98%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
14 listopada 2024 22:56
Salon - samochody nowe
Właśnie (27.09.24)odebrałam nowy ...
... model Lexusa LBX. Mając spore, bardzo pozytywne doświadczenia z tą marką jestem przekonany, że również i tym razem moje oczekiwania będą spełnione. Ze strony dealership transakcją zajmował się Marcin Wojtuń prezentując pełen profesjonalizm, kompetencje, życzliwość i dużą cierpliwość niezwykle przydatną przy tego typu transakcjach. Również specjalista ds. Finansowania Aleksandra Dobrowolska roztoczyla atmosferę zaufania i fachowości będąc bardzo pomocną na każdym etapie finalizowania spraw ubezpieczeniowo-kredytowych. Kudos dla obojga! AKTUALIZACJA : Po miesiącu użytkowania mój LBX całkowicie odmówił posłuszeństwa. Auta nie można było uruchomić (nawet nie można było otworzyć drzwi). Przysłana prze Lexusa pomoc również nie wiedziała co robić. Finałowo trzeciej Asistance lawecie udało się zabrać LBX do dealera Lexusa w Rzeszowie. Po kilku dniach odebrałem auto z wymienionym akumulatorem. Okazuje się, że jest to większy problem ponieważ mój LBX nie był jedynym Lexusem wymagajacym podobnej interwencji. NIESTETY : Lista rozczarowujacych doświadczeń jest dłuższa. Serwis gwarancyjny Lexusa w Rzeszowie zwracając mi auto polecił mi zakup prostownika do doładowania akumulatora (?!). Przypadkowo dowiedziałem się, że podłączanie prostownika wymaga częściowego demontażu tylniej kanapy. Doprawdy trudno mi wyobrazić sobie moją żonę, która pozostawia auto na tydzień na parkingu lotniska - aby po przylocie demontowała tylnie siedzenie w swoim nowym Lexusie i zmagala się z podłączeniem prostownika do prądu i kabli do ładowania akumulatora na klemach !!! Będąc uprzednio posiadaczem kilku modeli Lexusa (hybrid), zostawiając wielokrotnie auta na lotnisku (7-10 dni) nigdy nie byłem zmuszony do tego typu zabiegów. W przeciwnym razie zdecydowanie wybrałbym innny samochód. Rozczarowująca była również jakość serwisu Lexusa w Rzeszowie. Auto, które mi zwrócono było brudne, fotele zupełnie poprzestawiane, zagubiona osłona bezpieczników (wydaje się, że brakuje tam osoby która sprawdza stan auta przed zwrotem). Przyzwyczajony do innych standardów (głównie poza Polską, ale mam nadzieję że nie tylko) gdzie Lexus po wykonanym serwisie jest zwracany klientowi dokladnie umyty, odkurzony i sprawdzony — jestem ZBULWERSOWANY BYLEJAKOŚCIĄ obsługi klienta prezentowaną przez rzeszowski salon Lexusa w Świlczy. AKTUALIZACJA #2 Dziękując za szybką odpowiedź ze strony rzeszowskiego salonu Lexusa muszę stwierdzić, że szybkość często nie idzie w parze należytą autorefleksją. 1. Teza, że standardową procedurą po zakupie nowego Lexusa jest nabycie i aplikowanie prostownika (np. na parkingu lotniska) graniczy z absurdem. Nie sądzę aby np. parkingi na lotnisku dawały taką możliwość i żeby ta "standardowa procedura" była rzeczywiście "standardowo" stosowana. Jak już wspominałem wielokrotnie zostawiałem auto (w tym również różne modele Lexusa hybrydowego) np. na parkingu lotniska na okres 7-10 dni bez podłączonego prostownika i nigdy nie doświadczałem tego typu niespodzianek. Być może nowy model LEXUS-LBX NIE JEST zaprojektowany DLA LUDZI często PODRÓŻUJACYCH, którzy zostawiają auto np. na lotnisku. W takim wypadku przed sprzedażą potencjalny klient powinien być o tym uprzednio ostrzeżony !!! Logiczne byłoby oferowane prostownika przy zakupie nowego LBX jako tzw. niezbędnika. Przynajmniej gwarantowaloby to kompatybilność urządzeń. 2. Sugerowanie, że mechanik nie jest z stanie kończąc pracę sprawdzić i oddać auto w stanie właściwym, w tym fotele, dywaniki, brakująca osłona bezpieczników, itd - jest infantylne. Czyżby klient miał przejąć obowiązki nadzoru i finalnej kontroli?... sprawdzając czy aby wszystkie elementy są na swoim miejscu, niczego nie brakuje a wszystkie śruby są właściwie dokręcone? 3. Budujące są zapewnienia salonu Lexusa w Rzeszowie o dążeniach "do poprawy jakości uslug" zapewniając, że "standardy czystości i staranności w obsłudze są kluczowe". Nie sądziłem tylko, że jest to innowacyjne novum dla rzeszowskiego dealera tymbardziej, że chociażby w siostrzanym salonie Toyoty (jak zapewniają mnie znajomi) jest to norma
Użytkownik sieci
4 września 2024 14:25
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu, po wymianie wkładu poduszki powietrznej, nastąpił szereg usterek których przed wymianą nie było, problem z centralnym zamkiem, otwieraniem szyb, check, wyświetlanie godziny, uszkodzenie deski rozdzielczej przy demontażu kratki nawiewu. Auto ma 19 lat lecz wszystko było sprawne przed serwisem. Serwis umywa ręce, że nie ingerował w te usterki. Odradzam wizyte w tym serwisie
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 13:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu. Sprzedawca - Pani Agnieszka - poświęciła mi godzinę czasu na dwie jazdy próbne NX i RX. Przedstawiłem uczciwie ofertę na NX innego salonu, która nie została przebita, a maksymalnie może być zrównana się z nią. Po wybraniu oferty innego salonu Pani Agnieszka zarzuciła mi absorbowanie jej czasu, zawracanie jej głowy i nieuczciwe zachowanie bo ona się zrównała z ofertą nie proponując nic więcej. Nadmieniam, że było to pierwsze i jedyne nasze spotkanie. Pierwotna oferta przedstawiona dla mnie była najwyższą z otrzymanych z kilku salonów. Po okropnym telefonie od Pani Agnieszki poinformowaniu jej o wystawieniu negatywnego komentarza na temat traktowania klienta w salonie i jej zachowania, Pani Agnieszka zaczęła mnie straszyć że ja też mam działalność gospodarczą- jestem lekarzem - i ona też będzie wystawiać na mój temat negatywne komentarze. Informuję, że wystawiam na fb i google opinie negatywną, a w przypadku pojawienia się kłamliwych treści na mój temat sprawa będzie miała swój finał w sądzie z powództwa cywilnego.
Użytkownik sieci
24 lutego 2024 18:57
Salon - samochody nowe
Zachęcona pozytywnymi opiniami ...
... i chęcią zakupu samochodu klasy premium zdecydowałam się na kupno Lexusa NX. Początkowo moim opiekunem sprzedaży był Pan Patryk i do tego momentu obsługa była na wysokim poziomie. Natomiast po zmianie opiekuna na Pana Marcina sytuacja uległa diametralnej zmianie. Czułam się jak niechciany petent w urzędzie. Byłam traktowana jak całkowicie nieświadoma blondynka kupująca swój pierwszy samochód. Dzień odbioru mojego wymarzonego Lexusa, który powinien być najprzyjemniejszym dniem, okazał się udręką. Musiałam odebrać auto z wizualnym defektem. Pan Piotr, który wydawał mi samochód, zamiast przeprosić za zaistniałą sytuację i zaproponować rozwiązanie sugerował, że nie warto się naciągać i on by to zostawił. Samochód zdecydowanie jest klasy premium lecz obsługa pozostawia wiele do życzenia. Szczerze nie polecam salonu w Rzeszowie. Pani od Pana Patryka
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 08:31
Salon - samochody nowe
Niestety musze zmienić ...
... swoją opinie z 5 na 1. Przytrafiła mi się mała obcierka zderzaka. Oddałem nowe auto do naprawy z własnego AC. Naprawa 1sza trwała 2 tygodnie i zderzak został wymalowany w innym kolorze. Po reklamacji usługi i kolejnych 2 tygodniach zderzak został wymalowany właściwie ale bok auta od strony kierowcy został w kilku miejscach porysowany. Rysy drobne ale bardzo widoczne zwłaszcza po umyciu auta. Próbowano to przypolerować ale z marnym skutkiem, Auto odebrałem bo bałem się zostawić do kolejnej poprawy. Prawdę mówiąc nie wiem co z tym robić. Auto nowe a ma rysy jak po 5 latach użytkowania. Poniżej moja 1sza pozytywna opinia po kupnie auta. W lipcu 2023 kupiłem NX 450h+ w Lexus Rzeszów. Salon bardzo ładny, choć według mnie mógłby być trochę większy. Dużym minusem jest mała ilość prezentowanych samochodów, co w moim przypadku skutkowało wizytą w Lexus Kraków, gdzie mogłem zobaczyć auto w konfiguracji, którą wybrałem. Wystawiam ocenę 5 ze względu na obsługę. Wszyscy bardzo starają się nadrabiając braki samego salonu i wyposażenia.
Użytkownik sieci
17 maja 2023 19:49
Salon - samochody nowe
Będąc w salonie ...
... uzgodniłem słownie z doradczynią lexusa rezerwację samochodu i termin mojej decyzji odnośnie zakupu konkretnego modelu, koloru i wyposażenia lexusa. Pani zapewniła mnie, że słowna forma rezerwacji jest możliwa. W ostatnim dniu ustalonego terminu podjąłem decyzję o zakupie i będąc pewnym moich ustaleń z doradczynią udałem się do salonu, żeby dopełnić formalności. Ku mojemu zdziwieniu , pani oświadczyła mi, że nie ma już możliwości zakupu wybranego przeze mnie modelu w określonej przeze mnie specyfikacji. Nie usłyszałem żadnego umotywowania takiego stanu rzeczy ani przeprosin. Po jakimś czasie, szukając wybranego modelu , rozmawiałem z kierownikiem sprzedaży, który przeprosił mnie za zaistniałą sytuację. Pan kierownik zapewnił mnie, że wie o wszystkich ruchach sprzedażowych i rezerwacyjnych swoich pracowników ... zatem nie wiem jaką wiedzą dysponował przekazaną przez doradczynię, że nie skontaktował się ze mną w sprawie wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Cóż... nie spodziewałem się takiej obsługi po dealerze samochodów klasy premium. A przecież wystarczyło poinformować mnie, że tylko forma zaliczkowa rezerwacji jest zobowiązująca lub wywiązać się ze słownego przyrzeczenia. NIE POLECAM zakupu w tym salonie Lexusa.