93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 marca 2024 10:25
Salon - samochody nowe
Zupełnie nie polecam ...
... Mazda Auto Gazda w Bielsku-Białej. Zacznijmy od początku. Gdy kupowałem samochód oczywiście wydawało się, że będę noszony na rękach. Niestety, moje zdanie zmieniło się diametralnie, gdy w 2023r mój samochód trafił do ASO do naprawy powypadkowej. 1. Zgłoszenie szkody. Dział likwidacji szkody, traktuje klienta jak szkodnika, który marnuje cenny czas pracujących tam osób. Informacja o godzinach pracy tego działu nie jest wyszczególniona w żadnych znanych mi źródłach dostępnych online, więc przyjmuje że działa w godzinach otwarcia salonu. 0 15:30 dowiaduję się, że pracują do 16:00 i już nie zostaniemy obsłużeni. Gdy jednak protestujemy, z łaska przyjęte zostaje zlecenie naprawy pojazdu. 2. Czas naprawy. Bez samochodu zostaje na blisko 3 miesiące. Naprawa przeciąga się w nieskończoność. Można dzwonić pytać, prosić nic to nie daje. Samochodu zastępczego nie uraczysz. Chyba, że zapłacisz dodatkowo. Części ponoć zamawiane z Japonii. Trudno uwierzyć, że w czasach rozwiniętej logistyki, każda jedna cześć zamawiana jest indywidualnie dla klienta i płynie kontenerem tygodniami z fabryki do salonu Mazdy w Bielsku. W dodatku, ponoć naprawa lakiernicza nie może odbywać się równolegle z mechaniczna ?? Ergo klient oszukiwany od początku procesu naprawy. 3. Dodatkowe koszta Nie myślcie, że szkoda na ponad 30tys. złotych zaspokoi apetyt ASO. W ramach naprawy, został pomalowany element który nosił ślad jakiegoś wcześniejszego uszkodzenia, przez co został odrzucony przez Towarzystwo Ubezpieczeń. ASO pomalowało go bez informowania zleceniodawcy, czyli mnie, a po zakończeniu naprawy zaczęli domagać się pokrycia kosztów!!!!! 4. Jakość naprawy. Można by spodziewać się, że skoro naprawa trwała tak długo i była taka droga, to samochód będzie jak nowy. Nie łudź się czytelniku. Niedoczyszczone ślady pasty polerskiej, dziwne stuki na układzie kierowniczym (nie występujące przed naprawą), aż ciekawi mnie co będzie gdy zamówię ekspertyzę części które zostały wymienione u niezależnego rzeczoznawcy. Jeśli więc chcesz dać naprawić swój samochód do Mazda Auto Gazda, nie rób tego (!!) chyba, że lubisz być traktowany jak intruz, masz stalowe nerwy i zasobny portfel, a samochód nie jest Ci potrzebny przez długie miesiące.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2023 18:31
Salon - samochody nowe
Serwis to żart, ...
... wykupiłem pakiet 4 lat serwisu gwarancyjnego, powiem krótko , nie warto a na pewno nie tutaj. Jeden z głośników zaczął trzeszczeć przy pewnych częstotliwościach. Serwis po kilku dniach odpowiedział że nie są w stanie na to nic poradzić. W domu sprawiłem ścieżkę GPS samochodu , auto nie zostało nawet ruszone. Kolejnym razem w rubryczce było zaznaczone " sprawdzenie poziomu oleju" po 100km od wyjechania z "serwisu" zaświeciła się kontrolka niski poziom oleju . Mógłbym jeszcze wymienić kilka podobnych sytuacji. Omijać szerokim łukiem. Może kiedyś trzymali poziom ale przez ostatnie dwa lata to totalne dno
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 11:09
Salon - samochody nowe
Samochód ma 1.5 ...
... roku i w tym czasie zardzewiały śruby mocujące drzwi oraz rdza i pęcherze pojawiła się na 3 z 4 drzwi . Generalnie dramat. Dodatkowo była awaria klapy bagażnika i nie podpięte kamery, z którymi samochód został oddany do użytku. Na wszystko trzeba czekać po kilka tygodni nie wspomnę o kosztach w formie straconego czasu i kasy poniesionych na jeżdżenie ( w moim przypadku 70km w jedną stronę). Więc jak ktoś planuje wydać 150 tyś na samochód to proponuję zdecydowanie inną markę
Użytkownik sieci
2 czerwca 2023 12:51
Salon - samochody nowe
Serwis blacharsko lakierniczy ...
... to dramat. Wymiana szyby czołowej trwała 4 tygodnie (1,5 roku temu)! Czułem się potraktowany z buta przez osobę prowadząca sprawę. Zostałem potraktowany jak śmieć, a w dodatku chamsko. Brak samochodu zastępczego. Pan obiecał wycenę w 2 dni. Natomiast po tygodniu stwierdził ze on nie ma czasu na to. Przez 3 tygodnie ubezpieczyciel czekał na wycenę i komplet dokumentów ponieważ ciagle czegos brakowało. Pan zadzwonił ze mam 2h na podstawienie samochodu bo przyjechała firma do wymiany szyb, a jak nie zdążę to czekam znowu kilka tygodni… polecam omijać i wybrać inne serwis.
Użytkownik sieci
25 maja 2023 10:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam grupy ...
... gazda. Przetrzymuja zaliczki. Czekam na zwrot 4 miesiac!!!
Użytkownik sieci
17 maja 2023 15:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 12:52
Salon - samochody nowe
W 2021 roku ...
... w grudniu wpłaciłem zaliczkę na nową CX5 obiecany termin maj 2022. Przesunięty 3krotnie 20 października odebrałem nowy samochód. Po upływie miesiąca szkoda tylny zderzak klapa uszkodzone oddałem samochód 7 listopada 2022 dzisiaj jest koniec lutego 2023 nie wiem ile razy tam dzwoniłem nie potrafię tego policzyć poprostu dno totalne. Pan który odbierał samochód do naprawy powiedziała mi proszę się nie przejmować góra 2 tygodnie zajmie naprawa nawet sąsiedzi się nie pokapują że samochodu Pan nie ma. A po 4 miesiącach nie jest w stanie powiedzieć mi kiedy mogę odebrać samochód. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
26 września 2022 12:52
Salon - samochody nowe
Witam , niestety ...
... bardzo nie polecam tego salonu, zarezerwowałem auto z gwarancją zwrotu zaliczki, po czym jak zrezygnowałem okazało się ze zaliczki nie oddadzą, po prostu nic dodać nic ująć. A Pani Magda zarzekała się się że to na pewno na 100% jest zwrotne.
Użytkownik sieci
30 lipca 2022 16:35
Salon - samochody nowe
W dniu 29.07 ...
... umówiona wizyta na wymianę akumulatora Mazda Cx-5. Zapewniano mnie że będzie oryginał japoński YUASA a zainstalowano Exide co stwierdziłem po przyjeździe do domu. Zadzwoniłem do serwisu gdzie pracownik działu części stwierdził że może co najwyżej przeprosić. Wyjątkowa niekompetencja!!!
Użytkownik sieci
30 listopada 2021 11:41
Salon - samochody nowe
Niestety roczny samochod ...
... sprzedany z wadami brak checi naprawy ze strony Salonu nie polecam!
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 12:21
Salon - samochody nowe
Dzisiaj odebrałem samochod ...
... passat b8 po wymianie szyby w serwisie vw co się okazało mechanik zostawil klucz pod maska na lampie i co jeszcze tak ustawil wycieraczki ze schodziły az na podszybie ale stwierdzili ze to normalne ze mógł mechanik nie sprawdzić to ja się pytam to jest autoryzowany servis czy partacze????
Użytkownik sieci
18 maja 2021 22:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 listopada 2020 10:13
Salon - samochody nowe
Po tym jak ...
... nie oddano mi wpłaconego zadatku odechciało mi się zakupu Mazdy ....
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2020 10:05
Salon - samochody nowe
Witam. Pragnę ostrzec ...
... wszystkich szczęśliwych posiadaczy Mazda ale ostrzegam omijajcie szerokim łukiem tamtejszy serwis gdyż lepszych napraw można dokonać w stodole u pierwszego lepszego mechanika za wiele wiele mniejsze pieniądze i w krótszym czasie. Zdjęcia pokazują jedno z partactw które wykonali mechanicy Auto Gazda. Tak wlaśnie wygląda pas przedni po 4 latach od wymiany. Przy odbiorze naprawionego samochodu zapewniano mnie że na naprawę i wszystkie części (Uwaga!!!!) które są od ORYGINALNE mam dwuletnią gwarancję I to było pierwsze duże oszustwo gdyż po niespełna roku zauważyłem że jeden z wymienionych reflektorów zaczyna rdzewieć wewnątrz. Po zgłoszeniu telefonicznym Powiedziano mi że spokojnie zostanie to naprawione ja bym się nie spieszył bo mam 2 lata czasu oraz że usterka jest mało widoczna żebym chwilę poczekał I też tak zrobiłem. Po 14 miesiącach Zgłosiłem to po raz kolejny a także skorodowany przedni pas który wygląda na dzień dzisiejszy jak na zdjęciach . m Moje żądania reklamacyjne zostały odrzucone gdyż stwierdzili że zamontowane części za moją zgodą były zamiennikami które mają tylko roczną