Ogólny: | 22 203 70 00 |
93%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
09:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Przyjmując Państwa w naszym salonie dokładamy wszelkich starań, aby zachować standardy japońskiej gościnności. Zgodnie z filozofią Omotenashi każdego klienta traktujemy jak gościa we własnym domu, a także staramy się przewidzieć i spełnić jego potrzeby. Chcemy aby wizyta w naszym salonie stała się dla Państwa unikalnym doświadczeniem i pierwszym krokiem do spektakularnego świata Lexusa.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Punkt gastronomiczny
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
18 marca 2025 13:18
Salon - samochody nowe
Oczekuje na swojego ...
... nowego UX. Zdecydowałam się na zakup po profesjonalnym podejściu Pana Krystiana. Bylam trzy lata kliniką Toyoty Marki i byłam bardzo zadowolona z tego salonu i profesjonalnej obsługi. Mam nadzieję, że poje zadowolenie będzie miało ciag dalszy na Żeraniu. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
17 marca 2025 20:06
Salon - samochody nowe
W zeszłym tygodniu ...
... mieliśmy przyjemnoś odbierać Lexusa NX 350 w salonie na Żeraniu. Cały proces realizacji zamówienia przebiegł bardzo sprawnie dzięki fantastycznej i bardzo profesjonalnej obsłudze Pana Konrada. Jego stosunek do klienta jest godny naśladowania i na pewno kontakt z takim sprzedawcą odgrywa ogromną rolę w podejmowaniu decyzji o zakupie auta konkretnie w tym salonie. Generalnie wszyscy pracownicy mający kontakt z klientem są tutaj bardzo uprzejmi, szczególnie przemiłe i urocze są Panie z recepcji witające wszystkich uśmiechem i oferujące doskonałą kawę. Dziękujemy Anna i Irek
Użytkownik sieci
17 marca 2025 19:23
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 marca 2025 15:12
Salon - samochody nowe
Bardzo mocno polecam ...
... ten salon i cały zespół - szczególnie Pana Radka Stromeckiego - brawa ! Dziękuję za możliwość nauki jak prowadzić proces sprzedaży i umiejętności negocjacyjne. Informacja dla Zarządu : My Klienci widzimy w jakich warunkach pracują Wasi podopieczni - jako Lexus składacie pewną obietnicę dla rynku - i należy aby Wasze działania - jakość salonu były spójne z wartościami Marki. Zadbajcie o budynek - nie oszczędzajcie na tym. Polecam też SERWIS 👍 Wspaniały zespół i jakość na 100%
Użytkownik sieci
13 marca 2025 15:39
Salon - samochody nowe
Korzystałem dziś z ...
... usług serwisu po raz kolejny - tym razem wymiana skorodowanej rury wlewu paliwa w moim GS300 z 2009 r . Usługa szybka i profesjonalna, Zgodnie z oczekiwaniami klienta. Dziękuję Panu Marcinowi z serwisu i Panu Michałowi, który naprawę wykonał. Około rok wcześniej bardzo zadowolony byłem z obsługi Pana Piotra i Pana Szymona .
Użytkownik sieci
7 marca 2025 17:15
Salon - samochody nowe
Za mną niezbyt ...
... przyjemnie doświadczenie z serwisem auta. Po pierwsze, umawiając wizytę serwisową telefonicznie nikt nie poinformował mnie, że to będzie dłuższa wizyta, bo konieczna jest wymiana klamek narzucona przez producenta. Po drugie, auto zastępcze, które otrzymałam było brudne i śmierdzące, wszędzie walały się jakieś pozgniatane paragony. A po trzecie, nie miał mi kto wydać auta po serwisie. Stałam ponad 10 minut i żaden z pracowników nie był dostępny na stanowiskach obsługi serwisowej.
Użytkownik sieci
1 marca 2025 18:15
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Chciałem ...
... zobaczyć Lexusa NX w tym salonie, przymierzam się do niego, ustawiam fotel na dogodną pozycję. Sprawdzam kierownice - regulowana elektronicznie, przy wyłączonym zapłonie (być może wystarczy żeby kluczyk był w samochodzie, niekoniecznie silnik musi być odpalony) nie reaguje na próby zmiany jej pozycji. Podchodzę do recepcji, opisuje problem. Pani odpowiada "nie mamy kluczyków do samochodu i nie można zmienić pozycji kierownicy" Żadnej próby rozwiązania problemu, zaproponowania żebym wsiadł do innego pojazdu do którego mają kluczyki. Nawet żadnego "niestety". Tak to samochodów nie sprzedacie, nie pozdrawiam.
Użytkownik sieci
27 lutego 2025 19:53
Salon - samochody nowe
Rozpocząłem swoją przygodę ...
... z Lexusem w 2023 roku. Obsługa w salonie Lexus Żerań była doskonała aż do momentu zakupu. Niestety, potem pojawiły się problemy z autem, Lexus UX250h. Pierwszy problem dotyczył rdzy na pasie tylnym. Po zgłoszeniu serwis zdecydował o ponownym lakierowaniu. Po odebraniu auta zauważyłem, że dolna dokładka zderzaka tylnego jest porysowana, jakby upadla na ziemie, albo była źle magazynowana w trakcie prac. Serwis nie wziął odpowiedzialności w tej sprawie. Kolejny problem dotyczył hamulca ręcznego, który przy przełączaniu z „Drive” na „Parking” wydawał bardzo głośny pisk. W przestrzeniach publicznych zwracało to uwagę innych osób. Zgłaszałem to kilkukrotnie, ale w odpowiedzi usłyszałem, że „to wada tego modelu” i nic się z tym nie da zrobić. Dopiero po stanowczym sprzeciwie serwis zgodził się wymienić silniczki hamulca, co rozwiązało problem. Kilka miesięcy później, po naprawie lakierniczej przedniego zderzaka w tym samym serwisie, po pół roku zauważyłem, że lakier zaczął odchodzić płatami. Dodatkowo, ponownie pojawiła się rdza na pasie tylnym. Podczas rozmów z obsługą serwisową nie jednokrotnie miałem poczucie, że moje zgłoszenia nie są traktowane poważnie. W niektórych momentach rozmowa była prowadzona w sposób, który odebrałem jako podnoszenie głosu i brak profesjonalizmu. Dopiero gdy zagroziłem wystawieniem negatywnej opinii, podejście do mnie. Zderzak w aucie był lakierowany już 2 razy, a pas tylni 4. Nie liczę innych usterek z którymi serwis zawsze miał problem w rozpatrzeniu, szczególnie gdy chodziło o naprawy gwarancyjne. To moja subiektywna opinia, oparta na moich własnych doświadczeniach jako klienta. Mam nadzieję, że moja opinia pomoże innym klientom w podjęciu świadomej decyzji oraz skłoni salon do poprawy jakości usług. I nie, nie mam ochoty na kontaktowanie się z Państwem w celu rozwiązania tej sytuacji.
Użytkownik sieci
26 lutego 2025 00:55
Salon - samochody nowe
Wszedłem, chodziłem po ...
... salonie i nikt nie raczył zapytać, czy chcę kupić auto. Odjeżdżając zatrzymałem się przypadkowo u sąsiadów. W Toyocie dostałem od ręki info o dostępności GR Yaris, Supry i GR86. Nie mam żadnych podstaw by dać lepszą ocenę. W listopadzie/grudniu był problem, aby się w ogóle dodzwonić. Po dodzwonieniu się (po kilku próbach) przekazano moje dane do wybranego sprzedawcy. Następnie potrzebna była wymiana kilku smsów, aby wreszcie dogadać termin rozmowy telefonicznej. Po rozmowie telefonicznej prosiłem, by w styczniu do mnie nie dzwonić (ale później wrócę do tematu). Jest koniec lutego. Brak kontaktu, a w salonie klient jest najwyraźniej niewidzialny.
Użytkownik sieci
18 lutego 2025 10:10
Salon - samochody nowe
Niestety ale totalna ...
... dyskryminacja. Napewno kupie w innym salonie. Nie wiem kto robi ten marketing ale dramat. Lekarz, architekt czy prawnik? Inny zawód to gorsza oferta?
Użytkownik sieci
23 stycznia 2025 13:39
Salon - samochody nowe
W samochodzie który ...
... wynajmowali długoterminowo za pośrednictwem Lexusa doszło do wypadku. Dali mi samochód zastępczy w ramach programu Asystenci plus. Gdy zobaczyli że szkodę całkowitą, zabrali samochód zastępczy i nie wydali innego, nie powiadomili o decyzji i nie udzielili informacji, kiedy możliwy był odbiór innego samochodu zastępczego
Użytkownik sieci
5 października 2024 09:40
Salon - samochody nowe
Wystawione auta dwa ...
... NX do których po rozmowie telefonicznej wybrałem się ponad 200 km miały być bezwypatkowe , na miejscu okazało się że obydwa auta miały malowane elemęty . Nie polecam obsługa tragiczna nawet nie zapropowano nam szklanki wody .
Użytkownik sieci
18 września 2024 20:30
Salon - samochody nowe
Do salonu wszedłem ...
... o godzinie 19tej we wtorek. Nie było nikogo z obsługi. Obejrzałem NX i RX, wsiadłem, sprawdziłem bagażnik. Trwało to ok 10 minut i nadal nikt się nie zainteresował. Okazało się jednak, że jest jakiś Pan sprzedawca za biurkiem ale nie raczył wstać i przywitać się ze mną. Podszedłem do niego ale on nie wstał i nie przywitał się. Poprosiłem o kilka informacji o NX ale udzielał ich niechętnie. Na moją prośbę by zobaczyć jak wyglądają zegary i infotainment odparł, że o tej porze nie ma dostępu do kluczyków (a było 40 minut do zamknięcia). Po czym wyszedł bez pożegnania. W tym czasie jakaś Pani usiadła w punkcie informacyjnym ale też nie zwracała na mnie uwagi. Z powodu tak beznadziejnej obsługi Lexus został skreślony z listy moich zainteresować.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Chciałbym wyrazić niezadowolenie ...
... z działu serwisu z wizyty 26.08. Jako osoba sprzedająca zostaliśmy umówieni z osoba kupująca na diagnostykę przedsprzedażową auta. Jako wieloletni klient Lexusa zostałem potraktowany jako gość nie mający nic wspólnego z całym procesem. Po przeprowadzonym badaniu auta do ogłoszenia wyników nie zostałem zaproszony. A wiec osoba z działu serwisu przedstawiła wszystkie możliwe wady auta kupującemu w mojej nieobecności, czyżby nie moje auto było badane. A teraz pozostaje pytanie: jakie wady auta później były mi przedstawione poprzez Pana kupującego? Oficjalnie czy które sobie uzgodnili za drzwiami Pan z serwisu oraz Pan kupujący? Poza tym po badaniu pozostał mi smród smarów skrzyni biegów. Pytanie dlaczego i kto będzie za to odpowiadał? Jest mi bardzo przykro z tego zdobytego doświadczenia. Chwaliłem Lexusa za styl Omotenashi, ale chyba LEXUS Zeran nic o tym wie. Dlatego cały czas pozostaje z LEXUS Wola gdzie jestem jak w rodzinie. Chyba ze trafiłem na arrogantnego pracownika działu serwisu, co nie ma nic wspólnego z całym działem Zeran. NR rej WX210..
Użytkownik sieci
13 lipca 2024 12:47
Salon - samochody nowe
szkoda tylko ze ...
... w dniu dzisiejszym Pan z Lexus Zeran tankujacy na stacji shell czerwonego LBX-a, wracajac do siedziby lexus zerań jechał pod prąd co wszystko zarejestrowały kamery
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 23:20
Salon - samochody nowe
Mieli oddzwonić , ...
... nie oddzwonili , kupiłem w innym salonie a kolejne zamówiłem :) podejście do klienta leży .
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 19:06
Salon - samochody nowe
Równo dwa tygodnie ...
... temu byłem w Lexus Żerań w celu obejrzenia używanego CT200h w programie Pewne Auto. W ofercie auta jest wzmianka,że można oddać auto w rozliczeniu. Zostawiłem namiary, informacje o swoim obecnym aucie Rav4 z prośbą o weryfikację. Do tej pory nikt do mnie nie zadzwonił. W czasie tych dwóch tygodni sprzedałem swoje poprzednie auto, kupiłem CT od kogoś innego. Pozdrawiam Pana Handlowca, który mną się „opiekował”. Dwie gwiazdki za miłe Panie na recepcji oraz za to,że pokazano mi auto używane na parkingu. Oczywiście przejażdżki nie zaproponowano. P.S. Może miałem za tanią marynarkę.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 12:37
Salon - samochody nowe
Pani z działu ...
... handlowego (nie bede juz wymienial z imieniai nazwiska) chyba nie do konca zna produkt marki Lexus skoro twierdzi,ze modelu RX zamowionego np w dniu dzisiejszym bedzie już hybryda 5 generacji. Przykro,ze pozostale salony w Warszawie to wiedzą... dobrze,ze to wyszlo teraz a nie w dniu odbioru pojazdu
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Piszę tą opinie ...
... nie dlatego by się poskarżyć, ale tylko dlatego żeby właściciel / menager / kierownik dowiedział się jakiś świetnych ma handlowców. Trzy razy dzwoniłem w sprawie auta , dwa razy miał ktoś odzwonić z informacją o pojeździe . Za trzecim razem jak oddzwonił fakt porozmawialiśmy, ale do tej pory żadnej obiecanej oferty nie dostałem i czekam do dziś. Jeśli macie problem ze sprzedażą pojazdów to na pewno nie dlatego że ludzie nie są zainteresowani , ale obsługa sprzedaży dramat !
Użytkownik sieci
6 stycznia 2024 17:53
Salon - samochody nowe
Tragiczna jakość obsługi ...
... działu samochodów używanych. Samochody z padniętymi akumulatorami, skorodowanymi tarczami. Pan Arkadiusz sprzedawca myli wersje aut - mówi, że pokazuje jedną, a pokazuje drugą. Nawet nie wie od którego roku dany model jest w produkcji. Mój 10 letni bratanek wie takie rzeczy...
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 14:23
Salon - samochody nowe
Kolega oddzwoni i ...
... kolega oddzwoni. Jak już kolega oddzwonił następnego dnia - problemy z jazdą bo letnie opony założone a deszcz pada. Jeszcze kolejnego dnia kolega nawet nie oddzwania bo auto sprzedane. Śmiech na sali, nie polecam
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 19:12
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z sekretariatem, trudno zakupimy gdzie indziej
Użytkownik sieci
14 września 2023 11:12
Salon - samochody nowe
Niestety po ostatnim ...
... przeglądzie opinia poszła bardzo mocno w dół … dostałem telefon, że mechanik zauważył iż jest poniżej 2 mm klocków hamulcowych … nie zgodziłem się na wymianę. Oczywiście po przeglądzie sprawdzone w innym warsztacie - było ich około 5,5 mm. Tak wiec polecam dobrze sprawdzić czy rzeczywiście płacimy za to co jest zrobione, czy jest to czyste naciąganie. Szef serwisu ( a zazwyczaj jest ich kilku w pracy ) w obowiązkach ma zazwyczaj dopilnowanie i nadzorowanie mechaników - rozumiem tzw target sprzedaży pojazdów, oraz części przez centralę firmy, oraz koszty prowadzenia DG tak dużej firmy, ale jako klient szczególnie marki która chce być uznana jako premium oczekuje się innych standardów jak od innych firm … A to poprzednia opinia. Sprawny i szybki serwis, wszystko o co się poprosi zostało sprawdzone i ewentualnie poprawione - jeśli było trzeba ( oczywiście po za standardową listą czynności serwisowych ). Samochód po przeglądzie wyczyszczony, odkurzony, oczyszczone szyby - tak jak trzeba ( za co bardzo duży + , jazda w słońcu i żadnych smug na bocznych i czołowej ).
Użytkownik sieci
19 czerwca 2023 22:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2023 11:59
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... serwisie blacharskim na skandalicznym wręcz poziomie. Odradzam. Polecam udać się do innego salonu i skorzystać z profesjonalnego podejścia do klienta.