84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2018 11:15
Salon - samochody nowe
Slaba obsluga, ludzie ...
... od czesci leca w gumy, najpierw mowia ze zamowili potem klamia ze nie znalezli.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 23:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 marca 2018 16:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2018 14:53
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem ten salon ...
... nie tak dawno. Obsługa totalne dno. Za biurkami siedziało 5 ludzi z nosami zatopionymi w komputerach. Spacerowałem obok samochodów dobre 10 minut ale nikt nie raczył ruszyć się. Postanowiłem dodać opinie i widzę po tym co piszą inni, że nie byłem odosobnionym przypadkiem. Co ciekawe skoro takich opinii było więcej i nic się nie zmienia to oznacza, że nikt nie wyciąga z tego wniosków. Jedno jest pewne - nic tutaj nie kupie. Dla porównania w salonie Toyoty pani od drzwi proponowała mi kawę. Co za przepaść.
Użytkownik sieci
10 marca 2018 14:39
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... totalne dno, jak i żadne zainteresowanie nim. Oglądaliśmy jeden samochód przez dłuższą chwilkę (nawet kilka minut) Wszyscy ''pracownicy'' byli tak ''zajęci'' że nie postanowili nawet wstać z fotela i podejść do nas. Byliśmy w kilku salonach w Krakowie w żadnym nie doszło do takiego zdarzenie !!! Jeszcze raz podkreślę Obsługa a nawet dyrektor marketingu nie odbiega od swoich współpracowników !
Użytkownik sieci
23 lutego 2018 11:28
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta - ...
... poziom bardzo marny. Po umówieniu się na jazdę próbną na konkretną godzinę okazało się, że w salonie nie ma samochodu, bo ktoś pojechał rejestrować inny. Jeździliśmy różnymi innymi.... Mam wrażenie, że salon sprzedaje samochód jak ma na to ochotę....Szkoda, że nie ma Krakowie konkurencji. Ja wybieram inny salon nawet poza Krakowem.
Użytkownik sieci
21 lutego 2018 07:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 stycznia 2018 17:00
Salon - samochody nowe
W ostatnią sobotę ...
... pojechałem do serwisu naprawić mazdę CX3. Pojawiała się bowiem kontrolka opon i błąd kluczyka, a rady z instrukcji nie zadziałały. Po naprawie błąd opon zniknął, ale kluczyka pojawił się już na następny dzień.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2017 17:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 grudnia 2017 14:05
Salon - samochody nowe
Jak uwielbiam Mazdy, ...
... tak obsługa w tym salonie jest TRAGICZNA. Chwilę wcześniej byliśmy w salonie Infiniti - poziom obsługi niebo a ziemia!
Użytkownik sieci
24 listopada 2017 13:00
Salon - samochody nowe
Fatalny poziom obsługi ...
... klienta. Do dzwonienie się do punktu z częściami graniczy z cudem. Od ponad miesiąca dział części nie potrafi dostarczyć zamówionej części (patent do kół). Zostałem poinformowany że przesyłka jest w Warszawie a tydzień później że przesyłka wychodzi z Holandii a nie Warszawy. Przez 2 tyg nie dotarła do salonu w Krakowie.
Użytkownik sieci
24 listopada 2017 08:15
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 listopada 2017 18:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 września 2017 12:40
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem. ...
... Gdyby nie fakt, że byliśmy zdecydowani na zakup samochodu z ich oferty, pewnie poszliśmy gdzieś, gdzie ktoś byłby nami zainteresowany. Podszedł i doradził, podczas pierwszej wizyty przez ponad godzinę nikt nas nie zauważyl. Dopiero po wpłaceniu kasy jakoś chętniej podchodzili i odpowiadali na pytania. Przy serwisie tez brak większej empatii. Ja nie wymagam, żeby koło mnie "skakać", ale troszkę zainteresowania. To przecież im powinno zależeć na sprzedaży, no chyba, że samo się sprzedaje..
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2017 19:15
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... niskim poziomie; po wykonaniu naprawy robienie głupka z klienta odnośnie wcześniej ustalonego kosztu (innymi słowy brak informacji o ewentualnej zmianie ustalonej wcześniej ceny). Kosmiczne ceny usług. W Niemczech płace taniej!
Użytkownik sieci
25 sierpnia 2017 15:41
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonić do działu części zamiennych. Po wielu próbach kontaktu kupiłem części na allegro.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2017 13:32
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta ...
... po sprzedaży. Osoba odpowiedzialna za naprawy gwarancyjne pracuje tylko od 8-16 podczas gdy salon jest otwarty 8-19. Nie ma żadnego zastępstwa a gdy ta osoba ma urlop to klient jest olewany i ma czekać az pracownik wróci z urlopu... Kiepski żart i utrudnianie klientowi dostępu do napraw w ramach gwarancji. W dobrym salonie ktoś przejmuje obowiązki pracownika który nie jest dostępny.
Użytkownik sieci
25 lipca 2017 14:37
Salon - samochody nowe
Niestety brak kontaktu ...
... i zainteresowania ze strony sprzedających zniechęcił mnie do kupna Mazdy 6. Usiłowałem się umówić na jazdę próbną: cisza. Gdy wszedłem do salonu, nikogo nie ma, wszyscy pochowani po kątach. Marka 'premium', obsługa jak z byle jakiego komisu.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2017 21:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2016 17:59
Salon - samochody nowe
Raczej nie ma zainteresowania sprzedażą auta...