94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 września 2024 08:47
Salon - samochody nowe
Profesjonalne miejsce i ludzie z pasją
Użytkownik sieci
24 września 2024 09:26
Salon - samochody nowe
Bardzo dobre podejście ...
... do klienta. Pomocna obsługa i świetne auta w ofercie. Polecam.
Użytkownik sieci
21 września 2024 22:55
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... najwyższym poziomie. Serwis ? szybko, łatwo i przyjemnie. Polecam
Użytkownik sieci
20 września 2024 23:07
Salon - samochody nowe
Aktualizacja 19.09: Moja ...
... sprawa jest w trakcie wyjaśniania, a niżej wywiezione problemy są w tym momencie adresowane w profesjonalny sposób. — Jestem klientem od 2020 roku. Użytkuję nowy samochód. Serwis i dział likwidacji szkód to najgorzej działające działy. Poniżej lista zaniedbań: - Serwis zapomniał wydać zakupionych przy przeglądzie pokrowców na opony i dostarczał je ponad tydzień kurierem po wielokrotnych wiadomościach. - Dwukrotnie przyjechałem na umówiony przez internet serwis i dostałem informację że nie mają wizyty w systemie. - Wystawiono mi fakturę na przedłużenie gwarancji na złe dane. Po 2 miesiącach musiałem jechać do Mazdy osobiście bo osoba odpowiedzialna nie odbierała telefonów zbywając mnie smsami a mijał termin rozliczenia rocznego. - Podczas sprzątania dwukrotnie porysowana szyba zegarów. Za pierwszym razem została wymieniona. Drugi raz przy naprawie lakierniczej. Tym razem po zrobieniu zdjęć brak ustosunkowania się pomimo zapewnień od działu likwidacji szkód. - Na zderzaku wyszły bąbelki. Po zgłoszeniu tego przy przeglądzie zapewniano mnie że zrobiono zdjęcia i się tym zajmują. Po paru miesiącach nie odbierania telefonów - Nie zajęli się i zdjęć nie mają. Kierownik nie ustosunkował się do maila, osoba odpowiedzialna już nie odbiera. - Po naprawie lakierniczej tyłu: Zacieki na tylnym zderzaku, Odbita folia po malowaniu błotnika, Krzywo przyklejone emblematy. Brak kontaktu ze strony działu likwidacji. Zapewniono mnie że reklamacja jest w toku i będą dzwonić w poniedziałek. Od 2 tygodni cisza. - Od wczoraj dział windykacji mazdy ściga mnie za niezapłaconą fakturę, której dział likwidacji zapomniał mi wysłać i której nie mogłem przez to rozliczyć w czerwcu. Brak nawet słowa “przepraszamy”. Bardzo rzadko decyduje się na napisanie opinii ale 4 lata współpracy z Mazda Auto Gazda poniekąd wymusiły na mnie takie działanie. Uwielbiam samochody Mazdy, przemawia do mnie zarówno język stylistyczny jak i ergonomia ale nie mogę polecić jej nikomu kto będzie zmuszony korzystać z usług auto gazda. Po zakończeniu leasingu zdecydowanie wybiorę auto konkurencji spoza gazdy. Chciałbym na koniec oddać sprawiedliwość paniom z działu obsługi klienta, które zawsze w profesjonalny sposób pomagały lub przynajmniej starały się pomóc w części z w/w problemów.
Użytkownik sieci
20 września 2024 14:07
Salon - samochody nowe
Miła, fachowa obsługa
Użytkownik sieci
14 września 2024 14:17
Salon - samochody nowe
Pozytywne podejście do klienta
Użytkownik sieci
13 września 2024 20:35
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam ten ...
... salon. Profesjonalna i bardzo miła obsługa. Specjalne podziękowania dla pana Marcina - dziękuję i pozdrawiam :)
Użytkownik sieci
3 września 2024 11:27
Salon - samochody nowe
Polecam współpracę z ...
... Panem Krzysztofem od aut używanych. Sprawna, rzetelna i profesionalna wycena samochodu zakończona uczciwą ofertą skupu.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 15:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2024 07:20
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 21:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 16:32
Salon - samochody nowe
Jesteśmy klientami Mazda ...
... Auto - Gazda już rok. Bardzo miła i fachowa obsługa. Byliśmy klientami wielu salonów samochodowych ale tutaj czujemy się bardzo dobrze. Bardzo jesteśmy wdzięczni za okazane wsparcie. Rodzinna atmosfera.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 14:33
Salon - samochody nowe
Fachowa i merytorycznie ...
... przygotowana Obsługa. Pani Moniko dziękuję za sprawne spowodowanie wykonania przeglądu w mojej Maździe CX-50.
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2024 12:52
Salon - samochody nowe
Już drugi raz ...
... zaufaliśmy salonowi Mazda Auto Gazda i ponownie jestesmy bardzo zadowoleni, zarówno z samochodu jak i obsługi. Pan Krzysztof Kurasz jest profesjonalny, pomocny i konkretny. Bezproblemowo znalazł dla nas idealny samochód i przeprowadził przez cały proces, aż do odbioru kluczyków. Dziękujemy bardzo i życzymy dalszych sukcesów.
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 08:13
Salon - samochody nowe
Polecam :-)
Użytkownik sieci
22 lipca 2024 17:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 lipca 2024 22:21
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... Mazda AUTO-GAZDA była na najwyższym poziomie. Pan Karol bardzo profesjonalnie pomógł mi wybrać odpowiednią wersję i wyposażenie samochodu. Cały proces zakupu przebiegł sprawnie i bezproblemowo. Polecam serdecznie!
Użytkownik sieci
14 lipca 2024 23:56
Salon - samochody nowe
Polecam!
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 16:12
Salon - samochody nowe
Dział sprzedaży i ...
... serwis zawsze na najwyższym poziomie. Miła, profesjonalna obsługa. No i pyszna kawa!
Użytkownik sieci
8 lipca 2024 09:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek