87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 17:41
Salon - samochody nowe
Worst service i ...
... had with mazda. It should not be an official technical service. It was a very simple task to change oil and to clean the engine after the old one has now become for me double cost and time wasting. I need to make the same service again. The service guy is just doing his job bad ..be careful with them
Użytkownik sieci
28 marca 2024 15:51
Salon - samochody nowe
Opinia negatywna że ...
... względu podejścia do klienta. Pozostawia ona wiele do życzenia. Nie podają prawdziwych informacji, specjalnie je fałszują, po udowodnieniu im prawdy odchodzą od klienta bez słowa z wielkim oburzeniem. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca w ASO... Bardzo duży negatyw!
Użytkownik sieci
14 marca 2024 08:59
Salon - samochody nowe
Tragiczna stacja diagnostyczna. ...
... Pan diagnosta nie nadaje się do obsługi klienta, niegrzeczny, burkliwy. Nie prowadzą zapisów na konkretną godzinę w związku z czym trzeba wziąć 2 godziny zakładki żeby mieć pewność, że ktoś nas obsłuży. Nie polecam
Użytkownik sieci
1 marca 2024 14:08
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam kontakt ...
... z tym serwisem. Zwłaszcza z panem Kamilem Zdunkiem i panią Anną Chlebną. Obiecują rzeczy których później nie mają ochoty dotrzymać. Praktykują antyklientowskie podejście. Omijajcie ten serwis z daleka.
Użytkownik sieci
2 grudnia 2023 09:25
Salon - samochody nowe
Wypowiadam się z ...
... perspektywy usługi okresowych badań technicznych - tych wykonywanych przez diagnostę i wbijanych do dowodu. Zadzwoniłem aby się konkretnie umówić, bo mój czas jest cenny, więc pani do mnie że nie, nie prowadzą umawiania na godziny, ale proszę przyjechać to myślę sprawnie od ręki załatwimy. No więc przyjechałem, pani kieruje mnie bezpośrednio do pana diagnosty, a ten że ma właśnie 5 samochodów w kolejce, każdy po pół godziny…no to łatwo sobie policzyć ile jest to mniej więcej czekania. A ja czasu nie miałem. Zdenerwowany zadzwoniłem więc ponownie na infolinię Alphabet (stamtąd użytkuję pojazd, i usluga musi się odbyć na stacji współpracującej), pan znalazł mi stację parę km dalej, gdzie umawiają na godziny, ale szczęśliwie trafiłem w moment gdzie było wolne, pojechałem i od ręki temat załatwiłem. Da się? Jak widać da. Ale mimo wszystko trochę czasu straciłem (nerwów nie liczę). Więc z tej perspektywy nie polecam, bo uważam że da się to lepiej zorganizować.
Użytkownik sieci
26 października 2023 11:45
Salon - samochody nowe
Odradzam to miejsce. ...
... Auta używanego nie można sprawdzić, jak to ujął handlowiec Kosiński trzeba zaufać sprzedawcy ponieważ auto nie może zrobić żadnych dodatkowych km. Ogólnie podejscie na zasadzie nie pytaj o nic, nie sprawdzaj niczego , płać i płacz później.
Użytkownik sieci
22 września 2023 19:38
Salon - samochody nowe
Trzy razy przyjeżdżałam ...
... na zlecone badania techniczne i zostałam odsyłana. To już nie pierwsza taka sytuacja w tym serwisie. Poziom obsługi żenujący. Nie polecam
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2023 21:17
Salon - samochody nowe
Dzisiaj przyszedłem do ...
... salonu aby kupić MX-5. Zero zainteresowania ze strony personelu. Na pierwszym piętrze po obejrzeniu wystawionego egzemplarza, pan (chyba sprzedawca) po moim pytaniu jak się otwiera bagażnik nie odrywając telefonu od ucha nacisnął guzik pd klapą bagażnika i sobie poszedł. Dwie panie blondynki na moją i żony prośbę, aby poprosiły kogoś z personelu, jedna odpowiedziała, że kogoś zaraz poproszą po czym ponownie zaczęły wgapiać się w monitory komputera. Po takim „zaangażowaniu” personelu, pojechaliśmy do konkurencji na Pragę i kupiliśmy od nich samochód. Podręcznikowy przykład jak stracić klienta
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2023 11:41
Salon - samochody nowe
Dzwoniła Pani w ...
... sprawie przeglądu. Poprosiłam o przesłanie oferty (jak co roku na maila). Pani powiedziała, że prześle - nie przesłała. W tym roku przegląd zrobiłam więc w innym aso, ale dobrze chyba wyszło, bo w zeszłym roku nie byłam do końca zadowolona z obsługi. W poprzednich latach serwis lakierniczy wolał o pomstę do nieba.
Użytkownik sieci
11 lipca 2023 14:21
Salon - samochody nowe
Auto oddane na ...
... naprawę blacharską błotnika w ramach AC. Po odbiorze dojechałem do domu i przy hamowaniu coś stukało. Okazało się, że koło przy naprawianym błotniku zostało przykręcone tylko na 2 z 5 śrub - do tego zbyt lekko. Zaniedbanie mogło skończyć się tragicznie. Sprawa została zgłoszona do kierownika - oczywiście brak możliwości weryfikacji ich winy i dodatkowo sugestie, że być może ktoś chciał mi ukraść to koło (w trakcie jazdy - to chyba jakiś kaskader by musiał być). Dodatkowo otrzymałem informację, że koła nikt nie zdejmował w procesie wycięcia i lakierowania błotnika (bardzo dziwne), a na potwierdzenie dostałem kilka zdjęć z początkowej fazy naprawy - dokumentacja na potrzeby weryfikacji naprawy z ubezpieczycielem. Kiedy poprosiłem o pozostałe zdjęcia - w szczególności z końcowej fazy naprawy otrzymałem informację, że takowych nie ma, bo jednak nie były potrzebne (czyli dokumentacja była niby prowadzona tylko do połowy naprawy...). Śruby zostały uzupełnione przez warsztat bez dodatkowych kosztów, jednak przestrzegam przed oddawaniem aut do tego serwisu.
Użytkownik sieci
28 maja 2023 23:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 maja 2023 22:44
Salon - samochody nowe
Niestety nie udało się załatwić prostej sprawy.
Użytkownik sieci
16 marca 2023 02:32
Salon - samochody nowe
UWAGA ! Panowie ...
... z serwisu urządzali sobie przejażdżki samochodem (weryfikacja stuków w kole). Po odebraniu auta musiałem dolać litr oleju a średnie spalanie było wyższe o minimum 2 L. Nawet nie chce sobie wyobrażać co się działo na tych testach !!!!! Alufelga oczywiście też porysowana bo po co ostrożnie koła zdejmować. Nigdy więcej !
Użytkownik sieci
19 lutego 2023 12:27
Salon - samochody nowe
Piątek godz, 11 ...
... z minutami 17.02. 2023r, serwis mechaniczny trzech Panów z serwisu wchodzę mówię dzień dobry zero odzewu wszyscy Panowie zajęci nawet nie spojrzą a tym bardziej nie zapytają się o co chodzi. Czekam pięć minut żadnego zainteresowania z ich strony. Wychodzę z serwisu całkowity brak kultury. Prośba do właściciela bardzo sympatycznego Pana o zwrócenie uwagi o zmianę zachowania osób obsługujących klientów. Chyba będę musiał zmienić stacje w której serwisuję swój samochód. Niestety nie wiem czy będzie inaczej.
Użytkownik sieci
30 grudnia 2022 13:17
Salon - samochody nowe
Pani w obsłudze ...
... serwisu nie posiada wiedzy o istnieniu assistance gwarancyjnego Mazdy. Doradza zamówienie lawety i dojazd do serwisu … Numer assistance 600 300 200
Użytkownik sieci
7 listopada 2022 14:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 września 2022 18:06
Salon - samochody nowe
Rafał Kosiński człowiek ...
... bez jakiejkolwiek kultury. Odradzam to miejsce. Auta używanego nie można sprawdzić, jak to ujął handlowiec Kosiński trzeba zaufać sprzedawcy ponieważ auto nie może zrobić żadnych dodatkowych km. Ogólnie podejscie na zasadzie nie pytaj o nic, nie sprawdzaj niczego , płać i płacz później.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2022 20:29
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 czerwca 2022 17:53
Salon - samochody nowe
Niestety w tym ...
... miejscu nikt nie odbiera telefonu. Żeby coś załatwić, trzeba się udać osobiście. Polecam wybrać innego dealera.
Użytkownik sieci
21 maja 2022 14:29
Salon - samochody nowe
O ile zakup ...
... samochodu przebiegł poprawnie to wrażenia pozostałe są następujące: serwis u nie polecam! Obsługa p.t. „ czekaj i dowiaduj się”. Ogólnie NIE polecam !