92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 lipca 2019 14:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam, dwa ...
... razy naprawiałem lusterko na gwarancji i dwa razy się zepsuło, szkoda czasu. Sądzę ,że brak im kompetencji lub wiedzy.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2019 18:36
Salon - samochody nowe
Dzisiejsza rozmowa z ...
... pracownikiem Państwa salonu: -Witam, czy są w ofercie samochody używane? -Jakie samochody? -Używane. -Nie, nie ma. -Dobrze w takim razie jak wygląda cenowo samochód mazda trójka z najniższym wyposażeniem? -Fajnie. Masakra - 28/06/19. Faktycznie o mercedesa nie pytałam, ale... BRAK SŁÓW
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2019 14:57
Salon - samochody nowe
Wymiana opon po ...
... wcześniejszym uzgodnieniu godziny trwa 1.5 h. Pomimo próśb o terminowość z racji wielu obowiązków, pracownicy serwisu traktują klienta jak powietrze. Serdecznie polecam ten serwis wszystkim, którzy chcą bezpiecznie schronić się przed deszczem - dach wygląda na szczelny. W pozostałych przypadkach sugeruję wybrać inne miejsce.
Użytkownik sieci
8 marca 2019 09:09
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi klienta ...
... pozostawia wiele do życzenia. Proponuję szkolenie dla pracowników co to jest RODO ponieważ interpretacja tego przepisu przez pracowników jest zdumiewająca. Jeżeli nie jesteś Kimś z kasą w garniturze to nie licz na miła obsługę. Marnujesz tylko czas im i sobie. Przede wszystkim sobie.
Użytkownik sieci
14 lutego 2019 11:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2018 18:15
Salon - samochody nowe
Ponad trzy tygodnie ...
... czekam na ustalenie terminu naprawy samochodu (naprawa z autocasco), warunki naprawy oczywiście uzgodnione z ubezpieczycielem i kosztorys zatwierdzony. Przedstawiciel Mazdy, z który sprawę prowadzi po mojej interwencji telefonicznej, odesłał mnie do swojego kolegi (pracującego na drugiej zmianie), że to on ustali termin. Po moim telefonie wskazany mi Pan obiecał dać odpowiedz do godziny 22 tego samego dnia. Odezwał się.... otrzymałam maila, że odezwie się wkrótce - od tego czasu minął już kolejny tydzień. To mi zakrawa na kpinę i kompletną ignorancję. Jak długo jeszcze mam czekać na tak prozaiczną decyzję jak ustalenie terminu naprawy samochodu??
Użytkownik sieci
31 sierpnia 2018 11:24
Salon - samochody nowe
Przed zakupem wszystko ...
... ładnie pięknie, po zakupie w celu doboru części trzeba dzwonić po kilka razy dziennie bo nikt nie ma czasu sprawdzić i oddzwonić. Jeśli coś potrzebujesz to musisz udać się do placówki bo przez telefon nikt nie ma czasu lub nie potrafi wyszukać prostych części. W porównaniu do Hyund... jesteście Panowie daleko w tyle jeśli chodzi o wiedzę oraz podejście do klienta. NIE POLECAM !
Użytkownik sieci
19 maja 2018 23:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 stycznia 2018 20:49
Salon - samochody nowe
podejście do klienta obojętne najlepiej zostaw kasę wyp.......pszaj
Użytkownik sieci
27 września 2017 06:53
Salon - samochody nowe
Masakryczne ceny
Użytkownik sieci
31 marca 2017 13:42
Salon - samochody nowe
Nigdy więcej, pojechałem ...
... tam z naprawą lakiernicza na poczatek wszystko było fajnie samochód miał być zrobiony po 4 dniach roboczych ale po 2 tyg jak zadzwoniłem że PZU chce mi zabrać samochód zastępczy bo za długo schodzi z naprawa a nikt nie odpowiada na ich telefony i e-maile to zostałem poinfirmowany że nie wiadomo kiedy bedzie gotowy bo jutro może na niego spaść dach i pójdzie na złomowanie a jeździec to sobie moge rowerem albo autobusem jego to nie obchodzi , po rozmowie z kierownikiem samochód został zrobiony i zapewniono mnie że 140zł które musiałem zapłacić za samochód zastepczy zostaną mi zwrócone ( 2 tygodnie dalej nie mam pieniedzy a w samochodzie brakuje czterech zapinek dwa od zderzaka i dwa od nadkola ) radzę wszystkim omijać ich z daleka !!!!!!
Użytkownik sieci
27 grudnia 2016 18:18
Salon - samochody nowe
Pojechaliśmy z żona ...
... z myślą zamówienia samochodu mazda 3, niestety nie zamówiliśmy gdyż obsługa nie staje frontem do klienta a wręcz przeciwnie zniechęca go do zakupu..Opisze całą sytuacje, mianowicie po wejściu do salonu i obejrzeniu samochodu, zapytałem Pana czy posiadają mazdę 3 po facelivtingu, odparł że tak i zaproponował mi że bedzie można ja zobaczyć jak skończy załatwiać sprawy z klientem, tak wiec postanowiłem że zaczekam.Czekałem jakieś 15-20 min po czym Pani obok skończyła rozmowę z klientem, tak wiec postanowiłem do nie podejść i zapytać czy może mi pokazać jak wyglada w środku, niestety ale po mimo zapewnień Pana obok Pani postanowiła nas odprawić z kwitkiem. Odpowiedziała nam że nie wie gdzie samochód stoi i już jest późno...Człowiek chce wydać ponad 100000 tys na nowe auto a Pani nie chce się ruszyć tylka żeby wyjść i pokazać auto klientowi.Stwierdzilismy że to nie jest wiarygodny partner dla nas, podziękowaliśmy więc i wyszliśmy, a samochód zamówimy u innego dealera...
Użytkownik sieci
12 lipca 2016 17:12
Salon - samochody nowe
Witam..... I na ...
... wstepie odradzam kozystania z tego miejsca. Mieszkam na podkarpaciu i po przyjezdzie z UK postanowilem odświeżyć lakier na zderzaku który został poobijany kamieniami. Nie chcąc naciągnąć się na straszne koszty skozystalem z usług miejscowego pamiętnika. Niestety nie znaleźliśmy nr koloru lakieru i po wczesniejszej próbie rozkodowania na Internecie pomyślałem że mogę rozkodowac VIN idealera mazdy . Zadzwoniłem do Mazdy w Rzeszowie. I jakiesz było moje zdziwienie kiedy usłyszałem że za tą usługę muszę zapłacić 62 zł. Może to nie wiele ale to tylko informacja o nr koloru. Nie ustalać w wysiłkach Zadzwoniłem do drugiego najbliższego salonu mazdy tj Mazda Kraków i moje zdziwienie było jeszcze wieksze kiedy usłyszałem ze nie ma problemu ..... jak widać standardy usług w Polsce zależą od miejsca i zapewne i od ludzi którzy je serwują. Powracając do meritum nie polecam Mazda Rzeszów z jasnych względów bo jakie można mieć zdanie i miejscu gdzie za małą informację trzba zapłacić 62 zł zapewne Plus VAT. Pozdrawiam pracowników Mazda Kraków sam też wystawie opinię.