88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 stycznia 2025 14:54
Salon - samochody nowe
Kontakt telefoniczny zerowy. ...
... Po kilku próbach dodzwonienia się umówiłem się gdzie indziej. Dodatkowa gwiazdka za dawną obsługę.
Użytkownik sieci
19 listopada 2024 21:24
Salon - samochody nowe
Wiele wizyt i ...
... dużo pieniędzy, a problemy tylko się piętrzyły. 2 lata źle działał bluetooth i "nie mogli" tego naprawić, a w Odyssey zrobili od ręki (wystarczył reset ustawień). Przy innej okazji nie zgłosili do ubezpieczyciela, że dają mi samochód zastępczy, więc musiałem zapłacić za wynajem, chociaż miałem samochód zastępczy w pakiecie. Pieniądze wyrzucone w błoto. Jedźcie do Odyssey.
Użytkownik sieci
3 września 2024 16:04
Salon - samochody nowe
Bardzo nie miła ...
... i nie profesjonalne Pani w serwisie, traktuje klienta z buta i nie słucha tego co klient przekazuje, uważa że wszystko wie najlepiej bo jej tak mówi komputer, tak już do tej Pani wiedzą nie kończy się na wskazaniach komputera ale na fizycznym sprawdzeniu stanu technicznego pojazdu, finał taki ze auto wypuszczone z usterka , która została naprawiona winnym serwisie,
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 22:39
Salon - samochody nowe
Kategorycznie odradzam zakup ...
... Mazdy w tym miejscu. Obsługa klienta poniżej krytyki, może za wyjątkiem pani recepcjonistki, która choć chce dobrze, to niewiele może, bo ryba psuje się od głowy. W skrócie: - niedotrzymywanie umówionych ram jazdy testowej (użyczenie umówione na 60 minut, podczas podpisywania umowy prośba o zwrot po 45 minutach). - auto testowe brudne, zaparkowane tak, że nie da się otworzyć drzwi kierowcy oraz z niesprawnym akumulatorem - nie odpala. - jazdę testową w związku z powyższym odwołał kierownik i wysłał recepcjonistkę żeby mnie o tym poinformowała. Do salonu przyjechałem publiczną hulajnogą, którą musiałem wrócić. Spóźniłem się 10 minut na ważne dla mnie spotkanie - nie zaproponowano mi żadnego rozwiązania wynagradzającego ten blamaż.
Użytkownik sieci
5 lipca 2024 13:28
Salon - samochody nowe
Kompletnie nieterminowi, naprawa ...
... zdarzaka i błotnika trwała dwa tygodnie, mimo, że części były zamówione wcześniej. Jasno było określone, że jest tydzień na naprawę. Były telefony z pytaniami kiedy będzie, były maile. Zawsze odpowiedź była, że auto jest w trakcie naprawy.. nawet zwykłego przepraszam za opóźnienie nie było.. słabiutko . Załatwienie samochodu zastępczego to dla nich temat nie do ogarnięcia.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 22:49
Salon - samochody nowe
Nie polecam i ...
... radzę omijać z daleka. Kompletne olewanie klientów dnia 21.06.2024 chodziłem po salonie szukając auta i z chęcią zapoznania się z ofertą na Mazda cx-5 około 10 minut, po salonie chodziło też jeszcze inne małżeństwo oglądające auta i szukające pomocy nikt nie podszedł udzielić jakichkolwiek informacji ani mi ani im. W salonie znajdował się tylko 1 mężczyzna z obsługi na autach używanych, lecz był on cały czas zajęty wpatrywaniem się w telefon komórkowy. Cała reszta obsługi klientów z aut nowych siedziała za ścianą na zapleczu plotkując i popijając kawę.
Użytkownik sieci
23 maja 2024 13:23
Salon - samochody nowe
The service quality ...
... has decreased over time. On a recent visit to address a dashboard warning, the technicians cleaned the connectors, and the error disappeared temporarily but reappeared two days later. I contacted the service center again, and they invited me to come back for a repair under warranty. After spending an hour in traffic, I arrived early in the morning for my appointment. However, there were no mechanics available, no parts in stock, and no information on whether the issue could be fixed. They promised to call me back with more details, but I haven't received any updates since then.
Użytkownik sieci
17 kwietnia 2024 14:35
Salon - samochody nowe
NIE POLECAM !!! ...
... Po wyjeździe z salonu nowe auto ściąga, zmieniłem sam koła i wszystko było dobrze. Zgłosiłem do serwisu że problem jest z kołami, zamiast zrobić próbę na nowych kołach to przestawiali geometrie - efekt kierownica jest krzywo auto ściąga jeszcze bardziej. Według serwisu wszystko jest ok. Sprawa trafiła do Mazdy Polska i została rozwiązana przez inny serwis. OMIJAJCIE SALON I SERWIS.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 21:05
Salon - samochody nowe
Zaznaczam, że opinia ...
... dot. serwisu blacharsko lakierniczego, który w przeciwieństwie do serwisu mechanicznego jak i salonu sprzedaży (na, które nie mogę złego słowa powiedzieć) zostawił po sobie jak najgorsze wrażenia. Jedno naprawili, drugie zniszczyli - całe auto pokryte odkurzem lakierniczym (karygodne), porysowana tylna klapa bagażnika, zainstalowana uszkodzona listwa przyszybowa, krzywo wklejona uszczelka tylnej szyby (wycinana i wklejana dwukrotnie), skaza lakiernicza na naprawianym elemencie nadwozia, woda w bagażniku (auto ze zdemontowaną lampą pozostawione pod chmurką podczas deszczu - wodę musiałem sam usuwać). Pracownik odpowiedzialny za przyjęcie i wydanie auta (w tym również zweryfikowanie poprawności wykonanej naprawy, za którą ASO zainkasowało kilkadziesiąt tys. PLN) liczył prawdopodobnie na to, że właściciel auta nie zauważy wykonanego partactwa (nazywam rzeczy po imieniu). Umawiając się na konkretną godzinę kilkukrotnie nie potrafił również zjawić się w biurze na czas. Ignorował także próby kontaktu mailowego (reakcja dopiero po zgłoszeniu przełożonym). W sumie naprawa wraz z poprawkami do niej trwała ponad 5 mies. i kosztowała mnie mnóstwo mojego czasu (3 krotne odstawianie auta) i nerwów a na sam koniec nie usłyszałem od powyższego jegomościa nawet słowa „przepraszam” (przeprosił mnie za to jego przełożony). Jedno jest pewne - nigdy więcej nie skorzystam tutaj z usług blacharsko lakierniczych i każdemu znajomemu je odradzę. Niestety siłą rzeczy pozostaje również niesmak do całej ASO jako takiej co skłania mnie do zastanowienia się nad jej zmianą…
Użytkownik sieci
6 lutego 2024 12:15
Salon - samochody nowe
Polecam omijać szerokim ...
... łukiem zarówno salon sprzedaży jak i serwis. Jest im absolutnie obojętne kto wchodzi do środka i jaki ma problem. Kierownik serwisu do niczego się nie nadaje. Mam wrażenie, że niektórzy pracują tam za karę. Odwołałem dzisiaj wizytę w serwisie. Najwyższa jakość świadczonych usług? - to jakiś żart. To moja ostatnia wizyta w tym miejscu. Pozdrawiam. Dominik.
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 18:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 stycznia 2024 16:13
Salon - samochody nowe
Salon stosuje nieuczciwe ...
... praktyki marketingowe bez zgody właściciela pojazdu.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 10:58
Salon - samochody nowe
Koszmarna obsługa klienta,nikt ...
... nie raczył nawet do nas podejść
Użytkownik sieci
1 listopada 2023 19:22
Salon - samochody nowe
Zwykli wymieniacze, najlepiej ...
... tarcz, klocków i oleje. Uważam, zero zaangażowania w problem, a już na gwarancji tym bardziej. Byłem u mich z powtarzającym się krzywieniem tarcz. Wróciłem odwagę, iż przyczyną krzywienia się tarcz jest uszkodzona piasta. Stwierdzenie pani serwisu iż wszystko jest w porządku a tarcze krzywią się od wjeżdżania w kałużę Podsumowując - NIE POLECAM tego serwisu (warsztatu) poszukajcie innego, w pobliżu jest kilka które są bardziej zaangażowani niż oni.
Użytkownik sieci
18 września 2023 13:51
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... serwisem ASO Mazda Bemo Motors były bardzo niezadowalające. Dwukrotnie umawiałem się na naprawę skrzyni biegów i niestety nie została ona naprawiona. Po trzecim podejściu postanowiłem przeprowadzić test na miejscu, w obecności mechanika do sprawdzenia usterki. Niestety, sytuacja stała się jeszcze bardziej frustrująca, gdyż zostałem poinformowany, że mechanik pojawi się za pięć minut. Minęło jednak aż trzydzieści minut, a nikt się nie pojawił, co sprawiło, że poczułem się zlekceważony i zignorowany przez personel serwisu. Całe doświadczenie w ASO Mazda Bemo Motors pozostawiło we mnie bardzo negatywne wrażenie. Niewykonane naprawy i brak profesjonalizmu ze strony personelu sprawiły, że nie mogę polecić tego serwisu innym klientom. Oczekuję od serwisu samochodowego rzetelności, terminowości i skuteczności, a niestety w tym przypadku zostałem zawiedziony.
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 11:41
Salon - samochody nowe
Od razu zaznacze, ...
... ze dotychczas bylismy bardzo zadowoleni z obslugi samochodu, kupionego w tym salonie. Do ostatniego razu! Na urlopie rozbito nam szyby w samochodzie, wiec zwrocilismy sie do salonu o naprawe. Po obejrzeniu auta wycena zostala wystawiona na 7 rob/godz. z czego samochod rzeczywiscie byl u mechanika 4,5 godz. Ale nawet takie oszukiwanie nie przebije komentarza pracownika salonu (Pana Pawla - niezwykle chamskiego w stosunku do nas). W odpowiedzi na pytanie, dlaczego liczy za dodatkowe godziny powiedzial, ze TYLE MU WYSZLO Z ROZDZIELNIKA I ZE NIE PO TO ROBIL WYCENE, ZEBY TYCH PIENIEDZY NIE WZIAC! A poza tym czego sie Panstwo spodziewaliscie sie w autoryzowanym salonie. PANIE PAWLE odpowiadam - SPODZIEWALISMY SIE UCZCIWOSCI W STOSUNKU DO KLIENTA! Mazda Bemo Motors dziekujemy za odpowiedz! Liczymy, ze wrócicie do nas z informacją zwrotną.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 13:15
Salon - samochody nowe
Poprosiłam o przesłanie ...
... oferty przeglądu. Dostałam maila z prośba o nr rejestracji i vin. Odesłałam natychmiast maile z ww. danymi. I cisza. Brak odpowiedzi, brak oferty. Kompletne lekceważenie. No trudno, przegląd zrobię gdzie indziej.
Użytkownik sieci
12 czerwca 2023 08:58
Salon - samochody nowe
To miała być ...
... moja druga wizyta w tym miejscu. W dniu 23.05.2023 zadzwoniłem do serwisu z prośbą o wycenę wymiany sprzęgła oraz silniczka od wentylacji. Niebawem miał ktoś oddzwonić. Do tej pory nikt nie zadzwonił, jest 12.06. Pozostawię to bez komentarza.
Użytkownik sieci
30 marca 2023 22:42
Salon - samochody nowe
Nie jestem zadowolona z serwisu
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 06:53
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... serwisowania samochodu w Bemo Motors. Chciałam ostatnio wymienić klocki hamulcowe i od samego początku przy krótkim spojrzeniu na koła osoba z serwisu stwierdziła, że koniecznie trzeba wymienić tarcze hamulcowe (chociaż nie potwierdziła, że są zniszczone), co oczywiście wiąże się ze znacznie większymi kosztami niż same klocki. Dodam, że w dwóch innych miejscach (nieautoryzowane serwisy) po dokładniejszych oględzinach okazało się, że tarcze są jak najbardziej w porządku i zdecydowanie wystarczy wymienić same klocki. Niestety jest to zbieżne z doświadczeniami znanych mi osób, które również serwisują swoje samochody w Bemo Motors Mazda - nawet drobna usterka wiąże się w tym serwisie z koniecznością wymiany innych, droższych elementów. Zauważyłam, że serwis tłumaczy również znikające zakrętki na płyn do spryskiwaczy faktem, że Klienci po prostu zapominają ich zakręcić - co jest ciekawe, ponieważ w Maździe by dolać płyn do spryskiwaczy nie odkręca się korka wiec nie ma też co zakręcać. Otwiera się korek, który pozostaje w rurce dzięki długiemu paskowi z plastiku, więc podczas wlewania płynu jest to wręcz niemożliwe by wypadł a fakt braku zamknięcia go jest od razu widoczny. Co ciekawe zarówno w moim samochodzie, który przez dłuższy czas był tam serwisowany, jak i wśród znajomych, którzy serwisują samochody w Bemo Motors tych korków brakuje, chociaż nie spotkałam jeszcze właściciela innego samochodu, któremu taki korek (nawet taki, który nie ma takiego zabezpieczenia jak Mazda) by zniknął. Uważam to za interesujący zbieg okoliczności.