93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 lipca 2021 12:54
Salon - samochody nowe
Na wysyłkę zamówionych ...
... czesci (dostępnych od reki) czekałem 6 dni, z czego przez dwa w ogóle nie można było dodzwonić sie do działu części a pani z recepcji gwarantowała kilkakrotnie, ze w ciągu godziny ktoś oddzwoni. Tak się nie stało. Po zrobieniu awantury szóstego dnia łaskawie wysłali bez słowa przepraszam.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2020 06:04
Salon - samochody nowe
Kicha
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 18:49
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, chciałbym ...
... podzielić się z Państwem swoją opinią na temat poziomu obsługi klienta w serwisie Maserati Pietrzak w Katowicach. Zleciłem wymianę: filtra oleju, filtra powietrza, filtra kabinowego, oleju silnikowego, płynu hamulcowego oraz diagnostyki komputerowej w swoim Maserati Quattroporte. Na umówione czynności serwisowe przyjechałem samochodem osobiście, samochód posiadał ważny przegląd techniczny i został dopuszczony do ruchu. Podczas czynności serwisowych zostałem bardzo niemiło potraktowany. Zostałem poinformowany o niesprawnym według serwisu prawym tylnym zacisku hamulcowym, odmówiłem naprawy. Zostałem zastraszony wezwaniem policji jeśli chciałbym wrócić tym samochodem na kołach. Ponadto zostało przygotowane dla mnie oficjalne pismo na firmowym papierze Maserati mówiące, iż pojazd jest uszkodzony oraz niedopuszczony do ruchu drogowego. Dodatkowo został wezwany radca prawny, który przymuszał mnie do podpisania pisma oraz odbioru auta na lawecie. W momencie odbioru faktury oraz dokumentów diagnostycznych nie zostałem poinformowany o pełnym wyniku diagnostyki za którą zapłaciłem. Panowie odpowiedzialni za obsługę mojego zlecenia postanowili zacząć obsługiwać innych klientów, dopiero po moim upomnieniu jeden z pracowników postanowił wytłumaczyć mi wynik pełnej diagnostyki pojazdu. Ku mojemu zdziwieniu serwis nie wydał mi kluczyków do mojego samochodu dopóki nie zamówię lawety lub nie podpiszę pisma, więc tak zrobiłem. W trakcie załadunku pojazdu na lawetę zauważyłem duży wyciek płynu hamulcowego(przed oddaniem auta do serwisu pojazd nie posiadał w ogóle wycieków płynu hamulcowego co potwierdza również brak takiej adnotacji podczas diagnostyki pojazdu), zgłosiłem to obsłudze. Pracownicy biurowi postanowili zabrać auto na podnośnik i osobiście szybko wyczyścić spód pojazdu. Pomimo mojej rekomendacji mówiącej o należytym sprawdzeniu pojazdu przez wykwalifikowanego mechanika oraz diagnozie wycieku, odmówili. Zatem wróciłem lawetą z pojazdem do Krakowa czując żal oraz całkowity brak profesjonalizmu ze strony serwisu Maserati Pietrzak Katowice. Chciałem rozstrzygnąć sprawę polubownie wyrażając chęć spotkania z właścicielami, jednak nikt nie znalazł dla mnie chęci oraz czasu. Postanowiłem zatem zasięgnąć opinii u biegłego sądowego. W swojej ekspertyzie jasno stwierdził, iż pojazd spełnia wymagania techniczne oraz posiada sprawny układ hamulcowy i jest dopuszczony do ruchu. Natomiast wyciek pojawił się według ekspertyzy przez niedbalstwo mechaników Maserati Pietrzak, którzy wylali płyn hamulcowy co poskutkowało bardzo dużą ilością płynu hamulcowego wydobywającą się od dołu pojazdu, o szkodliwości płynu hamulcowego oraz jego żrącym oddziaływaniu na karoserie oraz lakier już nie wspomnę. Mechanicy zauważając problem wylania płynu hamulcowego w mojej opinii powinni sumiennie przystąpić do usunięcia jego z wszystkich miejsc w które się dostał. Jednak tak się nie stało i płyn ściekł nawet po profilach oraz wnękach. Dodatkowo zostałem upokorzony poprzez zmuszenie mnie do odbioru auta na lawecie oraz podpisania pisma, które nie było zgodne ze stanem rzeczywistym, nie wspominając już o straszeniu klienta policją. W mojej opinii jest to karygodne potraktowanie klienta, brak szacunku do niego oraz nieadekwatny poziom obsługi zaważywszy na koszt serwisu oraz samą ikonę marki jaką jest Maserati. Musiałem pokryć koszty, które nie miały prawa zostać poniesione. Mimo wystosowania pisma oraz okazania pełnej ekspertyzy od biegłego sądowego do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej odpowiedzi ze strony serwisu Maserati Pietrzak w Katowicach. Osobiście odradzam Państwu obsługę swojego pojazdu w tym serwisie i mam nadzieje, iż moja opinia będzie pomocna przy wyborze autoryzowanego serwisu Maserati. Jestem przekonany, iż przekazanie sprawy do głównego oddziału we Włoszech sprawi, iż do większej ilości takich sytuacji nie dojdzie. EDYCJA: Dokumenty biegłego sądowego, które Państwu wysłałem jasno pokazują, iż to co Państwo piszą jest NIEPRAWDĄ lecz do dzisiaj nie dostałem na nie odpowiedzi.