88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2022 17:10
Salon - samochody nowe
Jestem zadowolony z ...
... obsługi likwidacji szkody, wymiana szyby przebiegła sprawnie, od przyjęcia auta do wydawki. Rozliczenie z towarzystwem ubezpieczeniowym bezgotówkowe, minimum formalności. Polecam.
Użytkownik sieci
21 grudnia 2022 07:10
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
17 grudnia 2022 16:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 grudnia 2022 13:45
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo zawiedziona ...
... poziomem obsługi klienta w tym salonie. Niestety od samego wejścia brak jakiegokolwiek zainteresowania - od obsługi recepcji rozmawiającej między sobą po handlowców, dla których klient oczekujący rozmowy na temat auta chyba nie istnieje. Szkoda, bo od marki premium wymaga się jednak czegoś innego. Nie rozumiem tego, że klient który nie chce kupić topowego najdroższego modelu nie jest traktowany poważnie. Oczekiwałam jednak innego podejścia i odrobiny szacunku i zainteresowania. Salony konkurencji stoją na wyższym poziomie. Szkoda.
Użytkownik sieci
15 grudnia 2022 14:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 grudnia 2022 10:03
Salon - samochody nowe
Dziękuje za szybkie ...
... i bezproblemowe załatwienie auta dla Pana Bartka Gazdy i Pani Aleksandry Muchy . W czasach , gdzie na nową X5 czeka się 4 miesiące udało się załatwić w 3 tygodnie :) Polecam Jacek z Jarwexu .
Użytkownik sieci
12 grudnia 2022 19:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 grudnia 2022 17:55
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... obsługę auto i moto, są najlepsi w Krakowie. Polecam
Użytkownik sieci
1 grudnia 2022 13:46
Salon - samochody nowe
Odpowiednie osoby, na ...
... odpowiednich stanowiskach w odpowiednim miejscu. Obsługa Premium przez duże „P”
Użytkownik sieci
26 listopada 2022 00:41
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Oglądałem na YouTube film z recenzją samochodu M3, który zrobił ten dealer. Ponieważ nie rozumiem języka polskiego, skontaktowałem się z nimi, aby zapytać o kolor samochodu. Otrzymałem wiadomość na Facebooku w ciągu dziesięciu minut, a także e-mail. Mieszkam w USA, więc nie kupuję tutaj samochodu w najbliższym czasie, ale mogę powiedzieć, że ich obsługa klienta jest: szybka, dokładna i przyjazna. Wyobrażam sobie, że kupno samochodu tutaj byłoby dobrym wyborem. Szkoda, że nie mają angielskich napisów do swoich filmów. (Wersja oryginalna) I watched a car review video on YouTube of an M3 this dealership did. As I don’t understand Polish, I contacted them to ask the color of the car. I received a Facebook messenger message within ten minutes, and also an email. I live in the USA, so not buying a car from here anytime soon, but I can tell you their customer service is: quick, accurate, and friendly. I imagine buying a car from here would be a good choice. Wish they had English subtitles to their videos.
Użytkownik sieci
24 listopada 2022 11:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 listopada 2022 20:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 listopada 2022 20:46
Salon - samochody nowe
Dobre samochody i ...
... wspaniałe motocykle a najważniejsze obsługa która cie nie olewa! Serwis i części też na miejscu. Wybór motocykla trudny ale można przymierzyć a w sezonie potestować i wybrać ten jedyny . Tylko do wiosny daleko .
Użytkownik sieci
15 listopada 2022 13:51
Salon - samochody nowe
Serwis rewelacja. Szybko, ...
... sprawnie. Diagnoza problemu telefoniczna- Polecam Pana Michał Szeląg duży zakres wiedzy i chęć pomocy. Bardzo polecam :)
Użytkownik sieci
11 listopada 2022 11:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 listopada 2022 12:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 października 2022 13:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Umówiłem się z nimi na początku tego roku. Zanim podpiszemy umowę; wszystko było różowe, świetne i brzmi jak „usługa premium”. Później, gdy warunki się zmieniły, traktowali nas źle i niesprawiedliwie. Próbowali znaleźć liczne wymówki do zatrzymania naszych pieniędzy (przedpłaty) po tym, jak próbowaliśmy zrezygnować z umowy rezerwacyjnej. Inne podmioty BMW też tu nie pomogą. W ogóle ich NIE POLECAM. EDYCJA: Proszę powiedzieć swojemu prawnikowi, aby odpowiedział na nasze listy. Minął miesiąc, w którym prawie nadal nie otrzymaliśmy odpowiedzi na nasze oficjalne pisma ani od Ciebie, ani od Twoich prawników. Jeśli nie odezwiesz się w ciągu najbliższych 2 tygodni, załączę tu również dowody sprawy i korespondencję. (Wersja oryginalna) Made a deal with them early this year. Before we sign the contract; everything was pinky, great and sounds like a "premium service". Later once the conditions has changed, they were treating us badly and unfairly. They were trying to find numerious excuses for holding our money (downpayment) after we try to quit from the reservation contract. Other BMW entities can also be no help here. I DON'T recommend them at all. EDIT: Please tell your lawyer to respond our letters. It has been a month almost still no respond to our official letters either from you or from your lawyers. If I won't hear from you in next 2 weeks, I will attach proves of case and correspondences here too.
Użytkownik sieci
22 października 2022 16:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 października 2022 19:56
Salon - samochody nowe
To nie jest ...
... kraj dla samochodów elektrycznych. Dlatego tym bardziej chciałbym docenić postawę uroczej i pełnej empatii szefowej serwisu BMW M Cars z Krakowa, która bez wahania udostępniła swoje ładowarki naszemu rozładowanemu, nowoczesnemu elektrykowi podczas trasy z Warszawy do Zakopanego. Dziś rzadko spotyka się tak bezinteresowne podejście zatem raz jeszcze z serca dziękuję :)
Użytkownik sieci
14 października 2022 18:47
Salon - samochody nowe
Chcieliśmy ogromnie podziękować ...
... Panu Maciejowi za bardzo wysoką kulturę osobistą i chęć dostarczenia wszystkich niezbędnych informacji w najszybszym czasie.