90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 marca 2025 12:13
Salon - samochody nowe
Byłem dziś. Zapytałem ...
... grzecznie czy mogę gdzieś obejrzeć model RX 450h. Pani na recepcji równie grzecznie odpowiedziała, że MOŻE gdzieś na zewnątrz taki mają. Zapytałem czy mogę porozmawiać z jakimś sprzedawcą. Pani grzecznie odpowiedziała, że nie, bo wszyscy są zajęci. I to w zasadzie był koniec. Na takie dictum już nie wiedziałem co odpowiedzieć, bo przecież nie będę się pytał czy mogę zaczekać albo coś w tym stylu. To przecież mogłoby być niegrzeczne. Przedziwne miejsce.
Użytkownik sieci
1 marca 2025 11:47
Salon - samochody nowe
Oprócz miłej obsługi ...
... pań, serwis mechaników i elektryków jest na poziomie szkoły zawodowej. Przyjechałem z problemem, że nie działał mi wyświetlacz główny na kokpicie. Po opisaniu problemu i czekaniu około 3 godzin diagnoza głównego elektryka brzmiała: spalony wyświetlacz. Koszt wymiany – około 2800 zł, z czego sama robocizna stanowiła dużą część taki koszt a gdzie części?? Postanowiłem sam poszukać instrukcji, jak to rozebrać i wymienić. Znalazłem poradnik, według którego demontaż zajmuje 5–10 minut. Odłączyłem wyświetlacz, zabrałem go na noc do domu, a także odłączyłem akumulator na ten czas. Rano, przed zamówieniem nowego wyświetlacza , podłączyłem ponownie stary ekran, jak i akumulator, aby sprawdzić, czy może jednak zadziała. Ku mojemu zaskoczeniu wystarczyło zresetować system, by wszystko wróciło do normy – koszt naprawy: 0 zł. ASO, po trzech godzinach postoju auta i błędnej diagnozie, skasowało mnie na 530 zł. Uważam, że taka procedura jak reset systemu powinna być pierwszą czynnością wykonaną przez mechanika-elektryka, a tymczasem zapłaciłem po prostu za nic
Użytkownik sieci
22 lutego 2025 13:46
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM! Niestety ...
... jestem bardzo rozczarowany jakością obsługi a Lexus min z tego słynie! Umówiłem się na oględziny odkupu mojego samochodu na dany dzień i godzinę. Dzień wcześniej chciałem poinformować sprzedawcę że przyjadę wcześniej ale niestety nie dodzwoniłem się jak również sprzedawca nie oddzwonił. Licząc na to, że może uda mi się załatwić wcześniej oględziny przyjechałem do salonu wcześniej. Sprzedawca akurat w tym czasie miał klienta więc poinformował mnie o tym, że postara się w miarę szybko mnie obsłużyć. Niestety na sprzedawcę się nie doczekałem nawet po czasie którym byliśmy umówieni. Sprzedawca nie przyszedł i nawet mnie nie poinformował ile czasu będę musiał jeszcze czekać skoro jest już po umówionym czasie. Pytając Panią z recepcji to zostałem poinformowany, że nie wie a jak wspomniałem że jest już po umówionym czasie to usłyszałem „nic na to nie poradzę”. Pełna ignorancja ze strony sprzedawcy! Brawo Lexus Katowice! Dodam do całości, że umawiając się do Was na dany dzień i godzinę przyjechałem specjalnie gdzie straciłem kilka godzin, bo mam do Lexusa Katowice 100 km w jedną stronę! Byłem wieloletnim klientem TOYOTA i LEXUS Katowice… ale tu rozczarowanie ogromne!
Użytkownik sieci
12 stycznia 2025 15:11
Salon - samochody nowe
Prawie nowy Lexus ...
... hybryda 1.5 roku/25tys km. Samochód nie jedzie - hybrid system stopped. Po zgłoszeniu do Lexusa twierdzą, że pierwszy raz widzą problem (w internecie jest dużo informacji o tym problemie). Żona umówiła się na diagnostykę, wypuści ja po diagnostyce twierdząc, że nigdy o tym nie słyszeli a z autem jest wszystko w porządku ale uwaga - lepiej na wszelki wypadek unikać krótkich tras...🤦 Minęło parę dni, żona znowu nie mogła uruchomić auta. Autem w zasadzie nie można jeździć bo może odmówić posłuszeństwa w dowolnym momencie. Jak można wypuścić klienta z niesprawnym autem twierdząc, że nie znają takiego problemu? Cały sens Lexusa to to, żeby można było na tym aucie polegać.
