90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 16:35
Salon - samochody nowe
Tragedia! Byliśmy z ...
... teściem obejrzeć Lexusa NX, po ponad godzinie oglądania auta samodzielnie, podeszła do nas pani z obsługi. Byliśmy zaskoczeni z jaką opryskliwością i niechęcią odpowiadała na nasze pytania, wątpliwości... Pani z bardzo małą wiedzą o produkcie, a na każde pytanie, na które nie znała odpowiedzi reagowała wyśmiewaniem nas... chciałem przekonać teścia do swojej ulubionej marki, choć po tym co nas spotkało w tym salonie i ja sam zaczynam rozważać propozycje konkurencji...
Użytkownik sieci
10 stycznia 2024 11:41
Salon - samochody nowe
Półtora miesiąca temu ...
... odebrałam leksusa NX 350 zakupionego w leasingu i jeszcze nie otrzymałam dowodu rejestracyjnego,a miałam otrzymać kurierem, salon milczy jak zaklęty. Nowa siedziba, a podejście do klienta jak za czasów PRL-u.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2024 01:12
Salon - samochody nowe
No niestety oszustwo ...
... spotkało nas w tym salonie. Umówiliśmy się na wizytę w tym salonie na zakup używanego Lexusa NX hybryda z 2017r. koloru popielatego(jasny grafit). Auto miało być z czystą historią, w pełni sprawne i bez wad. Przejechaliśmy 300km by zakupić to auto. Na wejściu obsługa bardzo w porządku problemy na jeździe próbnej. Zaczęło się od świecącej kontrolki ciśnienia opon. Pan Filip stwierdził, że uszkodzony jest czujnik w kole, ale musi sprawdzić w raporcie mechanika. Zajechaliśmy na stację paliw sprawdziliśmy ciśnienie i było ok, ale samochód ściąga do prawej strony. No po prostu jedzie jak cyrkiel kreśląc koło. Obejrzeliśmy opony i się okazało, że 3z czterech są zjechane z jednej strony czyli auto od dawna zbiera opony które są tylko podmieniane. Pan Filip stwierdza, że może nam obniżyć cenę o 2tys. Zł bo może jest wahacz zgięty to sobie wymienimy-no szok. Auta nie mogliśmy obejrzeć od dołu bo serwis ma nawał pracy i nie ma możliwości. Pan Filip stwierdził, że następnego dnia na serwisie mają wolne miejsce i mechanik ponownie sprawdzi to auto i po diagnozie odezwą się do nas z informacją co autu dolega i zdecydujemy czy jesteśmy zainteresowani. Do dziś nie zadzwonił. Zmarnowaliśmy cały dzień i ponieśliśmy koszty podróży tylko po to by zostać oszukanymi. Wstyd by takie rzeczy działy się w salonie takiej marki. Nie polecamy tego miejsca nikomu,a współczujemy temu kto kupi to auto. Dla nas to OSZUSTWO jakie nie powinno mieć miejsca.
Użytkownik sieci
24 grudnia 2023 22:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 października 2023 20:47
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Kompletny ...
... brak zainteresowania sprzedażą nowego Lexusa, widocznie klient jest zbędny w tej firmie. Trudno. Dziękuję.
Użytkownik sieci
18 października 2023 21:36
Salon - samochody nowe
Nowy salon przy ...
... ul.Rokicińskiej pachnie farbą i nowością. Szkoda tylko że jedyną osobą z profesjonalnych podejściem do klienta, jest pani z recepcji. Żaden handlowiec nie zainteresował się mną przez 20 min. ogladania samochodów. Zalecam więc inne salony, jeżeli jesteście zainteresowani nadal tą marką.
Użytkownik sieci
4 listopada 2022 18:09
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Jedyna ...
... miła chwila to rozmowa z panią z recepcji, pełna informacja jak dojechać, przekazanie mojego numeru telefonu handlowcowi i .... tyle. Handlowiec miał 3 godziny na telefon do mnie aby umówić mnie na jazdę próbną, nie zdążył. Porzyjechaliśmy ( 100km ) nie czekając na telefon, na miejscu oprócz sapania i spojrzenie w stylu "co wy tu chcecie" nie dowiedziałem się apsolutnie niczego a przyjechaliśmy z konkretnym zamiarem zakupu. Czuliśmy się jak nieproszeni goście. Jak szybko przyjechaliśmy, tak jeszcze szybciej odjechaliśmy.
Użytkownik sieci
27 września 2022 21:05
Salon - samochody nowe
słabo
Użytkownik sieci
14 maja 2022 16:57
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa klienta ...
... w porównaniu do innych salonów Lexusa. Wyliczenie wynajmu Kinto zajęło im 3 dni, i to z upominaniem się, gdzie inne salony robią to praktycznie na poczekaniu. Do tego dostałem najgorszą ofertę Kinto (który - chciałbym podkreślić - jest nastawiony na oddanie auta po zakończeniu) jaką do tej pory widziałem - zakładającą spłacenie 2/3 wartości auta w 2 lata.
Użytkownik sieci
4 maja 2022 21:49
Salon - samochody nowe
Kilka tygodni przed ...
... planowaną wizytą kontaktowałem się z serwisem Lexus. Została zamówiona część. Pracownik serwisu dokonał wyceny usługi. W mailu została podana wycena (uważam, że wiążąca). Po podjechaniu do serwisu (spędzeniu kilku godzin za kierownicą), Pan przyjmujący zlecenie wyraził zdziwienie, że usługa została wyceniona tak nisko. Po zabraniu auta na konsultację mechaników okazało się, że usługi nie da się wykonać. Podano, że będzie konieczne wyłożenie trzykrotności sumy na zapłatę za usługę. Z jasnego powodu zrezygnowałem. Totalnie koszmarne zachowanie serwisu.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2021 20:57
Salon - samochody nowe
Bardzo interesujące miejsce. ...
... Planując zakup auta wzięliśmy pod uwagę markę Lexus - niestety, pomimo iż byliśmy jedynymi klientami w tymże salonie, zostaliśmy całkowicie zignorowani przez obsługę, nikt nawet na nas nie spojrzał, nie mówiąc już o zapytaniu czy w czymś mogą pomóc. Szczęśliwie auto zamówiliśmy w tym dniu, wprawdzie u konkurencji, ale zamówiliśmy. Może to i lepiej, skoro przy sprzedaży tak traktują klientów to co by było po zakupie - daję jedną gwiazdkę bo mniej nie można.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2021 10:59
Salon - samochody nowe
Chcieliśmy zostawić nasz ...
... samochód w serwisie Lexus Łódź, który mieści się w Rzgowie, ale doszła nas informacja, że Państwa pracownik wykonując jazdę testową po przeglądzie rozbił klienta samochód i był pod wpływem alkoholu. Mało tego spowodował uszkodzenia innego samochodu i poturbował Panią, która tymże pojazdem kierowała. Czy to prawda? Jeśli to prawda to uważam iż jest to karygodne, wręcz niedopuszczalne. EDIT: Odpowiedź do Lexus Łódź: Proszę nie nad interpretować mojej wypowiedzi. Moja troska wynika o siebie i przyszłych klientów a nie o Was. Nie powiedziałabym, że dokładacie wszelkich starań, aby usługi wykonywane były na poziomie marki premium skoro pracownik rozbija auto klienta będąc pod wpływem alkoholu (1,5 promila). Chyba, że w Lexus Łódź panują inne zasady obsługi tejże właśnie marki. Wasza Klientka jeździ przez dwa lata z miękkim dowodem - to też usługa na skalę marki premium ???? "Brawo grupo Sabaj".
Użytkownik sieci
1 grudnia 2020 19:57
Salon - samochody nowe
Chcieliśmy kupić auto, ...
... niestety jedyny będący w salonie doradca nie wykazywał zainteresowania naszą obecnością.Trudno, kupimy w innym salonie.
Użytkownik sieci
20 listopada 2020 22:09
Salon - samochody nowe
Dzwoniłem w sprawie ...
... zakupu felg do Lexusa w sierpniu, Pan poprosił o nr tel. że natychmiast oddzwonią jak będzie wolny dział sprzedaży (podałem nr tel. mija trzeci miesiąc i żadnego odzewu) . Dobrze mi poradzono żeby zakupu auta dokonać w salonie w Krakowie miło szybko i bez problemu. Salon w Łodzi olewa klientów
Użytkownik sieci
22 września 2020 15:00
Salon - samochody nowe
Osobiście nie byłam ...
... zadowolona z obsługi w tym serwisie.
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 09:26
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa z ...
... pretensjonalnym podejściem... Makabra, po po trzech zdaniach po prostu wyszedłem. Na szczęście są inne serwisy Lexusa.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 09:44
Salon - samochody nowe
W kwestii samochodów ...
... używanych to słabiutko. Pan ŁK nawet nie raczy oddzwonić ani odpisać na wiadomości. Rozumiem, że dla Lexus Łódź klienci na auto używane to inna kategoria, ale bez przesady...
Użytkownik sieci
8 grudnia 2019 03:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 lipca 2019 12:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 16:48
Salon - samochody nowe
Salon malutenki, żeby obejrzeć auto trzeba się umówić.