88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 października 2022 16:10
Salon - samochody nowe
Zaznaczam, że opinia ...
... dot. serwisu blacharsko lakierniczego, który w przeciwieństwie do serwisu mechanicznego jak i salonu sprzedaży (na, które nie mogę złego słowa powiedzieć) zostawił po sobie jak najgorsze wrażenia. Jedno naprawili, drugie zniszczyli - całe auto pokryte odkurzem lakierniczym (karygodne), porysowana tylna klapa bagażnika, zainstalowana uszkodzona listwa przyszybowa, krzywo wklejona uszczelka tylnej szyby (wycinana i wklejana dwukrotnie), skaza lakiernicza na naprawianym elemencie nadwozia, woda w bagażniku (auto ze zdemontowaną lampą pozostawione pod chmurką podczas deszczu - wodę musiałem sam usuwać). Pracownik odpowiedzialny za przyjęcie i wydanie auta (w tym również zweryfikowanie poprawności wykonanej naprawy, za którą ASO zainkasowało kilkadziesiąt tys. PLN) liczył prawdopodobnie na to, że właściciel auta nie zauważy wykonanego partactwa (nazywam rzeczy po imieniu). Umawiając się na konkretną godzinę kilkukrotnie nie potrafił również zjawić się w biurze na czas. Ignorował także próby kontaktu mailowego (reakcja dopiero po zgłoszeniu przełożonym). W sumie naprawa wraz z poprawkami do niej trwała ponad 5 mies. i kosztowała mnie mnóstwo mojego czasu (3 krotne odstawianie auta) i nerwów a na sam koniec nie usłyszałem od powyższego pracownika nawet słowa „przepraszam” (przeprosił mnie za to jego przełożony). Jedno jest pewne - nigdy więcej nie skorzystam tutaj z usług blacharsko lakierniczych i każdemu znajomemu je odradzę. Niestety siłą rzeczy pozostaje również niesmak do całej ASO jako takiej co skłania do zastanowienia się nad jej zmianą…
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2022 18:11
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić Mazda Bemo Motors, samochód który miał zostać naprawiony wrocił z dodatkowymi niewielkimi uszkodzeniami. Biuro serwisu nie było w stanie odpowiedzieć na pytanie skąd wzięły się uszkodzenia. Komunikacja między pracownikami zostawia wiele do życzenia. Komunikacja na linii klikent-serwis również kuleję. Moje auto było wcześniej naprawiane obok w Ford Bemo Motors które mogę polecić na 100% zarówno obsługa biura jak i serwis nigdy mnie nie zawiodły. Serwisu Mazdy nie mogę nikomu polecić.
Użytkownik sieci
6 maja 2022 21:00
Salon - samochody nowe
W trakcie przeglądu ...
... okresowego zgłosiłem awarie fotela przedniego kierowcy w CX5 (przy przesuwaniu fotel głośno "trzeszczał"). Po odbiorze samochodu okazało się że nic z tym nie zrobiono i nic mi o tym nie powiedziano. Wróciłem natychmiast do serwisu z pytaniem dlaczego nic nie zrobiono. Pani obsługująca stwierdziła że naprawa wymaga wymiany całego stelaża fotela i kosztuje to 4 000 PLN. Pani stwierdziła również że przy takim niedużym przebiegu to się nie powinno popsuć ale się popsuło i trzeba wymienić stelaż. Było już dość późno a Pani miała już kolejnego Klienta wiec nie bardzo było jak dalej prowadzić rozmowę. Wsiadłem w samochód i odjechałem z trzeszczacym fotelem. Po jakimś czasie trzeszczenie zrobiło się tak uciążliwe że postanowiłem poszukać w internecie przyczyn. Po 2 minutach znalazłem filmik przedstawiający objawy identyczne z moimi. Remedium miała być wymiana linki pod fotelem. Naprawa nie wymagała nawet odkręcenia fotela. Spróbowałem podmienić linkę z fotela pasażera i zadziałało. Fotel nie trzeszczy. Koszt NOWEJ linki mniejszy niż 100 PLN. Poinformowałem Panią prowadzącą przegląd o sytuacji stwierdzając że czuję że ktoś chciał mnie naciągnąć. Pani najpierw powiedziała ze ona ma tylko część do wymiany w postaci stelaża ale po moim zdziwieniu poprawiła sie ze ok "linka" tez widnieje jako część. Potem Pani powiedziała żebym tego tak nie odbierał ze ktoś mnie chciał oszukac. To ja pytam: Jak mam to odbierać? Czy fachowiec diagnozujący usterkę nie ma wiedzy co jest chyba dość często spotykaną jej przyczyną. Czy nie można było tego sprawdzić że nowa linka naprawi sytuacje? Myślę że ktoś liczył na to ze zapłacę 4 000 PLN za stelaz a on wymieni tylko linkę. Autoryzowany dealer u którego kupiłem nowy samochód. Autoryzowany serwis w którym od początku samochód serwisowałem.. I co teraz? Jechać tam po raz kolejny? Bo Pani powiedziała że do naprawy są jeszcze wahacze za kolejne 4000 pln i drobne wycieki na rozrządzie kolejne 4 000 pln (około 4000pln nie pamiętam dokładnej kwoty). Jak zaufać po raz kolejny takim ludziom? Pod rozwagę dla innych Klientów.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 18:07
Salon - samochody nowe
Szczerze nie polecam. ...
... Jestem już zmęczona tym serwisem. Non stop wymyślanie nowych usterek, jakby za pierwszym razem ich nie było. Jedno zrobione i to źle, to wychodzi co innego i kolejny cennik, kolejne usterki. Byłam w dwóch innych zakładach mechanicznych i usterka wychodzi jedna. U jednego i drugiego mechanika tak samo. A u nich non stop coś. Myślałam,że auto trafiło do profesjonalistów. Widać brak profesjonalizmu. Zarówno w serwisie, jak i opiekunem klienta płci damskiej. To miejsce będę omijać szerokim łukiem...
Użytkownik sieci
20 lutego 2022 13:51
Salon - samochody nowe
Sprzedano mi samochod ...
... bez ważnego przeglądu...samochod nie miał go od miesiąca. Słabo jak na ASO.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2021 14:53
Salon - samochody nowe
przez 3 dni ...
... nie da sie dodzwonic do dzialu czesci. po zamowieniu przez maila myla sie z zamowieniem. a recepcja to home office wiec jedyna Pani która odbiera telefon pracuje 400 km od warszawy gdzie miesci sie salon. W zyciu nie spotkalem sie z tak słaba obsluga w salonie samochodow nowych,a mam codziennie z takimi do czynienia
Użytkownik sieci
11 listopada 2021 10:13
Salon - samochody nowe
Byłem na oględzinach ...
... mazdy 3 z 2020 roku , Samochód posiadał kilka rażących wad, jak na auto z 14 tys. przebiegu , za cene prawie 115 tys. złotych). Każda felga porysowana od wjeżdżania na krawężniki, z tyłu po lewej stronie wgniecenie. Auto miało przerysowany zderzak po prawej stronie od spodu i wyrwane były 2 spinki(prawdopodobnie najechanie na wysoki krawężnik). Rysy i odpryski na masce, na krawędziach drzwi przetarcia lakieru. Odpryski na lewym słupku. Środkowy panel obok lewarka skrzyni zmasakrowany rysami... panele elektrycznych lusterek. Przed przyjazdem zapytałem , czy auto ma jakieś rysy , przetarcia w jakim stanie jest lakier itp. Dostałem informację, że ma tylko kilka odprysków na masce i nie posiada opon zimowych. Pan Kondrad ,który przedstawił samochód mam wrażenie , że był tam za karę... Na zapytanie odnośnie tych wad odpowiadał "nie wiem " "auto używane roczne",praktycznie brak zaangażowania. Bardzo się zdziwiłem, gdyż podczas rozmowy telefonicznej prawidłowo przestawiał samochód. Miałem spory odcinek do przejechania (prawie 400km w jedną stronę , informowałem o tym również przed przyjazdem ) , a wyszło kompletne rozczarowanie, stracony czas i pieniądze... Nie polecam tego salonu Mazdy!
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 18:18
Salon - samochody nowe
100 minut czekania ...
... na połączenie telefoniczne z kimkolwiek z działu części. Żenada. Dziękuję za odpowiedź, ale nie ma co weryfikować, czasu nie odzyskam.
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 15:35
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2020 08:31
Salon - samochody nowe
Nie polecam współpracy! ...
... Podczas zakupu auta używanego nie zostałem poinformowany o wszystkich wadach auta, do tego brak pomocy przy usunięciu usterek.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 16:29
Salon - samochody nowe
Salon i serwis ...
... naprawdę dobry. Serwis blacharski i p.Paweł to mistrzostwo świata. Świetny człowiek. Jednak pani z serwisu, która przyjmuje auta to porażka i brak profesjonalizmu . Tak odzywać się do klienta, który chce przecież zostawić tam pieniądze, to skandal. Niestety, ale zmieniam serwis, ponieważ nie chcę być znów tak potraktowany.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2020 20:26
Salon - samochody nowe
W porównaniu do ...
... oddysey to jak salon i serwis Kamaza, oczywiście nic nie ujmując tej firmie. Dodzwonić się nie idzie, ale jak się uda z recepcja porozmawiać to twierdzą że odpowiedni dział oddzwoni. Oczywiście nie oddzwoni. Będąc na miejscu ma się wrażenie jakby szykowali sie do wojny wszyscy biegają z jedną arcywazna kartka a4. Odbierałem tam kiedyś mój samochód, zaslepka od haka była w innym kolorze. A samochód niestety okazał się kosztowna pomyłką głośny zupełnie bez ciągu. Na szczęście to już nie mój problem.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2020 21:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 10:47
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 15:46
Salon - samochody nowe
Serwis jest do ...
... bani. Rejstracja bardzo mało przyjemna. Za to sprzedawcy bardzo Super...J
Użytkownik sieci
27 listopada 2019 16:49
Salon - samochody nowe
Czemu w Mazda ...
... Bemo Motors nikt nie odbiera telefonów?
Użytkownik sieci
20 listopada 2019 14:53
Salon - samochody nowe
Serwis nie ogarnia ...
... własnego kalendarza, do japońskiej punktualności duuuuuużo tu brakuje. Za to ceny usług serwisowych są na wybitnie światowym poziomie.
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 18:05
Salon - samochody nowe
Dzisiaj usiłowałam umówić ...
... się na przegląd. Pani z którą rozmawiałam zaproponowała mi termin za 2 tygodnie na godzinę 14.30 chyba, że zostawię samochód o 9.00 to wjedzie na halę o 14.00.Nie bardzo mi takie rozwiązanie odpowiadało i chciałam aby poszukała inny termin. W odpowiedzi usłyszałam, że mogę serwisować samochód w innym punkcie. Naprawdę? Sama doskonale o tym wiem i dlatego od 3 lat serwisuję samochód na Ursynowie pomimo tego, że kupiłam go w Bemo-Motors. Chciałam teraz sprawdzić czy w kwestii serwisu coś się tam zmieniło. Niestety nic. W momencie sprzedaży samochodu firma przestaje się już nim zajmować. Ja wolałabym mieć klienta, który raz do roku przyjedzie na serwis ale jak widać Bemo - Motors na tym nie zależy.
Użytkownik sieci
11 listopada 2019 13:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 października 2019 20:30
Salon - samochody nowe
Brak parkingu dla ...
... klientów skutecznie odstrasza potencjalnego nabywcę Mazdy.