88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lipca 2024 11:21
Salon - samochody nowe
Bardzo dobra obsługa ...
... całości procesu zakupowego nowego samochodu. Polecam
Użytkownik sieci
16 lipca 2024 16:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 12:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2024 11:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 22:39
Salon - samochody nowe
Kategorycznie odradzam zakup ...
... Mazdy w tym miejscu. Obsługa klienta poniżej krytyki, może za wyjątkiem pani recepcjonistki, która choć chce dobrze, to niewiele może, bo ryba psuje się od głowy. W skrócie: - niedotrzymywanie umówionych ram jazdy testowej (użyczenie umówione na 60 minut, podczas podpisywania umowy prośba o zwrot po 45 minutach). - auto testowe brudne, zaparkowane tak, że nie da się otworzyć drzwi kierowcy oraz z niesprawnym akumulatorem - nie odpala. - jazdę testową w związku z powyższym odwołał kierownik i wysłał recepcjonistkę żeby mnie o tym poinformowała. Do salonu przyjechałem publiczną hulajnogą, którą musiałem wrócić. Spóźniłem się 10 minut na ważne dla mnie spotkanie - nie zaproponowano mi żadnego rozwiązania wynagradzającego ten blamaż.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 13:28
Salon - samochody nowe
Kompletnie nieterminowi, naprawa ...
... zdarzaka i błotnika trwała dwa tygodnie, mimo, że części były zamówione wcześniej. Jasno było określone, że jest tydzień na naprawę. Były telefony z pytaniami kiedy będzie, były maile. Zawsze odpowiedź była, że auto jest w trakcie naprawy.. nawet zwykłego przepraszam za opóźnienie nie było.. słabiutko . Załatwienie samochodu zastępczego to dla nich temat nie do ogarnięcia.
Użytkownik sieci
24 czerwca 2024 22:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 22:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam i ...
... radzę omijać z daleka. Kompletne olewanie klientów dnia 21.06.2024 chodziłem po salonie szukając auta i z chęcią zapoznania się z ofertą na Mazda cx-5 około 10 minut, po salonie chodziło też jeszcze inne małżeństwo oglądające auta i szukające pomocy nikt nie podszedł udzielić jakichkolwiek informacji ani mi ani im. W salonie znajdował się tylko 1 mężczyzna z obsługi na autach używanych, lecz był on cały czas zajęty wpatrywaniem się w telefon komórkowy. Cała reszta obsługi klientów z aut nowych siedziała za ścianą na zapleczu plotkując i popijając kawę.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 22:46
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalna i ...
... miła obsługa - od momentu decyzji o zakupie, bieżące informowanie o etapie realizacji zamówienia, aż do wydania samochodu. Panie Łukaszu, bardzo dziękujemy za tak rzetelną pomoc na każdym etapie naszego zakupu. Pani Marto, Pani Olu, serdecznie dziękujemy za każde wsparcie i pyszną kawę. Monika i Tomek
Użytkownik sieci
19 czerwca 2024 07:46
Salon - samochody nowe
Kupiłem Mazdę ogólnie ...
... jestem zadowolony. Szkoda, że samochód 4 letni ma już naloty rdzy na spodzie. O takich sprawach też powinno się informować jeśli piszą Państwo, że sprawdzony stan techniczny.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2024 18:11
Salon - samochody nowe
Korzystałam z serwisu ...
... po stłuczce - jestem bardzo zadowolona zarówno z naprawy blacharsko- lakierniczej, jak i mechanicznej. Szczególnie dziękuję za pomoc i wsparcie Pana Pawła Dudzińskiego, który ogarnął sprawę od A do Z. Obsługa na najwyższym poziomie - Pan Paweł wykazał się dużym zaangażowaniem i profesjonalizmem, na bieżąco informował o postępach w naprawie. Wszystko miło i sprawnie. Polecam i jeszcze raz dziękuję.
Użytkownik sieci
23 maja 2024 13:23
Salon - samochody nowe
The service quality ...
... has decreased over time. On a recent visit to address a dashboard warning, the technicians cleaned the connectors, and the error disappeared temporarily but reappeared two days later. I contacted the service center again, and they invited me to come back for a repair under warranty. After spending an hour in traffic, I arrived early in the morning for my appointment. However, there were no mechanics available, no parts in stock, and no information on whether the issue could be fixed. They promised to call me back with more details, but I haven't received any updates since then.
Użytkownik sieci
20 maja 2024 15:00
Salon - samochody nowe
W sobotę/czwartek kupowałem ...
... używaną CX 60. Wspaniała profesjonalna obsługa przez Pana Patryka i Konrada. „Czapki z głów” przed Panią Emilią i Aleksandrą, którym dziękuję za ubezpieczenie i niesamowicie sympatyczną atmosferę
Użytkownik sieci
18 maja 2024 13:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 maja 2024 11:30
Salon - samochody nowe
Korzystaliśmy z serwisu. ...
... Bardzo miła i pomocna obsługa. Sprawnie, SMS przypomnienie o wizycie, tylko tanio nie jest.... ale cóż... :)
Użytkownik sieci
6 maja 2024 23:27
Salon - samochody nowe
Ocena dotyczy naprawy ...
... blacharskiej. Doskonały efekt końcowy i świetna obsługa mailowa/telefoniczna/na żywo przez pana Pawła Dudzińskiego. Mam nadzieję, że nie będę musiał korzystać ponownie ;) ale polecić innym mogę z czystym sumieniem.
Użytkownik sieci
3 maja 2024 23:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 14:35
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM !!! ...
... Po wyjeździe z salonu nowe auto ściąga, zmieniłem sam koła i wszystko było dobrze. Zgłosiłem do serwisu że problem jest z kołami, zamiast zrobić próbę na nowych kołach to przestawiali geometrie - efekt kierownica jest krzywo auto ściąga jeszcze bardziej. Według serwisu wszystko jest ok. Sprawa trafiła do Mazdy Polska i została rozwiązana przez inny serwis. OMIJAJCIE SALON I SERWIS.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 21:05
Salon - samochody nowe
Zaznaczam, że opinia ...
... dot. serwisu blacharsko lakierniczego, który w przeciwieństwie do serwisu mechanicznego jak i salonu sprzedaży (na, które nie mogę złego słowa powiedzieć) zostawił po sobie jak najgorsze wrażenia. Jedno naprawili, drugie zniszczyli - całe auto pokryte odkurzem lakierniczym (karygodne), porysowana tylna klapa bagażnika, zainstalowana uszkodzona listwa przyszybowa, krzywo wklejona uszczelka tylnej szyby (wycinana i wklejana dwukrotnie), skaza lakiernicza na naprawianym elemencie nadwozia, woda w bagażniku (auto ze zdemontowaną lampą pozostawione pod chmurką podczas deszczu - wodę musiałem sam usuwać). Pracownik odpowiedzialny za przyjęcie i wydanie auta (w tym również zweryfikowanie poprawności wykonanej naprawy, za którą ASO zainkasowało kilkadziesiąt tys. PLN) liczył prawdopodobnie na to, że właściciel auta nie zauważy wykonanego partactwa (nazywam rzeczy po imieniu). Umawiając się na konkretną godzinę kilkukrotnie nie potrafił również zjawić się w biurze na czas. Ignorował także próby kontaktu mailowego (reakcja dopiero po zgłoszeniu przełożonym). W sumie naprawa wraz z poprawkami do niej trwała ponad 5 mies. i kosztowała mnie mnóstwo mojego czasu (3 krotne odstawianie auta) i nerwów a na sam koniec nie usłyszałem od powyższego jegomościa nawet słowa „przepraszam” (przeprosił mnie za to jego przełożony). Jedno jest pewne - nigdy więcej nie skorzystam tutaj z usług blacharsko lakierniczych i każdemu znajomemu je odradzę. Niestety siłą rzeczy pozostaje również niesmak do całej ASO jako takiej co skłania mnie do zastanowienia się nad jej zmianą…
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2024 18:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek