92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 15:22
Salon - samochody nowe
Po pół godziny ...
... chodzenia po salonie zrezygnowałem. Nikt z pracowników nie raczył nawet do mnie podejść. Trochę uraziło to moje podejście co do profesjonalizmu mazdy, jednak samochód wystarczająco mi się podobał, by zajrzeć do innego salonu. Do Krakowa nie jest daleko, a obsługa profesjonalna. Tam zakupiłem samochód i jestem z niego bardzo zadowolony. Edit: Po odpowiedzi od salonu, która mija się z prawdą postanowiłem jeszcze raz wybrać się do tego salonu. Nikt do mnie nie przyszedł, ani do innych klientów. Rozmawiałem z drugim klientem, który również był zdziwiony niskim poziomem obsługi. Mazdy to dobre samochody, ale niestety w Rzeszowie poziom obsługi to dno. Nawet nie ma z kim porozmawiać, a prosić się nie będę. Dlatego w tym roku nową cx60 kupuje w innym salonie
Użytkownik sieci
15 grudnia 2023 15:32
Salon - samochody nowe
Kiedy dodałem dłuższe ...
... uzasadnienie, nie mogłem go opublikować, dlatego jedna gwiazdka bez uzasadnienia
Użytkownik sieci
11 grudnia 2023 22:25
Salon - samochody nowe
W sierpniu z ...
... żoną, byliśmy zainteresowani CX5, ewentualnie CX60, rozważaliśmy również inne marki jako alternatywę, ponieważ zostaliśmy ( w moim odniesieniu i żony) potraktowani jako intruzy, którzy zawracają głowę sprzedawcy godzinę przed zamknięciem, podjęliśmy decyzję że nie będziemy się przecież naprzykrzać. Na pytanie o różnice w wyposażeniu zostaliśmy odesłani do internetu. Tak dla informacji dla sprzedawcy który nas zbył, są jeszcze dostępne nowe samochody bez hybrydy. No cóż daje 1 gwiazdkę ponieważ sprzedawca rozwiązał nasz dylemat, którą Mazdę wybrać, a mianowicie żadnej. W innych salonach nie było problemu, aby po wejściu z ulicy odbyć jazdę próbną i porozmawiać o wersjach wyposażenia. No cóż widocznie nie wszystkim zależy na sprzedaży.
Użytkownik sieci
25 listopada 2023 18:01
Salon - samochody nowe
Serwis totalna porażka ...
... 3 awarie od nowości i nie zostały usunięte.
Użytkownik sieci
21 marca 2023 17:53
Salon - samochody nowe
Telefon na infolinię. ...
... "Wybierz numer wewnętrzny lub poczekaj na konsultanta" - kilka minut powtarzania mi tego i wcale nie było łączenia z konsultantem. Po wyborze pierwszego lepszego numeru wewnętrznego (sprzedaż mazd) poprosiło mnie uwaga O PIN. Jedna z najbardziej żałosnych infolinii jakie w życiu spotkałem
Użytkownik sieci
10 lutego 2023 12:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 listopada 2022 16:54
Salon - samochody nowe
Cóż powiedzieć - ...
... fanem Mazdy jestem od zawsze ale tak jak zostałem dziś potraktowany w salonie to kompletny brak jakiegokolwiek profesjonalizmu, ze strony jednej konkretnej osoby jak i całego personelu ogólnie. Przyjeżdżam na ustaloną godzinę na jazdę próbną. Pan każe poczekać chwilę - bo ma "ważnego" klienta ( żaden problem chwilę można poczekać ) Minęło 50 minut - pan nadal zajęty na "chwilę" swoim "ważnym" klientem - smieszkukąc radośnie nie raczył podejść i wyjaśnić ile jeszcze każe na siebie czekać. Reszta obslugi była tak zajęta robieniem dobrego wrażenia że również nie raczyła zainteresować się naszą osobą. Po ponad godzinie czekania ( zaznaczę że z żoną i małym 6msc dzieckiem ) - opuściłem to miejsce pozbawione ducha profesjonalizmu, podejścia do klienta i jakiejkolwiek empatii. Szkoda, że stracilem ponad godzinę na czekanie w Salonie i godzinę na dojazd do tego Salonu.
Użytkownik sieci
14 lipca 2022 19:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2022 16:05
Salon - samochody nowe
Pracownicy nie zainteresowani klientami.
Użytkownik sieci
30 marca 2022 17:38
Salon - samochody nowe
Salon może i ...
... ładny, pierwszy kontakt OK. Potem Pan Sprzedawca pogania telefonicznie o zamówienie proponując realizację w za 9 miesięcy w cenie katalogowej! Następny telefon po informacji że kupiłem samochód w innym salonie który ma go na miejscu i zaproponował spory upust ma pretensje, ze został wykorzystany! Tylko pogratulować takiego podejścia do klienta. Wiem gdzie na oewno nie kupię nigdy samochodu....
Użytkownik sieci
5 lutego 2022 18:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 grudnia 2020 11:11
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 września 2020 13:39
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2019 06:20
Salon - samochody nowe
Uszkodzili zderzak auta, ...
... sporządzono notatkę w dniu odbioru, kierownik miał dzwonić minęły 2 tygodnie i brak odzewu, a byli tacy mili jak sprzedawali auto. Nie potrafią usunąć trwale usterki, ten serwis to porażka ostrzegam przed zakupem w tym salonie i obsługą serwisową.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 19:15
Salon - samochody nowe
Słaby serwis. Nie ...
... mogą znaleźć u mnie przyczyny przy naprawie gwarancyjnej. Dopiero po gwarancji pewnie się znajdzie. Mechanizm składania lusterka w nowym aucie już 5 raz.
Użytkownik sieci
22 listopada 2019 19:31
Salon - samochody nowe
Rozczarowanie. Człowiek przyjeżdża ...
... na zmianę kół, ale obsługa zapomina poinformować, że jest akcja serwisowa. Dodatkowo nie można przyjechać w inny dzień i w piątkowe południe człowiek jest uziemiony na dodatkowe 2,5h. Ceny jak to w ASO, nie ma co komentować.
Użytkownik sieci
29 października 2019 22:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 08:40
Salon - samochody nowe
Nie profesjonalna obsługa klienta
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 13:49
Salon - samochody nowe
W salonie zakupiłam ...
... auto mazde cx3 w 2016 roku samochód spisuje się bez zarzutu,doradcą handlowym, który sprzedawał mi auto była bardzo sympatyczna Pani Cieśla. Rzetelnie przekazywała wzzystkie informacje i zachęcała do zakupu swoją postawą. Przejdzmy dalej, serwis wykonuje u Pana Gołębia, któremu również nie mam nic do zarzucenia. Jednak dzisiaj zaistaniała sytuacja nie powinna mieć miejsca !!!! Mianowicie przyjechałam na akcje serisową do Państwa salonu auto odebrane wszystko ok po drodzę wchodzę do głownego salonu w celu skorzystania z toalety. Wchodze do toalety, tam stoji Pani, która maluje się w lustrze ( Pani oczywiście z działu sprzedaży wysoka blondynka) . Przepraszam więc .....na co Pani zaczyna mnie atakować co ja robie jakkm prawem wchodze jej do toalety ... czy nie wiem, że należy pukać ....... Podejrzewam, że Pani myślała, że nie jestem klientem a więc i mozna potraktować kogoś jak śmiecia ...Mimo wszystko zachowanie poniżej krytyki. Radzę lepiej dobierać pracowników. A raczej przyjrzeć się tej jednej Pani , ponieważ reszta uprzejmych ludzi i salon mazdy traci wiele przez takie podejście i taką osobe.. ( Osoba pracowała dzisiaj w godzinach rannych 8 godzina).
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 20:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka