84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 01:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 20:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 09:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 czerwca 2019 18:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2019 12:12
Salon - samochody nowe
Wyjazd beznadziejny
Użytkownik sieci
28 maja 2019 13:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 maja 2019 14:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 maja 2019 10:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 maja 2019 15:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 maja 2019 12:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 maja 2019 18:24
Salon - samochody nowe
Nie byłem zachwycony ...
... z porady i pokazu nowego auta
Użytkownik sieci
5 maja 2019 16:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 maja 2019 14:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 16:36
Salon - samochody nowe
Kategorycznie najgorsza obsługa ...
... klienta z jaką się spotkałem. Likwidowałem tutaj szkodę, przy okazji zlecając dwie czynności serwisowe. Przy odbiorze samochodu okazało się, że w trakcie prac uszkodzono panel klimatyzacji i próbowano mi wmówić, że "tak już było", potraktowano mnie jak osobę która próbuje wyłudzić naprawę, musiałem się wykłócać z kierownikami dwóch działów o usunięcie szkody. Dwoma czynnościami serwisowymi które zleciłem było wyeliminowanie typowych przypadłości dla konkretnego modelu samochodu - 1. regulacja cięgien skrzyni biegów, co chyba zostało faktycznie zrobione ale niedbale - była poprawa w pracy lewarka, ale poprawiałem to później po nich i dopiero wtedy było całkiem OK - i najprawdopodobniej przy tej właśnie pracy uszkodzono panel klimatyzacji, trzeba do tego zadania rozebrać okolice lewarka i panelu klimatyzacji. 2. stuki w słupku A, aby to wyeliminować trzeba było rozebrać podszybie i tam w odpowiednich miejscach zwiększyć szpary, za co mnie skasowano a czego nie zrobiono. To wykryłem już po wyjechaniu z salonu, zauważyłem brak poprawy, rozebrałem podszybie i w miejscu w którym powinna być wykonana akcja serwisowa zauważyłem warstwę kurzu - ewidentnie nikt nic tam nie robił. Zgłosiłem swoje zastrzeżenia (przedstawiając zdjęcia) i zażądałem zwrotu pieniędzy za niewykonaną usługę. Kierownik serwisu na początku upierał się że usługa była wykonana, potem w końcu przyznał że nie była zrobiona właściwie i zaproponował, żebym przyjechał na poprawkę. Oczywiście po dotychczasowych doświadczeniach i szkodach jakie powstały, kategorycznie nie zgodziłem się na takie rozwiązanie i upierałem się przy zwrocie pieniędzy, przepychałem się z nimi chyba 2 miesiące, sytuacja trafiła do zarządu firmy który również odmówił zwrotu, dopiero jak zagroziłem, że zgłoszę sprawę do Mazda Motor Poland chyba ktoś zdecydował że nie warto i zwrócono mi kwotę za niewykonaną usługę. Nie zgłosiłem tego potem do MMP, choć pewnie powinienem. Jeżdżę Mazdami już kilkanaście lat, korzystałem z usług kilku różnych salonów Mazdy na terenie Polski ale z takim podejściem nie spotkałem się nigdy i zdecydowanie odradzam jakiekolwiek kontakty z tym salonem. Widzę, że właściciel aktywnie odpowiada na komentarze, jeśli uzna że piszę nieprawdę, za zgodą mogę zamieścić tutaj historię korespondencji potwierdzającą wyżej opisaną sytuację.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 14:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam wizyty ...
... w tym salonie. Ponad 10 osób załogi nikt nie interesuje się przez 15 minut osobą koncentrującą się na wybranym modelu. Nie którzy pracownicy spożywają posiłek. Trudno im przeszkadzać. Po głębszym namyśle dlaczego mam błagać o obsługę i jakąś radę i jeszcze zapłacić takie pieniądze. Po prostu nie polecam.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 11:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 11:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2019 13:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2019 12:46
Salon - samochody nowe
Voilà, voilà!!! P. ...
... Mariusz Brożek (dział sprzedaży) La mega classe!👌👌👌👌 Zadanie niełatwe, zakup samochodu przez telefon! W tym celu kontaktowalam sie z dealerem Mazdy z Wrocławia, Katowic i Bielska-B. Dopiero w Krakowie znalazłam miła, konkretna i kompetentna obsługę! Ostatecznie zamowilam zupelnie inna wersje pojazdu niż przewidywałam, moje potrzeby zostaly bezbłędnie odkryte a oferta odpowiednio dopasowana. Jestem bardzo zadowolona! 😊😊😊 Bravo P. Mariuszu i Merci! Pozdrawiam A Wysocka
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2019 14:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek