97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 września 2023 12:19
Salon - samochody nowe
Kupiłam w tym ...
... roku w marcu samochód w salonie w Krakowie. Wydano mi auto z jednym kluczykiem. Okazało się, że tak wydawano wszystkie auta gdyż był kłopot z dostępnością kluczyków, o czym nikt mnie wcześniej nie poinformował. Mamy wrzesień a kluczyka nie mam do tej pory. Gdy poprosiłam o wysłanie go kurierem poinformowano mnie, że nie ma takiej możliwości i muszę po kluczyk pojechać autem do najbliższego serwisu Lexusa. Taki serwis mam 200 km od domu. Nigdy już nie kupię samochodu tej marki i nikomu nie polecam.
Użytkownik sieci
6 maja 2023 16:34
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lutego 2023 11:35
Salon - samochody nowe
W 2016 roku ...
... kupiłem (wtedy salon był na al. Pokoju) model GS300H. Po kilku latach okazało się że drzwi samochodu były malowane o czy mnie oczywiście nie poinformowano. Kilka razy próbowałem wyjaśnić problem rozmawiając różnymi osobami pracującymi w salonie (kierownik, sprzedawca) ostatnio (w ubiegłym roku na wiosnę) rozmawiałem z dyrektorem sprzedaży zobowiązał się wyjaśnić sytuację określając gdzie i kiedy przedmiotowa część samochodu była malowana. Efektem tego maił być stosowny dokument potwierdzający że malowanie odbyło się po stronie sprzedawcy, importera lub producenta. Do dnia dzisiejszego nie ma odpowiedzi . Moja rada dla potencjalnych klientów - przed zakupem należy sprawdzić odpowiednim czujnikiem powłokę lakierniczą. Jakość obsługi fatalna, gdy się pojawi problem nikt się tym nie zajmuje bo klient samochód już kupił. NIE POLECAM SLONU.
Użytkownik sieci
19 października 2022 22:28
Salon - samochody nowe
317 zł za ...
... podpięcie komputera i sprawdzenie klimatyzacji (wadliwy czujnik ciśnienia). Ponoć czujnik ciśnienia klimatyzacji nigdy się nie psuje 🤣 i dlatego też nie jest dostępny nigdzie w Europie, trzeba zamawiać z Japonii i uwaga - kosztuje on z wymianą 2000 zł! Sprawdziłem w necie i oprócz tego że oryginał można od ręki dostać w Niemczech lub w UK to można kupić również w Polsce zamiennik m.in. DENSO za 100 zł i jest tego wszędzie pełno, a to oznacza że jednak się psuje! Ponad 4k zostawione w serwisie tego dnia. Jest pięknie, na pewno wrócimy 😁👍
Użytkownik sieci
16 lutego 2022 05:28
Salon - samochody nowe
Ostrzegam przed zakupem ...
... samochodu używanego. To nie diler a zwykły handlarz. Miałem zakupić oczywiście igłę, bez wypadkowy Auris hybryda, serwis ASO, salon Polska. Na miejscu okazało się, że auto całe lakierowane 100℅, historia serwisową jaką miało to jakaś naprawa gwarancyjna a z historii auta dwie szkody w tym jedna znaczna, uszkodzenie układu kierowniczego. Nie polecam i radzę omijać z daleka. Jeżeli auta używane sprzedają w ten sposób to bez skrupułów sprzedają Leksusa po szkodzie jako auto fabrycznie nowe.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2021 14:11
Salon - samochody nowe
Proszę uważać na ...