gwarancję ale obiecali że poprawią ten przedni pas który jest skorodowany. Na tych obietnicach Wszystko się skończyło, po wielu pismach i pomocy rzecznika praw konsumenta i odrzuceniach ze strony auto-gazda wręcz mnie wyśmiano że oni mają prawników i nic nie wskóram, i nie mam dowodów na to że zgłaszałem przed upływem roku usterkę , więc nie ma o czym gadać! Zapomniałem wspomnieć również że przy odbiorze samochodu zauważyłem Nie do malowaną cześć z błotnika więc Dano mi zestaw sprayów w kolorze nadwozia abym sobie to poprawił A to co mi zostanie to będę sobie mógł użyć na ewentualne odpryski lakieru. Po kilku dniach po zatrzymaniu się na parkingu zauważył pewien mężczyzna że coś się mi wylewa spod zderzaka, co dzięki Dzięki wielkiemu szczęściu zostało to zauważone w porę. Okazało się że wąż od chłodnicy został źle dokręcony i zaczął się zsuwać z króćca chłodnicy.( usterka również naprawiłem sam bo ze strony auto-gazda Otrzymałem tylko płyn chłodniczy) Gdyby ten wąż sunął się w trakcie jazdy doszłoby do przegrzania i uszkodzenia silnika. Ówczesny koszt naprawy po kolizji wyniósł tyle co o 2-3 lata starszy model samochodu jeden z przedstawionych kosztorysów który mi wręczono okazał się kosztorysem nieprawidłowym który był wstępny?! Powyższe opinia tyczy się także serwisu Auto Gazda Pszczyna. Dla własnego spokoju i bezpieczeństwa omijajcie szerokim łukiem tamtejsze serwisy gdyż wszystko pięknie na początku ale gdy przychodzi problem Okazuje się że ten problem jest tylko i wyłącznie wasz.
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 13:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 maja 2020 14:35
Salon - samochody nowe
Nie polecam! Celowe ...
... wprowadzanie klienta w błąd! Po zakupie części do Mazdy okazało się że ta cześć jest mi nie potrzebna i chciałem ją zwrócić następnego dnia w absolutnie nienaruszonym stanie. Okazało się że jest to nie możliwe ponieważ owy salon nie przyjmuje zwrotów. Rozumiem. Zapytałem więc dlaczego nikt nie raczył mnie o tym poinformować przed zakupem? Na co dostałem odpowiedź, że jest kartka z taką informacją ogólnodostępną tyle, że przy innym biurku w sąsiadującym salonie citroena.. Jeśli ktoś mimo wszystko zdecyduje się udać do któregoś z salonów tej grupy to radzę przeszukać cały budynek oraz te sąsiadujące bo „ogólnodostępne informacje na kartkach” mogą chować się wszędzie..
Użytkownik sieci
11 września 2019 16:13
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży działa ...
... bez problemowo, można zalatwić wszystko telefonicznie i mailowo. Osoby z tego działu kontaktowe. Natomiast dział likwidacji szkód to jest jakieś nieporozumienie. Oddałem samochód z usterkami tyłu samochodu (szyba zderzak i klapa bagażnika). Po dwóch tygodniach uzyskałem informację że wszystkie części są już dostępne. Po miesiącu czasu dzwoniąc po raz kolejny dowiaduję się że samochód jest dalej na lakierni. Pan nie jest w stanie powiedzieć kiedy auto będzie gotowe. Nie potrafi złapać za telefon i się dowiedzieć coś więcej. Niczego nie można się od nich dowiedzieć. Ani Me Ani Be, Ani kukuryku - dramat
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2019 18:23
Salon - samochody nowe
Serwis Słaby brak profesjonalizmu☹️☹️☹️ Muszę jeździć do Katowic😁
Użytkownik sieci
29 lipca 2019 12:17
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi przy ...
... likwidacji szkód jest poniżej krytyki. 12 czerwca czyli ponad 6 tygodni temu przekazałem samochód Mazda 6 do naprawy po stłuczce (uszkodzony prawy reflektor, błotnik, przedni zderzak). Od trzech tygodni jestem zwodzony i oszukiwany w kwestii terminu zakończenia naprawy. W każdym z trzech ostatnich tygodni samochód miał być już do odbioru. Pracownicy odpowiedzialni za likwidację szkód nie odbierają połączeń i nie odwaniają. Samochód miał być gotowy na piątek 26 lipca. Od czwartku 25 lipca telefon nie jest odbierany, nikt nawet nie próbuje do mnie oddzwonić aby poinformować o statusie naprawy. Samochodu zastępczego serwis nie zapewni, ponieważ nie mają ich na stanie. Wszystko pięknie do momentu zakupu samochodu, potem niestety obsługa jest na bardzo niskim poziomie.
Użytkownik sieci
14 lipca 2019 16:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki