94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 listopada 2020 11:14
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 października 2020 21:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 października 2020 13:27
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa klienta.
Użytkownik sieci
26 października 2020 12:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 października 2020 22:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 września 2020 10:50
Salon - samochody nowe
Doskonala obsluga klienta.
Użytkownik sieci
22 września 2020 06:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 września 2020 07:35
Salon - samochody nowe
Serwis Citroemna pomógł ...
... mi w awarii samochodu w trasie. Miła i konkretna obsługa przes P. Kierownika Serwisu. DZIĘKUJĘ. CITROEN DS5 z Wrocławia
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 17:24
Salon - samochody nowe
Dzisiaj, po roku ...
... od zakupu mojej mazdeczki znowu odwiedziłam salon. Tym razem przegląd. I znowu już od progu pełen profesjonalizm, bardzo miła obsługa i poczucie zaopiekowania. Pani Monika z działu serwisu - przemiła osoba . Dziękuję i pozdrawiam Krystyna Tonska
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 21:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 12:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2020 16:51
Salon - samochody nowe
Profesjonalna i bardzo ...
... miła obsługa, szczególnie chciałbym wyróżnić i podziękować Pani Sylwii za uśmiech i bezwzględną gotowość do pomocy przy wszelkich pytaniach, które się pojawiały. Polecam.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 07:57
Salon - samochody nowe
Miła, profesjonalna obsługa na wysokim poziomie.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2020 15:41
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2020 10:05
Salon - samochody nowe
Witam. Pragnę ostrzec ...
... wszystkich szczęśliwych posiadaczy Mazda ale ostrzegam omijajcie szerokim łukiem tamtejszy serwis gdyż lepszych napraw można dokonać w stodole u pierwszego lepszego mechanika za wiele wiele mniejsze pieniądze i w krótszym czasie. Zdjęcia pokazują jedno z partactw które wykonali mechanicy Auto Gazda. Tak wlaśnie wygląda pas przedni po 4 latach od wymiany. Przy odbiorze naprawionego samochodu zapewniano mnie że na naprawę i wszystkie części (Uwaga!!!!) które są od ORYGINALNE mam dwuletnią gwarancję I to było pierwsze duże oszustwo gdyż po niespełna roku zauważyłem że jeden z wymienionych reflektorów zaczyna rdzewieć wewnątrz. Po zgłoszeniu telefonicznym Powiedziano mi że spokojnie zostanie to naprawione ja bym się nie spieszył bo mam 2 lata czasu oraz że usterka jest mało widoczna żebym chwilę poczekał I też tak zrobiłem. Po 14 miesiącach Zgłosiłem to po raz kolejny a także skorodowany przedni pas który wygląda na dzień dzisiejszy jak na zdjęciach . m Moje żądania reklamacyjne zostały odrzucone gdyż stwierdzili że zamontowane części za moją zgodą były zamiennikami które mają tylko roczną gwarancję ale obiecali że poprawią ten przedni pas który jest skorodowany. Na tych obietnicach Wszystko się skończyło, po wielu pismach i pomocy rzecznika praw konsumenta i odrzuceniach ze strony auto-gazda wręcz mnie wyśmiano że oni mają prawników i nic nie wskóram, i nie mam dowodów na to że zgłaszałem przed upływem roku usterkę , więc nie ma o czym gadać! Zapomniałem wspomnieć również że przy odbiorze samochodu zauważyłem Nie do malowaną cześć z błotnika więc Dano mi zestaw sprayów w kolorze nadwozia abym sobie to poprawił A to co mi zostanie to będę sobie mógł użyć na ewentualne odpryski lakieru. Po kilku dniach po zatrzymaniu się na parkingu zauważył pewien mężczyzna że coś się mi wylewa spod zderzaka, co dzięki Dzięki wielkiemu szczęściu zostało to zauważone w porę. Okazało się że wąż od chłodnicy został źle dokręcony i zaczął się zsuwać z króćca chłodnicy.( usterka również naprawiłem sam bo ze strony auto-gazda Otrzymałem tylko płyn chłodniczy) Gdyby ten wąż sunął się w trakcie jazdy doszłoby do przegrzania i uszkodzenia silnika. Ówczesny koszt naprawy po kolizji wyniósł tyle co o 2-3 lata starszy model samochodu jeden z przedstawionych kosztorysów który mi wręczono okazał się kosztorysem nieprawidłowym który był wstępny?! Powyższe opinia tyczy się także serwisu Auto Gazda Pszczyna. Dla własnego spokoju i bezpieczeństwa omijajcie szerokim łukiem tamtejsze serwisy gdyż wszystko pięknie na początku ale gdy przychodzi problem Okazuje się że ten problem jest tylko i wyłącznie wasz.
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 09:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lipca 2020 15:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 15:11
Salon - samochody nowe
Bardzo szybka naprawa,jedyny ...
... minus to cena. Biorac pod uwagę że to wada fabryczna.
Użytkownik sieci
17 lipca 2020 09:38
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 13:32
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki