96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2024 20:30
Salon - samochody nowe
Obsługa świetna - ...
... auto ... Nie przejechałam jeszcze 300 km a już co najmniej 8 x dzwoniłam do ADAC! Żeby odpalić praktycznie nowe auto ! Toyota Yaris Cross, tragedia , totalnie zmarnowane pieniądze ! Auto stało dwa dni i już po takim czasie nie odpala .. Nienormalne żeby auto po tak krótkim czasie za każdym razem miało rozładowaną baterie !!!!!! A jeżeli potrzebna była nowa trzeba było mnie poinformować na miejscu , ale po co !? problem na pewno był znany .
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 06:17
Salon - samochody nowe
Dramat ...Pilnie potrzebowałem ...
... wywazenie kół .Dostałam krótką odpowiedź że Nie..ma szans w tym tygodniu .
Użytkownik sieci
17 października 2024 20:27
Salon - samochody nowe
Jestem zdegustowany brakiem ...
... jakiegokolwiek poszanowania czasu klienta przez ten salon. Po straceniu niemal godziny na dojazd w jedną stronę, na miejscu otrzymałem informację, że nie zostanę obsłużony przez dział części, ponieważ tego dnia już od kilku godzin nie ma już odpowiedzialnego za niego pracownika, mimo, że pojawiłem się w godzinach pracy tego działu podanych na stronie internetowej. Po samych pozytywnych doświadczeniach z innymi salonami Lexusa jestem zaskoczony tak nierównym poziomem obsługi w stacjach dealerskich jednej marki.
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 18:14
Salon - samochody nowe
Before buying the ...
... car they are extremely nice to the customer, once you get the vehicle it is no longer the case. First during the period I was selecting the model, the seller told me that my car model had 360 camera, once I get the vehicle I noticed that this was not the case, only then the seller checked the detailed description and said that this is the case only on next year exactly same model, as I had already signed to take the car and no written prove that he said that (as it was informed during a phone call), I had to simply accept that. Second, I ordered to do a ceramic coating in the car "high-end", during that service my right mirror was scratched and already passed almost a week they did not even say they will fix it, and worse they are ignoring my phone calls and I don't even see an interest to repair their mistake, they only sent me an email with the price to fix it. Third, I drove only 170Km after the ceramic coating and it did not protect the front of the car that probably only got 2 small rock hitting the car bumper during a short travel and it is slightly scratched loosing its tint where these rocks hit, so the ceramic coating did not protect the painted elements at all, only a waste of money. Fourth, a plastic component which should be also protect by the ceramic coating still has the plastic that comes from the factory which means they did not even applied it there. If you want to buy a Lexus don't go there, and if don't read this on time avoid doing ceramic coating there and save yourself from disappointment in a new "Premium" car. RESPONSE: No, I did not agree with the car without the 360 camera I asked him by phone “does this car comes with ventilated seats and 360 camera cause I don’t want to pay this much for a car without such accessories”, when I got the car I asked your advisor about the camera and he got surprised and tried to “activate” it, once I got home with the car he sent me the email informing that this model did not have it. And the most funny thing is that you came here to reply my comment even before trying to reach me out to clarify. And I am waiting for the pictures of my car scratched before leave there for 2 days for the service. And the mileage was 515 Km and I asked if there was a problem having this mileage as the price for the service is bigger when above 500Km and they agreed to do better price. I paid 7000PLN for the ceramic coating so you think I would be complaining about the 400 for the new mirror cover if it was me? It would be much simpler and less time consuming to buy a new one.
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 17:36
Salon - samochody nowe
Wrażenia po wizycie ...
... w serwisie samochodowym były bardzo złe. Po wizycie w serwisie pojawił się hałas pod maską - mechanicy twierdzą, że jest to problem z pompą klimatyzacji, a fakt, że hałas pojawił się po konserwacji jest zbiegiem okoliczności. Tak, oczywiście, że to przypadek. Ponadto jeden z pracowników przesunął przedni fotel pasażera, co spowodowało uszkodzenie fotelika dziecięcego. Zobaczyłem to dopiero tydzień później. Samo siedzenie również posiada wgniecenia. Serwisant jak zwykle stwierdził, że nic nie da się z tym zrobić. Bardzo dobra obsługa - coś ci psują, a potem mówią, że nic nie mogą z tym zrobić. Za pierwszym razem umyli samochód, a za drugim razem zostawili brudne odciski dłoni na masce. Cóż, ogólnie gościnność jest okropna, nikt się o ciebie nie troszczy, nie oferują nawet kawy. A kiedy poprosiłem o zrobienie mi kawy, taca z kawą została rzucona na stół. Jak to mówią mała rzecz, a nieprzyjemna. A wybór kawy jest bardzo słaby. Przynajmniej w imię przyzwoitości ukryli w połowie puste pudełko. Na kawie nie ma logo Lexusa. I tu pojawia się filozofia Omotenashi – niezapomniane, okropne przeżycie i mnóstwo złych, małych rzeczy! Nie wrócę więcej do tego salonu i nie polecam. Spróbuję szczęścia w innym serwisie Lexusa.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 11:12
Salon - samochody nowe
Auto na gwarancji ...
... , po lewej stronie drzwi przód i tył się nie otwierają ,zamki mają problem z mrozem , serwis Lexus Kraków jest bezradny TRZY TYGODNIE od zgłoszenia zero reakcji ze strony gwaranta , poradzili żebym otwierał okno to ułatwi wejście do samochodu . VIP Serwis !
Użytkownik sieci
29 maja 2023 12:25
Salon - samochody nowe
Proces sprzedaży nowego ...
... samochodu ok. Proces dostarczenia jednak samochodu oddalony w czasie kilkukrotnie,. Brak zaangażowania w pomoc z dostawą od producenta. Pierwszy serwis po 15 000 bardzo słabo. Wykonano czynności o jakich nie informowano jak też nie konsultowano ich wykonania. Zarysowano samochód po informacji o usterce emeil brak odpowiedzi w kwestii rozwiązania problemu. Nie polecam tego dealera. Zdecydowanie lepsza jakość obsługi w Katowice lub w Rzeszów.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2023 13:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Gościnność jest okropna, a brak angielskiego personelu jest przygnębiający? (Wersja oryginalna) Гостеприимство ужасное и не знание английского у персонала угнетает 😥
Użytkownik sieci
22 marca 2022 20:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 listopada 2021 17:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 października 2021 20:15
Salon - samochody nowe
Obsługa w części ...
... nowych samochodów jest idealna! Natomiast na dziale samochodów używanych pozostawia wiele do życzenia. Byłam 2 razy obsługiwana na tym dziale z wielką laską i brakiem chęci pomocy klientowi.
Użytkownik sieci
15 października 2021 19:37
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2021 19:45
Salon - samochody nowe
Bardzo miła obsługa, ...
... panie uratowały mnie zimną wodą, bo klimatyzacji brak. Szczerze - to skandal, żeby w takim miejscu, przy dzisiejszej temperaturze - 34 stopnie na zewnątrz, w środku było podobnie... Uciekłam, bo nie dałam rady podejmować decyzji w takich warunkach...
Użytkownik sieci
13 marca 2021 14:20
Salon - samochody nowe
Salon nowy. Zwyczaje stare.
Użytkownik sieci
24 listopada 2020 15:19
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Za herbatę i Michałki 3*, ale serwis dokładnie taki sam jak w starszych Lexusach w Krakowie - czyli PUSTE OBIETNICE - tylko 1*, czyli średnio 2* dla tych, którzy JUŻ mają Lexusa. Kupując pierwszego Lexusa (tuż przed jego opłaceniem) masz jedyną szansę na uzyskanie lepszej obsługi. (Wersja oryginalna) For tea and Michałki 3*, but car service exactly the same as in older Lexus in Kraków - means EMPTY PROMISSES - only 1*, so average 2* for those who ALREADY own a Lexus. When buying your first Lexus (just before you've paid for it) is the only chance to get better service.