93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 lutego 2022 13:32
Salon - samochody nowe
Grudzień 2021. Mając ...
... problem z układem hamulcowym w swoim gs mk4 udałem się do lexus wola w celu wymiany części układu hamulcowego. Wymiana przebiegła pomyślnie. Dodatkowo warsztat odnalazł problem z układem hamulcowym który został popełniony przez inny warsztat toyota aso (woj. Mazowieckie). Chcą dochodzić swoich racji w kwestii reklamacyjnej nie umożliwiono mi uzyskania faktury z nr części które zostały zamontowane w moim aucie (bo faktura została wystawiona na toyota aso) - informacja przekazana przez pracownika lexus wola. Pokazuje to ze warsztaty kryją się i myją sobie ręce nawzajem a dobro klienta wychodzi na drugi plan. W tym samym czasie, dodatkowo pojawił się problem z ogrzewaniem tylnej szyby. Pracownik lexus wola miał wrócić do mnie z informacja dotycząca dostępności szyby oraz potencjalnej wymiany. Niestety kontakt się urwał wiec kolejny niesmak pozostaje. Sądziłem ze początkowe wzorowe podejście do mojego przypadku zaowocuje dłuższa współpraca. Niestety ale ostatnia postawa podejścia do klienta dotycząca problemu z szyba przekreśla dalszy kontakt z tym oddziałem lexus aso (wola).
Użytkownik sieci
23 lutego 2022 11:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 lutego 2022 13:18
Salon - samochody nowe
Kolejna wizyta w ...
... Lexus-Wola, pryncypialność i profesjonalizm Pana Michała Kubika to gwarancja rzetelności i uczciwości wykonania usługi. Każda wizyta w Państwa salonie to przyjemność. Serdecznie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
21 lutego 2022 20:13
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 lutego 2022 17:58
Salon - samochody nowe
Świetna, profesjonalna obsługa ...
... i elastyczne podejście do klienta. Polecam!
Użytkownik sieci
11 lutego 2022 13:07
Salon - samochody nowe
Panie na wejściu ...
... bardzo miłe, konkretnie informują kiedy będzie dany sprzedawca oraz proponują kawę/herbatę. Otrzymałem na jazdę próbną każdy samochód który mnie interesował. Po - przedstawienie konkretnej oferty/dostępność i finalizacja. 2 tyg później wyjeżdżaliśmy z salonu nowym autem. Późniejsza obsługa jest również na wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2022 10:32
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Doskonała obsługa klienta (Wersja oryginalna) Excellent customer service
Użytkownik sieci
24 stycznia 2022 10:34
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 stycznia 2022 12:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 stycznia 2022 19:10
Salon - samochody nowe
Super obsługa,miłe podejście ...
... do klienta.Auto dopatrzone na cacy. Polecam 😉
Użytkownik sieci
16 stycznia 2022 01:24
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Naprawdę fajne miejsce i piękny widok w recepcji (Wersja oryginalna) Really nice place and a beautiful view at the front desk 😉
Użytkownik sieci
10 stycznia 2022 14:58
Salon - samochody nowe
Najlepszy Salon Lexus ...
... na mazowszu! Mimo niewielkiej powierzchni jest wielu pracowników, w tym wielu handlowców. Duża oferta aut używanych. Dobry serwis obsługi posprzedażnej. Polecam.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2022 10:39
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm. Szybko ...
... i sprawnie naprawiony blacharsko samochód. Polecam wszystkim ten serwis. Dużo zdrowia i pomyślności w Nowym Roku.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2021 18:56
Salon - samochody nowe
Doskonały serwis. Uprzejmie, ...
... niezwykła kultura obsługi i jakość pracy
Użytkownik sieci
27 grudnia 2021 19:04
Salon - samochody nowe
Na zakup samochodu ...
... używanego polecam jedynie jechać z profesjonalną firmą sprawdzającą. W przeciwnym przypadku można się nieźle naciąć. Ja takiej firmy ze sobą nie miałem i żałuję. EDIT: Cały dział samochodów używanych otrzymał historię samochodu i problemów jakie miał, a nie były zgłoszone mi przy zakupie.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2021 15:53
Salon - samochody nowe
Ocena adekwatna do ...
... jakości obsługi, auto oddałem 8.12.2021 na wymianę tarcz i klocków, w między czasie dostałem telefon od Pana Konrada Domańskiego, że mechanik zauważył wyciek z pompy wody, po krótkiej rozmowie ustaliliśmy żeby wymienić pompę. Samochód odebrałem kolejnego dnia, a 10.12.2021 podczas około 30 minutowej trasy wyskoczył mi komunikat, by jak najszybciej wyłączyć auto, ponieważ jest zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego. Po tym incydencie od razu zadzwoniłem do Pana Konrada, z wyjaśnieniem co się stało na co dostałem odpowiedź by od razu przyjechać do nich do serwisu. Wydaje mi się, że bardziej stosowna byłaby informacja, aby odczekać, aż auto ostygnie i wtedy podjechać do serwisu. Poinformowałem o tym Pana Konrada, że poczekam, aż auto ostygnie i dopiero wtedy przyjadę. Po około 1.5h pojechałem do serwisu na ul. Połczyńską. Udaliśmy się do samochodu, Pan Konrad zajrzał pod maskę, nic nie zobaczył, więc stwierdził, że się przejedzie autem, a mnie zaprasza na poczekalnie. Była wtedy mniej więcej godzina 12.00, od tamtego czasu nie wiedziałem co się dzieje z autem, czy została zdiagnozowana usterka, cokolwiek. O 13.40 dowiedziałem się, że "musiał pojawić się jakiś pęcherzyk powietrza" i stąd wystąpił problem. Razem z tym zostałem poinformowany, że serwis potrzebuje jeszcze około 20 minut i auto będzie gotowe. Finalnie auto było gotowe około 14.30 czyli 30 minut później niż było założone, o tym też nie zostałem poinformowany. Usterka, która została spowodowana przez błąd serwisu mogła doprowadzić nawet do zatarcia silnika. Nie mam pewności, że np. nie została uszkodzona uszczelka pod głowicą, gdzie po czasie mogą wyjść kolejne problemy z silnikiem. Biorąc pod uwagę wszelkie powyższe okoliczności oczekiwałbym chociaż zwykłego "przepraszam" i poczucia, że to serwis popełnił błąd, a nie informacji "musiał pojawić się jakiś pęcherzyk powietrza". Co do serwisu to mam jeszcze jedną sytuację z lata 2020 roku, gdzie miałem problem z klimatyzacją. Pojechałem na serwis z informacją, że klimatyzacja wyłącza się po około 30/40 minutach pracy i później już nie chłodzi, nie pomagało wyłączenie/włączenie. Zostawiłem auto, usterka nie została zlokalizowana i dostałem informację, że być może to jednorazowy incydent. Odebrałem auto i za kilka dni (po tym jak wróciły upały) sytuacja się powtórzyła, wtedy wyczytałem na forum, że może to być spowodowane przez zbyt dużą ilość czynnika chłodzącego, zasugerowałem w serwisie to co znalazłem w internecie i problem zniknął, od półtora roku nie mam żadnego problemu z klimatyzacją, ale wydaje mi się że od diagnozowania problemu jest mechanik a nie użytkownik auta. Reasumując, absolutnie nie polecam tego serwisu i była to moja ostatnia wizyta w Lexus Warszawa Wola. Dodaje zdjęcie, aby więcej osób dowiedziało się o "profesjonalnej jakości obsługi"
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 18:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 grudnia 2021 19:59
Salon - samochody nowe
Miła obsługa.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2021 15:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 grudnia 2021 11:54
Salon - samochody nowe
Mogę tylko polecić. ...
... Kupiłem tu auto, następnie korzystałem z usług serwisu. Wcześniej miałem Mercedesa i obsługa w Lexusie jest zdecydowanie lepsza. Ten konkretny salon, a w szczególności serwis jest moim zdaniem najlepszą reklamą całej firmy. Polecam i oby tak dalej.