93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 14:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2019 10:29
Salon - samochody nowe
Umówiłem się ze ...
... sprzedającym na oględziny samochodu u nich. Serwis znał samochód, i w związku z tym jego pracownik w imieniu serwisu próbował przebić moją ofertę u kupującego. Musiałem za auto zapłacić więcej. Na koniec nie chcieli wydać historii serwisowej samochodu, bo „doradcy są bardzo zajęci”. Krętactwo i cwaniactwo. Bardzo nie polecam. Edit: Po około 2 tygodniach od powyższego komentarza, zadzwonił do mnie szef działu samochodów używanych. Zadzwonił by powiedzieć, że cytuję: „to są normalne rzeczy w handlu”. I że ogólnie on nic złego nie widzi w fakcie, że przebili cenę z aukcji internetowej, bo uznali, że warto kupić ten samochód za więcej. W związku z tym, dodam tylko, że nie polecam się umawiać na oględziny samochodu u tego dealera, bo jeśli okaże się, że wasz samochód jest więcej wart, niż moglibyście zapłacić, to serwis waszą ofertę przebije. Natomiast zachowanie szefa działu samochodów używanych wskazuje na to, że nie był to przypadek przy pracy, ani niesforny pracownik - tylko taki jest przykład z góry. Edit 2: W odpowiedzi na komentarz właściciela, powiem, że owszem umówiłem się z właścicielem auta na przegląd przed sprzedażowy. Jednak kiedy dotarłem na miejsce, i po raz pierwszy zobaczyłem ten samochód, zdecydowałem się na zakup auta od razu, bez przeglądu(samochód z konsulatu). (Parę stówek w kieszeni za przegląd zostanie). I kiedy sprzedający oznajmił, że rezygnuje z tego przeglądu, wtedy pracownik serwisu stwierdził, że serwis przebija cenę. Byłem wiec umówiony na weryfikacje stanu samochodu właśnie w tym serwisie. Nie dość, że zachowują się jak handlarze z przydrożnego komisu, to jeszcze potem kłamią na forum. Co się zaś tyczy „próby kontaktu”, owszem udała się. Tyle że nie po to by przeprosić, tylko żeby mnie opierniczyć. Jeszcze raz bardzo nie polecam.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2019 13:21
Salon - samochody nowe
Brak kom.
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 15:34
Salon - samochody nowe
W przeciwieństwie do ...
... salonu na Żeraniu, podejście do klienta niezbyt lu(e)ksusowe - zapewne to kwestia sprzedawcy...
Użytkownik sieci
16 marca 2019 13:16
Salon - samochody nowe
Spędziłem przed chwilą ...
... 24 minuty w salonie. Cały ten czas oglądałem jedno auto. Nikt do mnie nie podszedł. Choć jak usłyszałem pytanie pani z recepcji po podejściu do pana z drugiej strony auta, to się ucieszyłem, że do mnie nie podeszła. Pani z recepcji: - Są jakieś pytania? (A dzień dobry? - pomyślałem) - Jaki tu jest silnik? - Nie wiem. - odpowiedziała. Po tym wyszedłem. Jednak dobrze, że to nie do mnie podeszła. :/
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 17:59
Salon - samochody nowe
Trafiliśmy na bardzo ...
... kiepską obsługę najpierw trzeba było czekać dość długo na handlowca ostatecznie okazał się strasznym snobem
Użytkownik sieci
5 lutego 2019 19:53
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem ten salon ...
... będąc zainteresowany zakupem do firmy jednego z modeli Lexusa. Niestety, podejście sprzedawców działu zarówno pojazdów używanych, jak i nowych, okazało się dość lekceważące - wystarczy wspomnieć, że sprzedawca podczas rozmowy z klientem trzykrotnie odbierał telefon komórkowy. Na "stocku" dostępne było JEDNO auto, w dodatku powypadkowe - sprzedawca samochodów używanych nie kwapił się jednak do poszukania innego samochodu twierdząc, że dwa-trzy miesiące do odbioru auta (gdzie w grę wchodziły również auta nowe) to stanowczo za długi okres, aby konkretnie rozmawiać o jego zakupie. Sprzedawca działu samochodów nowych po usłyszeniu budżetu klienta` powiedział cyt. "nie ma takiej opcji" - dopiero po wyraźnej prośbie wydrukował ofertę, która była jednak, jak się okazało, dla klienta opcją akceptowalną. Nie zostały przedstawione żadne propozycje dotyczące innych modeli, a kalkulacje finansowe zostały przedstawione po kolejnej prośbie - sprzedawca sam z siebie również nie wyjaśnił opcji finansowania pojazdu. Podumowując, idąc do tego salonu, klient czuje się trochę jak intruz, który przeszkadza pracownikom w piciu kawy i odbieraniu komórki. Dla porównania, pół godziny wcześniej, po drugiej strony ulicy w salonie Jeepa (który sprzedaje o wiele tańsze auta) sprzedawca zajął się klientem w sposób bardzo profesjonalny i uprzejmy. Szkoda - ze względu na niezbyt miłe wrażenie raczej nie wrócę i nie będę chciał współpracować z tym dealerem.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 15:07
Salon - samochody nowe
Wymiana baterii w ...
... kluczyku Lexusa IS300h wraz z autoryzacja trwała 45 minut. Wprawdzie inne serwisy Lexusa radzą sobie z tym w 5 minut, ale nie to jest clue programu. Pracownik z wizytówki, który niestety mnie obsługiwał, podczas rozmowy telefonicznej z innym działem Lexus-Wola, nie zważając na to że siedzę przy tym samym biurku był uprzejmy wykrzyczeć do słuchawki "zaraz mu wyjmę tą baterię i sami to sobie załatwiajcie". Obsługa godna marki premium.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 09:53
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 listopada 2018 16:16
Salon - samochody nowe
NIestety, zmieniam zdanie ...
... o moim ulubionym serwisie. Drugi raz pod rząd wyjeżdżam w stresie i z niezadowoleniem z obsługi, powtarza się niedotrzymywanie terminu oddania samochodu, co wpływa na moje plany. Ponieważ to kolejna sytuacja, postanowiłem podzielić się niesatysfakcją
Użytkownik sieci
10 listopada 2018 12:13
Salon - samochody nowe
Nie polecam kontaktu ...
... z działem aut używanych. Zapominają o umówionym i wpisanym w kalendarz spotkaniu i każą czekać godzinę na swoją kolej, bo są bardzo zajęci. Szkoda czasu.
Użytkownik sieci
17 października 2018 17:27
Salon - samochody nowe
We wrześniu odwiedziłem ...
... ten salon, celem zapoznania się z modelem ct 200h. Miło i profesjonalnie mnie przywitano, przedstawiono ofertę i foldery. Natomiast co do jazdy próbnej zaproponowałem jedyny dla nas, a nie dla Pana "doradcy" termin sobotni w godz. 12.30 max. 13.00. Niestety "Doradca" stwierdził, że to za późno i w tych godzinach jazda jest nie możliwa (?), ale zaproponował, że może odostępnić mi auto na cały dzień, co przy naszych obowiązkach było by super. Niestety aby do tego doszło musiałbym być już ich klientem lub się zadeklarować, że auto kupię. JAK MOGĘ BYĆ KLIENTEM LUB SIĘ ZADEKLAROWAĆ SKORO NIE MOGĘ ODBYĆ JAZDY. Tego problemu nie mieli na żeraniu, gdzie zrozumieli sytuację. Udostępnili auto na jedną dobę i dlatego u nich zakupiłem pierwszego Lexusa. (jak by Pan doradca to czytał to pozdrawia go klient od pomarańczowego Jeepa)
Użytkownik sieci
12 października 2018 12:01
Salon - samochody nowe
Pierwsze wrażenie świetne. ...
... Następne już mniej, brak odpowiedzi na maila. Obiecywane gruszki na wierzbie. Pozdrawiam.
Użytkownik sieci
4 lipca 2018 19:09
Salon - samochody nowe
Witam. Byłem w ...
... tym salonie jako klient 2 razy. 1 raz potrzebowałem wycenę po kolizji co zrobili od ręki zadarmo oferując kawkę herbatkę i dali święty nastrój dostają za to 5 GWIAZD. Drugi raz dziś byłem z pytaniem do swojego is 250 2gen usa które posiadają ksenony i chciałbym załozyć chinskie halogeny z ledami. Podszedlem do elektryka i powiedziałem że potrzebuję informacji i czy mogę zapytać (16.25g była na zegarku) pan zatrzymał się na 5-7 min i zaczął tłumaczyć że niema czasu i do 18ej musi wszystko ogarnąć i ma jeszcze 3 samochody. Na prośbe tylko 1pytania jeszcze kolejne 5 min gadal jaki jest biedny i że mam się zglosić do biura. No to poszedłem do biura. Przyszedł jakiś menedżer albo kierownik pokazałem co dokladnie chcę załozyć na zdjęciach i potrzebuję info tego czy to się da. Menedżer powiedział że nie wie i się zajmują tylko oryginalnymi częsciami. Mówię ok proszę powiedzieć czy zwykłe halogeny oryginalne da się założyć zamiast ksenonow proszę mi powiedzieć.? Nie wiem tego odpowiedz dostałem. Czy możemy podejść do elektryka i zapytać? - Jak pan będzie sugerował załozyć to to zajmie rowno 4-4.5h czasu. Pytam ale czy to będzie pasować zapytajmy elektryka albo osobę która napewno miała doświadczenia jaki w tym problem??? Jak nie będzie wiedziala to niema problemu. Mówię przed chwilą elektryk mnie pokierował do pana to niech pan zapyta czy da się to zainstalować. - odp. ale nie wiemy co to jest za część chińska czy jakaś. Tak jeszcze z 3 -4pytania i brak proby nawet uzyskania informacji w koncu powiedziałem dobra c....owy macie serwis jadę na żoliborz lexusa powiem że na bemowie nikt nic nie wie. Ale proszę pana.......Ze względu tego że 1 raz dałem 5 gwiadz to za drugi zero!!! WNIOSKUJĄC INFORMUJĘ ŻE CHCIAŁEM NAST TYGODNIU KUPIĆ NOWEGO ES 2018 (PORZEDNI NIE UKRYWAM WYGLADA LIPTOWO) TO NIC U WAS NIE KUPIE NAPEWNO PRZEZ NAJBLIŻESZE 10LAT.
Użytkownik sieci
29 marca 2018 16:54
Salon - samochody nowe
Auto oddane na ...
... akcje serwisową. Przy odebraniu auta zauważyłem poplamiony fotel i świecącą się kontrolkę abs. Salon twierdzi, że to nie ich wina jednak spróbują coś z tym zrobić.(auto oddałem z fotelami bez plam i żadna kontrolka nie świeciła się) Czekam na odbiór jednak nie dostałem auta zastępczego. Chyba nie tak powinien działać salon/serwis marki premium..
Użytkownik sieci
6 marca 2018 11:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 września 2017 15:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 września 2017 10:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 marca 2017 01:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 lutego 2017 15:18
Salon - samochody nowe
Serwis - doradcy ...
... nie potrafią odpowiedzieć na pytania, kierownik serwisu - jedno obiecuje później co innego wychodzi/robi, obiecuje że oddzwoni - nie oddzwania... dobrze że samochody porządne i nie trzeba do nich przyjeżdżać poza przeglądami. Nie polecam.