88%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2024 13:01
Salon - samochody nowe
Obsługa w salonie ...
... średnia, szukałem nowej CX-5 z AWD. Pan z salonu na początku nie chciał przyjąć do wiadomości że chce AWD (że niepotrzebne) i usilnie proponował napęd na jedną oś (zapewne dużo egzemplarzy stoi na placu). Po chwili okazało się że sam jeździ po Wrocławiu CX-5 AWD :D mimo że tłumaczyłem że moje auto nie jeździ po miastach praktycznie. W salonie w Dlugołęce wyglądało to wszystko lepiej.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2024 17:21
Salon - samochody nowe
Pani na recepcji ...
... probuje rozmawiać technicznie na temat spraw serwisowych. Poprosiłem o telefon kogoś z serwisu, brak odpowiedzi. W dlugolece pomogli mi w 10 minut. NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 06:36
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 listopada 2024 10:30
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi żenujący ...
... mimo prośby o pokazanie auta, żaden z Panów się nie zainteresował, 20 minut stania na dworze w jesiennej aurze. Dziękuję za taką obsługę. Jak tak zaczynają z klientem, to nie chce wiedzieć co byłoby później. Może i lepiej dla mnie....
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 21:35
Salon - samochody nowe
Salon i serwis ...
... - porażka. Pięknie było tylko, jak płaciliśmy za samochód. Teraz trzeci raz oddajemy nowe (9 miesiecy) auto do naprawy, pokazujemy filmik, jak auto nie odpala, a serwis "nie potrafi zdiagnozować usterki". Samochód zastępczy- kolejna porażka. Należy się nam w umowie, ale serwis i Mazda Assistance nie potrafią się porozumieć z wypożyczalnią. W rezultacie wypożyczalnia dzwoni do nas, bo nie ma informacji z serwisu, jak długo ma być wypożyczenie samochodu zastępczego. Hit. Mechanicy w serwisie na nasz komentarz, że nie potrafią usunąć usterki, odpowiadają, żebyśmy znaleźli sobie inny serwis, jeśli się nam nie podoba. Obsługa klienta z problemem to w Jaremko po prostu żenada - byle się go pozbyć, jak najmniejszym kosztem.
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 18:47
Salon - samochody nowe
Serwis tragedia, auto ...
... nowe z 2024, niestety mechanicy nie potrafią usunąć tej samej usterki zglaszanej już kilka razy, poza podłączeniem auta do komputera nic nie potrafią zaoferować...
Użytkownik sieci
18 listopada 2024 18:13
Salon - samochody nowe
serwis-salon-porażka. Pięknie było ...
... jedynie, jak płaciliśmy za samochód. Teraz po raz trzeci oddajemy nowy (9 miesięcy) samochód do naprawy, opisujemy awarię, pokazujemy filmiki, a serwis "nie może wywołać usterki" i oddaje auto bez naprawy. Samochód zastępczy - kolejna porażka Mazdy, brak komunikacji pomiędzy serwisem, Mazdą Assistance a wypożyczalnią aut zastępczych, wypożyczalnia nie ma wiedzy, do kiedy samochód jest nam oddany, dzwonią do nas i chcą odbierać auto, bo serwis ani mazda Ass nie potrafią się nawet w takiej sprawie skontaktować. A samochód wciąż nie naprawiony. Mechanicy na uwagę, że nie potrafią wykryć usterki odpowiadają niegrzecznie, że "możemy zmienić serwis, jeśli się nam nie podoba". Dno i metr mułu. I nie piszcie, żebyśmy się skontaktowali w sprawie, bo jesteśmy w kontakcie od miesiąca, a efektów: totalne ZERO.
Użytkownik sieci
9 listopada 2024 19:52
Salon - samochody nowe
Umówiłem się z ...
... p. Bartoszem na konkretną godzinę na oglądanie używanej Mazdy 6. Po przyjechaniu zostałem poinformowany, że poprzedni klient spóźnił się na odbiór auta i pan z którym się umówiłem ma 15-20 min obsuwy. Pan Bartosz otworzył nam auto, żebyśmy chociaż mogli je zobaczyć w środku i wrócił do salonu. Po 30 min czekania na wietrze na obsługę uznałem że nic tu po mnie. W drodze do auta minąłem p. Bartosza, który rozmawiając z klientem poinformował mnie że "już za momencik do nas przyjdzie". Trochę poirytowany całą sytuacją, po 20 min od wyjechania zadzwoniłem i uprzejmie powiedziałem, że na przyszłość polecałbym zwyczajnie poinformować potencjalnego klienta telefonicznie o możliwym opóźnieniu, bo wtedy nie musiałbym się fatygować z drugiego końca miasta. Przyznam, że oczekiwałem chociaż słowa "przepraszam" - natomiast p. Bartosz przez telefon powiedział mi cynicznie, że bardzo dziękuje i on sobie tę poradę gdzieś zapisze. Przyznam, że takie podejście do potencjalnego klienta skreśliło u mnie ten salon zarówno jeśli chodzi o obsługę, jak i zakup auta w przyszłości.
Użytkownik sieci
4 października 2024 14:23
Salon - samochody nowe
Salon może i ...
... fajny, może obsługa jest fajna lecz szefostwo nie szanuje pracowników. Zobaczcie na samochody stojące codziennie przed bramą wjazdową. To są samochody pracowników lub klientów, którzy nie mogą zostawiać swoich samochodów na firmowym parkingu. Miałem okazję poznać już trzy osoby tam pracujące, które żaliły się że nie mają gdzie zostawić swojego samochodu którym przyjechali do pracy. Mam nadzieję że dyrekcja salonu się zreflektuje i znajdzie parę miejsc na swoim wielkim parkingu dla załogi salonu. Za to daje jedną gwiazdkę.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 09:50
Salon - samochody nowe
Jakość obsługi klienta ...
... w dziale części zamiennych to jest jakaś kpina i mentalność rodem w PRLu. Miałem nieprzyjemność interakcji z Panem Maciejem. Arogancki, nieuprzejmy i niekompetentny buc. Zamiast zająć się rozwiązaniem problemu, które przyniosłem gotowe na srebrnej tacy i poświęciłem czas na diagnostykę, żeby nie fatygować się do serwisu w błachostką, Pan Maciej postanowił zignorować wszystko co mówiłem i obrał za cel udowodnienie, że klient jest debilem. W dodatku nieudolnie. Logika mu w tym wszystkim nie przeszkadza. Nie jest też mu potrzebna do niczego weryfikacja, czy zaproponowane przez niego rozwiązanie rzeczywiście działa. Od tego jest przecież klient. Z zadziwiającą pewnością siebie proponuje kolejne bzdurne rozwiązania. Nawet przecząc swoim poprzednim twierdzeniom wypowiedzianym z taką samą pewnością. Po długiej i bezsensownej dyskusji wróciliśmy do punktu wyjścia. Straciłem pół dnia, żeby pojechać do serwisu i wrócić z niczym. Opisałem całą sytuację i wysłałem do centrali Mazda Polska. Odpisali, że wysłali moje zgłoszenie do szefa serwisu i czekają na odpowiedź, ale od 8 miesięcy szef serwisu nie znalazł czasu, żeby ustosunkować się do tego. Najwyraźniej wszystko było w zgodzie z polityką serwisu.
Użytkownik sieci
11 czerwca 2024 16:10
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 kwietnia 2024 12:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 grudnia 2023 19:16
Salon - samochody nowe
Rzadko wystawiam opinie ...
... - jak już to jak coś jest naprawdę bardzo dobre jak w przypadku mojej ostatniej relacji z salonem Toyota Dobrygowski Długołęka lub wyjątkowo złe - tutaj niestety ten drugi przypadek. Oceniam dział samochodów używanych jednak opinia ta rzutuje na obraz całej firmy. Dogadałem wszystkie szczegóły odnośnie sprzedaży mojej Mazdy z Panem Tomaszem. Dogadaliśmy cenę za samochód, Pan Tomasz otrzymał wszystkie niezbędne szczegóły do wyceny auta. Zostało tylko przyjechać na umówiony termin i dopełnić formalności. Przyjechałem specjalnie kawał drogi, miałem już nagranego kolegę żeby mnie odebrał samochodem a jak się okazało straciłem tylko czas swój i jego oraz pieniądze na dojazd również swoje i jego. Na miejscu dowiedziałem się że Pana Tomasza z którym byłem umówiony w ogóle nie ma w pracy, mało tego nie otrzymałem żadnej informacji, że go nie będzie. Ale był Pan kierownik Mariusz - i naprawdę bym tą sytuację zaakceptował mimo zgrzytu już na wstępie gdyby nie skandaliczne wręcz zachowanie Pana Mariusza kierownika działu samochodów używanych. Od samego początku zachowywał się w stosunku do nas wyjątkowo bezszczelnie, i pogardliwie. Dodatkowo nic nie wiedział w ogóle o jakimkolwiek spotkaniu co zresztą sam przyznał plus przynajmniej za szczerość. Szczerość Pana Mariusza objawiała się także podczas całej rozmowy gdzie wprost mi powiedział że nie interesują go żadne ustalenia które miałem z jego pracownikiem Panem Tomaszem, nie interesuje go relacja z klientem tylko jak sam to nazwał czysty biznes i zaproponował znacznie niższą cenę zupełnie nieakceptowalną niż ta na którą byliśmy umówieni. Próby jakichkolwiek wyjaśnień kończyły się tylko tym że zrzucał winę na Swojego pracownika Tomasza który swoją drogą przestał odbierać ode mnie telefony. Generalnie Panowie obaj się wszystkie wyparli i nie interesowało ich nic - mój stracony czas, stracone pieniądze i kompletnie zniszczony pozytywny wizerunek do marki MAZDA który od dawna miałem. Pan Mariusz w kółko na każde moje pytanie odpowiadał że interesuje go tylko biznes a nie relacja z klientem. Przyznam szczerze że wiele aut już kupiłem i sprzedałem, zawsze w ASO różnych marek i z takim poziomem obsługi i kompletnego braku profesjonalizmu a w ogóle braku nawet podstawowej kultury osobistej to się jeszcze nie spotkałem nigdzie. Powiem tylko że jest mi przykro a Panom powinno być najzwyczajniej w świecie wstyd. Wiem jedno nigdy ale to przenigdy moja noga tam już nie postanie, straciłem całe zaufanie i szacunek jaki miałem do marki MAZDA i wiem że kolejny samochód to już na pewno Mazda ani przy okazji Hyundai’em którego niechcący Panowie również podkopali wizerunek, nie będzie. Swoje kroki skierowałem do marek które szanują swoich klientów i zależy im na budowaniu długotrwałych relacji z klientem. Myślałem a wręcz byłem pewien że tutaj również tego doświadczę jak u innych przedstawicieli czy to Mazdy czy zupełnie innej marki. Niestety się katastrofalnie zawiodłem. Wstyd naprawdę wstyd. Dodatkowo wysyłam skargę do Mazda Polska, bo naprawdę szkoda żeby dobry do tej pory obraz marki był tu w taki prosty sposób niszczony.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 09:42
Salon - samochody nowe
Najgorsze doświadczenie z ...
