84%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 13:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 października 2018 00:16
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta i ...
... ceny serwisu dobre natomiast po kontroli zawieszenia i układu hamulcowego udało się ustalić że stukają klocki hamulcowe co jest kompletną bzdurą, zawieszenie wciąż stuka a moje pieniądze nie wiem na co poszły bo na pewno nie na zdiagnozowanie usterki bo wydaję mi się że kontrola na tym polega.
Użytkownik sieci
19 września 2018 08:53
Salon - samochody nowe
Słabo . Wymieniają ...
... podzespoły. Usterkę w końcu sam w garażu naprawiłem.
Użytkownik sieci
18 września 2018 08:29
Salon - samochody nowe
Byłem kilka dni ...
... temu oglądać 3 modele Mazdy. Przez około 25 minut, które tam spędziłem nikt nie raczył podejść i spytać czy w czymś pomóc. Cała kadra na dole zajęta była rozmowami o swoich wakacjach, przygodach i życiu prywatnym. Ciekawe jak wygląda u nich serwis przy tak marnej obsłudze klienta. Proszę nie kłamać w odpowiedzi. Wtorek około godziny 14 - 15, mazda cx3, cx5 i 3 a potem renault.
Użytkownik sieci
10 września 2018 13:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2018 08:16
Salon - samochody nowe
W salonie, gdy ...
... umówiłem się na konkretną godzinę, musiałem czekać ponad 40 minut zanim pracownik obsługi wrócił z jazdy próbnej. Dla mnie nie znalazł chwili, abym mógł przetestować auto. Teraz od dwóch miesięcy nie mogę doczekać się na zaakceptowanie kosztorysu z ASO przez TU. Brak informacji zwrotnej, wszystko muszę załatwiać osobiście. O ile Mazda zrobiła na mnie oszałamiające wrażenie, to Anndora wręcz przeciwnie.
Użytkownik sieci
23 lipca 2018 13:46
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Chorują na głowy wariaci ... 250 zł za instrukcję i 2 tygodnie czekania! Potrzebuję pliku PDF, a nie Biblii ... Co więcej, całkowicie „zapomnieli” mi powiedzieć, że mogę zadzwonić do głównego działu obsługi klienta, aby otrzymać bezpłatną wersję PDF. Co zrobiłem i dostałem doskonały podręcznik wysłany do mnie w 3 minuty. (Wersja oryginalna) They are sick in the head lunatics... 250 pln for a manual and 2 weeks waiting! I need a pdf not a bible... Moreover, they totally "forgot" to tell me that I can call the main customer support to get a free pdf version. Which I did and got a perfect manual mailed to me in 3min.
Użytkownik sieci
1 lipca 2018 10:12
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam. ...
... Człowiek na stanowisku część i akcesoria totalnie nieudolny do tego brak kultury. Dziwię się właścicielowi tego przybytku, że ma tak beznadziejną kadrę. Krzysztof.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2018 14:49
Salon - samochody nowe
Tragedia! Myślałem że ...
... jakiś poziom obsługi obowiązuje w takiej marce. Totalny brak zainteresowania klientem. Mam tu na myśli "wielkich" zza biurek. Weźcie się do roboty! A spróbuj się człowieku dodzwonić do Anndory HA HA HA HA nie ma szans o każdej porze. Wy którzy jesteście twarzą Mazdy robicie sobie KPINY!
Użytkownik sieci
22 maja 2018 23:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2018 18:26
Salon - samochody nowe
Totalna porażka 2 ...
... tygodnie próbowałem u nich rozwiązać problem ze śrubami antykradzieżowymi zakupionymi właśnie od mojej Mazdy. Zgubiłem oryginalny klucz i nie miałem jak odkręcić zamontowanych kół chciałem uzyskać pomoc w tym serwisie, najpierw zostałem poinformowany że nic nie da się zrobić Pan nawet sugerował jechanie do serwisu wulkanizacyjnego i spawanie klucza do śrub. Po podrążeniu tematu i znalezieniu informacji na ulotce produktu że dealer powinien zamówić klucz zastępczy, nagle okazało się że da się zamówić klucz, coś takiego kiedyś robili i ogarną temat. Tak jak prosili przesłałem maila z identyfikatorem kompletu. Po kilku dniach, wielu telefonach i obietnicach że ktoś oddzwoni do mnie dowiedziałem się że niestety nikt jeszcze tego nie sprawdził i znowu zapewnienie że sprawdzą i oddzwonią. To wszystko pokazuje profesjonalizm i podejście do klienta który ma poważny problem. Nie są w stanie zapewnić wsparcia do produktów które de facto sprzedają. Dałem sobie spokój z tym serwisem. Auta fajne ale serwis poniżej oczekiwań. Przy okazji historia skończyła się tak że nie miałem już cierpliwości do ASO i śruby odkręciłem w serwisie wulkanizacyjnym w 15 min.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2018 18:45
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2018 11:15
Salon - samochody nowe
Slaba obsluga, ludzie ...
... od czesci leca w gumy, najpierw mowia ze zamowili potem klamia ze nie znalezli.
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2018 23:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
22 marca 2018 16:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2018 14:53
Salon - samochody nowe
Odwiedziłem ten salon ...
... nie tak dawno. Obsługa totalne dno. Za biurkami siedziało 5 ludzi z nosami zatopionymi w komputerach. Spacerowałem obok samochodów dobre 10 minut ale nikt nie raczył ruszyć się. Postanowiłem dodać opinie i widzę po tym co piszą inni, że nie byłem odosobnionym przypadkiem. Co ciekawe skoro takich opinii było więcej i nic się nie zmienia to oznacza, że nikt nie wyciąga z tego wniosków. Jedno jest pewne - nic tutaj nie kupie. Dla porównania w salonie Toyoty pani od drzwi proponowała mi kawę. Co za przepaść.
Użytkownik sieci
10 marca 2018 14:39
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta to ...
... totalne dno, jak i żadne zainteresowanie nim. Oglądaliśmy jeden samochód przez dłuższą chwilkę (nawet kilka minut) Wszyscy ''pracownicy'' byli tak ''zajęci'' że nie postanowili nawet wstać z fotela i podejść do nas. Byliśmy w kilku salonach w Krakowie w żadnym nie doszło do takiego zdarzenie !!! Jeszcze raz podkreślę Obsługa a nawet dyrektor marketingu nie odbiega od swoich współpracowników !
Użytkownik sieci
23 lutego 2018 11:28
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta - ...
... poziom bardzo marny. Po umówieniu się na jazdę próbną na konkretną godzinę okazało się, że w salonie nie ma samochodu, bo ktoś pojechał rejestrować inny. Jeździliśmy różnymi innymi.... Mam wrażenie, że salon sprzedaje samochód jak ma na to ochotę....Szkoda, że nie ma Krakowie konkurencji. Ja wybieram inny salon nawet poza Krakowem.
Użytkownik sieci
21 lutego 2018 07:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 stycznia 2018 17:00
Salon - samochody nowe
W ostatnią sobotę ...
... pojechałem do serwisu naprawić mazdę CX3. Pojawiała się bowiem kontrolka opon i błąd kluczyka, a rady z instrukcji nie zadziałały. Po naprawie błąd opon zniknął, ale kluczyka pojawił się już na następny dzień.