84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2024 20:55
Salon - samochody nowe
Mamy duże wątpliwości ...
... na temat serwisu Anndora. Przyjechałem z problemem z szarpaniem silnika. Po jeździe testowej zasugerowano, że należy zmienić świece, na co się zdecydowałem. Niestety szarpanie nie ustąpiło. Sprawdziłem wtedy wpisy w książce serwisowej i okazało się, że świece były raczej dobre, gdyż były wymieniane rok wcześniej, a samochód zrobił na nich jakieś 16 tys. km. Serwis Anndora nie tylko dokonał złej diagnozy i wymienił mi dobre świece, ale nawet nie zajrzał do historii serwisowej auta, którą ma w komputerze i gdzie to wszystko jest zapisane. Gdy zgłosiłem to w czasie rozmowy telefonicznej, zasugerowano mój błąd... Następnym razem sam będę diagnozował, albo lepiej pojadę do innego serwisu Mazdy.
Użytkownik sieci
21 października 2024 08:10
Salon - samochody nowe
Witam omijać ten ...
... serwis z daleka traktują klienta z góry nie potrafią nie potrafią usunąć usterki bijących tarcz wymyślają cały czas coś innego , twierdząc na końcu że przez opony . Problem ma cx 30 od nowości 3 komplet i biją dalej . Zmieńcie mechaników lub części co zakładacie do pojazdów
Użytkownik sieci
17 października 2024 08:54
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... zakupem samochodu w salonie Anndora to był istny dramat. Pracownicy nie komunikują się między sobą, przekazują sprzeczne informacje, a chaos organizacyjny jest na porządku dziennym. Loże, w których usadzają klientów, są tak brudne, że można z nich zbierać okruszki. Amatorszczyzna daje o sobie znać w każdej sytuacji. Początkowo myślałem, że może moje wymagania są zbyt wysokie, ale spotkałem taksówkarza, który opowiedział, jak zrezygnował z fantastycznej mazdy na rzecz toyoty właśnie przez fatalną obsługę w Anndora. Na przeglądy jeździł do Katowic, twierdząc, że tam obsługa jest na zupełnie innym poziomie. Przestrzegam wszystkich – zakup auta w Anndora to szybka droga do nieskończonej frustracji.
Użytkownik sieci
16 października 2024 02:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 września 2024 20:01
Salon - samochody nowe
Kiedy kupujesz auto, ...
... najwyższa jakość. Kiedy chcesz naprawić auto pojawia się problem. Pracownik Dawid nie tylko wypowiada się o firmie negatywnie ale co gorsze nie dotrzymuje terminów. Sprowadza części przez miesiąc. Klient sam musi interweniować by załatwić swoją sprawę a jak już kierownik serwisu zainterweniuje wówczas klient jest serdecznie zapraszany. Gdy jednak naprawa nie przynosi efektu i poraz kolejny to klient znow dzwoni, można dowiedzieć się że kierownik nie ma telefonu komórkowego by oddzwonić do klienta. bo interwencja i zadbanie o opinię salonu nie jest priorytetem tej osoby a z problemem niech zostanie klient.
Użytkownik sieci
3 września 2024 19:07
Salon - samochody nowe
Jedna osoba obsługująca ...
... klientów. Przez ponad 2 godziny dwie pary. Widzi że kolejni klienci czekają i słowem się nie odezwie, uprzedzi czy czekać czy nie, czy zajmie to 15 minut czy 45. Wybija godzina zamknięcia pani wychodzi z klientami, nadal słowem się nie odzywając. Poziom obsługi żałosny, nie spodziewałam się że ktoś rzuci wszystko i mnie obsłuży, ale skoro stoję i czekam przez ponad 30 minut to miło by było choćby zostać uprzedzonym o czasie oczekiwania. Wyszłam - bez dzień dobry, bez dowidzenia. Po 19 zostaliśmy z mężem sami w salonie. Nigdy więcej tego salonu.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 09:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 10:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 08:14
Salon - samochody nowe
Worst ever customer ...
... experience from delivery of the car to car service. A lot of issue with my Mazda 3. Bought new, and after 18 months already towed 4 times, noises of vibrations in few places. Dealer was not doing anything to solve the solution. Really disappointed
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 14:06
Salon - samochody nowe
Porażka omijać szerokim ...
... łukiem. To ja też sprostuję . Samochód oddałem do Waszego salonu czy centrum jak wolicie gdzie miał być naprawiony bezgotówkowo a Wy mieliście jeszcze na tym niezły zarobek .Ale to jest inny temat ja zdecydowałem się na taka naprawę wierząc że szkoda będzie usunięta na najwyższym poziomie . Jednak się okazało że nieudolność Waszych pracowników sięga zenitu. Trzy razy przeprowadzane oględziny trzy kosztorysy odwołania do PZU i żaden nie zaakceptowany wszystkie reklamację odrzucone. Propozycja z Waszej strony że ewentualnie jak się zgodzi pracownik to może być naprawa poszycia.za 3200, to jakiś absurd. Więc podjąłem decyzje o rezygnacji z takiej usługi i naprawie w szopie u rolnika. Chyba sytuacja jest zrozumiała i logiczna w tym wypadku i proszę mi nie wciskać kitu że auto było wstawione żeby uzyskać odszkodowanie a nie likwidować szkody. Są podpisane osobiście pełnomocnictwa i wszelkie potrzebne dokumenty w/g procedury. Do wglądu. Pozdrawiam Tomasz
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 18:00
Salon - samochody nowe
Obsluga w porządku, ...
... nie jest wybitna ale też nie można niczego zarzucić. Natomiast bardzo negatywnie oceniam rozladowywanie samochodów, które blokuję całkowicie ulice i nie można praktycznie przejechać/wjechać. Może to akurat moje szczęście ale ile razy jestem to zawsze się to natknę.
Użytkownik sieci
28 marca 2024 10:30
Salon - samochody nowe
Po naprawie lakierniczej ...
... kolor zderzaka zdecydowanie różni się od reszty nadwozia. Serwis nie chce przyjąć reklamacji. Stanowczo nie polecam!
Użytkownik sieci
17 marca 2024 21:01
Salon - samochody nowe
Zakup samochody używanego ...
... w tym miejscu Zdecydowanie nie polecam!!! W skrócie, auto wybrane, cena uzgodniona, wystąpiliśmy o finansowanie, auto jednak zostało sprzedane, jak to określił kontaktujący się z nami handlowiec „jakiemuś bardzo znanemu prezesowi”. Tak więc jeśli chcecie sobie oszczędzić rozczarowania w temacie zakupu auta używanego w tym salonie, proponuję odpuścić. Update dodany po przeczytaniu opinii salonu 1. cena zakupu ustalona w dniu 01.03.2024 (piątek) 2. w dniu 04.03.2024 (poniedziałek) Salon otrzymał nr REGON wraz z numerem telefonu do dalszego kontaktu w sprawie uzgodnień dotyczących finansowania zakupu samochodu 3. w dniu 05.03.2024 (wtorek) w okolicy godziny 16:30 zadzwoniłem do salonu oddzwaniając na numer nieodebrany i dowiedziałem się, że „samochód chyba został sprzedany komu innemu” 4. W dniu 06.03.2024 (środa) informacja o tym, że auto zostało sprzedane komu innemu została potwierdzona. Jak więc Państwo widzicie proces w którym Salon nie mógł dłużej czekać trwał maksymalnie 3 dni robocze. Że nie wspomnę, iż w całej wymianie informacji dotyczących zakupu rzeczonego używanego auta, ze strony salonu słowo ZALICZKA nie padło ani razu.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 19:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 grudnia 2023 15:30
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis Mazdy ...
... z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia. Naprawa blacharsko lakiernicza wykonana z zlewkami farby, ceramika wykonana w sposób ze na całym elemencie widać słoneczka pod słonce. Jeździłem na reklamacje 6 razy po czym usłyszałem że nie są wstanie sprostać moim wymagania. Sprawa została załatwiona jedna wizyta w innym serwisie ale oczywiście musiałem ją pokryć dodatkowo z własnej kieszeni. Unikajcie !
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 23:16
Salon - samochody nowe
Ceny kosmos
Użytkownik sieci
4 listopada 2023 15:37
Salon - samochody nowe
Nie miła obsługa, ...
... nie polecam. Aby uzyskać informację o cenie za samochód musisz podać imię i nazwisko i dane kontaktowe. To chore.
Użytkownik sieci
25 października 2023 15:48
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 października 2023 08:56
Salon - samochody nowe
Jakość naprawy to ...
... jakiś dramat. Polecam omijać z daleka.
Użytkownik sieci
17 września 2023 08:24
Salon - samochody nowe
Wykupiłem przeglad przedzakupowy. ...
... W sumie to mało się dowiedziałem. Mechanik w brudnych spodniach wygodnie rozsiadł się na kremowej skórze. Nie tak to chyba powinno wyglądać. Od Pana z obsługi klienta jedyne co usłyszałem do płatność kartą czy gotówką. Zero informacji o stanie samochodu. Od mechanika jedynie coś udało się wyciągnąć. Nawet nie poznali, że lampy byly sklejane. Zero wiedzy. Mam porównanie z innymi serwisami , tutaj to dramat.