... zsalonem w życiu... Nie słowna obsługa. Sprzedawcy żebrzą żeby wystawiać dobre opinie i wymieniać ich z imienia i nazwiska w komentarzach, a ale jak dają ciała to już nawet telefonu nie odbierają. Wystarczy zadzwonić z drugiego numeru i okazuje się, że nagle są dostępni. Radzę omijać to miejsce każdemu kto chce spać spokojnie.
Użytkownik sieci
19 września 2023 18:48
Salon - samochody nowe
Oceniam dział likwidacji ...
... szkód. Niestety jeśli chodzi o: komunikacje, słowność i terminowość to jest bardzo źle. Przeciągane terminy, brak oddzwaniania na telefony i ciągle jakiś problem. Na miejscu wszystko wygląda dobrze, naprawdę pracują życzliwi fachowcy ale w praktyce likwidacja przeciąga się i nie buduje zaufani wobec tej firmy. Stwierdzam z przykrością, bo muszę korzystać drugi raz na przestrzeni 5 lat, że nic się w tej płaszczyźnie nie zmieni a.
Użytkownik sieci
22 lipca 2023 23:54
Salon - samochody nowe
Mam bardzo negatywne ...
... doświadczenia związane z tym miejscem. Zarówno od strony sprzedaży jak i późniejszego serwisu.
Użytkownik sieci
27 marca 2023 13:56
Salon - samochody nowe
Opinia dotyczy serwisu! ...
... Dramat i niekompetencja pracowników to jakiś niesmaczny żart. Oddaliśmy do tego serwisu w pełni sprawne i jeżdżące auto na małą naprawę lakierniczą zderzaka, auto odebraliśmy które nie jeździ! Świecą się wszystkie kontrolki i autem nie da się jeździć, serwis twierdzi że wgrał aktualizację oprogramowania i był błąd DPF ... i jeśli chcemy to możemy zostawić u nich auto na naprawę dpf która będzie kosztowała... Ok. 10k pln ! Finał jest taki że serwis otrzymał auto sprawne, oddał niesprawne ! Omijać szerokim łukiem !
Użytkownik sieci
18 marca 2023 10:04
Salon - samochody nowe
Salon sprzedał samochód ...
... ze zużytym akumulatorem, po zgłoszeniu tego faktu akumulator miał zostać wymieniony, jednak mimo zapewnień nie został. Teraz gdy ponownie zgłosiłem problem z akumulatorem okazało się że gwarancja się skończyła.
Użytkownik sieci
1 listopada 2022 12:06
Salon - samochody nowe
Opinia o sklepie ...
... z częściami. Zamówiłem telefonicznie wycieraczki do mojej Mazdy, uzgodniłem cenę i termin odbioru. Pojechawszy na miejsce okazało się że pan żąda ode mnie ceny o 30% wyższej, tłumacząc się że wcześniej sprzedawca podał mi błędną cenę. W efekcie moja podróż na drugi koniec miasta okazała się daremna, bo oczyiście nie chciałem robić interesu z kimś kto traktuje klienta w ten sposób. Nie muszę chyba dodawać że firma na poziomie bierze odpowiedzialność za dane słowo, nawet jeśli może na tym stracić parę złotych.
Użytkownik sieci
15 września 2022 11:05
Salon - samochody nowe
Żenada jeśli chodzi ...
... o obsługę w salonie mazdy. Umówiony termin jazdy testowej 5 dni wcześniej z zapewnieniem ze jeśli nastąpi jakaś zmiana będzie kontakt telefoniczny. Po przyjeździe na umówiony termin uzyskuje informacje ze jednak jazda jest niemożliwa bo auto jest niegotowe. I tak 1.5 godziny stracone bo taka prosta rzecz jak zmiana terminu wcześniej nie została ogarnięta