88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 września 2018 17:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 września 2018 08:55
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 września 2018 07:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 września 2018 14:13
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 września 2018 13:16
Salon - samochody nowe
Bardzo przjażni ludzie. Wysoka kultura serdecznie polecam
Użytkownik sieci
1 września 2018 11:41
Salon - samochody nowe
Miło
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2018 09:22
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu zarówno ...
... w traktowaniu klienta (termin przyjęcia do serwisu był wielokrotnie przekładany, a kiedy już został ustalony i tak na miejscu okazało się, że mam przyjechać następnego dnia) jak i przeprowadzanej naprawy (lusterko odklejone od szyby panowie z serwisu podklejali 2 dni i po tylu dniach się odkleiło). Dodam też, że samochód dostarczyłem zatankowany do pełna, a odebrałem z połową baku. Nie notowałem stanu licznika przed odstawieniem, ale po odebraniu z serwisu średnie spalanie z było większe o 2 litry. Usterka dotyczyła wyżej wspomnianego lusterka, a nie wady silnika - widać ktoś potrzebował auta to skorzystał. Doradca serwisowy źle wycenił koszt wymiany zderzaka podając cenę netto bez lakierowania i robocizny, przez co wypłacone ubezpieczenie pokryło niespełna 50% kosztów. Odradzam wizytę w serwisie, w Warszawie są lepsze ASO Mazdy. edit: @BemoMotors proszę zatem podać adres mailowy pod którym mam się z Państwem kontaktować.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2018 21:38
Salon - samochody nowe
Miła, profesjonalna obsługa. Polecam.
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2018 17:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2018 11:00
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta oraz ...
... serwis poniżej wszelkiej krytyki. Pisząc tę opinię dodam, że nie jestem osobą, która jedynie oglądała samochód w salonie, tylko od ponad dwóch lat jestem właścicielem Mazdy 6 i przez cały ten czas nie uświadczyłem sytuacji, w której wyszedłbym z serwisu z uśmiechem na twarzy. Moja ostatnia wizyta w serwisie dotyczyła wymiany gwarancyjnej silnika lewego lusterka (samochód ma automatycznie składane lusterka). W styczniu podczas przeglądu samochodu okazało się, że silnik lusterka nadaje się do wymiany ze względu na zbyt wolne i głośne działanie. Oczywiście gdybym sam nie zwrócił na to uwagi to serwis w ogóle by się tematem nie zainteresował. Po przeglądzie powiedziano mi, że lusterko zostanie wymienione, ale dopiero po sprowadzeniu części, na które trzeba czekać miesiąc. Wow, autoryzowany serwis nie ma w magazynie na wymianę silnika lusterka, mimo że jest to znana fabryczna wada prawie wszystkich samochodów Mazda wyprodukowanych w ostatnich latach, co przyznał sam serwisant w momencie, w którym zgłosiłem usterkę. Powiedziano mi też, że wszystko zostało zarejestrowane i jak tylko część pojawi się w magazynie zostanę o tym poinformowany i zaproszony na wymianę. Niestety po upływie blisko dwóch miesięcy nikt się do mnie nie odezwał. Postanowiłem się przypomnieć i w trakcie rozmowy telefonicznej usłyszałem, że interesująca mnie część już od jakiegoś czasu jest w magazynie tylko jakoś nikt mnie o tym nie poinformował tak jak mi to obiecano. Dodam, że już na tym etapie nie usłyszałem zwyczajnego "przepraszamy". Poprosiłem zatem o kontakt od serwisanta w celu umówienia się na wymianę; taką procedurę zaproponował pracownik, z którym rozmawiałem przez telefon. I tak czekałem na telefon kolejny miesiąc po czym postanowiłem po raz kolejny się przypomnieć i zadzwonić do serwisu. Tym razem dodzwonienie się do serwisu było nie lada wyzwaniem, bo z niewiadomych przyczyn nikt nie odbierał. Niemniej jednak za n-tym razem w końcu udało mi się dodzwonić i po raz drugi przypomnieć się o wymianie silnika lusterka. Także i tym razem nie usłyszałem słowa "przepraszamy", za to okazało się, że pracownik obsługi klienta może mnie od razu zapisać na wizytę (najwyraźniej procedura się zmieniła). W międzyczasie napisałem też o problemie na facebooku Bemo Motors, gdzie dostałem informację, że podczas mojej wizyty szef serwisu postara się wyjaśnić moją sytuację. Po trzech miesiącach czekania na wymianę jednej części przyjechałem do serwisu na wizytę podczas której usterka w końcu została naprawiona. Niestety podczas wizyty żaden serwisant ani "szef serwisu" nie poczuwając się do winy nie przeprosił mnie za wszystkie niedogodności i wybitnie długi czas oczekiwania. Póki co lusterko jeszcze działa i mam nadzieję, że tak zostanie bo wizyta w serwisie nie kojarzy mi się z niczym pozytywnym czy też przyjemnym. Pytanie dlaczego w ten sposób traktujecie swoich klientów? Klientów, którzy przecież kupili u was samochody kosztujące grubo ponad 100 000 zł. Należy pamiętać, że sprzedaż samochodu nie kończy się na samym przyjęciu płatności i wydaniu samochodu, ale wiąże się też z serwisowaniem sprzedanego produktu i dbaniem o zadowolenie klienta. To nie jest tak, że klient który już kupił samochód jest problemem, którego trzeba zbywać i unikać. W cenę samochodu jest wliczony także serwis o czym po prostu zapominacie albo nie chcecie pamiętać. Wstyd i jeszcze raz wstyd. W opisywanej przeze mnie sytuacji wystarczyło wyjść do klienta, i powinien to zrobić kierownik serwisu, przeprosić za całe zamieszanie i wręczyć rabat na następny przegląd. Gdyby tak postąpiono to pewnie w tym momencie pisałbym pozytywną recenzję, ale najwyraźniej nie zależy wam na opinii klienta. Podsumowując, zdecydowanie odradzam zakup samochodu tej marki w Bemo Motors ze względu na żenujący serwis. Po prostu szkoda nerwów.
Użytkownik sieci
27 lipca 2018 15:50
Salon - samochody nowe
Mega profesjonaliści.
Użytkownik sieci
25 lipca 2018 19:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lipca 2018 11:40
Salon - samochody nowe
Prawdopodobnie najgorszy zakład ...
... aso mazdy w tym mieście, a moze i ASO w ogóle. Wszystko jest problemem - przegląd, naprawy, odbiór samochodu i dodzwonienie się do kogokolwiek poza sekretariatem. Nawet sprzedaż głupiej zaprawki to zadanie na 2 dni. Przegląd? Elektryka dziś nie ma, oddamy panu auto jutro. Największym przebojem była bezgotówkowa naprawa blacharska, gdzie jednego elementu nie naprawiono, bo "myślałem, ze pan chce to tak zostawić". Auto zastępcze? "Nie wiem kiedy będziemy mieli." Zakład działa do 19, ale po 18 nie ma czegi tam szukać, bo wszystkie działy juz o tej godzinie nie pracują, a pozostała załoga wbija łbami gwoździe w kontuarze. Sprawdziłem 4 zakłady w warszawie i ten, pod względem "procedur i problemów" wygrywa w konkursie na najgorszy zakład. 3 lata doświadczeń (tak, wiem, wczesniej byl zaklad forda+mazdy, ale nawet nie chce mi się strzępić ryja o tym jak olbrzymim problemem było przekazanie klientów). Przez 3 lata nie udało mi się bezproblemowo nawet wejść do kibla w salonie. Dramat. Edit: A co tu weryfikować? Mają państwo moje imię i nazwisko (być może część jest w dokumentacji oddziału Forda). Mogę opisać wszystkie przykłady debilizmu w tym zakładzie ze wskazaniem dat i działów, tylko po co? Nawet 'interwencja szefa' skończyła się porażką w jednym wypadku. Ja, o ile mnie ubezpieczyciel któregoś dnia nie zmusi, już się u was nie pojawię... i komu mogę - odradzam.
Użytkownik sieci
12 lipca 2018 23:30
Salon - samochody nowe
W trudnej sytuacji ...
... firma stanęła na wysokości zadania. Polecam doradcę Damiana Osiaka. Dziękuję i pozdrawiam
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 15:13
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 12:05
Salon - samochody nowe
Wszystko ok
Użytkownik sieci
6 lipca 2018 10:45
Salon - samochody nowe
Salon jest Ok ...
... na 4-5 gwiazdek. Natomiast serwis a dokładniej przegląd przedzakupowy pozostawia wiele do życzenia. Kwota podana przez telefon to 500, a na miejscu okazało się ze 590,45. Po przeglądzie miałem otrzymać pełny wykaz co zostało sprawdzone i w jakim jest stanie (dokument na co najmniej kilka stron). Niestety otrzymałem tylko fakturę z wypisanymi kilkoma punktami o tym co zostało znalezione przez mechanika z zewnątrz samochodu co nie przemawiało za tym, żeby samochodu nie kupić. Jak się później okazało gdy dotarłem do innego źródła z opinia rzeczoznawcy sprzed 2 lat, samochód był po szkodzie całkowitej uszkodzony z każdej strony, w tym podłużnica. Niestety mechanik z ASO nic takiego nie znalazł. Szczęście w nieszczęściu samochód nie został przeze mnie kupiony. Podsumowując nie polecam przeglądu przedzakupowego w tym miejscu.
Użytkownik sieci
2 lipca 2018 14:52
Salon - samochody nowe
Wszystko załatwione sprawnie i w miłej atmosferze. Polecam!!
Użytkownik sieci
2 lipca 2018 14:50
Salon - samochody nowe
Super salon. Duży ...
... wybór aut. Fachowa obsługa i doradztwo. Salon poleciło mi kilkoro znajomych zadowolonych z zakupu auta oraz serwisu. Polecam.
Użytkownik sieci
2 lipca 2018 13:16
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie najlepszy z ...
... serwisów, z jakich przyszło mi korzystać. Miła obsługa, fachowe podejście, trafna diagnoza i stałe informowanie klienta o wykonywanych pracach. Wszystko to w miłej atmosferze przy filiżance kawy. Atrakcyjne ceny, świetni doradcy i mechanicy. Auto po naprawie zawsze umyte. Serdecznie polecam :)