94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2025 11:20
Salon - samochody nowe
To będzie laurka ...
... ale w pełni zasłużona. Przy wyborze samochodu którym raczej będę się posługiwał kilka lat kluczowa dla mnie zawsze była niezawodność i komfort jazdy. Nic więc dziwnego że wyposażony w parę groszy oszczędności, plus zapewnienie z banku że dam radę zdecydowałem się na zakup Lexusa NX. Niestety moje realia Nie pozwoliły mi marzyć o nowym samochodzie zdecydowałem się na używane ale trzy czteroletni więc tragedii na tym etapie rozważań nie było. Te pojawiły się chwilę po zakupie gdyż jak okazało się bezawaryjnością samochodu cieszyłem się tylko kilka dni. A awaria poważna bo kluczowa dla możliwości poruszania się nim nim, wiec pozostało mi nic innego jak skorzystać z usług serwisu ASO Lexus Dobrygowski. Już na wstępie przywitany jako zwykły klient ale gość wyjątkowy, nauczony doświadczeniem że ASO oferują najdroższą kawę na świecie, chciałem się przekonać Na czym polega jej wyjątkowość. Kawa była nad przeciętnie dobra, ale przyszedł czas na diagnozę mojego samochodu. Wstępnie była znana niemniej jednak fachowcy z ASO potrafili ubrać ją w odpowiednie słowa które, uwierzcie mi mili czytelnicy, zabrzmiały jak wyrok na moją biedną głowę. Już myślałem że opuszczę salon bogatszy o doświadczenia i dodatkowy kredyt ale nie, zaproponowano mi rozwiązanie związane z polityką firmy która dla mnie zwykłego zjadacza chleba okazała się nad wyraz hojna. Zastosowano wobec mnie indywidualne podejście do klienta, które naprawdę pozwoliło mi patrzeć z uśmiechem w przyszłość a także pozbyć się zmartwień dotyczących dalszego bezproblemowego użytkowania pojazdu. Panowie z działu technicznego Nie dość że cierpliwie wysłuchali moich problemów, zaproponowali rozwiązanie, a także po prostu po ludzku byli niesamowicie profesjonalni i serdeczni. Wydaje mi się nawet, że zaczynając od przywitania przez panią recepcjonistka aż po wręczenie kluczyków naprawionego auta, jest już dla mnie wyznacznikiem kultury obsługi klienta. I to klienta małego, indywidualnego, którego de facto w innych salonach nawet by nie potraktowano poważnie. Tutaj to wszystko było, niezwykła obsługa, przywołując na myśl japońską kulturę witania gości. Dobre słowo od samego początku aż po wydanie kluczyków. A żeby kilkugodzinne oczekiwanie nie przebiegało w atmosferze nudy i gnuśności, okazało się że standardem jest zamawianie klientowi taksówki, aby ten mógł w międzyczasie zająć się swoimi potrzebami. Nie muszę również dodawać, iż taksówka była bezpłatna, kierowcy niezwykle uprzejmi i pomocni, zaś powrót odbywał się również na koszt salonu. Brawo! Sam punkt niezwykle czysty, posiadający parking dla osób niepełnosprawnych, od samego progu witający z uśmiechem swoich klientów. Nowoczesny minimalizm, połączony z elementami kultury japońskiej wywarł na mnie oszałamiające wrażenie. Byłem świadkiem wydawania samochodu dla szczęśliwej pary która odbierała nowego RX, i uwierzcie mi radość malująca się na ich twarzach nie była w żadnym stopniu udawana. Mnie też to auto zachwyciło, może kiedyś odkupię od nich :) po zakończeniu naprawy serwisowej w samochodzie czekały na mnie drobne upominki oraz woda i życzenia spokojnej jazdy i dalszej podróży. Czy tam wrócę? Na pewno... Polecam serdecznie. Zasłużone pięć gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2025 14:35
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2025 18:11
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm i przyjazne ...
... podejście do klienta przez cały czas, wyboru, zakupu i odbioru auta. Pan Karol, wcześniej Pani Monika rzeczowo, merytorycznie, pomogli mi wybrać autko.
Użytkownik sieci
8 marca 2025 22:18
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lutego 2025 15:12
Salon - samochody nowe
Mucha nie siada, ...
... komar nie klęka 😉Pan Dawid doskonale poprowadził naszą wymianę auta na lepszy model 😀 Z pewnością przyczyniła się do tego luźna atmosfera jaką wypełniała każde nasze spotkanie. Wyjątkowo wszystko wytłumaczył ze szczegółami. Pełna profeska 👌🏼 Zaangażowany pracownik to świetny pracownik. Pozdrawiamy 🤓
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 12:54
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 11:40
Salon - samochody nowe
Jestem stałym klientem ...
... firmy Dobrygowski od 2008r. Zawsze moje sprawy były załatwiane profesjonalnie. Obecnie korzystam z usług Lexusa . Miła i przyjemna atmosfera podczas wizyty oraz profesjonalne podejście do klienta. W szczególności polecam Pana Dawida z działu sprzedaży i Pana Mikołaja z działu serwisu!!!
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 15:24
Salon - samochody nowe
BARDZO POLECAM Serwis ...
... i Salon LEXUS w Lubinie. Klientką jestem od chwili powstania Salonu. Zatrudnione w tym miejscu Osoby, to pasjonaci motoryzacji. Pracowników Działu Serwisu cechuje bardzo wysoka kultura osobista, idąca w parze z najwyższej jakości wiedzą i doświadczeniem - Pan Łukasz i Pan Mikołaj. Zakres prac serwisowych jest bardzo szczegółowo rozpisany i omówiony, a prognozowana cena za usługę zawsze zgadza się z tą do zapłaty. W Dziale Sprzedaży ofertę prezentował mi Pan Dawid. Na prezentację samochodu poświęcona została taka ilość czasu, jaka była potrzebna. Otrzymałam komplet materiałów związanych z interesującym mnie modelem Lexusa. Bezproblemowa jazda testowa trasą, o którą poprosiłam. Sprzedawca niczego nie narzucał. Przez cały czas był w pełni zaangażowany, nie zrażały Go nawet powtarzane przeze mnie pytania. Całości dopełniła pyszna kawa przygotowana przez Panią Martynę. Jest to Salon i Serwis, które są „poza zasięgiem” lokalnej (i nie tylko) konkurencji. Podsumowując: W pełni zasłużone PIĘĆ GWIAZDEK.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2024 17:16
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam salon ...
... Lexusa w Lubinie, a w szczególności Pana Karola, któremu dziękuję za znakomitą obsługę i bardzo profesjonalne podejście. Jestem bardzo zadowolony i mimo tego, że mieszkam we Wrocławiu, to wolę korzystać z salonu w Lubinie.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 13:52
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam czasu ...
... Lexus Lubin bardzo profesjonalna obsługa gorąco polecam
Użytkownik sieci
19 grudnia 2024 22:33
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon milo, przyjemnie, profesjonalna obsluga
Użytkownik sieci
20 listopada 2024 17:10
Salon - samochody nowe
Jak zwykle na najwyższym poziomie.
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 19:28
Salon - samochody nowe
Obsługa w biurze ...
... na wysokim poziomie. O reszcie już wkrótce przyjdzie mi się przekonac
Użytkownik sieci
23 października 2024 19:59
Salon - samochody nowe
Polecam sprzedaż serwis top
Użytkownik sieci
22 października 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Bardzo jestem zadowolony ...
... z obsługi w salonie jak i w serwisie . Polecam sprzedawcę Pana Dawida z salonu sprzedaży nowych samochodów , super kontakt rzeczowy i profesjonalny. 5/5.
Użytkownik sieci
14 października 2024 14:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 października 2024 11:31
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam salon ...
... Lexusa w Lubinie. Od samego początku widać zaangażowanie personelu. Dziękujemy zwłaszcza Panu Dawidowi oraz Pani Monice za sprawne poprowadzenie naszej sprawy, która z racji odległości wymagała mnóstwa telefonów i maili. Osobne podziękowania dla Pana Mikołaja za cierpliwość w odpowiadaniu na mniej lub bardziej nietypowe pytania techniczne. Pozdrawiamy serdecznie i jeszcze raz dziękujemy.
Użytkownik sieci
9 października 2024 21:29
Salon - samochody nowe
Bardzo ładny salon samochodowy. Profesjonalna obsługa polecam
Użytkownik sieci
1 października 2024 23:22
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalny serwis. ...
... Rewelacyjna obsługa zwłaszcza polecam konsultanta Pana Mikołaja - bardzo pomocny Pan z dużym zaangażowaniem dla pomocy i szybkiego usunięcia awarii która okazała się drobnostką. Bardzo profesjonalny serwis.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2024 10:12
Salon - samochody nowe
Salon zasługuje na ...
... najwyższą ocenę. Przesympatyczni pracownicy, wysoka jakość usług. Klient czuje się zaopiekowany od samego wejścia do salonu i nawet po wyjściu z niego pozostaje uśmiech na buzi :)