92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 12:29
Salon - samochody nowe
Pan w salonie ...
... siedzący po lewej stronie na moje zapytanie o różnice w wersjach silnikowych RX skierował mnie do działu sprzedaży,gdzie po odejściu interesantów od stolika dowiedziałem się ,że pan absolutnie nie ma czasu dla mnie ,nawet minuty - przy takim podejściu do klienta ...😱 potencjalnego nabywcy ...życzę dalszych sukcesów ,bardzo niemiło mi się zrobiło ,odwróciłem się i wyszedłem z salonu ...
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 11:24
Salon - samochody nowe
Byłem u Państwa ...
... w salonie z zamiarem kupna używanego auta. Przed przyjazdem wykonałem telefon do Pana z działu samochodów używanych w celu weryfikacji stanu faktycznego auta, uzyskuje odpowiedzi że auto jest w bardzo dobrym stanie , lakier wręcz w idealnym , brak przetarc itp, po czym na miejscu okazuje się że na całym aucie są odpryski, wszystkie ranty od drzwi przetarte , prawy tylni błotnik przetarty, lusterko przetarte itp. Po moich uwagach uzyskuje odpowiedź ( a co ja miałem Panu powiedzieć , przecież to auto używane i to elementy eksploatacyjne), brak profesjonalizmu i poszanowania ,człowiek jedzie pół Polski z przekonaniem że wszystko co uzgodnił w rozmowie telefonicznej otrzyma na miejscu a jednak można się nieco zdziwić. Odradzam!!
Użytkownik sieci
30 października 2023 14:15
Salon - samochody nowe
Auta ok ale ogólnie obsługa dno
Użytkownik sieci
16 września 2023 13:53
Salon - samochody nowe
Byłam z mężem ...
... i dziećmi dzisiaj w salonie. Na początek Pani w recepcji przywitała nas i była bardzo sympatyczna. Nawet zagadała dzieci za co bardzo dziękuję nie spodziewalam się. Niestety przedstawiciel zaprosił nas do pokoju, gdzie wcześniej byli inni klienci, którzy pili kawę i nie dojedli ciastek. Pan który nas obsługiwał nie pomyślał, aby posprzątać biurko i zaproponować wodę, cokolwiek. Dodatkowo na przywitanie Pan nawet nie podał reki. Sprzedawca nie powiedzial ani slowa na temat samochodu, ktory mnie interesuje. Zapytal jedynie jaki budzetem dysponuje, na tej podstawie dobral wersje. Sama jeżdżę audi i chciałam zmienić na coś większego co wpadło mi w oko. Wybierając samochod w audi czułam się klientem premium został mi samochód przedstawiony z każdej strony i nie zostałam przyjęta przy brudnym biurku. Mam nadzieję, że przy kolejnej wizycie(przed jazda próbna) zostanę potraktowana lepiej.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2023 17:10
Salon - samochody nowe
Katastrofa nie polecam, a wręcz odradzam
Użytkownik sieci
22 lutego 2023 10:49
Salon - samochody nowe
Obsługa w dziale ...
... części poniżej krytyki, stałem jak kołek przy recepcji gdy obsługa kursowała pomiędzy mną a działem częsci. Czy naprawdę trudno zaprosić klienta do biurka i załatwić sprawę z godnością ? Niedaleko jest salon Toyoty,MB i BMW, polecam podjechać i zobaczyć jak wygląda obsługa klienta kupującego części. Nie polecam. Panie przy recepcji za to bardzo miłe ;)
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 10:05
Salon - samochody nowe
Oddałem auto na ...
... akcje serwisowa ( wymiana zbiornika oparów paliwa ) Auto po myciu w salonie wróciło z salonu porysowane. Niestety oddając auto do oficjalnego ASO nawet nie pomyślałem, żeby zrobić zdjęcia auta przed powierzeniem go w ręce „specjalistów”. Nie popełnijcie mojego błędu, a najlepiej wybierzcie inny serwis.
Użytkownik sieci
29 grudnia 2022 20:18
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM. Jestem ...
... bardzo rozczarowany tym miejscem. Zainteresowanie kończy się w momencie zakupu samochodu za niebagatelną sumę 250.000 a potem to już Twój problem i radź sobie sam. Przy odbiorze samochodu nikt nie miał czasu na wytłumaczenie opcji samochodu i dodatkowo założonego alarmu. Byle tylko jak najszybciej pozbyć się z salonu. Masz i jedź. W święta samochód odmówił niestety posłuszeństwa. Dopiero serwis Lexus całodobowy pomógł odblokować dodatkowy alarm. Po świętach odmówiono mi w tym salonie pomocy, termin za 2 tygodnie. Nie dostałem instrukcji do alarmu itp., nikt nic nie wie o tym samochodzie. Twierdzą, że się nie znają. Szkoda. Może warto uczyć się obsługi klienta on innych tańszych marek, bo tam szanują każdego klienta.
Użytkownik sieci
16 listopada 2022 10:40
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Umawiasz ...
... się na jazdę próbną, na miejscu okazuje się, że masz 20 minut bo samochód został obiecany komuś "na weekend".
Użytkownik sieci
3 listopada 2022 15:54
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu i ...
... narażenie na straty finansowe. Nie polecam współpracy z salonem Lexus Trójmiasto.
Użytkownik sieci
26 września 2022 17:05
Salon - samochody nowe
Jako Klient salonu ...
... Lexus Trójmiasto, do momentu odbioru samochodu (dział samochodów używanych) byłem dość zadowolony. Problem w tym, że od pierwszej rozmowy ze sprzedawcą jednoznacznie mówiłem o tym, że warunkiem zakupu jest instalacja przez salon przed odbiorem samochodu, haka (mocowanie na platformę rowerową). Nie wchodząc w szczegóły, minęły dwa miesiące, samochód dalej nie jest uzbrojony w zamówione akcesorium, a odpowiedź salonu jest mniej więcej taka: Nie ma tych części, nie wiadomo kiedy bedą, może za dzień, tydzień, miesiąc, rok ale nie bierzemy za to odpowiedzialności. Jak dla mnie, to jest brak jakiejkolwiek etyki biznesu i brania odpowiedzialności za swoje problemy organizacyjne. No i wszystko to kosztem Klienta.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2022 08:55
Salon - samochody nowe
Beznadziejne podejście do ...
... klienta. Jak nabywałem dużo tańsze samochody to czułem że bardziej to kogoś interesuje.
Użytkownik sieci
15 czerwca 2022 12:08
Salon - samochody nowe
Zakupiłem samochodzik dla ...
... dziecka za 270 PLN i już pierwszego dnia odpadło lusterko podczas zabawy - złożyłem reklamację i jej nie uznali bo powiedzieli że samochodzik nie służy do zabawy - brak klasy ze strony tego salonu. Nikt nas nie poinformował, że samochodzik nie służy do zabawy.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2022 19:09
Salon - samochody nowe
Dziękuję za obsługę, ...
... autem jeździ się wspaniale, ale na Boga zadbajcie o czystość. Jest tak brudno w salonie, że to nie przystoi tak prestiżowemu miejscu.
Użytkownik sieci
14 listopada 2021 23:22
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, już ...
... chwilę po przekroczenia progu salonu. Jednak korekta, po bliższym kontakcie ledwo 2 * Jedynie duża pochwała dla Pań z recepcji. Planuję zakup Lexusa, ale raczej nie w Gdańsku. Korekta nr 2: Kolejny kontakt i najchętniej dałbym wielkie zero gwiazdek, zachowanie handlowca PONIŻEJ KRYTYKI
Użytkownik sieci
6 października 2021 16:58
Salon - samochody nowe
Nie poważni ludzie.
Użytkownik sieci
8 lipca 2021 18:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 15:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 czerwca 2021 13:33
Salon - samochody nowe
Niestety muszę wyrazić ...
... negatywną opinię o sferze obsługi klienta Firmy. Po krótkiej rozmowie na temat wystawionego na sprzedaż auta dostałem zapewnienie (!) o jednodniowej rezerwacji auta, a a nawet obietnicę przeprowadzenia serwisu. Wydatek ok. 100 tys. złotych wymaga jednak zastanowienia. Po podjęciu pozytywnej decyzji o kupnie, próbowałem skontaktować się ze Sprzedawcą, który po odebraniu telefonu obiecał, że oddzwoni. Nie oddzwonił, a na drugi dzień, gdy ponownie skontaktowałem się ze Sprzedawcą, dowiedziałem się, że poprzedniego dnia (czyli w dniu rezerwacji) "klient przyszedł z pieniędzmi i kupił". Poczułem się po prostu zlekceważony. Sprzedając samochody klasy premium trzeba zachować standardy postępowania na adekwatnym poziomie.
Użytkownik sieci
4 marca 2021 15:25
Salon - samochody nowe
Piękny, nowy salon, ...
... który z zewnątrz zaprasza swoim świetnym designem, a w wewnątrz prezentuje nowe, błyszczące samochody. I to by było na tyle. Może pomyliłem salon samochodowy z muzeum. Na stronie szczycą się Państwo jako salon numer jeden w jakości obsługi, więc może warto nad tą obsługą popracować. Na przyszłość proponuję podchodzić do klienta w czasie krótszym niż 10, 15, lub 20 minut. Rozumiem, że młodsza osoba może być traktowana jak nieciekawy klient, ale podejść wypada. Przykro mi, że salon z taką renomą tak traktuje, a właściwie nie traktuje w ogóle, potencjalnego klienta.