91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 16:52
Salon - samochody nowe
Tragiczny serwis i ...
... obsługa. 2 lata mam od Nich Mazdę. W 1 roku zgłosiłam problem z elektryką, został zlekceważony, elektryk nic nie znalazł, a mi w trakcie jazdy resetował się system, co w praktyce oznaczało np. brak nawigacji i związane z tym problemy. W trakcie przeglądu po 2 latach (kosztował 2500) podobno został na nowo zainstalowany system i jeśli by się problem powtórzył, miałam natychmiast się zgłosić, bo trzeba będzie wymienić matrycę. Problem się nie skończył (po miesiacu od ostatniej wizyty) i umówiłam się na KOLEJNĄ wizytę, zarezerwowałam auto zastępcze, bo podobno potrzeba było ok. pół dnia. Przujeżdzam rano, auta zastępczego NIE MA!!! i pan Przemysław L. poinformował, że może zamówić mi ... taksówkę (jakby to była skomplikowana czunność, a ja upośledzona). Po kilku godzonach, zadzwonił pan Przemysław informując, że przyczyna może być.... PENDRAIVE, który był włożony od 1,5 roku, czyli zarówno podczas 1 i 2 wizyty tez powinien zostać zauważony. Co to za specjaliści, którzy takiej prostej rzeczy nie widzą i potrzebuja 2 lat na to. Pan Przemysław jeszcze zaczął na mnie krzyczeć, bo coś było nie tak! Pomijajac, że jak przyjechałam do przeglądu, to czekałam, bo ten sam pan, zapomniał powiedzieć, że ja czekam. MASAKRA! Nigdy więcej Mazdy i tej obsługi. Na początku jeszcze probl z lakierem, bo jest za miękki i się rysuje przy myciu! Jestem strasznie zawiedziona i autem i serwisem. Miałam kilka aut z serwisu (innech maerk), ale nigdy takiej obsługi i tylu problemów! ODRADZAM!
Użytkownik sieci
20 czerwca 2024 12:31
Salon - samochody nowe
Niestety zostajemy wprowadzony ...
... w błąd. Kupiłem auto w Szwajcarii, podczas trasy do Polski pojawił mi się błąd "check engine" (drugi raz w ciągu krótkiego czasu). Wcześniejsza usterka została za darmo zdiagnozowana i naprawiona w Szwajcarii w ramach gwarancji ubezpieczeniowej "Car Garantie". W Polsce w tym salonie doradca powiedział, że ta gwarancja nie obowiązuje w Polsce i za wszystko muszę zapłacić. Dopiero jak pojechałem do drugiego salonu w Gdańsku (przy ul. Grunwaldzkiej) zostałem poinformowany, jak dokładnie działa gwarancja "Car Garantie". Jeśli mam usterkę w aucie to najpierw robi się diagnozę i stwierdza co jest do naprawy. Wtedy zdjęcia z opisem przesyła się do firmy ubezpieczeniowej i dopiero ona stwierdza czy ubezpieczenie obejmuje tę usterkę czy nie. Trochę się zawiodłem podejściem pracownika z tego salonu, który powiedział, że za wszystko będę musiał zapłacić,bo gwarancja nie obowiązuje. Usterka została naprawiona w Szwajcarii za darmo (w Polsce już nie miałem czasu żeby to zrobić).
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 16:08
Salon - samochody nowe
Salon odmówił pomocy ...
... przy likwidacji szkody, pytając się jaki jest tego powód odpowiedzieli "bo nie chce nam się kłócić z ubezpieczycielem sprawcy". Konkurencyjne ASO Mazdy w Gdańsku od ręki przejęli sprawę. Takim podejściem podziękuję Goworowskiemu za dalsze serwisowanie samochodu.
Użytkownik sieci
15 marca 2024 14:10
Salon - samochody nowe
Auto sprzedane pomimo ...
... poczynionych ustaleń i rezerwacji. Niby nic wielkiego, chodzi wyłącznie o utracone zaufanie do salonu i marki.
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 14:39
Salon - samochody nowe
Nieprofesjonalne podejście do klienta
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 18:05
Salon - samochody nowe
Podejście do Klienta ...
... to jakaś katastrofa. Posadźcie na recepcji manekina z telefonem, tyle samo będzie robić.
Użytkownik sieci
13 lipca 2023 17:50
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepska obsługa. ...
... Byliśmy w salonie ok 15 min i nikt do nas nie podszedł. Pani na recepcji bawiła się telefonem, zero zainteresowania klientem. Szkoda, bo byliśmy zainteresowani, a jak tak traktują klienta przed kupnem to ciekawe jak to wygląda później...
Użytkownik sieci
3 lutego 2022 19:59
Salon - samochody nowe
Skrajnie nieprofesjonalny serwis ...
... Mazdy w BMG Goworowski. Sześcioletni samochód, corocznie serwisowany w BMG, po sześciu dniach od kompleksowego serwisu okresowego, nie przechodzi rejestracyjnego badania technicznego. Po wymianie przez BMG klocków hamulcowych, system hamulcowy niesprawny. Jak ta firma uzyskuje autoryzację Mazdy ???
Użytkownik sieci
20 maja 2021 08:07
Salon - samochody nowe
Moje wrażenia po ...
... zakupie używanej Mazdy 6. Stałem się "szczęśliwym" posiadaczem Mazdy w programie Mazdy Skyselection, którą zakupiłem w Gdańsku. Liczyłem na fachową i profesjonalną obsługę oraz informacje na temat używanego samochodu, jego stanu technicznego jak i stanu blacharsko lakierniczego. Ze sprzedającym udałem się na plac w celu oględzin stojącej Mazdy (która była mocno zakurzona), miała jakieś tam zadrapania na drzwiach itd. normalka przy używanym samochodzie, po wstępnych oględzinach, prezentacji samochodu - co dziwne sprzedawca omijał temat odprysku na dachu (który stwierdziłem w historii serwisowej auta) i o który się zapytałem, stwierdził żebym się nimi nie przejmował. Zafascynowany (mój błąd i nie włączyła mi się w głowie lampka ze coś jest nie tak) zdecydowałem się na zakup. Samochód odebrałem który był dobrze przygotowany do odbioru (umyty i w miarę dobrze posprzątany. Zadowolony z nowego nabytku za nie małą kwotę udałem się nim do domu, po pierwszej fascynacji stwierdziłem na dachu pojedyncze ogniska korozji,(oprócz tego wcześniej wspomnianego odprysku) zareklamowałem w serwisie gwarancyjnym Mazdy w Gdyni gdzie niestety poiformowano mnie po miesiącu oczekiwania że brak jest podstaw reklamacyjnych (odpowiedź z centrali Mazdy). Czeka mnie prędzej czy później malowanie dachu, koszt od 1500- 2500 złotych. Warto pomimo zakupu auta w salonie nie wierzyć sprzedawcy na słowo i dokładnie sprawdzić samochód aby sobie później nie pluć w brodę i żałować zakupu. Nie smak pozostał. Następny zakup w salonie aut używanych raczej nie.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2021 19:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 listopada 2020 17:46
Salon - samochody nowe
Nie mam dużego ...
... doświadczenia jeśli chodzi o to miejsce. Bardzo rzadko tam bywam 1-2 razy w roku.
Użytkownik sieci
4 sierpnia 2020 12:33
Salon - samochody nowe
Wszedłem z zamiarem ...
... obejrzenia i ewentualnego kupna samochodu. Jak wszedłem to po kilku minutach wyszedłem. Zero reakcji personelu. Nie wiem po co siedzą panie w recepcji przy wejściu.
Użytkownik sieci
27 maja 2020 11:41
Salon - samochody nowe
Wystawiają aura na ...
... sprzedaż i rzekomo nie mają ich już w ofercie... Ale auta później wiszą w necie mimo wszystko...
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 13:49
Salon - samochody nowe
Dookoła puste parkingi ...
... ale kierowca BMG Goworowski musiał zaparkować w sposób widoczny na załączonych zdjęciach. Musiał wjechać na chodnik. Dodam, że w tym miejscu obowiązuje parkowanie równolegle. Nie warto kupować w firmach których pracownicy nie przestrzegają przepisów ruchu drogowego.
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 22:23
Salon - samochody nowe
Niestety nie mogę ...
... polecić tego salonu, umówiłem się na jazdę próbną z tygodniowym wyprzedzeniem a po dotarciu na miejsce okazało się że salon nie dysponuje takim samochodem. Nikt z obsługi nie zadzwonił do mnie żeby anulować spotkanie. Wizyta tam to strata czasu.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 21:37
Salon - samochody nowe
Obsluga ponizej jakichkolwiek standardow
Użytkownik sieci
20 stycznia 2020 14:58
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 10:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 16:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2019 10:50
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Był 18 kwietnia od umówienia się na usługę A tylko od 10 maja. Brak dobrej obsługi. Nieprzyjazny pracownik mówi tylko po polsku. (Wersja oryginalna) War am 18 April da Termine für einen Service A erst ab den 10 Mai verfügbar. Kein guter Service. Unfreundliche Mitarbeiterin spricht nur polnisch.