... zakup samochodów używanych w tej firmie. Po kupnie samochodu wykryto ( zacinająca się kierownica, uszkodzona turbosprężarka) Kupiłeś......to twój problem ( przecież to jest samochód używany ) radź sobie sam. Cytuje " Przecież to normalne, że przy tym przebiegu turbosprężarka może być uszkodzona ) Jeśli ASO wie, że może być uszkodzona turbina dlaczego nie sprawdza przed sprzedażą ( możliwe że wysoki koszt naprawy ) Po pierwszym telefonie do firmy, dowiedziałem się że (zacinająca sie kierownica podczas jazdy) nie mogła byc zweryfikowana ponieważ przeprowadzają jazdę próbną 200m. Mam zainwestować i naprawić na własny koszt. Niestety wolny czas tylko w sobotę ( tez w sobotę był zakup ) W pierwotnej wersji mogła być podstawiona laweta po auto ( temat ucichła) Jeśli to ASO SPRAWDZA I SERWISUJE wasze samochody to życzę długiej exploatacji Pozdrawiam
Użytkownik sieci
15 maja 2021 08:52
Salon - samochody nowe
Podzielam opinię Zbigniewa. ...
... Jakość serwisu coraz gorsza. Coraz dalej od jakości samego Lexusa.
Użytkownik sieci
15 maja 2021 07:51
Salon - samochody nowe
Marna jakość wykonania usług serwisowych.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2020 11:41
Salon - samochody nowe
Byliśmy dziś z ...
... mężem w salonie Lexusa w celu zakupienia samochodu Lexus Ux, nie byliśmy umówieni, jednak wiedzieliśmy, że chcemy akurat ten model. Przy wejściu przywitała nas Pani, którą poprosiliśmy o konsultację z doradcą klienta. Rozumiem, że można dłużej czekać, bo ktoś może być zajęty , jednak z mężem zoobserwowaliśmy co najmniej 2 konsultantów, którzy tylko się patrzyli i nie podeszli do nas. Cóż, poczuliśmy się co najmniej źle. Jeśli na recepcji przebywa 4 osoby i żadna nie potrafi zająć się klientem, to źle świadczy o obsłudze klienta - w dodatku brak informacji ile będziemy musieli czekać na obsługę, lub chociaż próba umówienia innego terminu. Ostatecznie po oglądnięciu samochodu z każdej strony opuściliśmy salon - bo raczej nie mieliśmy ochoty spędzać w nim kolejnych minut bez zainteresowania ze strony obsługi. Ostatecznie wybraliśmy inna markę samochodu, gdzie wszystko odbyło się z szacunkiem dla klienta.
Użytkownik sieci
28 maja 2020 12:34
Salon - samochody nowe
Salon udaje klasę ...
... premium. Na dzień dobry zdziwienie bo nie byłem umówiony mimo ze w salonie nie było klientów- z łaski ktoś porozmawiał - odpowiedzi zdawkowe olew, wszystko w klimacie taki jest Lexus i albo się podoba albo dziękujemy. Pytania o finansowanie - jak się zdecyduje to poznam szczegóły - widocznie nie wyglądałem odpowiednio aby koło mnie skakać. Odwiedziłem Mercedesa BMW Audi od których Lexus musi się jeszcze sporo nauczyć :)
Użytkownik sieci
10 lutego 2020 14:53
Salon - samochody nowe
Podejście do klienta ...
... bardzo NIE profesjonalne. Po wcześniejszym umówieniu się i dzień wcześniej potwierdzeniu wizyty w salonie na jazdę próbną nie zostałem wpisany i mało brakowało by się nie odbyła. Pan z którym się kontaktowałem nie raczył podejść zamienić słowa dlaczego zaistniala taka sytuacja. Na temat modelu którego chciałem kupić nie udzielono mi prawie żadnej informacji oprócz lakieru. Jazda próbną odbyła się jak na egzaminie na prawo jazdy. Tylko prosto w prawo lewo i tylko takie komendy. Masakra. Bardzo zniechęcający salon. NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2019 21:01
Salon - samochody nowe
Mało miejsc parkingowych, ...
... w samym salonie raczej zamieszanie i małe zainteresowanie klientami ze strony sprzedawców. W porównaniu z innymi salonami samochodów premium wypada raczej blado.
Użytkownik sieci
7 lipca 2019 16:26
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... samochodów do firmy. Dwukrotny email , dwukrotnie olany. Kontakt to nie jest ich mocna strona. Nie Polecam
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2019 07:08
Salon - samochody nowe
Bucowata obsługa.
Użytkownik sieci
1 marca 2019 10:53
Salon - samochody nowe
Pan konsultant działu ...
... sprzedaży samochodów nowych prowadził rozmowę ze mną tak, jakby nie zależało mu aby mnie przekonać do zakupu samochodu (lexusNX) natomiast Pan z działu samochodów używanych rozmawiał ze mną w tkz. przelocie miedzy jedną sprawą A drugą . OGÓLNIE wyszedłem z salonu z wrażeniem jakby wszyscy chcieli żebym sobie już poszedł.
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 23:24
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 15:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2018 12:49
Salon - samochody nowe
1. Kierunkowe tarcze ...
... hamulcowe zostały niepoprawnie zainstalowane przez mechanika. Świadczy to o braku podstawowej wiedzy w temacie chłodzenia tarcz - powietrze jest zawsze zasysane od strony piasty a następnie wyrzucane przez siłę odśrodkową w kierunku zewnętrznym. Praw fizyki nie da się oszukać. Zakrzywione żebra wewnątrz tarczy wspomagają wentylowanie. Ich zakrzywienia powinny być skierowane w kierunku przeciwnym do obrotu tarczy co usprawnia przepływ powietrza. Na moją pisemną prośbę, kierownik serwisu zorganizował przełożenie obu przednich tarcz w innym serwisie w Polsce na koszt Lexus Kraków. 2. W serwisie Lexus Kraków umówiłem wizytę z miesięcznym wyprzedzeniem i dwukrotnie prosiłem (pisemnie i telefonicznie) o zamówienie filtra oleju do skrzyni biegów. Niestety, ktoś z obłsugi zapomniał o tym. Filtr został zamówiony dopiero po oddaniu samochodu na przegląd. Ostatecznie nie wpłyneło to na wydłużenie czasu serwisu, ale niesmak pozostał. Przy całkowitym koszcie serwisu powyżej 6000 PLN spodziewałbym się bardziej profesjonalnej obsługi.
Użytkownik sieci
2 lipca 2018 20:06
Salon - samochody nowe
Całkowite nieporozumienie.Chciałem -dla ...
... odmiany i z ciekawości kupić tym razem innego niż niemiecki suva. Trzy razy próbowałem wykonać jazdę próbną Lexusem NX..Niestety nie było chęci ze strony salonu w tym względzie.Usłyszałem ,że nie będę zadowolony z jazdy hybrydą. Następnym razem,że się nie da bo za pół godziny będzie klient!!!! Wygląda na to ,że jeżeli ktoś jeździ niemieckim samochodem to nie jest klientem dla tego salonu. Trzeba jeździć Toyota /Lexusem aby ktoś podszedł do Ciebie poważnie. Byłem w 5 salonach sprzedających w Krakowie marki premium -i salon Lexusa był najgorszy ze wszystkich.A do tego brak kompetencji i wiedzy ze strony sprzedawców.Powiedziano mi ,że np. nie ma opcji otwieranego dachu,a w przekazanej broszurce była taka opcja. Salon z zewnątrz i wewnątrz wygląda dobrze.Bardzo pozytywne wrażenie z uwagi na podejście do klienta mają panie na recepcji-i tylko za to jest jedna gwiazdka.Ale sprzedawca poniżej krytyki. Stanowczo odradzam wizytę w tym salonie.A ponieważ jest to jedyny salon w Krakowie(lexusa) to chyba lepiej wybrać coś innego. A o samochodach nie mogę się faktycznie wypowiedzieć ,skoro uniemożliwiono mi jazdę.
Użytkownik sieci
25 maja 2018 13:22
Salon - samochody nowe
Ogólnie spoko, kawa ...
... dobra, Ale godzina oczekiwania na kogokolwiek to trochę przesada.