88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
18 maja 2022 18:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 maja 2022 16:10
Salon - samochody nowe
Z obsługi serwisowej ...
... w Mazda Bemo Motors jestem jak najbardziej zadowolony. Osoby pracujące w dziele serwisu są kompetentne i pomocne. Szczególnie polecam osobę Pana Arkadiusza P. Wszystko wykonane solidnie i na czas.
Użytkownik sieci
11 maja 2022 05:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 maja 2022 21:00
Salon - samochody nowe
W trakcie przeglądu ...
... okresowego zgłosiłem awarie fotela przedniego kierowcy w CX5 (przy przesuwaniu fotel głośno "trzeszczał"). Po odbiorze samochodu okazało się że nic z tym nie zrobiono i nic mi o tym nie powiedziano. Wróciłem natychmiast do serwisu z pytaniem dlaczego nic nie zrobiono. Pani obsługująca stwierdziła że naprawa wymaga wymiany całego stelaża fotela i kosztuje to 4 000 PLN. Pani stwierdziła również że przy takim niedużym przebiegu to się nie powinno popsuć ale się popsuło i trzeba wymienić stelaż. Było już dość późno a Pani miała już kolejnego Klienta wiec nie bardzo było jak dalej prowadzić rozmowę. Wsiadłem w samochód i odjechałem z trzeszczacym fotelem. Po jakimś czasie trzeszczenie zrobiło się tak uciążliwe że postanowiłem poszukać w internecie przyczyn. Po 2 minutach znalazłem filmik przedstawiający objawy identyczne z moimi. Remedium miała być wymiana linki pod fotelem. Naprawa nie wymagała nawet odkręcenia fotela. Spróbowałem podmienić linkę z fotela pasażera i zadziałało. Fotel nie trzeszczy. Koszt NOWEJ linki mniejszy niż 100 PLN. Poinformowałem Panią prowadzącą przegląd o sytuacji stwierdzając że czuję że ktoś chciał mnie naciągnąć. Pani najpierw powiedziała ze ona ma tylko część do wymiany w postaci stelaża ale po moim zdziwieniu poprawiła sie ze ok "linka" tez widnieje jako część. Potem Pani powiedziała żebym tego tak nie odbierał ze ktoś mnie chciał oszukac. To ja pytam: Jak mam to odbierać? Czy fachowiec diagnozujący usterkę nie ma wiedzy co jest chyba dość często spotykaną jej przyczyną. Czy nie można było tego sprawdzić że nowa linka naprawi sytuacje? Myślę że ktoś liczył na to ze zapłacę 4 000 PLN za stelaz a on wymieni tylko linkę. Autoryzowany dealer u którego kupiłem nowy samochód. Autoryzowany serwis w którym od początku samochód serwisowałem.. I co teraz? Jechać tam po raz kolejny? Bo Pani powiedziała że do naprawy są jeszcze wahacze za kolejne 4000 pln i drobne wycieki na rozrządzie kolejne 4 000 pln (około 4000pln nie pamiętam dokładnej kwoty). Jak zaufać po raz kolejny takim ludziom? Pod rozwagę dla innych Klientów.
Użytkownik sieci
4 maja 2022 22:00
Salon - samochody nowe
Niewiele miejsca do ...
... parkowania dla klienta. Dość ciasno. Obsługa samochodów używanych nie wstaje, nie odrywa się od biurka, odpowiedzi z tej pozycji. Dość ciemno wewnątrz.
Użytkownik sieci
28 kwietnia 2022 19:07
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa przy ...
... zakupie nowego samochodu od momentu zamówienia do odbioru. Doradztwo w zakresie wyposażenia oraz akcesoriów, rzetelna informacja na każdym etapie zamówienia, Polecam salon. Szczególne podziękowania dla Pana Łukasza Pielaka.
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2022 05:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 kwietnia 2022 07:46
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 kwietnia 2022 16:43
Salon - samochody nowe
Fantastyczny tandem p.Arkadiusz ...
... plus p.Marek, mój samochód ma tam lepiej niż u mamy 😀
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2022 14:39
Salon - samochody nowe
Świetny serwis, mili ...
... ludzie, dobrze przygotowani na przegląd. Pokochałam Mazdę jeszcze bardziej🙂
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 18:07
Salon - samochody nowe
Szczerze nie polecam. ...
... Jestem już zmęczona tym serwisem. Non stop wymyślanie nowych usterek, jakby za pierwszym razem ich nie było. Jedno zrobione i to źle, to wychodzi co innego i kolejny cennik, kolejne usterki. Byłam w dwóch innych zakładach mechanicznych i usterka wychodzi jedna. U jednego i drugiego mechanika tak samo. A u nich non stop coś. Myślałam,że auto trafiło do profesjonalistów. Widać brak profesjonalizmu. Zarówno w serwisie, jak i opiekunem klienta płci damskiej. To miejsce będę omijać szerokim łukiem...
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2022 11:20
Salon - samochody nowe
Bardzo sprawnie i miło;)
Użytkownik sieci
30 marca 2022 01:38
Salon - samochody nowe
Miejsce z super ludźmi i pozytywną energią
Użytkownik sieci
20 marca 2022 07:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 marca 2022 20:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 marca 2022 19:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 marca 2022 08:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 marca 2022 20:02
Salon - samochody nowe
Od momentu zamówienia ...
... samochodu aż do jego odbioru (jazdy próbne, wybór wersji, zamówienie, finansowanie, ubezpieczenie itp. itd.) obsługa na najwyższym poziomie. Pan Dymitr bardzo cierpliwie odpowiada na pytania i udziela informacji, a przy wizytach w salonie skupia całą swoją uwagę na kliencie. Samochód odebrałem w ubiegłym tygodniu - po jego odbiorze kontakt jest na takim samym poziomie, jak przed jego zakupem, a w przypadku jakichkolwiek problemów/uwag można uzyskać natychmiastową pomoc. Zdecydowanie polecam tego allegrowicza :)
Użytkownik sieci
20 lutego 2022 13:51
Salon - samochody nowe
Sprzedano mi samochod ...
... bez ważnego przeglądu...samochod nie miał go od miesiąca. Słabo jak na ASO.
Użytkownik sieci
18 lutego 2022 12:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek