92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2025 11:43
Salon - samochody nowe
Wizyta w grudniu ...
... zakończyła się bardzo nieprzyjemnie. Oglądając Lexusa ES I oczekując oferty na jego zakup bądź innego egzemplarza nie doczekaliśmy się na zainteresowanie obsługi. Po tym jak osoby które przed nami weszły zostały obsłużone, my po godzinie zostaliśmy kompletnie „olani”. Pan wracając najprawdopodobniej z toalety wziął się za osoby które weszły ponad 40 minut po nas. Brak empatii do klienta i zorganizowania, lexus traci w ten sposób wielu potencjalnych kupców ich samochodów.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2025 12:02
Salon - samochody nowe
Dzisiaj zastanowiłbym się ...
... 4 razy czy rzeczywiście chcę skorzystać z usług Lexus Wola. Im dalej w las, tym gorzej. Początkowa w miarę sensowna obsługa została zamieniona na absurdalne zlewanie klienta: odpowiedzi na prośbę o ofertę na nowe auto spotykały się z oburknięciem sprzedawcy że "proszę sobie wejść na stronę i tam sprawdzić cenę"... niedorzeczne zachowanie! Natomiast czarę goryczy przelał serwis. Nie chcę pisać zbyt wiele gdyż sprawa jest ciężka do udowodnienia i dogłębnej weryfikacji ale proszę dokładnie auto sprawdzać za każdym razem po odbiorze z serwisu: każdy plastik, zaczep czy mocowanie aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji w przyszłości. PS. skoro zatrudniacie Państwo ludzi "nie z przypadku" to czemu nikt przy serwisie nie poinformował mnie o urwanych zaczepach kloszy lamp skoro powinni to od razu zauważyć?
Użytkownik sieci
13 grudnia 2024 13:54
Salon - samochody nowe
Tak wygląda auto ...
... po 40-sto minutowym ręcznym myciu w salonie Lexus Wola. Pytanie czy z taką samą dbałością został wymieniony olej 🤔
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 20:16
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... odwiedziłem to godne pożałowania miejsce celem zasięgnięcia informacji na temat nowego modelu samochodu. Już od samego progu czułem się jak intruz, który znalazł się w nieodpowiednim miejscu. Ciekawe było to, że nikt, absolutnie nikt nie odpowiedział mi na "dzień dobry". W recepcji siedziały cztery osoby pochłonięte zażartą rozmową. Jestem w stanie zrozumieć, że doradca jest zajęty, wydaniem samochodu, obsługą innego klienta i nie ma czasu, ale cztery osoby? Żadna z nich nie mogła udzielić mi informacji, że wystarczy poczekać tyle i tyle ktoś się zajmie Pana sprawą. Spędziłem tam chwilę obejrzałem samochód sam. Żadnego katalogu czy cennika nie dostałem. Totalny brak profesjonalizmu i szacunku. Zmarnowałem tylko czas. Bardzo serdecznie odradzam wizytę w tym miejscu jeśli nie chcecie się rozczarować. Na szczęście są jeszcze inne miejsca gdzie drogą kupna można nabyć nowy pojazd w miłej i przyjaznej atmosferze. Pozdrawiam. Dominik
Użytkownik sieci
24 października 2024 10:22
Salon - samochody nowe
W dniu 3-09-2024 ...
... zamówiłem usługę trzyletnią aktualizacje map wraz z Map Care do ES , trzykrotne instalowanie nie powiodło się mapy zaktualizowano lecz do dnia dzisiejszego nie wprowadzono pełnej subskrypcji, brak usługi Map Care, czekam na kompleksową zamówioną usługę
Użytkownik sieci
19 września 2024 07:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2024 18:56
Salon - samochody nowe
Unikać jak ognia ...
... chama i prostaka na stanowisku kierownika sprzedaży typa o nazwisku Mich......
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 18:02
Salon - samochody nowe
Firma całkowicie niepoważna. ...
... Kupiłem samochód, robiłem w niej przeglądy. Chciałem zrobić naprawę bezgotówkowo. Pojechałem na oględziny, przez 3 miesiące zero kontaktu, mimo że miałem dostać termin na naprawę. Odezwałem się i dalej mimo zapewnień zero kontaktu. Polecam omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 12:28
Salon - samochody nowe
No one speaks ...
... English ,I'm very disappointed ,hard to communicate with these people
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2024 23:22
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Najgorszy ...
... salon Lexusa w jakim dokonałem zakupu. Zamówiłem w Lexus Warszawa-Wola auto. Obsługiwał mnie Pan Michał od którego uzyskałem komplet informacji na temat samochodu. Ustaliłem konfigurację pojazdu i podpisałem umowę. Jak to tej pory obsługa na najwyższym poziomie, na jaką przystało w salonach Lexusa. Byłem bardzo zadowolony z decyzji o zakupie pojazdu w tym salonie, do momentu aż otrzymałem informację iż kierownik salonu Pan Bartosz zadecydował iż umowa którą podpisałem na pojazd jest nieaktualna. Zostałem poinformowany, że auto mogę kupić ale w nowej wyższej cenie. Jako że mam zaufanie do marki Lexus (już nie do salonu Lexus Warszawa Wola), nie miałem już czasu na zamówienie auta w innym salonie i zostałem postawiony pod ścianą, jedyne wyjście jakie miałem to podpisać nową umowę, na to samo auto w wyższej cenie. Podczas odbioru auta okazało się iż nie otrzymam w promocyjnej cenie kompletu kół zimowych. Poinformowano mnie że nie wiadomo dlaczego nie ma dla mnie tego kompletu ale sytuacja zostanie wyjaśniona. Kilkukrotnie kontaktowałem się z Panem Michałem lecz za każdym razem otrzymywałem zapewnienie że rozwiąże problem. Niestety nie doczekałem się. Uważam że takie podejście kierownictwa salonu jest mało biznesowe i nie powinno mieć miejsca w marce premium jaką jest Lexus. Gdybym nie posiadał pozytywnych doświadczeń z marką Lexus, mogło by się to skończyć zakupem pojazdu innego producenta (np. blisko na tej samej ulicy jest salon konkurencyjnej marki premium). W ciągu ostatniego roku zamówiłem kolejne trzy auta Lexusa, zrobiłem to już w innym salonie. Na szczęście nikt podpisanej już umowy nie rozwiązał i dotrzymał uzgodnionych warunków zamówienia.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2024 08:56
Salon - samochody nowe
Serwis Wola tragedia ...
... - omijać szerokim łukiem Zgłosiłem tydzień po zakupie skrzywienie kierownicy przy prostej jezdzie. Podjechałem po miesiącu użytkowania Obsługiwał mnie Pan Arkadiusz z serwisu I powiedział mi że musze za to zapłacić ale stanowczo powiedziałem że nic nie będę placil bo tak było od początku i to zgłaszałem. Auto pozostawiłem na 3 godziny po powrocie jak stwierdził Pan z serwisu "chłopaki sprawdzili pojechali na zbierznosc i wszystko już jest ok". Wsiadłem przejechałem się i było to samo. Sprawdziłem na aplikacji i okazało się że auto nigdzie nie jechało tylko stało z tyłu na parkingu ten czas. Powiedziałem że mnie oszukują bo na aplikacji nie ma zapisu że gdziekolwiek ktoś jechał na stację żeby to skorygiwac, zmieszał się troche i dałem mu jeszcze jedna szansę ale musiałem zostawić auto i jechać 120 km do domu autem zastępczym z prawie pustym bakiem . Następnego dnia odebrałem auto i co się okazało że nic z tym nie zrobili tak jak było krzywo tak zostało. Ja się dziwię że taka porządna marka jak Lexus a pracują tam nie kompetentne osoby. Po kolejnym miesiącu umówiłem się na serwis do Leksusa w Łodzi. Nikt mi nie kazał za nic płacić, kierownica teraz już jest prosto a naprawa trwała nawet nie godzinę co mnie naprawdę zszokowało.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 11:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 marca 2024 04:33
Salon - samochody nowe
Dał bym zero ...
... gwiazdek ,pojechałem 250 km oglądać samochód który miał być bezkolizyjny okazał się poobijany oraz z powyrywanymi zderzakiem ,uwaga oszuści
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka dla ...
... szefa sprzedaży. Brak miejsca żeby opisać jego wyczyny. Pozostali pracownicy w porządku.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 11:48
Salon - samochody nowe
Salon dobrze utrzymany, ...
... bogaty wybór aut do obejrzenia, jak to w Lexusie. Czułem się jednak niewidzialny dla obsługi, pomimo przebywania w salonie pół godziny. Szkoda
Użytkownik sieci
16 października 2023 19:34
Salon - samochody nowe
Kontakt do serwisu ...
... w sobotę niemożliwy, po podaniu mojego nr tel obiecano oddzwonić, jest poniedziałek po wyborach nie oddzwoniono. Co o tym sadzicie?
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2023 09:07
Salon - samochody nowe
O ile chodzi ...
... o sprzedaż samochodów nowych to wiadomo - perfekcja i obsługa na najwyższym poziomie. Ale chcieć kupić samochód używany, to niestety bardzo odmienne doświadczenie. Klient na auto używane to klient drugiej kategorii, wysyłając wiadomość mailową chyba nie ma co liczyć na odpowiedź.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 08:53
Salon - samochody nowe
Nowe auta nie ...
... wiem, nie oceniam… dział używanych, to brakujące ogniwo w teorii „Darwina”. Zainteresowało mnie jedno z aut i rozmowa…”auto nie ich, klienta”itd., drugie auto…w naprawie i chyba sprzedane, ale w ogłoszeniach widnieje, trzecie - Pan informuje, że jest po dużej kradzieży. Zakończyłem na tym… to te bezpieczne zakupy przy salonie, przy ASO! Lexus! No i kwestia wyliczeń auta używanego. Jakieś niby wytyczne firmy o wycenach według znanych źródeł… loguję się w kilku i sprawdzam zatem, a tu całkowicie mijanka z prawdą! Pracownik podaje wyssane z palca kompletnie oderwane od rzeczywistości informacje(ceny odkupu). Nie polecam. Myliłem się odnośnie bezpiecznego zakupu, lepiej uważać, szczególnie przy ASO, miejsce jako godne zaufania może uśpić czujność. Warto zaznaczyć , że Pan, z którym rozmawiałem grzeczny… i to zasługuje na plus.
Użytkownik sieci
18 października 2022 12:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 października 2022 12:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka