88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 marca 2023 10:26
Salon - samochody nowe
Prosta usługa - ...
... wymiana opon. Moja wina, że pojechałem do ASO, ale potrzebowałem na szybkości załatwić sprawę i można było się łatwo umówić przez internet. Cena z kosmosu jak to w ASO (500zł brutto za wymianę opon), ale z tym się trzeba liczyć. Czas usługi 3h, paranoja. Tylko po to żeby klientowi wydawało się, że płaci za usługę premium. Niestety przez szybę serwisu widać samochody i to, że przez pierwsze 1,5h nikt przy samochodzie nie pracował. To wszystko jednak nic - przy wizycie w innym serwisie w zupełnie innej sprawie zauważono, że lewa tylna opona jest założona odwrotnie - bieżnik skierowany w złą stronę. Dramat, przez 3h za 500zł zmienione zostały opony na zimowe, w tym jedna odwrotnie. Nie polecam. EDIT: Chciałbym zaznaczyć, że po tej opinii reakcja serwisu była bardzo szybka. Zostałem przeproszony i zapewniony, że taka sytuacja nigdy więcej nie będzie miała miejsca. Kierownik serwisy zadeklarował, że sprawdzenie poprawności montażu opon zostało dodane do listy punktów kontroli jakości i więcej taka sytuacja się nie powtórzy.
Użytkownik sieci
15 lutego 2023 09:21
Salon - samochody nowe
Fatalna obsluga. Nie polecam!
Użytkownik sieci
21 stycznia 2023 13:46
Salon - samochody nowe
Obsługa z działu ...
... serwisu na poziomie bardzo niskim ,brak kultury dla klienta i chęci pomocy .Nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2022 13:45
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zawiedziona ...
... poziomem obsługi klienta w tym salonie. Niestety od samego wejścia brak jakiegokolwiek zainteresowania - od obsługi recepcji rozmawiającej między sobą po handlowców, dla których klient oczekujący rozmowy na temat auta chyba nie istnieje. Szkoda, bo od marki premium wymaga się jednak czegoś innego. Nie rozumiem tego, że klient który nie chce kupić topowego najdroższego modelu nie jest traktowany poważnie. Oczekiwałam jednak innego podejścia i odrobiny szacunku i zainteresowania. Salony konkurencji stoją na wyższym poziomie. Szkoda.
Użytkownik sieci
25 października 2022 13:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Umówiłem się z nimi na początku tego roku. Zanim podpiszemy umowę; wszystko było różowe, świetne i brzmi jak „usługa premium”. Później, gdy warunki się zmieniły, traktowali nas źle i niesprawiedliwie. Próbowali znaleźć liczne wymówki do zatrzymania naszych pieniędzy (przedpłaty) po tym, jak próbowaliśmy zrezygnować z umowy rezerwacyjnej. Inne podmioty BMW też tu nie pomogą. W ogóle ich NIE POLECAM. EDYCJA: Proszę powiedzieć swojemu prawnikowi, aby odpowiedział na nasze listy. Minął miesiąc, w którym prawie nadal nie otrzymaliśmy odpowiedzi na nasze oficjalne pisma ani od Ciebie, ani od Twoich prawników. Jeśli nie odezwiesz się w ciągu najbliższych 2 tygodni, załączę tu również dowody sprawy i korespondencję. (Wersja oryginalna) Made a deal with them early this year. Before we sign the contract; everything was pinky, great and sounds like a "premium service". Later once the conditions has changed, they were treating us badly and unfairly. They were trying to find numerious excuses for holding our money (downpayment) after we try to quit from the reservation contract. Other BMW entities can also be no help here. I DON'T recommend them at all. EDIT: Please tell your lawyer to respond our letters. It has been a month almost still no respond to our official letters either from you or from your lawyers. If I won't hear from you in next 2 weeks, I will attach proves of case and correspondences here too.
Użytkownik sieci
10 września 2022 14:48
Salon - samochody nowe
Byłem u nich ...
... w lutym niestety serwis się zespół przed pademia było dobrze teraz odradzam wymiana oleju w skrzyni 8hp45 bmw 118d po wymianie auto zaczęło szarpać okazało się za mało oleju. Po zgłoszeniu faktu do serwisu nawet nie odzwonili oprucz tego,faktu 3 litry oleju zginęło a wiem ze wchodzi max 5.5 litra. Przykro ale rzeczywistości
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2022 23:50
Salon - samochody nowe
Teraz to M ...
... tylko z nazwy bo głównie to sprzedają tostery na kołach BMW i3 które nie są nawet produkowane w fabryce BMW a tak poza tym to nie ma w nich nic zielonego oprócz tablic rejestracyjnych bo to jednorazowe auta na węgiel i wiatraki na bałtyku tego nie zmienią.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2022 17:18
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Przyjechaliśmy z motocyklami z Niemiec i mamy problem z amortyzatorem. Niestety nie otrzymaliśmy pomocy, chociaż czekalibyśmy na część zamienną od dzisiaj, od piątku do przyszłego wtorku. Tak, możemy jeszcze jeździć, ale znam BMW z Niemiec, więc naprawa jest możliwa. A z naprawą czulibyśmy się bezpieczniej. W końcu przed nami jeszcze około 2000 km. Niestety zero gwiazdek jako ocena nie wchodzi w grę. Ok, kawa była dobra i zaoferowano nam słodką pociechę, zły żart (Wersja oryginalna) Wir sind mit den Motorrädern aus Deutschland hier und haben ein Problem mit einem Stoßdämpfer. Leider wurde uns nicht geholfen, obwohl wir von heute Freitag bis kommenden Dienstag auf das Ersatzteil gewartet hätten. Ja, wir können noch fahren aber ich kenne BMW aus Deutschland so, dass eine Reparatur möglich gemacht wird. Und mit der Reparatur würden wir uns sicherer fühlen. Schließlich haben wir noch ca. 2000 km vor uns. Null Sterne als Bewertung geht leider nicht. Ok der Kaffee war gut und uns wurde ein Trostbonbon angeboten, ein schlechter Witz
Użytkownik sieci
25 lipca 2022 16:19
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Kilka razy próbowałem zarezerwować wizytę w serwisie, ale został zignorowany. Po przeczytaniu recenzji upewnij się, że tak jest najlepiej. (Wersja oryginalna) Tried to book appointment for service several times, but was ignore. After reading reviews sure it’s for the best.
Użytkownik sieci
11 maja 2022 18:34
Salon - samochody nowe
Chciałem zlikwidować szkodę ...
... u nich, ale widać, że im nie zależy, bo moje maile / telefony są ignorowane.
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 16:47
Salon - samochody nowe
Fajny salon tylko ...
... dlaczego usłyszałem abym sp…ał? A ja tylko chcialem zgłosić ze nie działa odkurzacz za ktory zapłaciłem. Ale Pan z ochrony był mądrzejszy - wyjaśnił ze to my zepsuliśmy. Na koniec od inny Pan kazał opuścić mi prywatny teren. Szkoda. EDIT dotyczący odpowiedzi ze strony salonu: Dotyczy odkurzacza na myjni, której według p. Ochroniarza jesteście właścicielem.
Użytkownik sieci
20 marca 2022 10:33
Salon - samochody nowe
Reklamowanie się na ...
... muzeum i blokowanie potem komentarzy użytkowników.? Słabe :)
Użytkownik sieci
20 marca 2022 09:36
Salon - samochody nowe
Może tu nie ...
... uda im się skasować niepochlebnego komentarza. Nawet nie obraźliwego. Brawa za reklamę na muzeum, naprawdę macie się czym szczycić. Ciekawe czy przynajmniej odwiedziliście to muzeum. Wielka podnieta reklamą aż na fb trzeba info zamieścić. Tłumy będą przychodzić. Szkoda, że nie do muzeum tylko reklamę obejrzeć. Brawo BMW
Użytkownik sieci
8 stycznia 2022 16:02
Salon - samochody nowe
Niestety mialam “nieprzyjemnosc” ...
... korzystac z salonu i serwisu. Nigdy wiecej! W salonie ma sie na kazdym kroku wrazenie ze sie przeszkadza sprzedawcom, wszystko z łaski, a serwis zero kontaktu, trzeba sie dopraszac o kazde info, wszystko trwa dlugo a na koniec, dostajesz ubrudzone smarem i klejem auto…. W autokomisie u wujka Zenka jest lepsza obsluga!
Użytkownik sieci
6 stycznia 2022 00:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2021 19:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 października 2021 13:18
Salon - samochody nowe
Najgorsza obsługa, omijać ...
... z daleka, jak chcesz wydać kilkaset tys. i kupić tam BMW on napewno cie do tego zniechęcą
Użytkownik sieci
30 października 2021 15:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2021 16:00
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 września 2021 09:54
Salon - samochody nowe
W życiu nie ...
... spotkałem się z tak niekompetentną obsługą. "Sprzedawca" pożal się Boże, nie wiedział wielu rzeczy na temat samochodu i generalnie miał gdzieś obsługę. Poprosiłem go o uzupełnienie wiedzy i przesłanie mi informacji, olał. Ktoś by pomyślał, że jak kupujesz auto za 500k to powinni cię obsługiwać najlepsi sprzedawcy z branży. Niestety. W skodzie po sąsiedzku mają mniej indolentnych sprzedawców.