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 21:16
Salon - samochody nowe
Klientów nawalone po ...
... dach. Na wszystko trzeba czekać. Jak wejdziesz z ulicy to wszyscy mają cię w d.
Użytkownik sieci
20 października 2024 12:02
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem ...
... chcącym kupić samochód. Wręczono folder i do widzenia. Nikt nie zaprezentował samochodu, a o jeździe próbnej nawet nie było mowy. Tyle reklam wprowadzających w błąd, bo leasingi są dużo droższe niż w tych reklamach. Zastanawia mnie ilość pozytywnych opinii. Byłem w tym salonie dwa razy na przestrzeni miesiąca i za nikt nie był zainteresowany w jakim celu tak się pojawiłem.
Użytkownik sieci
16 września 2024 14:22
Salon - samochody nowe
Czekałem prawie godzinę ...
... na obsługę, wydaje mi się że stwierdzono że nie stać mnie na Lexusa, kupiłem inne nowe auto
Użytkownik sieci
30 czerwca 2024 17:52
Salon - samochody nowe
Niestety, moje doświadczenie ...
... z salonem Lexus Katowice było bardzo negatywne. Obsługa okazała się niekompetentna i kompletnie nieznająca się na samochodach, które sprzedaje. Na etapie zakupu sprzedawca obiecywał "złote góry", jednak po finalizacji transakcji wszelkie problemy zostały zignorowane. Pan Marcin, który mnie obsługiwał na etapie sprzedaży wprowadził mnie w błąd. Zapewnił mnie że wersja samochodu, którą zakupuje posiada światła adaptacyjne. Po zakupie zorientowałem się że ten samochód jednak nie posiada takich świateł a jedynie automatyczne przełączanie długie/krótkie. Pan Marcin obecnie twierdzi że pomyliły mu się światła adaptacyjne z funkcją poprostu automatycznego przełączania długie/krótkie bo w poprzednim salonie, którym pracował tak się to nazywało. Panie Marcinie pracuje Pan już gdzie indziej... i warto było by się doedukować w zakresie tego co się sprzedaje. W wyniku tych błędnych informacji zakupiłem samochód, który nie posiada wyposażenia, o które wyraźnie prosiłem. Samochód zakupiłem w marcu o braku świateł adaptacyjnych poinformowałem następnego dnia. Sprzedawca bardzo długo zwlekał z odpowiedzią. Ostatecznie przekazano mi że nic z tym nie mogą zrobic. Ponadto na etapie jazdy próbnej zwróciłem uwagę Panu Marcinowi na to że samochód komunikuje o różnych rzeczach dźwiękiem, pikaniem itp. Pan Marcin zapewnił, że wszystko da się wyłączyć, no niestety nie da się... Wisienką na torcie jest wydanie samochodu z jednym kluczykiem. Rozumiem gdybym został o tym poinformowany przy sprzedaży ale zostałem postawiony przed faktem dokonanym czyli w dniu odbioru samochodu (Wnioskuje że jest to celowe działanie). Otrzymałem informacje że drugi kluczyk zostanie mi dosłany w okresie ok. 6 miesiecy. Jak ostatnio pytałem to nie potrafiono określić kiedy to będzie. Chciałbym zaznaczyć że w wyniku tego nie mogę korzystać z pełnej funkcjonalności samochodu czyli np. z dwóch różnych profili kierowcy skonfigurowanych z danym kluczykiem. Reasumując zostalem z nowo zakupionym samochodem, w salonie rzekomo klasy PREMIUM, który nie spełnia moich oczekiwań. Zdecydowanie nie polecam tego salonu!!! Jak na salon z samochodami premium to totalny brak profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2024 05:21
Salon - samochody nowe
04.06.2024 umówiłem się ...
... telefonicznie na wizytę na dzień 06.06.2024 na godzinę 16:30 w celu obejrzenia używanego ES-a.Po przybyciu punktualnie do salonu Pani z recepcji powiedziała że mam czekać. Pan Tomczuk łaskawie do mnie podszedł przed godziną 17.Pomimo chęci zakupu konkretnego modelu zostaliśmy z żoną potraktowani jak intruzi.Pan powiedzial że model który Nas interesuje jest zarezerwowany do 14.06 i jak sytuacja się wyjaśni zadzwoni do Nas,kolejny model który Nas interesował był na lakierni i jak samochód będzie gotowy również mieliśmy zostać poinformowani.Do dzisiaj nie mieliśmy żadnego telefonu z salonu (26.06).Poziom prezentacji modelu,znajomość samochodu przez sprzedwce dramat.O jeździe próbnej zapomnijcie.Oferta na Otomoto i na stronie Lexus Katowice nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.Obsluga Tego salonu z markami premium nie ma nic wspólnego.
Użytkownik sieci
21 maja 2024 22:28
Salon - samochody nowe
Niestety musze zmienić ...
... zdanie na temat salonu a szczególnie działu sprzedaży To Mój trzeci Lexus ale myślę ostatni raz Obsługa skandaliczna I To szef sprzedaży Salonu Szkoda Kiedys było inaczej
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2024 19:43
Salon - samochody nowe
No cóż..:) obsługa ...
... klienta leży.. klient dzwoni chce się umówić a Pani nawet nie raczy oddzwonić.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 20:06
Salon - samochody nowe
Mogli by wywietrzyć ...
... trochę. Dłużej jak 10 minut nie da się wytrzymać w tym klaustrofobicznie małym i ciasnym, dusznym wnętrzu...
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2024 09:45
Salon - samochody nowe
Niestety, obsługa klienta ...
... leży. Byłam zainteresowana zakupem samochodu, ale od samego wejścia odczułam, że nie jestem tam mile widziana. Pracownicy zajęci byli rozmową między sobą, kiedy zwrócili uwagę, że ktoś wszedł zapytałam o konkretny model, pani wskazała mi zupełnie inny i gdyby nigdy nic wróciła do rozmowy. Zdecydowałam się na wizytę w innym salonie, w którym ostatecznie kupiłam samochód a obsługa była o wiele bardziej pomocna. Ten salon będę omijać szerokim łukiem i z pewnością nikomu go nie polecę mimo, że nawet nie miałam możliwości jazdy testowej.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 13:13
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 20:36
Salon - samochody nowe
Słabo. Niby grzecznie ...
... ale obsługa pracująca tam daje znać klientowi - "idź sobie stąd, nie jesteś tu miłe widziany". Tak jakbym przeszkadzał obsłudze w przebywaniu tam bo do sprzedawania i obsługi trudno to porównać. Dwie gwiazdki tylko za to, ze byli grzeczni...ale w obsłudze są słabi.
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 14:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam parking ...
... kolizyjny, kuriozum kontaktowe...pracownik dzwoni do pracownika będącego 4 m od niego...każdy sprzedawca podaję inną cenę tego samego auta. Totalny upadek prestiżu odłamu toyoty.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 19:33
Salon - samochody nowe
Umówiłem się na ...
... jazdę testową- przed przed jazdą przedłożono mi dokument do podpisania w formularzu zaznaczono zgodę na kontakt marketingowy. Sprzedawca poinformował mnie że to obowiązek i nie mogę tego wykreślić. UWAŻAJ- chcesz kupić auto klasy premium i będziesz miał telemarketerów na głowie. Super. Nie polecam. Jeżeli uważasz tę opinię za pomocną zostaw kciuk w górę.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2024 15:44
Salon - samochody nowe
Myjnia należąca do ...
... salonu "lexus" to tragedia. Leci zimna woda, bardzo krótkie czasy programów. Dziś woda z lancy zaczęła lecieć dopiero po 30 sekundach. Program 30 sekund za 1zl. Pani z recepcji twierdzi że ktoś nieupoważniony tak napisał przy każdym stanowisku i normalnie to 1zł to 15 sekund xD Dziwne zachowanie, lexaus nie oznacza luksus i normalna zachowanie
Użytkownik sieci
21 grudnia 2023 12:50
Salon - samochody nowe
Nie chce im ...
... się nawet odpowiadać na maile. Może warto usunąć te dane kontaktowe ze stron i ogłoszeń, skoro i tak nie odpowiadacie?
Użytkownik sieci
31 października 2023 20:05
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam serwisowanie ...
... samochodu w tym ASO. Podejście do klienta to jedna sprawa natomiast poziom świadczonych usług to inna kwestia. Lexus IS 250 AWD