93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 marca 2023 22:59
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 21:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 15:41
Salon - samochody nowe
Jestem pod wrażeniem ...
... tego w jak świetny sposób zostałem potraktowany. Czekałem w serwisie swojej marki na wykonanie usługi, niestety po godzinie po prostu wyszedłem i pojechałem do salonu i serwisu lexusa, który dawno temu zrobił na mnie dobre wrażenie. W pierwszych słowach Pan Grzegorz powiedział "proszę usiąść zobaczę co da się zrobić". Mimo, że przyejchalem samochodem innej marki, bez umawiania się, Pan Grzegorz dopytał kolegi co ze mną zrobić i po 10 minutach auto było w hali serwisowej. Ja w tym czasie usiadłem wygodnie przy kawce. Po około trzydziestu minutach samochód wrócił do mnie z usuniętą usterką. Pełen profesjonalizm, zrozumienie, godne polecenie podejścia do sprawy. Nie interesowało pracownika to kim jestem ani po co przejechałem, zostałem potraktowany na równo profesjonalne jak każdy inny klient. Najszczersze podziękowania dla Pana Grzegorza C. Absolutnie najwyższy poziom obsługi. Dziękuję i polecam!
Użytkownik sieci
14 lutego 2023 23:46
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie z właściwym ...
... podejściem do klienta. Usługi obsługi serwisowej i serwisu na świetnym poziomie - p. Norbert. Likwidacja szkód z ubezpieczenia szybko, bezproblemowo i profesjonalnie - p. Karol
Użytkownik sieci
9 lutego 2023 20:58
Salon - samochody nowe
Bardzo miło spędzić ...
... czas czekając na serwis. Miła obsługa
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 20:25
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i fachowa obsługa.
Użytkownik sieci
1 lutego 2023 10:52
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, polecam
Użytkownik sieci
26 stycznia 2023 09:46
Salon - samochody nowe
Serdecznie dziękujemy za ...
... okazaną nam pomoc w dokonywaniu wyboru oraz konfiguracji samochodu w Państwa Salonie. Szczególne wyrazy uznania kierujemy pod adresem Pana Wojciecha Chmury, którego sugestie, cenne podpowiedzi, wyjątkowe umiejętności w poszukiwaniu najlepszych dla nas rozwiązań idące w parze z fachowością najwyższej próby, kulturą osobistą, wiedzą i kompetencją pomogły nam w podjęciu właściwej decyzji. Gratulacje dla Zarządu Firmy za perfekcyjny dobór Kadry. Z przyjemnością będziemy korzystać z Państwa wsparcia w zakresie obsługi naszego samochodu. Z wyrazami szacunku - Izabela i Sławomir Sz.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2023 12:26
Salon - samochody nowe
Bardzo dobrze wdrożone ...
... user experience. Wiadomo, że UX opracowano na poziomie korporacji a autoryzowane salony ją realizują, ale tu jest dobrze realizowana. Dbanie o informację zwrotna klienta – kontakt (telefoniczny) po serwisowaniu z szeregiem pytań dotyczących zadowolenia z „interakcji”. W serwisie pracownicy nie boja się telefonu 😊 i potrafią przez telefon udzielić porad, np. po zmianie kompletu opon jak przełączyć się na drugi zestaw wprowadzonych czujników ciśnienia (nie ma tego w fabrycznej instrukcji obsługi), albo telefoniczna pomoc w "naprawie" mikrofonu przy połączeniu bluetooth, bawiłem się ustawieniami i zwiększyłem czułość mikrofonu co skutkowało zbieraniem dźwięków tła obniżając jakość głosu. Rozwiązanie tego typu spraw przez telefon, świadczy o tym, że pracownicy naprawdę znają samochody którymi się zajmują. Ceny usług, dla mnie akceptowalne. Czasami jest taniej w autoryzowanym serwisie niż w innych specjalizujących się w japońskich autach, a biorąc (często przebywam w okolicy serwisu) jeszcze jako koszt alternatywę dojazdu w inną cześć miasta, zostawienie samochodu na cały dzień, do tego dodać przejazdy taksówką, to naprawdę jest OK. Prze klika lat korzystania z serwisu dwa raz wystąpiły niepożądane zdarzenia. Pierwsze - w trakcie mycia delikatnie zarysowano lakier na zderzaku (parę kamyczków na gąbce rysy poziome a potem kończące się łukiem w dół zataczając pół kole – od kamyków na drodze nie zrobią się takie ślady w dodatku obok siebie), drugie na jasnej tapicerce drzwi od strony pasażera zostały brudne ślady - cztery ruchy ściereczką i czysto, ale jednak. Termin wizyty zawsze umówiony telefonicznie plus szacowany czas serwisu, po zakończeniu serwisu informacja, że można odebrać. Przy odbiorze samochodu zawsze jest podsumowanie jego stanu, opony są jeszcze dobre ale na następny sezon trzeba pomyśleć o nowych, grubość tarcz hamulcowych – przy pana rocznym przebiegu powinny wystarczyć jeszcze na dwa lata, a wszystkie płyny zostały uzupełnione itp. Podsumowując, bardzo pozytywne wrażenie.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2023 01:11
Salon - samochody nowe
Сам сервисный отдел ...
... работает быстро но не профессионально.так как заезжал по замене масла и осмотра автомобиля,тоесть полной диагностики особенно интересовала вибрация при торможении и скрип с переди справа в подвеске.По окончанию диагностики был парень не помню имени сказал что есть проблема по задним тормозным дискам,нужно менять!я задал вопрос сколько это будет стоить и как по времени!на что мне парень с сервиса ответил что они закрываються и ответят мне в понедельник,Но так никто и не перезвонил и не ответил сколько это будет стоить и сколько по времени!!!!звонили только с главного офиса и спрашивали все добре чи не.я сказал в офисе что не розумию по польски так как я с Украины!!!!по английски мастеру приемшику было сложно мне объяснить проблему с моим авто!!но хорошо что есть много авто станций в Вроцлав где мне устранили все проблемы и дешевле чем на центре!!!!p.s знаю что скрипел передний правый рычаг но при диагностики авто этого не выявили,и сказали что все хорошо!!!а другой мастер на другом сто сразу сказал о проблеме и устранили в течении двух дней. К слову замена масла и полная диагностика автомобиля стоила 1550 злотых что очень дорого и не оправдано!!!!при этом только диагностика стоила помойму 800 злотых при которой ничего не обнаружено это очень много!!!!! (Przetłumaczone przez Google) Sam serwis działa szybko ale nie fachowo.Odkąd wstąpiłem wymienić olej i zrobić przegląd auta czyli pełna diagnostyka szczególnie zainteresowały mnie drgania podczas hamowania i skrzypienie z przodu prawego w zawieszeniu.tarcze trzeba do wymiany!Zapytałem ile to będzie kosztować i jak długo to potrwa!Na co pan z obsługi odpowiedział,że zamykają i odpowie mi w poniedziałek,ale nikt nie oddzwonił i nie odpowiedział ile to będzie kosztować i jak dlugo!!!!dzwonili tylko z centrali i pytali o wszystko.W biurze powiedzialem ze nie rozumiem polskiego bo jestem z Ukrainy!!!! wytlumaczyc mi problem z moim autem !!ale dobrze ze we wroclawiu jest tyle samochodow gdzie naprawili wszystkie moje problemy i to taniej niz w centrum!!!! mistrz na kolejnej setce natychmiast powiedział o problemie i wyeliminował go w ciągu dwóch dni. Swoją drogą wymiana oleju i pełna diagnostyka auta kosztowała 1550 zł co jest bardzo drogie i nieuzasadnione!!!! jednocześnie sama diagnostyka kosztowała mnie 800 zł w której nic nie znaleziono czyli jest działka !!!!!
Użytkownik sieci
12 stycznia 2023 18:25
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 21:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 stycznia 2023 20:59
Salon - samochody nowe
Super. Jedyny salon ...
... / z pięciu z którymi się kontaktowałem / który gdy poprosiłem o ofertę na samochód w konkretnej konfiguracji to taką mi przedstawił, bez wciskania czegoś czego nie chciałem. Po wizycie na jeździe próbnej podjąłem decyzję o zakupie samochodu i jakie było moje zdziwienie jak usłyszałem, że samochód w oczekiwanej konfiguracji będzie dostępny za 2 miesiące ale kolor tapicerki będzie nieco inny. Oczywiście pokazano mi w innym samochodzie tą tapicerkę a ponieważ materiał był taki sam a nowa kolorystyka przypadła do gustu mojej małżonce postanowiłem ten konkretny samochód zamówić. Jestem już posiadaczem nowego samochodu a Pan Krzysztof Rojek który prowadził moją sprawę zasługuje na najwyższe uznanie. Polecam szczególnie tego Pana bo od pierwszego kontaktu mailowego aż po wydanie samochodu wszystko było perfekcyjne. Z wyrazami szacunku dla wszystkich TW.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2023 13:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 stycznia 2023 21:35
Salon - samochody nowe
Niestety to kolejny ...
... salon, ktory zachowal sie rownie zalosnie jak salon BMW czy Volvo. Chcialem kupic od reki poleasingowego NX300/RX300/RX450 bo zalezalo mi na czasie. Sprzedawca zobowiazal sie do kontaktu w ciagu 2 tyg. 3 miesiace minely nie bylo zadnego telefonu. Dobrze, ze nie czekalem i jestem zadowolonym posiadaczem Mazda CX-5. A Toyote i Lexusa bede omijal szerokim lukiem przez nastepne pare lat. No ale sami sobie zapracowaliscie na taka opinie ...
Użytkownik sieci
5 stycznia 2023 23:44
Salon - samochody nowe
Wielkie podziękowania dla ...
... serwisu za ludzki odruch, który się rzadko się zdarza. Wiozłem ojca z Kalisza do szpitala i przy serwisie zepsuł mi się samochód. Panowie bezinteresownie z własnej inicjatywy naprawili uszkodzoną część.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 10:33
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalnie. Zawsze na czas.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 15:19
Salon - samochody nowe
Отлично (Przetłumaczone przez Google) Świetnie
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 14:10
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... sympatyczna obsługa. Po raz pierwszy przy odbieraniu samochodu spotkałam się profesionalną obsługą i wyczerpującym instruktażem. Szczególne podziękowania dla Pana Marcina. Salon godny polecenia.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2022 12:33
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki