Ogólny: | 22 203 70 00 |
94%
użytkowników
rekomenduje
Godziny otwarcia:
09:00 - 19:00
09:00 - 15:00
Nieczynne
O nas
Przyjmując Państwa w naszym salonie dokładamy wszelkich starań, aby zachować standardy japońskiej gościnności. Zgodnie z filozofią Omotenashi każdego klienta traktujemy jak gościa we własnym domu, a także staramy się przewidzieć i spełnić jego potrzeby. Chcemy aby wizyta w naszym salonie stała się dla Państwa unikalnym doświadczeniem i pierwszym krokiem do spektakularnego świata Lexusa.
Zobacz więcej
Ekspres do kawy
Usługi door to door
Wynajem samochodów
Darmowe wifi
Punkt gastronomiczny
Dostawa auta nowego pod wskazany adres
Auto zastępcze na czas serwisu
Dział ubezpieczeń
Dział finansowy (kredyty/leasingi)
Naprawy powypadkowe
Strefa relaksu
Telewizja
Sklep z częściami
Obiekt z dostępem dla osób niepełnosprawnych
50+ miejsc parkingowych przed obiektem
Najnowsze opinie
Zobacz wszystkie
Użytkownik sieci
27 marca 2024 13:00
Salon - samochody nowe
Отличные специалисты по продажам
Użytkownik sieci
20 marca 2024 22:04
Salon - samochody nowe
Korzystałem dziś z ...
... usług serwisu - wymiana oleju i filtra w skrzyni biegów oraz czyszczenie klimatyzacji w GS 300 z 2009 roku. Bardzo polecam! Zarówno kontakt z doradcami serwisu, jak i sama usługa serwisowa na najwyższym poziomie. Zmiana biegów wyraźnie płynniejsza, a oddane auto czyściutkie jak z salonu. Szczególnie dziękuję p. Piotrowi Laskowskiemu oraz p. Szymonowi Rećko za profesjonalne i indywidualne podeście do oczekiwań klienta.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 10:42
Salon - samochody nowe
Bardzo wysoki poziom ...
... obsługi sprzedaży, ciąg dalszy nastąpi, jeśli dojdzie do zakupu i serwisowania.
Użytkownik sieci
15 marca 2024 00:25
Salon - samochody nowe
Trochę ciasno ale za to ,,lexusowo,, i sympatycznie.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 16:10
Salon - samochody nowe
P. Piotr L. ...
... bardzo kompetentna osoba. Ocena 10/10. Doradzenie, obsługa rozmowa na najwyższym poziomie w tym salonie zaczynając od dwóch uśmiechniętych pań Kaś na recepcji do p. Piotra. Oby więcej takich ludzi. PoLecam. Lexus RX 200
Użytkownik sieci
7 marca 2024 12:37
Salon - samochody nowe
Pani z działu ...
... handlowego (nie bede juz wymienial z imieniai nazwiska) chyba nie do konca zna produkt marki Lexus skoro twierdzi,ze modelu RX zamowionego np w dniu dzisiejszym bedzie już hybryda 5 generacji. Przykro,ze pozostale salony w Warszawie to wiedzą... dobrze,ze to wyszlo teraz a nie w dniu odbioru pojazdu
Użytkownik sieci
13 lutego 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Piszę tą opinie ...
... nie dlatego by się poskarżyć, ale tylko dlatego żeby właściciel / menager / kierownik dowiedział się jakiś świetnych ma handlowców. Trzy razy dzwoniłem w sprawie auta , dwa razy miał ktoś odzwonić z informacją o pojeździe . Za trzecim razem jak oddzwonił fakt porozmawialiśmy, ale do tej pory żadnej obiecanej oferty nie dostałem i czekam do dziś. Jeśli macie problem ze sprzedażą pojazdów to na pewno nie dlatego że ludzie nie są zainteresowani , ale obsługa sprzedaży dramat !
Użytkownik sieci
6 stycznia 2024 17:53
Salon - samochody nowe
Tragiczna jakość obsługi ...
... działu samochodów używanych. Samochody z padniętymi akumulatorami, skorodowanymi tarczami. Pan Arkadiusz sprzedawca myli wersje aut - mówi, że pokazuje jedną, a pokazuje drugą. Nawet nie wie od którego roku dany model jest w produkcji. Mój 10 letni bratanek wie takie rzeczy...
Użytkownik sieci
4 stycznia 2024 14:23
Salon - samochody nowe
Kolega oddzwoni i ...
... kolega oddzwoni. Jak już kolega oddzwonił następnego dnia - problemy z jazdą bo letnie opony założone a deszcz pada. Jeszcze kolejnego dnia kolega nawet nie oddzwania bo auto sprzedane. Śmiech na sali, nie polecam
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 19:12
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z sekretariatem, trudno zakupimy gdzie indziej
Użytkownik sieci
14 września 2023 11:12
Salon - samochody nowe
Niestety po ostatnim ...
... przeglądzie opinia poszła bardzo mocno w dół … dostałem telefon, że mechanik zauważył iż jest poniżej 2 mm klocków hamulcowych … nie zgodziłem się na wymianę. Oczywiście po przeglądzie sprawdzone w innym warsztacie - było ich około 5,5 mm. Tak wiec polecam dobrze sprawdzić czy rzeczywiście płacimy za to co jest zrobione, czy jest to czyste naciąganie. Szef serwisu ( a zazwyczaj jest ich kilku w pracy ) w obowiązkach ma zazwyczaj dopilnowanie i nadzorowanie mechaników - rozumiem tzw target sprzedaży pojazdów, oraz części przez centralę firmy, oraz koszty prowadzenia DG tak dużej firmy, ale jako klient szczególnie marki która chce być uznana jako premium oczekuje się innych standardów jak od innych firm … A to poprzednia opinia. Sprawny i szybki serwis, wszystko o co się poprosi zostało sprawdzone i ewentualnie poprawione - jeśli było trzeba ( oczywiście po za standardową listą czynności serwisowych ). Samochód po przeglądzie wyczyszczony, odkurzony, oczyszczone szyby - tak jak trzeba ( za co bardzo duży + , jazda w słońcu i żadnych smug na bocznych i czołowej ).
Użytkownik sieci
19 czerwca 2023 22:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 marca 2023 11:59
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta w ...
... serwisie blacharskim na skandalicznym wręcz poziomie. Odradzam. Polecam udać się do innego salonu i skorzystać z profesjonalnego podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
15 marca 2023 16:21
Salon - samochody nowe
Auto wstawione na ...
... komis do sprzedania, panowie przez ponad tydzień nie potrafili przedstawić wyceny samochodu, mimo że mechanik określił stan jako bardzo dobry, auto z 2017r z przebiegiem 55 tys km. Po kilku telefonach do handlowca z prośba jakąś decyzję, zwalanie odpowiedzialności za brak kontaktu na innych pracowników. W efekcie auto zabrane z "komisu dealera". W innym Lexusie w Warszawie chętnie odkupiony za zadowalającą cenę. Nie polecam.
Użytkownik sieci
7 lutego 2023 07:39
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... salonu z używanymi samochodami Kupiłem tam 5 lat temu Hondę , wady tego samochodu tak dobrze ukryli ,że na pierwszym przeglądzie i oględzinach nie stwierdzono żadnych śladów , że samochód był po jakimś ciężkim wypadku , teraz jak minęło 5 lat pękła mi skóra na szwie ja ten kawałek wymieniłem , co się okazało już ten fotel był robiony i poduszka w siedzeniu zamontowana odwrotnie czyli otworzyła by się w stronę pasażera , a nie mnie uchroniła , następna rzecz pasy bezpieczeństwa rozsypały się jak zajechałem bo serwisu hondy to dostałem wiadomość że cały słupek był nieźle prztrącony to jak im powiedziałem o siedzeniu to i oni stwierdzili że samochód miał groźny wypadek , a ostatnia rzecz pasy pasażera też były wymieniane ale to już u nich na ich koszt i już ostatnie samochód sprzedali mi prawie bez benzyny dobrze że stacja była blisko bo bym do domu nie dojechał Za ten samochód zapłaciłem 56000
Użytkownik sieci
6 lutego 2023 21:43
Salon - samochody nowe
Za prawie 50 ...
... tysięcy kupiłam w tym salonie grata oczywiście nie mogłam odstąpić od umowy nie polecam tego salonu.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2022 17:25
Salon - samochody nowe
Trudno ocenić coś ...
... o czym nie ma się zielonego pojęcia!!!
Wieslaw Krych
21 listopada 2022 19:16
Salon - samochody nowe
Negatywna opinię uzasadniam
Nie jestem zadowolony z załatwienia sprawy w salonie na Żeraniu poniewaz nie zwrócono mi zaliczki w wysokości 2000 zł która wpłaciłem na zakup samochodu gotowego do odbioru który znajdował się w salonie.Podobno była do jego zakupu kolejka i jedynie zaliczka mogła zagwarantować możliwość spokojnego zastanowienia się nad zakupem .Z uwagi na kolor po 2 dyniowym namyśle zrezygnowałem z tego pojazdu lecz zaliczka nie została mi zwrócona.Czy tak duża firma musi żerować na kliencie zatrzymując zaliczkę która zgodnie z przepisami powinna podlegać zwrotowi. Jeden z pracowników w bardzo grzeczny sposób wyjaśnił mi że firma poniosła koszty z powodu faktu że nie kupiłem tego samochodu który stał na placu w salonie gotowy do sprzedaży i pewnie zaraz ktoś z kolejki go kupił. Wiesław Krych
Użytkownik sieci
9 listopada 2022 18:58
Salon - samochody nowe
Kupiliśmy nowe auto ...
... i od początku byliśmy oszukiwani przez Pana Konrada, auto przyjechało z dużym opóźnieniem, ponieważ handlowiec nie potrafił przyznać się, że pomylił się z data odbioru auta. Ale to jeszcze nie koniec, udzielają sprzecznych informacji, przez telefon twierdzą, ze opony można wymienić od ręki, po czym okazuje się, że najbliższy termin to 2 tygodnie. Gdy już doszło do wymiany kół, przy okazji chciałam kupić dywaniki, ale Pan który był dziś (9.11.2022) w pracy odzywał się conajmniej nieodpowiednio, jakby był tam za karę. Podsumowując: Zdecydowanie nie polecam tego salonu. Jeżeli chcesz kupić auto, wybierz inny salon. Żerań omijaj szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
6 lipca 2022 17:11
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka za ...
... początkową obsługę zlecenia naprawy blacharskiej. Druga za przyjmowanie telefonów. Na minus długa naprawa i lakier położony tak, że szkoda samochodu
Użytkownik sieci
21 września 2021 12:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2021 00:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 lutego 2021 10:51
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 grudnia 2020 10:36
Salon - samochody nowe
Zanim odwiedziłem salon, ...
... czytałem opinie i wydawało się że obsługa będzie na wysokim poziomie. Niestety obsługi nie było w ogóle. Ponad 10 minut spędzonych w salonie i żaden handlowiec się nie zainteresował. Więc wyszedłem i nie wrócę. Jedna gwiazdka za to, że stał w salonie model który mnie interesował.
Użytkownik sieci
4 listopada 2020 19:08
Salon - samochody nowe
Tak niska opinia ...
... wystawiona jest z kilku powodow: 1. Utylizacja opon, bez wcześniejszego kontaktu ze mną. Miesiąc temu prosilem o wyjaśnienie sprawy, do dnia dzisiejszego brak odpowiedzi. 2. Bylem zainteresowany kupnem modelu LC, niestety, nie było możliwości obejrzenia go w salonie. Sprzedawca zapewnił mnie, ze w momencie pojawienia się takiego auta, skontaktuje się ze mną. I tutaj też identyczna sytuacja, brak kontaktu... Najwyraźniej nie zależy Państwu na sprzedaży aut, a tym bardziej na dobrej relacji z klientem.