88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 listopada 2019 16:36
Salon - samochody nowe
Bardzo słabe zainteresowanie ...
... klientem. Jestem zdumiony w porównaniu z innymi salonami BMW
Użytkownik sieci
29 października 2019 13:18
Salon - samochody nowe
Wysłałem zapytanie dotyczące ...
... akcji serwisowych przewidzianych dla mojego samochodu - od 15 dni żaden z pracowników nie raczył jakkolwiek odpowiedzieć. Jeśli tak wygląda traktowanie potencjalnego klienta to zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
27 października 2019 08:17
Salon - samochody nowe
Brak informacji w ...
... jakich godzinach jest czynny serwis i salon motocyklowy byłem po godzinie 16 i nawet wtedy nie można było oglądać nowych motocykli na salonie bo był na osobnej części do tego ogrodzony by nie móc wejść i zobaczyć
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2019 11:25
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu i ...
... serwisu mało profesjonalna. Sporo niedomówień i niejasności. Brak wsparcia w dokumentacji, wszystko chcą załatwiać " na gębę" . Mechanicy obscenicznie zabawiają się samochodami klientów na oczach wszystkich. Ponad 20 minut trwała w najlepsze zabawa BMW z uszkodzonymi amortyzatorami. Bujaniem auta z otwartą maską , śmiechom , cofaniem, szybkim startem i ostremu hamowaniu nie było końca. Pozostali pracownicy w tym kierownik nie zwracali na to żadnej uwagi. kolejny raz dobrze się zastanowię nad tym czy oddam tu samochód na przegląd.
Użytkownik sieci
24 lipca 2019 08:17
Salon - samochody nowe
strasznie niski poziom ...
... obsługi klienta w szczególności dotyczy się to działu sprzedaży części.
Użytkownik sieci
31 maja 2019 15:33
Salon - samochody nowe
Byłem w serwisie ...
... krótko po zakupie samochodu z drobną sprawą, odniosłem wrażenie, że panowie traktują mnie lekceważąco i patrzą na mnie jak na głupka opowiadającego im bajki. Poziom obsługi serwisowej innego samochodu utwierdził mnie w przekonaniu, że od M-CARS należy trzymać się z daleka.
Użytkownik sieci
25 maja 2019 14:11
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Próbowałem kupić samochód. Został zignorowany .... (Wersja oryginalna) Tried to buy a car. Got ignored....
Użytkownik sieci
14 maja 2019 08:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 16:13
Salon - samochody nowe
Dział części to ...
... jakaś katastrofa. Najgorsza obsługa kiedykolwiek !
Użytkownik sieci
28 marca 2019 14:09
Salon - samochody nowe
Salon ładny ale ...
... obsługa... hm słabo. Pan z serwisu z głową w chmurach i odsyła do kolegi. Przy obsłudze na serwis czułem się zlekceważony. Pan czekał na moje odejście od biurka. Słabo słabo. Uczcie się obsługi z Opola bmw. Pozdrawiam i nie do zobaczenia Maciej
Użytkownik sieci
21 marca 2019 16:28
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... diagnostyka silnika 500 Zlot 120 euro .... i zajęty ... szaleni ludzie (Wersja oryginalna) engine diagnostics 500 zlot 120 euros.... and busy... crazy people
Użytkownik sieci
10 lutego 2019 16:20
Salon - samochody nowe
Kilka lat temu ...
... kupilismy i serwisowalismy X3 w M-Cars. Samochod mial przejechane 40 tys, a wyszlo, ze turbina ma ponad 200 tys. km. Nigdzie wiecej nie serwisowalismy auta, poniewaz bylo na gwarancji. Turbina została zwyczajnie podmieniona. Dyrekcja serwisu łacznie z wlascicieiami udawali jakby nic sie nie stało. 2 miesiace temu bylem w serwisie M Cars tym razem serią 1. Rowniez kupiona i serwisowana od poczatku w M-Cars. Problem polegal na braku mocy. Pracownik serwisu poinformował mnie, ze pozostaje tylko kupic nowy silnik za 40 tys zl. Znajac polityke firmy bez wahania oddałem auto do niezaleznego serwisu BMW mpunkt w Krakowie. Skonczylo sie na naprawie za 900 zl i autko jezdzi jak nowe. Nigdy wiecej nie oddam im samochodu.
Użytkownik sieci
27 listopada 2018 14:58
Salon - samochody nowe
Zamówiona przeze mnie ...
... część zamienna miala byc dostarczona z drugiego salonu w Krakowie na nastepny dzien około godz. 13. Nazajutrz pojawiłem sie w M-cars o godzinie 16 -części dalej nie było. Czekam juz 5dzień i dalej brak odzewu, pewnie dlatego, ze moje zamowienie to wydatek 50zl...
Użytkownik sieci
15 października 2018 16:47
Salon - samochody nowe
Odradzam jakiekolwiek naprawy ...
