokim lukiem przez nastepne pare lat. No ale sami sobie zapracowaliscie na taka opinie ...
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 12:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 marca 2022 23:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 grudnia 2021 09:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 16:28
Salon - samochody nowe
Zakupiłem tu mój ...
... samochód i jestem bardzo zadowolony z samochodu, natomiast nie z obsługi Zastępcy Kierownika ds.Kluczowych Klientów który obiecuje gruszki na wierzbie i niema zamiaru spełnić zadeklarowanej obietnicy. Minęło kilka miesięcy i do dzisiaj nie mam spełnionej obietnicy chociaż w e-mailu obiecywał że już lada dzień będzie realizacja. Tak więc nie polecam obsługi tego Pana przy zakupie samochodu.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2020 10:52
Salon - samochody nowe
Dzień dobry! Doświadczenie, ...
... które spotkało nas w Lexusie przerosło wszelkie oczekiwania dotyczące biznesu, robionemu o Polsku. W skrócie, bo nie jest w moim zwyczaju wylewać żale w mediach społecznościowych, jednak uważam, że każdy klient powinien wiedzieć, zanim zdecyduje się odwiedzić salon. - mieliśmy dwa samochody na firmę - jeden najem się kończył, mieliśmy limit kilometrowy, który sprzedawca zobowiązał się nam zwiększyć (zgłaszaliśmy rok wcześniej i czekaliśmy na aneks, który się robił) - sprzedawca był bardzo miło, bo chcieliśmy wziąć inne auto, ale z banku i od dealera dostaliśmy inną ofertę, więc inne auto wzięliśmy) - nigdy nie doczekaliśmy się aneksu, a potem dostaliśmy fakturę do zwiększonego limitu kilometrów (na 20 tys) - oczywiście chcieliśmy zapłacić za większy limit, jednak nie w tych stawkach, a tych, które wyjeździliśmy wedle umowy - uwaga: z salonem kontakt się urwał, nikt nie raczył się z nami spotkać, pan Marcin Wolny wszystko na telefon obiecywał, potem przestał odbierać telefony, raz mu się pomyliło i wysłał do mnie SMS, że "ten gość się czepia", który zapewne nie miał trafić do mnie - bank umywa ręce, - salon umywa ręce (jedyne co wysłał to koślawe pismo od prawnika z Konina mówiące o tym, żeby ich nie krytykować, bo do sądu pójdą - możemy wtedy się spotkamy - zapraszam), marka umowa ręce Dlatego piszę tutaj. Ku przestrodze. Jest wiele marek premium. Ale może zachowywać się będą bardziej etycznie. To jest niestety NAJGORSZY objaw biznesu "po polsku" z jakim miałem do czynienia. Skandal. PS. Od osoby z wewnątrz, podczas wielu rozmów i spotkań, usłyszeliśmy, że to się zdarza "bo sprzedawcy mają prowizję od sprzedaży, tak już ten system jest skonstruowany - opchną, a potem mają Cię w d***, bo prowizję zgarnęli" - same samochody są okej, jednak powinni być bardziej skrupulatnie ludzie zarządzający takimi przybytkami dobierani, bo takie - przepraszam - burackie oszukiwanie - niszczy sympatyczną skądinąd markę.
Użytkownik sieci
28 maja 2020 08:50
Salon - samochody nowe
Radzę uważać na ...
... Zastępcę Kierownika ds. Kluczowych Klientów. Jak coś ustalacie, to miejcie wszystko na piśmie. Ten Pan ma w zwyczaju obiecywać, a później nie wywiązywać się ze swoich obietnic. Jest cwany, bo zamiast odpisać na wiadomości woli dzwonić, aby nie było dowodów.
Użytkownik sieci
21 lutego 2020 12:48
Salon - samochody nowe
Zasugerowano mi wymianę ...
... klocków przy ich, jak się tydzień później okazało, stanie 30% i 50%. Powiedziano że klocki są na wykończeniu. Płacąc tyle za samochód i przeglądy wymagam chociaż uczciwości od salonu.
Użytkownik sieci
18 lutego 2020 10:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 16:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 lutego 2020 22:22
Salon - samochody nowe
Z przykrością muszę ...
... stwierdzić, że się bardzo zawiodłem :( Chciałem kupić Lexusa, umówiłem się na jazdę próbną z tygodniowym wyprzedzeniem. Pojawiam się w salonie o umówionej godzinie, każą poczekać. Czekam, czekam, mija 20 min, Pani za ladą ogląda ciuchy w Internecie, zero propozycji wody, kawy, czegokolwiek :( Zero zainteresowania klientami. Po 25min mówię Pani , że nie mam więcej czasu czekać i dziękuję już za tą jazdę. Wtedy zainteresowanie - okazuje się , że Pan który miał mnie zabrać, w czasie gdy tam byłem, pokazał już innym klientom ze 2 samochody, a że ja byłem umówiony zapomnieli... Nawet nie mieli tego auta do jazdy próbnej :( Żadne przepraszamy, nic. Ok - dałem im drugą szanse - umówiliśmy się na "za tydzień". Dziś jestem o umówionej godzinie, tym razem inny Pan obsługujący bardzo miły i profesjonalny, ale co się dzieje? Nie mają znowu tego modelu do jazdy, proponują diametralnie inny model... Wciskanie kitu, że podobny, a auto w środku zupełnie inne, inne gabaryty, zachowanie auta, wyposażenie itp. tylko silnik ten sam. Przykro mi, ale przy aucie za tyle pieniędzy oczekuję jednak profesjonalizmy. Salonom konkurencyjnych marek nie zdarzyły się takie wpadki. Nie wyobrażam sobie kupić tam auta i jeszcze go tam serwisować. Zmarnowany czas, totalne rozczarowanie za brak szacunku dla klienta :( U fryzjera lepsza obsługa i słowność. Jakoś obsługi w Lexusie to mit.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2020 19:52
Salon - samochody nowe
2500 za przegląd. ...
... Roboczogodzina 400 zł. Auto otrzymaliśmy brudne tak w środku jak i na zewnątrz. 3 lata temu również nie wymieniono uszczelki w oknie, chociaż policzono to na fakturze. ...
Użytkownik sieci
14 listopada 2019 11:43
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Niezadowolony znów próbował nas zrywać. (Wersja oryginalna) Not happy tried to rip us off again .
Użytkownik sieci
19 października 2019 08:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 17:19
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 lipca 2019 12:21
Salon - samochody nowe
Po odebraniu auta ...
... po naprawie szkody dowiedziałem się,że zderzak to chyba montowałem w jakiejś szopie na piankę montażową...szkoda że pan,który mi to oznajmił nie sprawdził w komputerze że ta usługa była u nich wykonana,w drodze powrotnej do domu przy prędkości ok 120 odpadła uszczelka od szyby przedniej,która została źle zamontowana.Na mnie już nie zarobią nawet złotówki. .
Użytkownik sieci
15 czerwca 2019 20:38
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 maja 2019 16:41
Salon - samochody nowe
Brak parkingu dla gości. Dramat.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 16:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki