92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 16:37
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Brak obsługi klienta. Muszą zapłacić części z góry, aby mogli je zamówić. Spotkanie zarezerwowane z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem, jednak zmusiło nas do czekania i miało 4-dniowe opóźnienia na zamówienie części z Europy (mile widziane w 2020 r., Części Mazdy przyjeżdżają konno). Zawsze spóźniali się na spotkanie i kazali nam czekać. Nie dał nam samochodu zastępczego, chociaż nasz samochód był zablokowany przez ponad tydzień w ich sklepie (ponieważ nie zamawiali części i nie mogli ich szybko dostać). Mam wyższe oczekiwania, kiedy mam rachunek w wysokości 3 000 € ...... (Wersja oryginalna) No customer service. Have to pay parts in advance, so they can order them. Appointment booked several month in advance, however they made us wait and had 4 days delays to order part from Europe (welcome in 2020, Mazda parts come on horseback). They were always late for appointment and had us wait. Didn't give us a courtesy car although our car was blocked for over a week at their shop (because they didn't order parts and couldn't get them fast). I have higher expectations when I have a 3k€ bill......
Użytkownik sieci
11 stycznia 2020 14:36
Salon - samochody nowe
Serwis - kultura ...
... i standard obsługi na wysokim poziomie. Jednakże jest pewien szkopuł. Wymiana baterii w pilotach oraz immobilizerach - musiałam odwiedzać serwis dwukrotnie w ciągu paru tygodni. Albo nie sprawdzają poziomu naładowania poszczególnych baterii albo wkładają słabej jakości. Druga sprawa to mechanizm lusterek. Problem szeroki i bardzo znany w Maździe. Po poinformowaniu doradcy, że lusterko kierowcy zacina się i nie rozkłada za każdym razem, zamiast umówić wizytę serwisową kazał mi nagrywać filmiki i wysłać na serwis. Po co ?? Żeby sprawdzić czy nie kłamię ?? Są lepsze formy spędzania wolnego czasu niż siedzenie w poczekalni serwisu. Zniechęcona, skorzystałam z innego serwisu Mazdy , sprawę załatwiono bez dyskusji na pierwszej wizycie w 1,5 godziny. Zostawiam pod rozwagę.
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 18:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka