94%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 lipca 2024 18:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 09:22
Salon - samochody nowe
Wszystko super. Najlepsza ...
... jak dotąd obsługa sprzedaży samochodu z jaką się spotkałem. Miło jest i może w wielu miejscach ale czasem wynika to tylko z wyuczonego zachowania. Tutaj miałem wrażenie, że stoi za tym szczerość. Szczególne uznanie w kierunku Pani Magdy i Pana Marcina.
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 13:19
Salon - samochody nowe
Jak za każdym ...
... razem jestem w pełni zadowolony z serwisu. Polecam pana Mateusza, bardzo miły człowiek zna się na rzeczy i potrafi dobrze doradzić. Smaczna kawa i miła poczekalnie w ktorej można spokojnie popracować w oczekiwaniu na samochód.
Użytkownik sieci
13 czerwca 2024 18:17
Salon - samochody nowe
Najlepsi z najlepszych. ...
... Jeśli już w ogóle można porównywać bo wszystkie serwisy mazdy w których byłam to pełen profesjonalizm: Warszawa Bołtowicz, Tarnowskie Góry, Sosnowiec czy Zabrze- to serwis i salon w Bielsku to absolutny mój nr 1. Zaangażowanie, wiedza i otwartość ludzi którzy tam pracują powoduje że chciało by się tam być częściej niż raz do roku. Polecam!
Użytkownik sieci
7 czerwca 2024 15:01
Salon - samochody nowe
Polecam, obsługa bardzo miła i pomocna.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 20:43
Salon - samochody nowe
Polecam.
Użytkownik sieci
24 maja 2024 19:00
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam. Podejście ...
... do klienta perfekcyjne. Pełen profesjonalizm, umiejętne doradztwo, słuchanie potrzeb oraz "stawanie na głowie" by sprostać postawionym wyzwaniom. Gratuluję pracowników. Pan Mateusz Zawiliński za każdym razem miły, uprzejmy i profesjonalny. Informuje co będzie wykonywane w samochodzie, przed wykonaniem dodatkowych usług dzwoni by potwierdzić zgodę właściciela, doradza co warto wykonać dodatkowo i jaki będzie to koszt jednak to co dla klienta jest myślę ważne to bez nachalności by sprzedać produkt, każda usterka udokumentowana fotograficznie. Salon godny polecenia każdemu kto dba o swój samochod i ceni sobie profesjonalizm
Użytkownik sieci
16 maja 2024 17:51
Salon - samochody nowe
Wspaniała obsługa, pomimo ...
... tego, że nie kupowałem samochodu, tak trzymać załogo 👍😀
Użytkownik sieci
16 maja 2024 10:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 maja 2024 12:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 maja 2024 17:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2024 10:04
Salon - samochody nowe
Serwisujemy nasz samochód ...
... od kilku lat i zawsze pan Mateusz Zawiliński obsługuje nas perfekcyjnie. Poza profesjonalnym podejściem jest bardzo miłą osobą. Polecamy
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 10:01
Salon - samochody nowe
Fachowa i rzetelna obsługa. Fajne auta.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 17:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 marca 2024 16:48
Salon - samochody nowe
Polecam bez dwóch ...
... zdań. Wszystko na najwyższym poziomie. Za każdym razem jestem traktowany bardzo wyjątkowo.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 10:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 marca 2024 13:33
Salon - samochody nowe
Polecam profesjonalna pomoc i obsługa.
Użytkownik sieci
13 marca 2024 13:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 marca 2024 19:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 marca 2024 10:25
Salon - samochody nowe
Zupełnie nie polecam ...
... Mazda Auto Gazda w Bielsku-Białej. Zacznijmy od początku. Gdy kupowałem samochód oczywiście wydawało się, że będę noszony na rękach. Niestety, moje zdanie zmieniło się diametralnie, gdy w 2023r mój samochód trafił do ASO do naprawy powypadkowej. 1. Zgłoszenie szkody. Dział likwidacji szkody, traktuje klienta jak szkodnika, który marnuje cenny czas pracujących tam osób. Informacja o godzinach pracy tego działu nie jest wyszczególniona w żadnych znanych mi źródłach dostępnych online, więc przyjmuje że działa w godzinach otwarcia salonu. 0 15:30 dowiaduję się, że pracują do 16:00 i już nie zostaniemy obsłużeni. Gdy jednak protestujemy, z łaska przyjęte zostaje zlecenie naprawy pojazdu. 2. Czas naprawy. Bez samochodu zostaje na blisko 3 miesiące. Naprawa przeciąga się w nieskończoność. Można dzwonić pytać, prosić nic to nie daje. Samochodu zastępczego nie uraczysz. Chyba, że zapłacisz dodatkowo. Części ponoć zamawiane z Japonii. Trudno uwierzyć, że w czasach rozwiniętej logistyki, każda jedna cześć zamawiana jest indywidualnie dla klienta i płynie kontenerem tygodniami z fabryki do salonu Mazdy w Bielsku. W dodatku, ponoć naprawa lakiernicza nie może odbywać się równolegle z mechaniczna ?? Ergo klient oszukiwany od początku procesu naprawy. 3. Dodatkowe koszta Nie myślcie, że szkoda na ponad 30tys. złotych zaspokoi apetyt ASO. W ramach naprawy, został pomalowany element który nosił ślad jakiegoś wcześniejszego uszkodzenia, przez co został odrzucony przez Towarzystwo Ubezpieczeń. ASO pomalowało go bez informowania zleceniodawcy, czyli mnie, a po zakończeniu naprawy zaczęli domagać się pokrycia kosztów!!!!! 4. Jakość naprawy. Można by spodziewać się, że skoro naprawa trwała tak długo i była taka droga, to samochód będzie jak nowy. Nie łudź się czytelniku. Niedoczyszczone ślady pasty polerskiej, dziwne stuki na układzie kierowniczym (nie występujące przed naprawą), aż ciekawi mnie co będzie gdy zamówię ekspertyzę części które zostały wymienione u niezależnego rzeczoznawcy. Jeśli więc chcesz dać naprawić swój samochód do Mazda Auto Gazda, nie rób tego (!!) chyba, że lubisz być traktowany jak intruz, masz stalowe nerwy i zasobny portfel, a samochód nie jest Ci potrzebny przez długie miesiące.