93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 marca 2024 04:33
Salon - samochody nowe
Dał bym zero ...
... gwiazdek ,pojechałem 250 km oglądać samochód który miał być bezkolizyjny okazał się poobijany oraz z powyrywanymi zderzakiem ,uwaga oszuści
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 19:35
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka dla ...
... szefa sprzedaży. Brak miejsca żeby opisać jego wyczyny. Pozostali pracownicy w porządku.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2024 11:48
Salon - samochody nowe
Salon dobrze utrzymany, ...
... bogaty wybór aut do obejrzenia, jak to w Lexusie. Czułem się jednak niewidzialny dla obsługi, pomimo przebywania w salonie pół godziny. Szkoda
Użytkownik sieci
16 października 2023 19:34
Salon - samochody nowe
Kontakt do serwisu ...
... w sobotę niemożliwy, po podaniu mojego nr tel obiecano oddzwonić, jest poniedziałek po wyborach nie oddzwoniono. Co o tym sadzicie?
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2023 09:07
Salon - samochody nowe
O ile chodzi ...
... o sprzedaż samochodów nowych to wiadomo - perfekcja i obsługa na najwyższym poziomie. Ale chcieć kupić samochód używany, to niestety bardzo odmienne doświadczenie. Klient na auto używane to klient drugiej kategorii, wysyłając wiadomość mailową chyba nie ma co liczyć na odpowiedź.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2022 08:53
Salon - samochody nowe
Nowe auta nie ...
... wiem, nie oceniam… dział używanych, to brakujące ogniwo w teorii „Darwina”. Zainteresowało mnie jedno z aut i rozmowa…”auto nie ich, klienta”itd., drugie auto…w naprawie i chyba sprzedane, ale w ogłoszeniach widnieje, trzecie - Pan informuje, że jest po dużej kradzieży. Zakończyłem na tym… to te bezpieczne zakupy przy salonie, przy ASO! Lexus! No i kwestia wyliczeń auta używanego. Jakieś niby wytyczne firmy o wycenach według znanych źródeł… loguję się w kilku i sprawdzam zatem, a tu całkowicie mijanka z prawdą! Pracownik podaje wyssane z palca kompletnie oderwane od rzeczywistości informacje(ceny odkupu). Nie polecam. Myliłem się odnośnie bezpiecznego zakupu, lepiej uważać, szczególnie przy ASO, miejsce jako godne zaufania może uśpić czujność. Warto zaznaczyć , że Pan, z którym rozmawiałem grzeczny… i to zasługuje na plus.
Użytkownik sieci
18 października 2022 12:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 października 2022 12:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 czerwca 2022 22:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 grudnia 2021 19:04
Salon - samochody nowe
Na zakup samochodu ...
... używanego polecam jedynie jechać z profesjonalną firmą sprawdzającą. W przeciwnym przypadku można się nieźle naciąć. Ja takiej firmy ze sobą nie miałem i żałuję. EDIT: Cały dział samochodów używanych otrzymał historię samochodu i problemów jakie miał, a nie były zgłoszone mi przy zakupie.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2021 15:53
Salon - samochody nowe
Ocena adekwatna do ...
... jakości obsługi, auto oddałem 8.12.2021 na wymianę tarcz i klocków, w między czasie dostałem telefon od Pana Konrada Domańskiego, że mechanik zauważył wyciek z pompy wody, po krótkiej rozmowie ustaliliśmy żeby wymienić pompę. Samochód odebrałem kolejnego dnia, a 10.12.2021 podczas około 30 minutowej trasy wyskoczył mi komunikat, by jak najszybciej wyłączyć auto, ponieważ jest zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego. Po tym incydencie od razu zadzwoniłem do Pana Konrada, z wyjaśnieniem co się stało na co dostałem odpowiedź by od razu przyjechać do nich do serwisu. Wydaje mi się, że bardziej stosowna byłaby informacja, aby odczekać, aż auto ostygnie i wtedy podjechać do serwisu. Poinformowałem o tym Pana Konrada, że poczekam, aż auto ostygnie i dopiero wtedy przyjadę. Po około 1.5h pojechałem do serwisu na ul. Połczyńską. Udaliśmy się do samochodu, Pan Konrad zajrzał pod maskę, nic nie zobaczył, więc stwierdził, że się przejedzie autem, a mnie zaprasza na poczekalnie. Była wtedy mniej więcej godzina 12.00, od tamtego czasu nie wiedziałem co się dzieje z autem, czy została zdiagnozowana usterka, cokolwiek. O 13.40 dowiedziałem się, że "musiał pojawić się jakiś pęcherzyk powietrza" i stąd wystąpił problem. Razem z tym zostałem poinformowany, że serwis potrzebuje jeszcze około 20 minut i auto będzie gotowe. Finalnie auto było gotowe około 14.30 czyli 30 minut później niż było założone, o tym też nie zostałem poinformowany. Usterka, która została spowodowana przez błąd serwisu mogła doprowadzić nawet do zatarcia silnika. Nie mam pewności, że np. nie została uszkodzona uszczelka pod głowicą, gdzie po czasie mogą wyjść kolejne problemy z silnikiem. Biorąc pod uwagę wszelkie powyższe okoliczności oczekiwałbym chociaż zwykłego "przepraszam" i poczucia, że to serwis popełnił błąd, a nie informacji "musiał pojawić się jakiś pęcherzyk powietrza". Co do serwisu to mam jeszcze jedną sytuację z lata 2020 roku, gdzie miałem problem z klimatyzacją. Pojechałem na serwis z informacją, że klimatyzacja wyłącza się po około 30/40 minutach pracy i później już nie chłodzi, nie pomagało wyłączenie/włączenie. Zostawiłem auto, usterka nie została zlokalizowana i dostałem informację, że być może to jednorazowy incydent. Odebrałem auto i za kilka dni (po tym jak wróciły upały) sytuacja się powtórzyła, wtedy wyczytałem na forum, że może to być spowodowane przez zbyt dużą ilość czynnika chłodzącego, zasugerowałem w serwisie to co znalazłem w internecie i problem zniknął, od półtora roku nie mam żadnego problemu z klimatyzacją, ale wydaje mi się że od diagnozowania problemu jest mechanik a nie użytkownik auta. Reasumując, absolutnie nie polecam tego serwisu i była to moja ostatnia wizyta w Lexus Warszawa Wola. Dodaje zdjęcie, aby więcej osób dowiedziało się o "profesjonalnej jakości obsługi"
Użytkownik sieci
15 października 2021 13:17
Salon - samochody nowe
Porażka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2021 21:07
Salon - samochody nowe
Sezon urlopowy w ...
... pełni ….. Nie jesteśmy na plaży , nikt nie serwuje drinków , a mimo to atmosfera jak w Spa na Bali .Różnica jest jednak zasadnicza . gdzie jest personel ??? Czy w sierpniu nikomu nie zależy na sprzedaży samochodów . Czy handlowcy zostali zwolnieni z osiągania wyników sprzedażowych ? Być może w sprzedaży samochodów tez jesteśmy zielona wyspą w Europie .Raczej zgniło zieloną . Może wystarczy tej poezji , przejdźmy do konkretów . Odwiedziłem dziś salon z chęcią zakupu auta . Już na dzień dobry żadna z Pan recepcjonistek nie odpowiedziała dzień dobry . Panie były tak pochłonięte rozmowa między sobą , ze chyba nawet nie zauważyły ze wszedłem do salonu . W czasie 30-40 minut sam oglądałem auta wewnątrz i na zewnątrz W dalszym ciągu dla recepcji byłem widmem :). Niestety nikt do mnie nie podszedł i nie pomógł .Nie miałem tez opcji , wywołania przez telefon pracownika salonu , z której skorzystał inny klient zniecierpliwiony czekaniem Efekt końcowy ? wyszedłem w….. kupiłem auto w innym salonie P.S. A co się wydarzy w tym salonie jak po wakacjach nadejdzie Tsunami
Użytkownik sieci
6 czerwca 2021 07:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2021 09:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 marca 2021 20:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lutego 2021 18:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 października 2020 11:30
Salon - samochody nowe
Najpierw olewanie klienta ...
... , który chce kupić auto, potem olewanie w serwisie .... Niska jakość obsługi klienta , ale nie pierwszy raz o tym salonie słyszę
Użytkownik sieci
17 lutego 2020 09:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 stycznia 2020 11:42
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu na ...
... poziomie serwisowym - świetna. Obsługa na poziomie sprzedaży - żenująca. W momencie sprzedaży kadra jest cudowna i ujmująca. Jeśli jednak po sprzedaży wychodzi jakikolwiek problem - próba ustalenia, kto sprzedawał samochód zajęła serwisowi 2 tygodnie. Próba wyjaśnienia prostej sprawy i zachowanie handlowca - nerwowe, nieuprzejme i agresywne. Nie polecam. Były stały klient.