... blacharskie w serwisie. Na prospektach informacyjnych BMW dostępnych w serwisie, wszystko wygląda wspaniale - obiecywana jest najwyższa jakość obsługi, idealny dobór koloru, dbałość o detale oraz piękne hasło, że samochód po naprawie blacharskiej wyjedzie w takim stanie, jakby nic się nie stało. Oto historia: Oddałem auto z uszkodzeniem boku po stłuczce (drzwi przednie i tylne). Koszt naprawy spory - niespełna 20 tys. zł., pokryty z ubezpieczenia sprawcy. Auto po "naprawie" zwrócono mi w następującym stanie: - uszkodzone zawiasami drzwi przednich (zawiasy zmiażdżone w kilku miejscach, lakier pozdzierany) - rysa po wewnętrznej stronie drzwi przednich - stuki nadwozia na nierównościach Wstawiłem auto po raz drugi do poprawek i za drugim razem zwrócono mi samochód w następującym stanie: - na zawiasach, w miejscach łączeń śrubami, lakier zdarty do podkładu - Wielkie odparzenie na lakierze po wewnętrznej stronie drzwi w miejscu kontaktu z uszczelką - nadal te same stuki w nadwoziu Poproszono mnie o wstawienie auta do serwisu po raz trzeci i obiecano, że tym razem wszystko zostanie naprawione. Po trzeciej naprawie: - drzwi w kilku miejscach po wewnętrznej stronie posiadają odpryski do podkładu - nadal te same stuki w nadwoziu. Nie mam zamiaru wracać po raz kolejny do tego serwisu, ponieważ wiem na 100%, że jeśli cokolwiek poprawią, to na pewno coś innego zniszczą, a szczerze mówiąc, szkoda mi cennego czasu i nerwów na ciągłe przepychanki. Postawa pracownika serwisu "opiekującego się" klientem, również tragiczna - z przodu uśmiech a wewnątrz ogromny foch, że coś trzeba poprawiać; przy trzecim odbiorze auta miałem wrażenie, że pracownik za chwilę wybuchnie. Dodatkowo podczas weryfikacji problemów takich jak pojawiające się stuki w nadwoziu, pracownik nagle głuchnie. Podczas jazdy testowej raz słyszy stuki i mówi, że już chyba wie, co to jest, innym razem twierdzi, że on żadnych stuków nie słyszał.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2018 20:58
Salon - samochody nowe
DOTYCZY SERWISU MOTOCYKLI ...
... !! Niestety ocena serwisu bardzo dramatyczna. Oddałem motor na serwis 9 lipca ( termin ustalony przez bmw) akcja serwisowa obejmowała wymianę lag .Mechanik rozkręcił motor, stwierdził ze nie da sie zakuć tulei ponieważ trzeba wymienić je na nowe - których nie ma na stanie. Założyli stare , motor skręcili tak ze nie mogłem wrócić nim do domu bo lało sie z amortyzatorow ( założyli stare uszczelniacze) Po tym jak ledwo wróciłem, okazało sie ze jest urwany element owiewki. Zrobiłem zdjęcia , wysłałem do kierownika serwisu , miał sprawdzić monitoring czy usterka powstała u nich.....i do tej pory cisza !!!! Dzwoniłem również „ wyzej” i nikt nic nie zrobił!!!! Dramat !! W między czasie zgłosiłem sie do BMW Dobrzanski Kraków gdzie sprawę załatwiłem w dwa tygodnie, profesjonalnie bez komplikacji !!! Nie polecam bmw mcars Kraków !
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2018 21:18
Salon - samochody nowe
Samochód naprawiany w ...
... serwisie BMW M-Cars. Sama naprawa wykonana dobrze. Natomiast DOBÓR KOLORU daje wiele do życznia. Po ASO BMW mozna by spodziewać się wzorowego czegoś więcej. Po zwróceniu samochodu na poprawki - zrobiono cieniowanie drzwi jednak na klapie i bagażniku problem pozostał. Trzeci raz na poprawki nie chciało mi się już jechać. Kierownik Lakierni nie widział problemu. Nie wiem jak reszta - Lakierni w tym ASO nie polecam.
Użytkownik sieci
5 czerwca 2018 20:45
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Próbowałem obciążyć mnie 1376 funtów za cztery opony do BMW 320D Touring, które w Wielkiej Brytanii kosztowało 659 funtów za dokładnie takie same opony! (Wersja oryginalna) Tried to charge me 1376 pounds for four tyres for a BMW 320D Touring which cost 659 pounds in UK for exact same tyres!
Użytkownik sieci
7 maja 2018 19:48
Salon - samochody nowe
bardzo mi przykro ...
... jak zostałem potraktowany na dziale części pan potraktował mnie jak za przeproszeniem śmiecia zero uprzejmości z miną przepraszam że tu jestem,a o uśmiechu już nie wspomnę,chciałem część do 840 ja wiem że może być ciężko z dostępnością , chociaż pan mógł coś doradzić polecić gdzie mogę zdobyć nic zero,jeszcze z takim pretensjami że on to musiał sprawdzić jak mogę przychodzić z takimi problemami ,lecz firma która ma dystrybucje części nie miała problemu i potraktowała to bardzo poważnie i z wielkim angażowaniem zajęła się moją sprawą , ja rozumiem że można mieć gorszy dzień sam takie miewam ale z tego co widzę to chyba gorsze pół roku ma pan , nie wrócę nigdy więcej nie polecam
Użytkownik sieci
7 maja 2018 11:27
Salon - samochody nowe
Dział części, porażka. ...
... Zapewniono mnie, że jeśli zamówię i zaliczkuje część w piątek to przyjdzie na sobotę na 100 %. W poniedziałek rano zajeżdżam po część i dowiaduje się, że jej nie ma i miał kolega dzwonić w sobotę - oczywiście nikt nie zadzwonił choć 3 razy podkreślałem, że przepłacam u nich tylko dlatego, że zdążę naprawić auto przed długą trasą. Poprosiłem o zwrot zaliczki - sprzedawca nie jest w stanie gdyż nie ma jakiegoś kierownika, który będzie za 2 godziny....TRAGEDIA !!! NIE POLECAM !!!
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2018 23:03
Salon - samochody nowe
Marne