87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Krzysztof pisze
21 października 2024 11:38
Serwis
Nie polecam!
Od roku notoryczne problemy z elektryką. Kontakt z kierownikiem serwisu ograniczony czyli pomimo próśb brak kontaktu! Samochód diagnozowany wielokrotnie i za każdym razem inny problem! Nie wspomnę, że po każdej wizycie jak ostatnio informacja” oddajemy sprawny samochód” co mija się z rzeczywistością. Malowanie maski samochodu zajęło pona 2 tygodnie! A miały być 4 dni! Na pytanie dlaczego tak długo? Pan przyjmujący odpowiedział „ludzie”!? Nie polecam tych ludzi !
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2024 12:31
Salon - samochody nowe
Dziękuję za kontakt ...
... z Anną Chlebną Wszystko w najlepszym wydaniu . Maciej Klimczak
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 17:41
Salon - samochody nowe
Worst service i ...
... had with mazda. It should not be an official technical service. It was a very simple task to change oil and to clean the engine after the old one has now become for me double cost and time wasting. I need to make the same service again. The service guy is just doing his job bad ..be careful with them
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 16:45
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam. Wydanie ...
... samochodu z celebrą, bardzo kulturalna, pomocna i kompetentna obsługa klienta (zwłaszcza pan Marcin). Pamięć o kliencie po zakupie też na plus.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 12:48
Salon - samochody nowe
Miła i rzeczowa ...
... obsługa, fajne auta. Spory parking. Polecam
Użytkownik sieci
29 marca 2024 19:15
Salon - samochody nowe
Super obsługa. Pan ...
... Rafał ze sprzedaży aut używanych nr 1
Użytkownik sieci
28 marca 2024 15:51
Salon - samochody nowe
Opinia negatywna że ...
... względu podejścia do klienta. Pozostawia ona wiele do życzenia. Nie podają prawdziwych informacji, specjalnie je fałszują, po udowodnieniu im prawdy odchodzą od klienta bez słowa z wielkim oburzeniem. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca w ASO... Bardzo duży negatyw!
Użytkownik sieci
26 marca 2024 12:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 marca 2024 19:22
Salon - samochody nowe
Proszę zatrudnić fachowców ...
... do serwisu i przeszkolić. Macie śliczne auta piękny budynek lecz serwis pozostawia wiele do życzenia.
Użytkownik sieci
19 marca 2024 22:46
Salon - samochody nowe
Świetna, profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
18 marca 2024 18:43
Salon - samochody nowe
Customer service is very good.
Użytkownik sieci
14 marca 2024 08:59
Salon - samochody nowe
Tragiczna stacja diagnostyczna. ...
... Pan diagnosta nie nadaje się do obsługi klienta, niegrzeczny, burkliwy. Nie prowadzą zapisów na konkretną godzinę w związku z czym trzeba wziąć 2 godziny zakładki żeby mieć pewność, że ktoś nas obsłuży. Nie polecam
Użytkownik sieci
2 marca 2024 06:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 marca 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam kontakt ...
... z tym serwisem. Zwłaszcza z panem Kamilem Zdunkiem i panią Anną Chlebną. Obiecują rzeczy których później nie mają ochoty dotrzymać. Praktykują antyklientowskie podejście. Omijajcie ten serwis z daleka.
Użytkownik sieci
1 marca 2024 12:40
Salon - samochody nowe
Bardzo miłe doświadczenie ...
... z tym salonem, w którym kupiłam swoją wymarzoną i piękną CX30. Umówiłam się na niezobowiązującą jazdę próbną, a wyszłam z zamówionym samochodem. Pan Michał wyszukał w porcie nowy model dokładnie taki jaki chciałam, więc nie musiałam oczekiwać pół roku na produkcję. Innym salonom nawet tyle nie chciało się sprawdzić ;) Od początku kontakt z Panem Michałem był świetny, w jasny sposób odpowiadał na wszystkie pytania. Bardzo usatysfakcjonowały mnie negocjacje cenowe i oferta leasingu. Formalności zostały sprawnie zamknięte, nie musiałam dopominać się o różne rzeczy. Mam nadzieję, że ten poziom jest utrzymywany również później, przy serwisowaniu. Póki co zachwycam się tą pięknością, jest wspaniała, dziękuję!
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 03:26
Salon - samochody nowe
Miejsce przyjazne dla ...
... klienta. Korzystałem z usług serwisu. Nawet w sytuacji kiedy nie byłem umówiony też starają się pomóc. Bardzo szybka diagnoza i zalecenia co do sposobu postępowania z samochodem. Panie z recepcji bardzo miłe. Doradcy również. Polecam. A jeszcze trzeba dodać że serwis czynny w sobotę co nie jest powszechne.
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 22:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Jeżdżę Mazdą CX-30 ...
... od ponad pół roku - wcześniej Mazda 3 Obsługa w firmie Bołtowicz - najwyższa jakość. Na spotkaniach - na każdym etapie - wszyscy pracownicy mili i pomocni. Obsługa p.Michała na najwyższym poziomie - cierpliwy, rzeczowy - super sprzedawca. A samochód... no cóż, skoro to druga Mazda - chyba nie trzeba nic więcej pisać. NIEZAWODNA! Idealny samochód na miasto i w trasy. Wyższy od Mazda 3 więc wygodniej się wsiada i wysiada. Super systemy wspomagające, kamera 360 - bezcennne. Pozdrawiam Mazdę Bołtowicz :)
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 17:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 09:53
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... salonem a zwłaszcza obsługa na etapach rozważania zakupu, jego realizacji i odbioru auta są bardzo pozytywne. Od początku obsługujący mnie Pan Kamil był zaangażowany w ten proces. Odpowiadał na wszystkie moje pytania a nie ukrywam było ich sporo i nawet jeśli nie znał na nie odpowiedzi od razu to wracał z nią jak tylko taką informację uzyskał. Potrafił doradzić jakie pakiety oferowane do modelu warto wziąć, również w zakresie dodatkowych zabezpieczeń wykonywanych w firmach zewnętrznych doradzał a nie ukrywam, że były one istotne z mojego punktu widzenia. Proces doposażenia auto od momentu dostarczenia auta na plac dealera do jego wydania też przeszedł bardzo sprawnie i dało się wyczuć, że jest on nadzorowany przez Pana Kamila za co jestem mu wdzięczny bo uważam, że tak właśnie powinna wyglądać kompleksowa obsługa klienta. Mam nadzieję, że moje wrażenia odnośnie salonu w zakresie obsługi pozostaną na takim poziomie również na etapie obsługi posprzedażowej.