86%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 10:24
Salon - samochody nowe
Nie mogę powiedzieć, ...
... że jestem zadowolony z obsługi. Dzwoniąc dwukrotnie do serwisu otrzymałem dwie sprzeczne ze sobą informacje. Konsekwencją tego zostałem z niezajatwioną sprawą. Jeśli tak działają ASO to raczej nie polecam.
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 12:19
Salon - samochody nowe
Posiadana przeze mnie ...
... Mazda 6 miała regularnie robione przeglądy w państwa serwisie na ul. Łużyckiej w Gdyni, teraz też by miała, niestety już na niego nie dojechała. Przy każdym serwisie oleju w automatycznej skrzyni biegów, niestety zawsze mi odradzano, wręcz zakazywano. Niestety z racji zaufania do autoryzowanego serwisu stwierdziłem, że "fachowcy" znają się na rzeczy, jak widać kompletnie nie. Przez brak kompetencji pracowników państwa salonu, skrzynia uległa usterce wymagającej naprawy na kwotę 10 000zł.
Użytkownik sieci
22 grudnia 2022 16:36
Salon - samochody nowe
tragedia Pan Mariusz ...
... sprzedawca aut używanych z premedytacją wprowadził w błąd odnośnie stanu auta.Jechalem 500km wierząc w zapewnienia że z autem jest wszystko ok.,na miejscu okazało się że auto ma wgniotki na dachu, dół drzwi od strony kierowcy cały w zaprawkach, błotniki przednie: jeden zaprawka ,drugi rdzewieje.konsola centralna porysowana i połamana.tarcze i klocki -śmietnik, auto telepie podczas hamowania.opony o 2 lata starsze niż deklarowane przez Pana sprzedawcę...skyselect😆😆😆.1000km w dwie strony i zmarnowany dzień, NIE POLECAM NIKOMU
Użytkownik sieci
19 października 2022 11:26
Salon - samochody nowe
I co mi ...
... da telefon do waszego call center? Oddacie mi 5000 zł? czy może chcecie uzyskać moje dane aby prawnik postraszył? :) Firma BMG Goworowski sprzedała mi Mazdę 6 (automatyczna skrzynia biegów) z wadą fabryczna łożyska suportu. Jeździłem do nic regularnie na przeglądy. Nigdy nie wzywali na wymianę skrzyni na nową. Wraz z mazda motor polska zataili przede mną ukryte wadę łożyska. Kulki są za małe, przez co ocierają się i niszczą łożysko. Prowadzi to do przedostawania sie opiłków do oleju i skrzynie biegów. Nigdy więcej nie kupię mazdy!! ale to nigdy! czuję sie oszukany!! Naprawa skrzyni na mój koszt kosztowała ponad 5000 zł!!
Użytkownik sieci
28 marca 2022 13:25
Salon - samochody nowe
Na podstawie gróźb ...
... ze strony salonu, komentarz zmieniony. Nie polecam, nie polecam, nie polecam. Dziękuję.
Użytkownik sieci
8 marca 2022 18:20
Salon - samochody nowe
Z mojego doświadczenia ...
... z tym salonem polecam wszystkim omijanie go szerokim łukiem, a w szczególności ,,pana" M.Kałuckiego. Po moich przygodach z nimi bałbym się kupić nowe auto w tym salonie, z obawy przed tym, że coś może być w nim ukryte o czym klient ma się nie dowiedzieć.
Użytkownik sieci
13 listopada 2021 22:43
Salon - samochody nowe
Witam, jeżeli stacja ...
... benzynowa przy Państwa salonie przy ul Łużyckiej w Gdyni należy do Was, to niestety jest bardzo kiepską wizytówką firmy. Obleśny i nieprzyjemny typ (obsługa w sobotę 13.11.21), któremu nie chce się poinformować lub wywiesić kartki o niesprawnym dystrybutorze, na pewno "kładzie się cieniem" na bardzo dobrze ocenianym salonie BMG Gworowski. Często tam tankuję i moi znajomi również, ale chyba przestanę bo jest tam coraz nieprzyjemniej, brudno a i zamykane przed czasem (np. 19.50) Uważam, że w dzisiejszych czasach wymagać możemy jakiegoś przyzwoitego standardu a tacy pracownicy to szkodzący wizerunkowi firmy elementy do pilnego pożegnania. Taki punkt nędznej obsługi przy tak solidnym w opiniach (mojej też) dealerze to obciążenie. Wnioskuję o co najmniej reprymendę jeżeli nie poważne ostrzeżenie dla obsługi stacji benzynowej. Z poważaniem, Klient
Użytkownik sieci
7 marca 2021 22:04
Salon - samochody nowe
Przegląd przedzakupowy samochodu ...
... używanego w tym "ASO" to jakiś nieśmieszny żart za ponad 700zł. Z 2h trwania "przeglądu" tylko przez ok 20-30min ktoś kręcił się koło samochodu na warsztacie, więc można sobie wyobrazić jaki to dokładny był "przegląd" i jego wyniki.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2020 14:58
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klijetem ...
... gość z obsługi nadawał przez tel. Tak głośno ze było go słychać w całym salonie.
Użytkownik sieci
19 października 2020 01:34
Salon - samochody nowe
Przykro mi, ale ...
... zostałem zmuszony do zmiany, dobrej opinii o samochodzie Mazda 3. Kiedy moja małżonka uległa wypadkowi. Otrzymała uderzenie w tył, auto do kasacji. Nie otworzyły się poduszki. Na szczęście żona żyje. Auto regularnie serwisowane w ASO. Auto nie było tanie, system ochrony kierowcy zawiódł. Po oglądzie auta, żona otrzymała bardzo nie profesjonalną odpowiedź. Cytuję: poduszki nie muszą się otworzyć po uderzeniu w tył. Przypomnę wóz do kasacji, więc jaka to musiała być siła uderzenia. Prawdopodobnie myśleli, że kobiecie można wszystko wcisnąć. Posiadaczom mazdy i potencjalnym nabywcom pozostawiam moją opinię do rozważenia. Ponieważ żona potrzebuje auto do pracy, więc kolejne nie będzie to mazda, ochrona kierowcy zawiodła. Wyrazy szacunku, Jarosław S. Nawiązując do Pana poniżej odpowiedzi, wierzę że Mazda uzyskała bardzo dobry wynik w kwestii bezpieczeństwa. Cokolwiek to oznacza. Auto po uderzeniu z tyłu wykonało 2 piruety i jeszcze raz uderzyło w barierę, więc może Pan sobie wyobrazić, co działo się z moją żoną w środku. Jednak będę się upierał, że coś jest nie tak z tym modelem. Żebym był dobrze zrozumiany, to nie Pana wina, że tak zaprojektowano ten samochód. Tylko jeżeli ta wada jest opisana w instrukcji (żaden potencjalny nabywca nie czyta instrukcji przed kupnem samochodu). Przed kupnem, chwalono ten model i nikt nie poinformował nas o tym, że taka sytuacja, z poduszkami może się wydarzyć. A to już jest bardzo nie fair. Na szczęście żona wraca do zdrowia i to już jest historia, ale Mazdę będę omijał szerokim łukiem. Wyrazy szacunku, Jarosław S.
Użytkownik sieci
17 września 2020 15:32
Salon - samochody nowe
Rozmowa przebiegała spokojnie, ...
... ale poczułam się jak niepełnowartościowy człowiek słysząc, że samochód np. z 2017 nie nadaje się, by go sprzedano w tym salonie. Za stary!
Użytkownik sieci
16 marca 2020 19:02
Salon - samochody nowe
Auto na gwarancji ...
... ewidentna usterka skrzyni A gwarant odmówił naprawy na swój koszt. To czemu mam płacić jeszcze za weryfikacje ? Sytuacja z przed paru miesięcy
Użytkownik sieci
9 stycznia 2020 14:53
Salon - samochody nowe
Niepomocni, nieprofesjonalni, nie polecam, szkoda czasu...
Użytkownik sieci
30 grudnia 2019 16:14
Salon - samochody nowe
Delikatnie mówiąc nie ...
... polecam!!!!! Auto zgłoszone do ubezpieczyciela na koniec listopada, wymiana uszkodzonej szyby czołowej. Serwis przyjął zlecenie i czekaliśmy na kontakt...Po telefonie do PZU okazało się ze szkoda zamknięta kwota za wymianę wypłacona serwisowi, tylko moja szyba nie wymieniona. Pod naciskiem łaskawie zechcieli nam wymienić szybę, auto odstawione do serwisu i zaczyna się najlepsze, mam piąty termin jej wymiany, kolejny na koniec stycznia 😂😂😂ubaw po pachy. Mam nowe auto zapłacone a nie mam możliwości używania go. Ciekawe czy Pan Goworowski tyle by czekał. Ktoś z pracowników dał „dupy” moim kosztem. Mam nadzieje, że „ktoś” czyta te komentarze, bo chce poinformować, że będę wystawiać opinie negatywne wszędzie, wszędzie gdzie się da, cały internet będzie pełny moich negatywnych komentarzy.
Użytkownik sieci
20 września 2019 14:51
Salon - samochody nowe
Od 20 dni ...
... auto w naprawie, która nie wiadomo kiedy zostanie zakończona, termin realizacji przekładany bez informacji zwrotnej, kontakt tragiczny. Na telefoniczne pytanie czy auto jest gotowe do odbioru Pani z obsługi odpowiada: "nie wiem, proszę przyjechać sprawdzić". Nigdy więcej.
Użytkownik sieci
17 czerwca 2019 12:44
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... próbowałem się umówić na kolejny przegląd okresowy po kolejnym roku, gdyż auto przejeżdża mniej niż 15 tys rocznie. Jakież było moje ogromnie zdziwienie jak uprzejma Pani poinformowała mnie, iż koszt tegoż przeglądu to dwukrotność kwoty z 2018r. Dodatkowo okazało się, iż na fakturze przypuszczalnie zamiast wymiany filtra kabinowego wpisano filtr powietrza, co jest bardzo dziwne z uwagi na to, że w serwisie ASO powinni dokładnie wiedzieć co powinno być wykonane w danym cyklu serwisowy. Całe szczęście, że jest prawo, które zezwala na korzystanie z niezależnych serwisów nie tracąc prawa do gwarancji przy zachowaniu zaleceń serwisowych producenta. Wszystkim więc sugeruję dokładne analizowanie cen, które w tym serwisie szybują w górę w zastraszającym tempie. Szkoda, że musiałem dać jedną gwiazdkę, bo to zasługuje na pełnego negatywa!!!!
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 22:19
Salon - samochody nowe
Bardzo lekceważące podejście ...
... do klienta. Od 14 dni staram się uzyskać wzór upoważnienia dla ubezpieczyciela na naprawę (AC). Niestety pomimo licznych telefonów, wiadomości e-mail, i zapewnień o kontakcie z działu zajmującymi się likwidacją szkód zostałem zmuszony do wybrania innego salonu ASO, gdzie odpowiedź uzyskałem jeszcze tego samego dnia.
Użytkownik sieci
23 lutego 2019 21:40
Salon - samochody nowe
Marka Mazdy kreuje ...
... sie na profesjonalną jakość samochodow osobowych i w pełni mój wybór spelnił moje oczekiwania, niestety w tym salonie jako klient bizesowy zostałam obsłużona bardzo źle, poczynajac od komplikacji w komuniakcji miedzy salonem a leasingodawca, skończywszy na procedurze wydania auta.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2019 16:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2018 09:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka