87%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2019 18:22
Salon - samochody nowe
To moja ostatnia ...
... wizyta w tym salonie! Dotąd nie miałem jakiś zastrzeżeń (kupiłem tu swoją Mazdę CX5 , byłem dotąd na serwisach i zmianach opon) ale stosunek do klienta w serwisie jakiego dzisiaj doświadczyłem gorzej niż źle! Byłem na drugim przeglądzie w środę i w podliczeniu za usługę dwa razy został policzony koszt uszczelki. Nie jest to żadna astronomiczna kwota ale zgłosiłem to mailowo i od razu Pani Katerina z serwisu skontaktowała się przyznając rację i proponując aby podjechać i dostać zwrot na kartę, którą płaciłem za usługę. Pomyłki mogą się zdarzyć. Przy okazji zatrzymałem się dziś w serwisie ale Pani Katerina, która obsługiwała mnie wcześniej i też tym razem powiedziała, że zwrot będzie gotówką, skorygowała mnie, że nie kartą i że nigdy tego nie mówiła, że jestem w błędzie. Samą wypłata zwrotu zrealizowała okazując pogardę dla mojej osoby, na początku zwróciła złą kwotę. Oczywiście żadnych przeprosin, jedynie co to oczekiwanie opuszczenia salonu. Nie chodzi o pieniądze ani o pomyłkę w zestawieniu za usługę ale stosunek do stałego klienta. Muszę jeszcze odebrać opony letnie na wiosnę i znaleźć inny serwis Mazdy na kolejny przegląd.....
Użytkownik sieci
10 listopada 2019 17:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 listopada 2019 11:46
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisową w ...
... tym salonie po prostu nie istnieje
Użytkownik sieci
14 września 2019 09:56
Salon - samochody nowe
Powiem tak, nic ...
... sie w tym "salonie" nie zmieniło od czasów kiedy był to Fiat. Dla osób tam zarzadzajacych wystarczyło zmienić logo i już będzie profesjonalnie. Nic bardziej mylnego. Miałem przyjemność odwiedzić ten zakład pracy w latach '90 (posiadałam Seicento pierwsze auto) przyjechałem na standardowy przegląd wraz z wymiana płynów i filtrów. Samochód odebrałem z rozwalona elektryka, kiedy zgłosiłem to mechanikowi i pseudo kierownikowi usluszalem że młody jestem i nie wiem jak sie auta naprawia. Może 18 latek nie wie jak sie naprawia auto ale wie ze jak kable wraz z rozpietymi spinkami wiszą pod kolumna kierownicy czego nie było wcześnie to chyba coś jest nie tak. Poukładanie kabli wraz z mega mocna kawa w małym warsztacie kolo stadniny koni (koszt 25pln😊), już go nie ma, a szkoda bo wielkie ASO moglo by sie wiele nauczyć . Teraz przeniesmy się do teraźniejszości... Mazda 6 problem z bluetooth nie paruje telefonu, mechanik specjalista chyba uczeń tego z poprzedniej epoki mówi że mam źle skonfiguriwany telefon ale aktualizacja systemu w Mazdzie powinna pomóc. G... pomogło no chyba ze warsztatowo bo kasę przytulił jak miło. Nie ma małego warsztatu koło stadniny ale jest kolega po polibudzie. 30 minut zabawy z ustawieniami od poziomu użytkownika nie diagnosty i działa. Podsumowując kiedyś śmiali się że "milicja zmieniła nazwę na policja, a standardy te same" tutaj tak samo.
Użytkownik sieci
13 września 2019 18:34
Salon - samochody nowe
Samochód został w ...
... serwisie uszkodzony i teraz nagle nikt nie jest odpowiedzialny. Lusterka się nie otwierają i reflektory nagle nie skrecaja. Odradzam ten serwis!
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 20:30
Salon - samochody nowe
Na miejscu trzeba ...
... się uzbroić w cierpliwość, w warsztacie kilkukrotnie czekałem ponad 10 minut żeby w ogóle ktokolwiek z obsługi pojawił się przy stanowiskach obsługi klienta. Jeśli chodzi o podstawowe naprawy i przeglądy roczne to jakość usług jest ok, jednak przy bardziej skomplikowanej naprawie (w moim przypadku awaria automatycznej skrzyni biegów) po diagnostyce dowiedziałem się, że awarii uległa część, która nie występuje w tej skrzyni. Auto odebrałem całkowicie zalepione żywicą z drzewa rosnącego na parkingu a w bagażniku znajdowała się reklamówka ze zgniłymi owocami. Po tych atrakcjach wietrzyłem samochód przez kilka tygodni.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2019 14:50
Salon - samochody nowe
Nie polecam, serwis ...
... porażka, naprawa klimatyzacji trwała kilkanaście dni, naciąganie klienta na dodatkowe koszty to norma w tym serwisie, po informacjach które przekazałem naprawa się udała(125zł). Przekazywanie informacji przez Panie w recepcji totalna porażka, mają przykazane naciągnąć klienta na pieniądze, oczekiwanie w recepcji trwa wieczność, brak odpowiedzi na emaila i nie ważne czy chcesz kupić czy też serwisować auto, NIE POLECAM !!!
Użytkownik sieci
4 kwietnia 2019 18:29
Salon - samochody nowe
ASO Bołtowicz to ...
... tragedia, od roku nie potrafią zdiagnozować i naprawić problemu w nowym samochodzie. Mechanicy nie są w stanie wykryć problemu, jeśli nie wyskoczy im instrukcja na interfejsie diagnostycznym, nie mają lub nie są w stanie wykorzystać swojej wiedzy i doświadczenia.
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2019 22:21
Salon - samochody nowe
Żenada niekompetencji w ...
... serwisie. Bardzo miłe Panie, ale obcesowe. Doradca serwisowy informuje sms, że samochód gotowy, a następnie trzeba czekać 2 godziny na wydanie samochodu !!!!!!!!!!! Ostatni raz, straszny brak jakiekolwiek profesjonalizmu, zaorać łącznie z obwodnicą, duuużo do poprawy. Mam w tym biznesie ponad 20 lat doświadczenia i z taką żenadą nie spotka_x000C_em się dawno
Użytkownik sieci
19 marca 2019 17:13
Salon - samochody nowe
Apogeum niekompetencji i ...
... nieprofesjonalnego podejścia do klienta. Każda wizyta w serwisie kończyła się przykrym doświadczeniem. Pracownicy serwisu przyjmują zgłoszenia, ale nie otwierają zleceń serwisowych w systemie, czyli nie zajmują się sprawą. Teoretycznie mam u nich otwarte 2 zgłoszenia do Mazdy (której już nie posiadam od ponad 6 miesięcy) i 3 zgłoszenia do Alfy, których też nie realizują od kilku miesięcy ("przyjmujemy zgłoszenie, będziemy się kontaktować z Panem telefonicznie"). Obsługa okłamuje klientów, drwi z nich, nie szanuje ich czasu i naraża na dodatkowe koszty. Wiedza techniczna również na bardzo niskim poziomie, potrzebowali 4 wizyt diagnostycznych (6 tygodni) aby wykryć zgłaszaną usterkę (pomimo tego, że sprawa była znana producentowi, teraz jest na nią kampania serwisowa), inne ASO usunęło problem w 3 dni. Po każdej ingerencji w auto znajdowałem niedokręcone śruby, narzędzia, spinki, czy luźne elementy pod maską. Dodatkowo za każdym razem samochód odbierałem bardziej brudny niż podczas przyjęcia, pomimo tego, że wszystkie pozostałe ASO tych marek czyszczą auta podczas przeglądów i napraw. Atmosfera w poczekalni serwisowej oddaje w pełni jakość usług - siedzą zdenerwowani i rozgoryczeni klienci. Moim zdaniem serwis kwalifikuje się do cofnięcia autoryzacji zarówno w przypadku Mazdy jak i Alfy Romeo, odwiedzając go można błędnie odczuć, źe te firmy nie trzymają żadnych standardów. Odradzam każdemu wizytę w tym miejscu i korzystanie z ich usług.
Użytkownik sieci
28 grudnia 2018 00:26
Salon - samochody nowe
Byłem kilka dni ...
... temu na przeglądzie mazdy 6. Poziom obsługi poniżej jakichkolwiek oczekiwań itp, ceny z kosmosu, podejście do klienta masakra. Przegląd auta wykonany choć auto nie powinno wyjechać z serwisu w takim stanie Moje uwagi : nikt nie sprawdził poziomu powietrza w kołach bardzo mało powietrza w tylnym kole, wyjechałem z salonu i skończył się płyn do spryskiwaczy, zwracałem uwagę na problem z siłownikiem klapy bagażnika- żeby lepiej chodziło użyli WD 40 tak że pewnie za krótki czas siłowniki szlak trafi, samochód był myty z wierzchu ale wyglądał jakby ktoś wytarł go tylko brudną szmatą, plus dostałem gratis porysowany próg po stronie kierowcy oraz błotniki cały w jakimś starym smarze. W środku nawet nikt nie zajrzał. Zgłaszałem dziwny dźwięk jakby metaliczne dziwne stukanie podczas przyspieszania. Pracownik powiedział że to wynik słabej jakości paliwa - pojechałem przy okazji tego samego dnia na stację kontroli pojazdów i okazało się że kawałek obudowy tłumika sutkał o podwozie PROSZĘ SOBIE WIĘC WYOBRAZIĆ JAKOŚĆ SERWISU. Przegląd miał trwać ok 3 godziny a już po 1 godz i 20 minutach auto było do odbioru więc jakość adekwatna do czasu pracy serwisu. Zgłosiłem uwagi do pracy skrzyni biegów uzyskałem odp cytuję " to co może mamy skrzynię wymienić " wówczas ja odp że naprawić bo samochód jest na gwarancji to temat się skończył. Pytałem mistrza serwisu jakie ma referencje że jest takim specjalistą od mechaniki wówczas odp coś w stylu że jeździł wieloma samochodami ŻENADA. W salonie obsługa serwisu słaba że szkoda gadać. Jedna osoba która widać że się dopiero uczy, podejście do klienta jak do intruza, poczekalnia mizerna, hałas taki że aby coś załatwić trzeba się drzeć. Szczerze to najgorszy serwis w jakim kiedykolwiek byłem. Jeśli myślisz że coś naprawisz na gwarancji auta to przygotuj się na drogę przez mękę. Powiem tak, jeśli lubisz swoje auto i nie chcesz dostać białej gorączki już od wejścia do serwisu wybierz inny salon. Będę pisał do Mazdy Poland reklamację bo szkoda nerwów na takie dziadostwo.
Użytkownik sieci
14 grudnia 2018 19:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 grudnia 2018 09:36
Salon - samochody nowe
Przyjechalam do Was ...
... kupic samochod - sprzedawca tak mnie dobrze obslugiwal, ze finalnie kupilam Alfe w innym salonie. Dzis przyjechalam na wymiane opon - mial byc samochod zastepczy. Potwierdzalam telefonicznie. Oczywiscie samochodu nie ma. Rozumiem, ze z serwisem takze mam isc do innego ASO bo jak widac Wy obsluga klienta jestescie gdzies bardzo daleko w tyle za innymi. Az sie boje jak wy mi te opony wymienicie... bylam umowiona na 8.30. Maz przyjechal 8.26 dostal informacje, ze jeszcze nie ma 8.30 i ma czekac. Ok. Ta sama Pani jednak nie planowala byc punktualnie i przyszla po umowionym czasie. Z informacja, ze zamowionego samochodu zastepczego nie ma. Wynik: maz spoznil sie na umowione o 9 spotkanie! brak szacunku do czasu klientow jest w tym aso niewiarygodny. Nigdy wiecej ASO BOLTOWICZ.
Użytkownik sieci
6 listopada 2018 08:57
Salon - samochody nowe
19 października 2018 ...
... Piątek przed godziną 16, wykonany był telefon na infolinię w celu ustalenia możliwości wykonania usługi programowania pilota. Miła Pani z infolinie konsultowała się z kimś z serwisu w czasie naszej rozmowy i powiedziała że nie powinno być problemu z wykonaniem takiej usługi. Poprosiłem o wycenę takiego zabiegu oraz podanie terminu, Pani miała do mnie oddzwonić. Dzisiaj mamy 6 Listopada 2018 i nikt nie raczył się odezwać. Jak widać żenujące standardy obsługi ( a racze jej braku) klienta są domena Warszawskich aso mazdy.
Użytkownik sieci
28 września 2018 15:07
Salon - samochody nowe
Miejsce ok. Wszystko ...
... zależy od sprzedawcy na jakiego się trafi. Auto kupiłem w czerwcu. Pomimo moich telefonów do sprzedawcy do dnia dzisiejszego (28.09) nie otrzymałem przesyłki powitalnej związanej z zakupem auta. Mała rzecz a popsuła cały urok zakupu.
Użytkownik sieci
7 września 2018 17:39
Salon - samochody nowe
Jak można prowadzić ...
... firme nie odbierając telefonu(serwis)!?...co ciekawe pan z handlowego zapisał kontakt w celu oddzwonienia i wielkie NIC. ŻAŁOŚĆ
Użytkownik sieci
31 lipca 2018 18:42
Salon - samochody nowe
cały czas coś nie tak..
Użytkownik sieci
9 lipca 2018 15:30
Salon - samochody nowe
Obsługa sprawia, że ...
... człowiek zaczyna żałować, że kupił Mazdę. 2 osoby na obsłudze klienta, przy czym żadna tego klienta nie obsługuje. Po wejściu do serwisu pan z obsługi mówi, że zaraz przyjdzie pani, która mnie obsłuży. Pani przychodzi, ale zajmuje się swoimi sprawami. Po 25 minutach czekania pytam czy mogę zostać obsłużona i dowiaduję się, że tak, ale "za 2 minutki", które trwają 15 minut. Gdy w końcu zostaję przywołana, obługująca mnie pani zadaje mi pytania, na które odpowiedzi i tak (jak się okazuje później) ma w systemie. Poza tym słabo przyswaja informacje, które się jej przekazuje. Mówię, że jest rysa ale musimy zweryfikować gdzie dokładnie przy aucie, bo nie pamiętam po której stronie i dostaję serię pytań dotyczących tego po której stronie jest owa rysa. Mamy podejsc do auta, pani szuka tabletu. Znajduje ich 3 i chodzi w kółko z niewiadomych mi przyczyn, by w końcu poinformować mnie, że nie może mnie już obsługiwać, bo przyszedł inny klient, który był umówiony wcześniej. Zaznaczam, że obok wciąż siedzi drugi pracownik, który nie obsługuje nikogo, a na samym początku naszej rozmowy powiedziałam, że przyszłam wcześniej. Straciłam godzinę tylko po to, by w konsekwencji zrezygnować z usługi. Serwis Mazda Bołtowicz ma fatalną obsługę klienta. Poczułam się jakbym korzystała z usług NFZ i to w marnej przychodni. Fakt, że mam serwis pod nosem nie jest w stanie mnie przekonać do korzystania z usług firmy, która ma klienta po prostu gdzieś. Auto oddałam do serwisu, który jest oddalony o 20 km, za to obsługa była po prostu profesjonalna. Bołtowicz psuje markę i nie ma pojęcia o jakości. PRLowski stan umysłu. Obsługa bez klasy i wyobraźni. Odradzam korzystanie z usług tej firmy.
Użytkownik sieci
7 lipca 2018 10:49
Salon - samochody nowe
Niemiła obsługa Buractwo
Użytkownik sieci
24 czerwca 2018 14:52
Salon - samochody nowe
Niesamowity Matrix! Jakbym ...
... uczestniczył w jednej z prac Asterixa. Obsługa wchodziła, wychodziła, drzwi tylko się otwierały, zamykaly, a nikt nie obsługiwał klientów. Coś niesamowitego. Będąc na miejscu musiałem dzwonić do nich na telefon, żeby ktoś mnie obsłużyl