91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 października 2024 08:50
Salon - samochody nowe
Aktualizacja po odp. ...
... ASO. Po 5 latach od zakupu i regularnym serwisowaniu Mazdy w ASO Bednarscy czuję zawód i rozczarowanie. Auto ma lekkie życie, zrobiło zaledwie 54 tys. km. Kupione w 2019r w salonie z finansowaniem, ubezpieczeniem i gapem. Serwisowane regularnie, w tym samym miejscu przez 3 lata gwarancji oraz 2 kolejne. W czwartym roku pierwsza zaskakująca usterka (niezbędna laweta). Przedłużająca się diagnostyka spowodowała, że po niecałym tygodniu musiałem oddać auto zastępcze. Po kolejnych dniach bez auta dowiedziałem się, że zepsuta część nie jest dostępna ani w Polsce, ani w Japonii i należy ją wyprodukować. Czas oczekiwania co najmniej miesiąc (miesiąc bez auta). Decyzja o przyznaniu bezpłatnego auta zastępczego na cały ten okres zapadła w centrali Mazda Polska. Po bardzo długich rozmowach i moich nerwach (użyłem wszelkich możliwych argumentów) zaproponowano mi partycypację w naprawie. Dopiero wówczas serwis sfinansował tę część. Ja zapłaciłem za całą robociznę. W piątym roku użytkowania kolejna awaria (również wzywana była laweta). Czy to przypadek, że dzieją się takie rzeczy zaraz po zakończeniu gwarancji? Zawiodłem się na samej marce, która miała być niezawodna. Dodatkowo, podczas diagnostyki serwis nie miał instrukcji do immobilizera, który sam montował w fabrycznie nowym aucie. Nie zaproponowano mi auta zastępczego (mimo, że w ramach Mazda assistance powinienem je dostać bezpłatnie). Kierownik serwisu nie chciał słyszeć o jakiejkolwiek możliwości, aby koszty naprawy współdzielić. Obciążono mnie wszystkimi możliwymi kosztami (część uważam była przesadzona). Auto wydano mi nieumyte (awaria wystąpiła po dłuższej trasie). Rok wcześniej auto po naprawie odbierałem umyte. Stresu, nerwów nie da się wycenić. Piszę to ku przestrodze dla osób, które będą chciały auto serwisować dalej w ASO po zakończeniu gwarancji.
Użytkownik sieci
5 września 2024 19:15
Salon - samochody nowe
Mało pomocni serwisanci ...
... w swoim działaniu oraz kontakcie z klientem, a pan za biurkiem "doradca"......
Użytkownik sieci
1 lipca 2024 12:10
Salon - samochody nowe
Jesli komuś zależy ...
... na trafnej diagnozie usterki polecam omijać to miejsce szerokim łukiem. Pozostawiłem auto na naprawę powypadkowa i było fizycznie u dilera 1.5 miesiąca. Zostawiając auto poprosiłem dodatkowo o diagnozę 2 usterek. Jedna z nich nie została w ogóle zdiagnozowana co do drugiej dotyczącej stuku w zawieszeniu uzyskałem informację iż winne są blaszki w zaciskach , wymieniłem -500 PLN, stuki nie ustały, pojechałem po raz kolejny na diagnozę, łożyska i mocowanie amortyzatora do wymiany, wymieniłem -900 PLN, stuki dalej występują,a diler mnie zaprasza na wymianę amortyzatorów także bardzo dziękuję za naprawienie jak się okazuje dobrych podzespołów. Jesli ktoś podobnie jak ja chce płacić za diagnozę nieistniejących usterek lub czekać aż fachowcy przypadkiem trafią co się popsuło, polecam się tam wybrać
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 09:22
Salon - samochody nowe
Mam wrażenie jakby ...
... nie interesowali się klientem. Kiepskie warunki finansowania nie poprawiają sytuacji. A szkoda bo mają kapitalne auta
Użytkownik sieci
11 maja 2024 02:38
Salon - samochody nowe
3 numery do ...
... handlowców na ofercie sprzedaży nowej Mazdy w portalu OtoMoto, dzownilem pod wszystkie 3 numery, zero odzewu, nikt również nie oddzwonił.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 15:49
Salon - samochody nowe
Niska jakość obsługi ...
... jesli chodzi o sprzedaz nowych aut, poszedlem z zapytaniem o model cx 5 , pan sprzedajacy burknal ze trzeba czekac rok na taki model , nie kwapil sie nawet sprawdzic,nikt nie podszedl z zapytaniem czy pomoc ,wiec pojechałem do Wroclawia gdzie od wejscia sprzedawca zaprosil na kawe i pow. ze sprawdzi co przychodzi w transporcie na dany tydzien i jak się okazało jest auto takie jakie szukalem , wiec szkoda ze trzeba jezdzic 180 km do innego wojewodztwa zeby zakupic auto.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2023 23:11
Salon - samochody nowe
Byłem w tym ...
... salonie dwa razy w życiu, (cztery lata temu kiedy szukałem samochodu i teraz) i za każdym razem miałem wrażenie że nie chcą mi sprzedać żadnego samochodu i najlepiej żebym sobie poszedł i kupił inny. I dokładnie tak zrobiłem, kupiłem inny w jednym z salonów kilkaset metrów dalej. Klienta traktują jak natręta.
Użytkownik sieci
30 listopada 2022 16:19
Salon - samochody nowe
Bardzo duży problem ...
... z kontaktem, wręcz niemożliwy. Po kilkunastokrotnej próbie dodzwonienia się, przez 3h nie mogłem zastać sprzedawcy na stanowisku. Następnie przez kolejne kilka godzin nie mogłem się dodzwonić, nie wspominając, że nikt nie raczy oczywiście oddzwonić. Musiałem niestety skorzystać z innego oddziału
Użytkownik sieci
11 listopada 2022 20:36
Salon - samochody nowe
Niestety naprawiałem kiedyś ...
... Mazdę w tym salonie i przyznam się że była zrobiona i pomalowana beznadziejnie pierwszy lepszy blacharz zrobiłby to lepiej poza tym chciałem tam później kupić nową Mazdę CX5 a że był to piątek to po prostu mnie spławiano pojechałem do drugiego salonu przy ulicy Warszawskiej i tam zostałem obsłużony tak jak należy z kulturą poświęcony czas poświęcona mi wszystko wyczerpujące informacje otrzymałem jakie tylko chciałem nawet więcej także jeżeli Mazda to tylko ta my nigdy nie w Baranowie nie polecam nikomu
Użytkownik sieci
6 czerwca 2022 14:12
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie NIE polecam. ...
... Samochód po przejechaniu 1600 km nie może jeździć z powodu awarii poduszki powietrzej. Awaria została "naprawiona", ale przy okazji zniszczono siedzenie. Serwis nie poczuwa się do naprawy siedzenia i odgraża się, że będzie naliczać kary, jeśli nie odbiorę samochodu. To jest moja pierwsza i ostatnia mazda.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2021 11:47
Salon - samochody nowe
Kompletna porażka a ...
... nie serwis, bardzo chamskie zachowanie i kompletny brak profesjonalizmu. Lepiej wybrać dealera na innej stronie miasta żeby cokolwiek załatwić.
Użytkownik sieci
16 listopada 2021 10:10
Salon - samochody nowe
Słabą obsługa
Użytkownik sieci
25 października 2021 14:10
Salon - samochody nowe
Niestety obsługa klienta ...
... jeśli chodzi o części jest dramatyczna. Po raz kolejny nie otrzymałem żadnej odpowiedzi w sprawie części. Za każdym razem dostaje informacje, że salon skontaktuje się ze mną z informacją o dostępności i ew zamówieniu. Nigdy nie dostałem telefonu zwrotnego. Części muszę zamawiać z Warszawy
Użytkownik sieci
23 czerwca 2021 16:04
Salon - samochody nowe
Bardzo niemiła obsługa. ...
... W momencie kiedy klient nie kupuje auta,a tylko akcesoria to jest traktowany jako mniej ważny. Pan obsługujący nie rozróżnia immobilisera od całej kary.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2021 23:29
Salon - samochody nowe
Wszystko ładnie, pięknie, ...
... sympatycznie, kultura! Szkoda naprawiona, samochód czysty na zewnątrz, w środku też z pominięciem bagażnika bo to przecież "poza" samochodem. Niby voucher na odgrzybianie klimatyzacji i ozonowanie za 1 zł, ale trzeba wymieniać filtr kabinowy za 170 zł. I wszystko byłoby dobrze, gdyby nie fakt, że Pan który mnie obsługiwał mylił się "w zeznaniach". Praktycznie oszukał patrząc mi w oczy nie wiedząc o tym. Musicie Panowie wiedzieć, że jak przyjeżdża kobieta do serwisu z samochodem to nie zawsze jest tak, że nic nie wie i nie ma pojęcia! Oszukują byle by wyłudzić jak najwięcej kasy!
Użytkownik sieci
12 czerwca 2021 17:10
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu. ...
... Części zamawiane są na ostatnią chwilę nie ważne z jakim wyprzedzeniem jest umówiona wizyta. Jeśli coś przyjdzie uszkodzone nie są w stanie wywiązać się z terminu. Mają niekompetentnych pracowników. Nie potrafią podpiąć zewnętrznych akcesoriów (rejestratora ruchu - nie od Mazdy) wg dostarczonej instrukcji, choć się tego podjęli. Kilkukrotnie nie zostałam obsłużona o ustalonej godzinie, tylko ze znacznym opóźnieniem (ok. 20 min). Ponieważ wyraziłam swoje niezadowolenie użyczono mi samochodu zastępczego. Zostawiłam w serwisie auto z automatyczną skrzynią biegów, dostałam manualną i zupełnie inny model Mazdy. Gdy mieli zamontować czujniki parkowania odbiór samochodu opóźnił się o 22h po czym auto zostało oddane w innym stanie niż je pozostawiono. Bez poinformowania mnie poprzepinano akcesoria dodatkowe (rejestrator ruchu) tak, że nie działały. Zmieniono język samochodu przez co nie działały komendy głosowe w czasie jazdy. Lista rzeczy zrobionych źle jest naprawdę bardzo długa. Bez zgody wymieniają ramkę do rejestracji.
Użytkownik sieci
23 maja 2021 12:44
Salon - samochody nowe
Porównując serwisy innych ...
... marek samochodów(np. toyota renault),ten serwis oceniam słabo pod względem obsługi
Użytkownik sieci
17 maja 2021 19:47
Salon - samochody nowe
Auto po odebraniu ...
... z serwisu (pierwszy serwis) z widocznym wgnieceniem i odpryskiem...aż strach co będzie dalej
Użytkownik sieci
4 maja 2021 09:37
Salon - samochody nowe
Podejście do ludzi ...
... chamskie! Brak kultury mówię o serwisie!
Użytkownik sieci
21 kwietnia 2021 22:14
Salon - samochody nowe
Obsługa w biurze ...
... super naprawdę dbałość o klienta z górnej półki natomiast jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne naprawy itp to przykro mi porażka wracam do domu drugi raz nie naprawionym samochodem stwierdzenie przez mechanika może się uda może nie a zapłacić tak trzeba to przepraszam dziękuję