90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 lipca 2022 18:04
Salon - samochody nowe
Byłem w trasie. ...
... Drobna stłuczka, spadła końcówka wydechu. Podjechałem, poprosiłem o pomoc i bez wahania mi jej udzielono. Poza kolejką, nieodpłatnie pomogli w usunięciu usterki. Oczywiście dodatkowo w trakcie zadbali o mnie i moje dzieci :) Szczerze polecam. Jak widać, nie tylko Lexus Żerań jest na 5 gwiazdek :) Lexus = profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
20 lipca 2022 13:29
Salon - samochody nowe
Jak zwykle,profesjonalnie.Andrzej Janus
Użytkownik sieci
18 lipca 2022 14:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 lipca 2022 21:59
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
16 lipca 2022 09:46
Salon - samochody nowe
Stanowczo odradzam serwisowanie ...
... samochodu w tej stacji obsługi pojazdów. Problem mojego samochodu objawiał się problemach z wyskakującym Check Hybrid System zaraz po uruchomieniu samochodu. Pierwszy raz przyjeżdżając na diagonzę uszłyszałem, że uszkodzony jest komputer hybrydowy, którego wymiana będzie w serwisie kosztować 6 tyś zł. Po podmianie komputera na inny, błędy dalej się pojawiały. Dodatkowo problem się nasilił, przez co samochód stanął w trasie i dojechał do tego serwisu na lawecie. Po ponad tygodniowym postoju otrzymałem mój samochód, z informacją, że uszkodzona jest wiązka do komputera hybrydowego, przez co występują problemy z komunikacją pomimo, że sama wiązka była poprawnie zamontowana. Mimo wszystko serwis rozłożył ręce, podładował akumulator i za taką obsługę serwisową wystawili fakturę na 700zł z informacją, że do wymiany dodatkowo jest akumulator rozruchowy a jeśli to nie pomoże, to do wymiany będzie bateria trakcyjna za nomen omen 20tyś zł i że serwis odradza dalszego użytkowania tego samochodu i zalecają jego sprzedaż, ze względu na wiek oraz niemożliwą według nich do zdiagnozowania awarię. Dla pewności akumulator również został wymieniony na nowy lecz błędy dalej występowały. Po drugim powrocie z trasy na lawecie samochód trafił do innego mechanika niezwiązanego w żaden sposób z tym serwisem. Zdiagnozowano uszkodzenie pompy paliwowej, gdzie koszt jej wymiany wraz z filtrem wyniósł 120zł - okazało się być to trafną diagnozą. Samochód od około 2 miesięcy jeździ bez najmniejszego problemu Check Hybrid System, gdzie wcześniej te błędy występowały co około 2 dni. Czy na prawdę mechanicy pracujący w tym serwisie nie potrafią podejść analitycznie do rozwiązania problemu i operują tylko na błędach odczytanych ze sterownika silnika oraz instrukcji serwisowej? Również porażająca opinia że samochód jest zbyt stary i zalecane jest jego "pozbycie się", gdzie stacja diagnostyczna powinna posiadać odpowiednią wiedze i narzędzia do diagnozy tak prozaicznej w samochodzie produkcji Lexusa niezależnie od wieku pojazdu. Usterka została zdiagnozowana przez niezależnego mechanika w 20 minut bez komputera diagnostycznego ani instrukcji zatem kolokwialnie mówiąc "da się". Być może w przypadku nowych samochodów błędy komputera oraz ślepe podążanie za instrukcją jest w stanie rozwiązać problemy, lecz w przypadku samochodów używanych jakiś czas takie podejście absolutnie nie ma racji bytu. Stanowczo odradzam pogwarancyjne serwisowanie samochodu. Szkoda własnych pieniędzy, szczególnie, że sumarycznie za podłączenie komputera i naładowanie akumulatora wydałem 1000zł. Jestem rozczarowany. Samochód Lexus GS450h, rok produkcji 2007, modelowo 2008
Użytkownik sieci
13 lipca 2022 14:27
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 lipca 2022 07:44
Salon - samochody nowe
Pełny profesjonalizm, obsługa ...
... na najwyższym poziomie. Pan Adam Szkaradek dołożył wszelkich starań aby auto było na czas możliwe do odbioru i się udało 😀 Polecam ten salon. Panie Adamie dziękuję za obsługę i do zobaczenia.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 09:40
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
27 czerwca 2022 11:11
Salon - samochody nowe
Znowu pomogli🙂Polecam
Użytkownik sieci
26 czerwca 2022 23:48
Salon - samochody nowe
Sympatyczna i profesjonalna obsługa, polecam
Użytkownik sieci
12 czerwca 2022 07:48
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy z żoną ...
... auto używane - Panowie Jakub Zelek oraz Adam Szkaradek stworzyli przyjacielską atmosferę i zadbali o to aby zakup od początku do końca przebiegł bezproblemowo. Obsługa, salon i samo auto to zdecydowanie kwintesencja słowa premium.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2022 14:12
Salon - samochody nowe
Chciałem tam serwisować ...
... swojego GSa, ale kontakt to jakaś tragedia - już tydzień przypominam o wysłaniu mi szczegółowej historii ASO, wszystkie potrzebne dokumenty ode mnie dostali, ale 0 postępu. To jest urząd czy salon marki premium?
Użytkownik sieci
2 czerwca 2022 15:48
Salon - samochody nowe
Polecam z czystym ...
... sumieniem, miła obsługa na recepcji, klient witany z uśmiechem na twarzy, tak powinno być wszędzie ;)
Użytkownik sieci
13 maja 2022 21:04
Salon - samochody nowe
Czekamy już drugi ...
... tydzień aż ktoś oddzwoni aby umówić się na jazdę próbną (kontakt miał byc na drugi dzień)
Użytkownik sieci
12 maja 2022 12:23
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm w ...
... każdym calu , inni dealerzy powinni brać korepetycje u ludzi zLexusa jak powinien być traktowany klient🍀
Użytkownik sieci
11 maja 2022 13:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 maja 2022 10:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2022 17:20
Salon - samochody nowe
Nie mam zamiaru ...
... z tym salonem mieć juz nic więcej do czynienia. Sprawa została zgłoszenia do Toyota Polska oraz do Dyrektora Praw Konsumenta wraz z skanem oferty od Państwa która jest nie prawdziwa. Powodzenia w byciu nie uczciwym dalej
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2022 15:10
Salon - samochody nowe
Oferta mija się z prawdą.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2022 01:21
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki