88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 maja 2020 17:36
Salon - samochody nowe
Korzystam co roku ...
... że Stacji Kontroli Pojazdów, bez zarzutu
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2020 14:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2020 12:24
Salon - samochody nowe
Bardzo profesjonalne miejsce. Świetna obsługa. Brak zastrzeżeń.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2020 17:58
Salon - samochody nowe
Przegląd przeszedł dość ...
... szybko, choć w kolejce trzeba było swoje odstać.
Użytkownik sieci
23 marca 2020 13:00
Salon - samochody nowe
Rok temu kupiłem ...
... tutaj samochód używany z gwarancją. Po kilku miesiącach okazało się, że zatajono przede mną informacje o stanie powłoki lakierniczej. Po próbie wyjaśnienia tego z salonem i olaniu mnie odpuściłem sobie, bo szkoda mi było nerwów, żeby iść i po sądach się szarpać. W tym roku oddałem samochód na roczny przegląd. Wszystko poszło niby ok, a kilka dni później na badaniu technicznym okazało się, że amortyzator jest do wymiany (puścił olej), o czym nikt z ASO nawet się nie zająknął, choć usterka ewidentnie była już w trakcie przeglądu. Polecam omijać szerokim łukiem. Jedyna osoba do której pracy nie mam zastrzeżeń, to Pani sprzedająca ubezpieczenia, bo zawsze była miła i miała dla mnie dobrą ofertę.
Użytkownik sieci
19 marca 2020 17:54
Salon - samochody nowe
Zarombiste miejsce
Użytkownik sieci
19 marca 2020 07:11
Salon - samochody nowe
Jeśli chodzi o ...
... serwis wszystko w jak najlepszym porządku na temat Dealera się nie wypowiem. Mazda 6 GH
Użytkownik sieci
18 marca 2020 21:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 marca 2020 13:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2020 17:40
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 lutego 2020 08:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lutego 2020 16:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lutego 2020 13:06
Salon - samochody nowe
Ładny salon mili ...
... ludzie piękne auta ceny troszku mniej
Użytkownik sieci
29 stycznia 2020 17:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 stycznia 2020 16:10
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Pomocna i dobra obsługa. (Wersja oryginalna) Helpful and good service.
Użytkownik sieci
14 stycznia 2020 23:27
Salon - samochody nowe
Nie polecam, fatalna obsługa blacharnii
Użytkownik sieci
11 stycznia 2020 22:12
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 18:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 11:54
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa posprzedażna. ...
... Zainteresowanie i pomoc znika po zakupie auta. Miałem tą nieprzyjemność kupić tu auto i niestety nie polecam. Ale może od początku. Kupiłem Fiata Punto (jak jeszcze prowadzili jego sprzedaż). W momencie odbioru, auto posiadało niedoskonałości lakiernicze (zgrubienia, purchle i zarysowania), zostało to spisane na umowie w formie zobowiązania do usunięcia przy pierwszym przeglądzie, przybita pieczątka i podpis sprzedawcy. W momencie zostawiania auta na przegląd zażyczyłem sobie wywiązania się ze zobowiązania. Auto zostało obejrzane i pracownik stwierdził, że nie ma co ruszać, póki nie pojawia się rdza i najwyżej przy następnym przeglądzie to zrobią, niestety przystałem na to i nie wziąłem tego na piśmie. Przy drugim przegląda sytuacja się powtarza, ja życzę sobie wywiązania się ze zobowiązania, a w odpowiedzi słyszę, że nie mogą, ponieważ trzeba by lakierować prawie całe auto i to się nie opłaca. Wynegocjowałem usunięcie sporego ogniska rdzy z klapy tylnej, a na resztę machnąłem ręką bo nie pojawiała się rdza. Rdza usunięta i myślałem, że to koniec moich problemów, pomimo tego, że auto w serwisie było ponad miesiąc, na szczęście dostałem na czas naprawy auto zastępcze. Nic bardziej mylnego. Po niecałych dwóch latach (na szczęście na 2 lata byłą gwarancja) ponownie pojawiła się rdza, a dodatkowo lakier zaczął odchodzić płatami, więc zawitałem z reklamacją. Kilka dni zajęło ustalenie w jakim warsztacie była usuwana rdza z mojej klapy, żeby to tam zareklamować. Gdy tylko udało się ustalić auto zostało w salonie. Niestety na auto zastępcze liczyć nie mogłem (mimo, że przy poprzednich przeglądach zawsze je dostawałem), mogłem je tylko wynająć. Po kilku dniach otrzymałem telefon, że auto już jest do odbioru. Po przyjechaniu na miejsce, okazało się, że owszem klapa nie ma ognisk rdzy ale jest niechlujnie naprawiona. Pozostały zgrubienia i przebarwienia lakieru i wiele innych niedoskonałości. Nie przyjąłem auta.Po kilku dniach ponownie otrzymałem telefon, że zostało to poprawione i mogę odebrać auto. Upewniłem się przez telefon, czy jest do dobrze zrobione, żebym nie jechał na marne (każdy przyjazd w jedną stronę kosztował mnie ponad 30zł), gdy Pan przez telefon powiedział, że jego zdaniem teraz już jest dobrze przyjechałem. Niestety okazało się, że owszem jest lepiej, ale dla mnie nie do zaakceptowania. Sporządziłem pisemną reklamację (na którą do dnia dzisiejszego nie dostałem odpowiedzi) i powiedziałem, że przyjadę z rzeczoznawcą. Auto zostało w serwisie. Po kilku dniach przyjechałem z rzeczoznawcą, który stwierdził, że pierwsze usunięcie rdzy nie było zgodnie z technologią firmy Fiat, ponieważ powinna zostać wymieniona klapa na nową. Z opinią rzeczoznawcy udałem się do prawnika i zostało wysłane pismo (wraz z opinią rzeczoznawcy) nakazujące do naprawy wykonanej zgodnie z technologią. Sprawa zostanie zgłoszona do wszystkich możliwych instytucji wspierających konsumenta, między innymi do UOKiK, oraz zostanie podjęta ponowna próba polubownego załatwienia sprawy. Jeśli to nie pomoże, sprawę zgłaszam do sądu. Gdybym mógł, to dałbym ocenę na minusie.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2019 20:44
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki