84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2020 20:15
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie nie polecam. ...
... Zero szacunku dla potencjalnego klienta. Mogło by się wydawać, że sprzedają samochody ... ale skoro jednak nie to ciekawe czym się zajmują.
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 18:01
Salon - samochody nowe
Zaangażowanie tego serwisu ...
... w obsługę klienta żadne. Nowe auto, coraz to nowsze usterki z którymi serwis ma problem od diagnostyki do jakiegokolwiek rozwiązania. Oficjalne pismo do domu, że pewne modele mają *usterkę fabryczna* a dalsze użytkowanie grozi wypadkiem ..... zgłoszone w serwisie co z tym fantem dalej zrobić.... brak odzewu brak rozwiązania. Podejście olewcze. Brak mi słów, kto weźmie odpowiedzialność jak dojdzie do wypadku. Jutro zrobię rozeznanie w innych salonach bo nie wieżę że Mazda tak ma, raczej ten serwis tak ma.
Użytkownik sieci
26 października 2019 15:44
Salon - samochody nowe
Nawet na jedynke ...
... ten salon nie zapracował. Dziś miałam obowiązkowy przegląd. "Umyto mi auto" i mam ponad 10 rys. To jakaś żenada!!!!! Nie jestem zadowolona w 100% z obsługi. Niestety jest wiele do poprawy. Samochód po czterech miesiącach zawodzi, śruby przy kołach rdzewieją (czy to zjawisko zupełnie normalne? Przy garażowaniu samochodu i przebiegu około 1000 km?). Mój małżonek sam musiał wnosić do samochodu dodatkowe elementy podczas odbioru. Brakło mi efektu wow, a ten dzień odbieram jako smutny. Chętnie dokonałabym zwrotu.
Użytkownik sieci
21 września 2019 17:45
Salon - samochody nowe
Zaangażowanie sprzedawców jest ...
... żenujące, 40 min w salonie i żadnej inicjatywy. Pytanie o możliwości konfiguracji skończyły się wręczeniem broszury :) Pora odwiedzić konkurencję, u Państwa już więcej nie zawitamy.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 20:39
Salon - samochody nowe
Czekaliśmy 45 minut ...
... na obsługę i w końcu zrezygnowaliśmy.
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 22:23
Salon - samochody nowe
Niestety mam wrażenie ...
... że tam nikt nie pracuje. Odwiedziłem salon w ciągu ostatniego miesiąca dwa razy i dwa razy nikt do mnie nie podszedł w ciągu 20min każdy samochód zdążyłem sobie zobaczyć zainteresować się jednym konkretnym jednak nikt nie raczył zapytać czy w czymś pomóc. Z telefonami też średnio - jakiś czas temu zapytałem za pomocą portalu społecznościowego o dostępne wersje Mazdy CX-5 i uwaga dzwoniła do mnie Pani z salonu jednak nie miałem opcji odebrać więc postanowiłem oddzwonić - zajęte, drugi raz nikt nie odbiera, odczekałem dzień - no dobra spr. jeszcze raz i co i nic nikt nie odebrał - i nie nie dzwoniłem na stacjonarny tylko na telefon komórkowy do konkretnej osoby. Wybaczcie ale chyba warto czasami oddzwonić. Jedyny plus ja przestronność i dostępność modeli w salonie.
Użytkownik sieci
26 czerwca 2019 10:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2019 18:24
Salon - samochody nowe
Nie byłem zachwycony ...
... z porady i pokazu nowego auta
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2019 16:36
Salon - samochody nowe
Kategorycznie najgorsza obsługa ...
... klienta z jaką się spotkałem. Likwidowałem tutaj szkodę, przy okazji zlecając dwie czynności serwisowe. Przy odbiorze samochodu okazało się, że w trakcie prac uszkodzono panel klimatyzacji i próbowano mi wmówić, że "tak już było", potraktowano mnie jak osobę która próbuje wyłudzić naprawę, musiałem się wykłócać z kierownikami dwóch działów o usunięcie szkody. Dwoma czynnościami serwisowymi które zleciłem było wyeliminowanie typowych przypadłości dla konkretnego modelu samochodu - 1. regulacja cięgien skrzyni biegów, co chyba zostało faktycznie zrobione ale niedbale - była poprawa w pracy lewarka, ale poprawiałem to później po nich i dopiero wtedy było całkiem OK - i najprawdopodobniej przy tej właśnie pracy uszkodzono panel klimatyzacji, trzeba do tego zadania rozebrać okolice lewarka i panelu klimatyzacji. 2. stuki w słupku A, aby to wyeliminować trzeba było rozebrać podszybie i tam w odpowiednich miejscach zwiększyć szpary, za co mnie skasowano a czego nie zrobiono. To wykryłem już po wyjechaniu z salonu, zauważyłem brak poprawy, rozebrałem podszybie i w miejscu w którym powinna być wykonana akcja serwisowa zauważyłem warstwę kurzu - ewidentnie nikt nic tam nie robił. Zgłosiłem swoje zastrzeżenia (przedstawiając zdjęcia) i zażądałem zwrotu pieniędzy za niewykonaną usługę. Kierownik serwisu na początku upierał się że usługa była wykonana, potem w końcu przyznał że nie była zrobiona właściwie i zaproponował, żebym przyjechał na poprawkę. Oczywiście po dotychczasowych doświadczeniach i szkodach jakie powstały, kategorycznie nie zgodziłem się na takie rozwiązanie i upierałem się przy zwrocie pieniędzy, przepychałem się z nimi chyba 2 miesiące, sytuacja trafiła do zarządu firmy który również odmówił zwrotu, dopiero jak zagroziłem, że zgłoszę sprawę do Mazda Motor Poland chyba ktoś zdecydował że nie warto i zwrócono mi kwotę za niewykonaną usługę. Nie zgłosiłem tego potem do MMP, choć pewnie powinienem. Jeżdżę Mazdami już kilkanaście lat, korzystałem z usług kilku różnych salonów Mazdy na terenie Polski ale z takim podejściem nie spotkałem się nigdy i zdecydowanie odradzam jakiekolwiek kontakty z tym salonem. Widzę, że właściciel aktywnie odpowiada na komentarze, jeśli uzna że piszę nieprawdę, za zgodą mogę zamieścić tutaj historię korespondencji potwierdzającą wyżej opisaną sytuację.
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 14:52
Salon - samochody nowe
Nie polecam wizyty ...
... w tym salonie. Ponad 10 osób załogi nikt nie interesuje się przez 15 minut osobą koncentrującą się na wybranym modelu. Nie którzy pracownicy spożywają posiłek. Trudno im przeszkadzać. Po głębszym namyśle dlaczego mam błagać o obsługę i jakąś radę i jeszcze zapłacić takie pieniądze. Po prostu nie polecam.
Użytkownik sieci
22 marca 2019 20:31
Salon - samochody nowe
Osobiście, więcej tam ...
... nie przyjadę nawet kupić samochodu. Podejście do osoby na rozmowie kwalifikacyjnej to dno, Pani cały czas miała gdzieś co się mówiło i siedziała na mesenegrze. Szkoda marnować czas jeżeli chcesz dostać się tam z ulicy. P.S. To nie jest wylewanie żali tylko moja obiektywna ocena na temat tgo salonu :)
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 09:57
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 15:47
Salon - samochody nowe
Samochody są bardzo ...
... fajne ale obsługa daje wiele do myślenia. Po 15 minutach oczekiwania na obsługę podszedłem sam ale i wtedy Pan nie miał czasu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2019 11:52
Salon - samochody nowe
Likwidacja szkód jest ...
... fatalna. 2 tyg oczekiwania przyjecia samochodu i półtora miesiąca oczekiwanija na wymiane maski. Kiedy po 5ciu tygodni zamiast przepraszania dostalem odpowiedz - zrobimy kiedy zrobimy jusz bylem piewny ze nastepnym razem bede szukal innego ASO.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2019 08:01
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 grudnia 2018 21:27
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 09:21
Salon - samochody nowe
Nie polecam, likwidacja ...
... szkody w salonie ciągnie się bardzo długo. A do tego brak informacji o stanie sprawy.
Użytkownik sieci
30 listopada 2018 00:07
Salon - samochody nowe
Słaba obsługa. Brak ...
... zrozumienia potrzeb. Umówiłem się na telefon w sprawie informacji o nowym modelu, ale zapomnieli o mnie. Później umówiłem się na jazdę próbną na konkretną godzinę i znowu był problem. Pracownik tylko poinformował nas, że na jazdę trzeba będzie czekać, ale nie wie ile bo on już musi wychodzić. Ostatecznie z jazdy zrezygnowaliśmy, z Mazdy też i wzięliśmy Volvo.
Użytkownik sieci
17 listopada 2018 15:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 15:55
Salon - samochody nowe
Czekam 15 min, ...
... oprócz mnie nie ma klientów a sprzedawcy mają w d... jedynego klienta w salonie.