90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 września 2021 15:57
Salon - samochody nowe
Profesjonalne i rzetelne ...
... podejście do klienta. Zakup dotyczył Lexusa IS. W szczególności podziękowania dla Pana Jakuba Z - ogromna wiedza, życzliwość, kultura osobista i umiejętność przekonywania niech posłużą za najlepszą notę!
Użytkownik sieci
6 września 2021 12:15
Salon - samochody nowe
🤐
Użytkownik sieci
1 września 2021 21:55
Salon - samochody nowe
Fantastyczne podejście do ...
... klienta. Poza profesjonalną obsługa serwisową, godna uwagi jest niespotykana troska o klienta, jego samopoczucie i potrzeby.
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2021 14:11
Salon - samochody nowe
Kto jeździ Lexusem ...
... to wie, MISTRZOSTWO, nie mogę chwalić bardziej bo jeszcze urosną w piórka, ale jest naprawdę bardzo ok, 5 gwiazdek się należy
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2021 17:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2021 06:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 17:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2021 08:08
Salon - samochody nowe
Dziekuje Panu Mariuszowi ...
... za to iż po premierze nowego Lexusa NX mój powrót po 6 latach spowodował iż nadal jestem wiernym fanem tego samochodu.Zycze dalszych sukcesów
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2021 21:58
Salon - samochody nowe
Pojawiłem sie na ...
... premierze nowego Lexusa NX w salonie w Katowicach. Salon przygotowany na premierę był przepięknie - kwiaty, poczęstunek, atmosfera... Nowy Lexus to totalna zmiana jeżeli chodzi o wnętrze wobec obecnej generacji - widać bardzo mocno że samochód skręca w stronę RX'a - środek i jego wykonanie to najwyższa półka, z zewnątrz to połaczenie starego dobrego designu oraz kosmetycznych zmian i nowych świateł, które robią mega wrażenie. Dziękuję za obsługę Panu Robertowi, który wykazał się fachową wiedzą i cierpliwością w tym jakże ciężkim z perspektywy ilości klientów dniu. Nie sposób wspomnieć o obsłudze recepcji i jakże miłej wysokiej Pani w blond włosach , która na wejściu od razu zaproponowała mi wyśmienity poczęstunek w trakcie oczekiwania na dostanie sie do środka nowego Lexa! PS. Cena trochę odstrasza ale to jest jakość którą od lat pokazuje Lexus!
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2021 14:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2021 18:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2021 17:08
Salon - samochody nowe
Miałem okazję umówić ...
... na przejazd testowy, chciałem spróbować bo rozważałem wziąć na firmę ES. Młody sprzedawca w czasie jazdy testowej cały czas pospieszał i czuć było jego chęć jak najszybszego powrotu, jakby był umówiony. Wytarzał nerwową atmosferę i sama jazda była w drugiej części mało przyjemna. Po dojeździe poprosiłem o zostawienie jeszcze chwilę otwartego auta bo chciałem sobie jeszcze spokojnie przejrzeć bo wcześniej nie było czasu i to też było problemem. Pan niestety się tak szybko oddalał, że musiałbym za nim biec i po prostu zamknął auto. W czasie jazdy rozmawialiśmy o ofercie i możliwości w ramach leasingu i miałem dostać oferty według moich wytycznych. Chyba z racji tego, iż nie byłem w garniturze to kontakt z panem umarł z tego samego dnia - ofert już nie dostałem. Bardzo mi przykryto, ale jak tak wygląda początek, to nie chciałem poznawać dalej. Kilka dni wcześniej miałem jazdę testową w Salonie KIA - polecam podpatrzeć jak to można zrobić dobrze. W odpowiedzi na komentarz: Doradca nie nadmienił ile mamy czasu, byłem z kolegą i żaden z nas nic nie słyszał. Dziś zadzwonił odpowiedzi na mój komentarz i po pierwsze nie usłyszałem słowa przepraszam oraz "ani grama skruchy" tyle by wystarczyło do usunięcia. Zadzwonił bo musiał i opowiadał mi historię, że przecież mi mówił, że 2 tygodnie nie mam oferty bo sprawdzał opcje. Wyszło z rozmowy, że ogólnie to wszystko moja wina.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2021 21:02
Salon - samochody nowe
Salon jak każdy ...
... salon lexa wizualnie bardzo przyjemny. Obsługa bez zarzutów ale cenowo są w tyle za innymi dealerami i narzucają własne finansowanie oraz ubezpieczenie od czego uzależniają próg rabatowy- inny dealerzy są bardziej elastyczni względem Klienta i takich warunków jak w Katowicach nie stawiają.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2021 13:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 16:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2021 10:52
Salon - samochody nowe
Profesjonalna miła obsługa
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2021 21:57
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam 👍 ...
... brałem pod uwage tylko konkurencyjne marki, ale kolega Jakub szybko mnie wyleczył i jestem zachwycony 💪 Tak to powinno wyglądać. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
31 lipca 2021 08:24
Salon - samochody nowe
Wyjątkowa i zjawiskowa obsługa 🤩
Użytkownik sieci
13 lipca 2021 15:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lipca 2021 19:10
Salon - samochody nowe
W skrócie: mocna ...
... strona to serwis, słaba strona to sprzedawcy zamiast doradców. Lexus był w naszej rodzinie od lat. Rodzice jeździli, ja jeździłam. Będąc kilkuletnim użytkownikiem SUV-a, byłam zakochana w marce Lexus. Najmocniejszym ogniwem tego salonu był i jest bezsprzecznie serwis, z Panem Królem na czele (warto zaznaczyć, że poziom obsługi i merytorycznej wiedzy pokrywa się z nazwiskiem tego Pana - nie umniejszając zasług pozostałym członkom załogi). Kiedy przyszedł czas, że potrzebowałam mniejszego auta, bez dłuższego zastanawiania się przyszłam tu kupić samochód. Zapewne to moja wina, iż podeszłam do tematu niczym do kupna pary butów. "Tak, to jest ładne, nada się, biorę". Niestety nie mogłam dostać samochodu na weekend, a zaoferowana przejażdżka w godzinach szczytu nie pozwoliła mi wyłapać mankamentów, przez które zakup ten okazał się największą pomyłką. Była to kosztowna lecz ważna lekcja: Dziś wiem, że rzetelność serwisantów nie jest równoznaczna z rzetelnością sprzedawców. Dziś wiem, że kupuję samochód tylko jeśli dostałam podobny na min.24h. aby mieć jakiś punkt odniesienia. Dziś wiem, że nie kupuję samochodów poniżej 400kM, analizuję specyfikację przed zakupem. Tak oczywiste, a zawodne. Sprzedawca tego za nas nie zrobi, on chce tylko sprzedać, bez względu na dalsze zadowolenie klienta. Dziś, 3,5 roku po felernym zakupie i 2 kolejne kupione samochody później (mam już porównanie, do wystawienia obiektywnej opinii), Lexus CT wciąż czeka, aż ktoś go ode mnie odkupi. Jedynie moja mama jest zadowolona, że coś stoi w garażu i ułatwia jej dojazdy na zakupy. Być może wywiad ze strony sprzedawcy pozwoliłby skonfrontować oczekiwania z rzeczywistością. Odrobina zainteresowania stylem jazdy lub pozostałymi samochodami w garażu pomogłoby zobrazować zapotrzebowanie klienta. Być może utrzymanie posprzedażowego zadowolenia klienta zaprocentowałoby lojalnością wobec marki. Obecnie BMW spełnia te standardy, choć serwis lexusa zawsze będę wspominać z rozrzewnieniem. A póki nie pozbędę się tego małego ciężaru, będę sporadycznie i z przyjemnością odwiedzać tutejszy serwis. Pozdrawiam!